Alík

• Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

Alíkovina

Alíkovský sraz u plzeňských dravců

vydáno  •  Volný čas venku · Cestování · Srazy Alíka · ZOO
    Co všechno se stalo než by Alík zaštěkal se dozvíte od těch, kteří se v květnu vypravili na Alíkovský sraz do Plzně. Možná budete překvapeni, co všechno za jediné odpoledne jeho účastníci stihli zažít...

Ze srazu uživatelů Alíka v plzeňské zoo., © Pralinka2

V sobotu 10. 5. 2008 byl sraz Alíka v Plzni. Pořadatelem srazu byl MuDrc_. Dále přijeli: KEDAR, ahojky009, zirafka, správci Pralinka2 a Mari1. S Mari1 dorazila výprava ze Sokolovska ve složení tanečniceJiřka, řidičJiří, -ochranka-, nyní přejmenovaný na DifirBlack_s, dále pak 6 druháčků Flétnička, anna-8, RychlíkDan, levíček14, Sokolík2, ČervenkaAla

Pralinka2:

Protože už to vypadalo, že nestihneme ZOOvláček, který jednou za hodinu jede přímo k ZOO, vyrazili jsme na tramvaj, od které je to k ZOO ještě kus cesty. Stihli jsme to, přišli jsme právě na začátek výcviku dravců.

Pak se k nám ještě připojila zirafka a vydali jsme se na krátké občerstvení. Následovala prohlídka zvířátek. Odpoledne uběhlo tak rychle, že jsme už nestihli návštěvu slibované vyhlídky na věži. Cestou zpátky se nám podařilo stihnout ZOOvláček, kterým jsme se svezli do města. Prohlédli jsme si náměstí, zastavili se u pomníku Spejbla a Hurvínka a odešli na nádraží, kde již byly pro meziměstské účastníky přistaveny vlaky.

Nějaké fotky ze srazu jsou na stránce pralinka.venku.cz.

Mari1:

V určenou sobotu jsem se sešli v Sokolově na nádraží ČD již v 6:30 hodin. Všichni přišli včas a plni očekávání, co je v Plzni čeká. Naše skupinka čítala deset kamarádů z Alíka. Z dospělých to byli tanečniceJiřka, řidičJiří a Mari1. Mladší účastníci školou povinní (moji druháčci) ČervenkaAla, Flétnička, anna-8, RychlíkDan, Sokolík2, levíček14 (herypotr) a o něco starší DifirBlack_s (-ochranka-).

Cesta do ZOO nezačala úplně podle představ pořadatele, který chtěl ZOOvláčkam jet již cestou tam, ale druháčci (po delší době sezení ve vlaku) museli navštívit toalety. Pokud jsme nechtěli jít napříč Plzní pěšky, tak jsme museli vyrazit na tramvaj. Cesta netrvala dlouho a od tramvajové zastávky se pospíchalo k ZOO.

Shlédli jsme předvádění dravců. Další úžasná zastávka byla v občerstvení u velkého dřevěného krokodýla. Když se děti a ahojky009 nasytili, tak se společně vydali prozkoumat hřiště s oním krokodýlem a záhadnou průlezkou, která připomínala jakési Afričany.

Po zdolání průlezek a především po té, co se všichni najedli, napili a odpočinuli si, jsme došli k medvědům a pomalu se celá naše výprava začala ubírat k východu, začal nás znatelně tlačit čas. Už bylo jasné, že ani letos se nám nepovede vylézt na vyhlídkovou věž kostela. Před odchodem ze ZOO se ještě zašlo za krásným varanem komodským, ale tato návštěva nás nakonec přinutila k poklusu na ZOOvláček. Míst na nás moc nezbylo. Povedlo se mi všech 14 členů srazu usadit, ale zbyla jsem venku a skoro to vypadalo, že budu muset dojít na nádraží pěšky, ale nakonec jsme to s Jiřkou vyřešily.

I přes tyto menší nesnáze si všichni krásnou projížďku kolem ZOO až k nádherné stavbě židovské synagogy užívali. V ZOO jsem nakoupila několik pohledů, které bylo nutné napsat a odeslat. Po krátké poradě bylo rozhodnuto, že pohledy napíšeme a podepíšeme na nádraží. Než naše výprava došla až na nádraží, tak nás ještě čekal krásný pohled na fresku s vyobrazenými osobnostmi, které se nějak pojí s Plzní (např. je tu k vidění, kterak František Křižík právě zprovozňuje obloukovou lampu).

V parku si pak někteří podali ruku s bronzovými sochami Spejbla a Hurvínka. Asi dvacet minut před odjezdem vlaků už všichni pilně podepisovali pohledy. Ještěže mám zdatné hlídače času. Pět minut před odjezdem našeho vlaku mě Jiřinka upozornila, že už bychom asi měli vyrazit, chceme-li náš spoj stihnout. Spěšně se nás deset rozloučilo (s některými jsme se halasným AHÓÓÓJ loučili pomocí mobilního telefonu až z vlaku) a chvátali jsme na vlak.

Druháčkům výlet líbil, toto k němu napsali:

Anna-8: Líbil se mi ahojky, jak se mnou dělal letadlo. A ve vláčku byla legrace.

RychlíkDan: Mně se nejvíc líbilo, jak jsem běželi na vlak a ještě mi v ZOO chutnaly hranolky a dostal jsem k nim dáreček. V ZOO byl skvělý tamten dřevěný krokodýl.

ČervenkaAla: Mně se líbilo v ZOO, tak ty opice měly dlouhou srst a také se mi líbilo, jak jsme jeli tramvají a pak ze ZOO, jak jsme jeli tím vláčkem. A jak jsme ve vlaku dělali srandu.

Flétnička: Mně se líbila zvířátka a jak jsme pak běželi za vlakem. Moc se mi líbil velbloud.

Levíček14: Mně se nejvíc líbilo představení dravců, hlavně ten velký orel. A ze všech nejvíc se mi líbilo, jak jsme běhali za vlakem a líbil se mi ahojky. A skoro ze všech nejvíc se mi líbilo, jak Pralinka2 rozdával pralinky. Pralinky mi moc chutnaly, těším se zase příště na pralinky i Pralinku2 s těmi pralinkami.

Sokolík2: Mně se líbilo, jak jsme jeli tím vláčkem. A v ZOO se mi líbil páv, teda pštros. Pěkný byl medvěd, celou dobu spal. A dravci byli moc pěkní a nejvíc se mi líbil orel, jak chytal ve vodě ty kuřata.

zirafka:

Zprvu se zdálo, že do na sraz vůbec nedorazím, ale i přes všechny překážky sem se jakýmsi zázrakem dostavila… Prošli jsme si zoologickou a já poznala 14 skvělejch človíčků. Jeden z druháčků - levíček14 - mi hrozně připomínal Koudelku z filmu Jak se krotí krokodýli.

Pak jsem se stěží nacpali do mašinky. A já jsem schytala "krásný" místo vedle takovýho uřvanýho prcka... Pak jsme si každej něco přáli u kostela u andělíčka a pak jsme přešli k nádraží, kde jsme se podepsali na dopisy a až na mě a MuDrce_ se všichni rozprchli do vlaků.

KEDAR:

Na sraz jsem, kvůli dopravě dorazil o něco později a ostatní jsem našel, jak už se dívají na sokoly. Jistě to bylo něco pro uživatele Sokolík2. Sokolové byly zábavní, ale v restauraci nuda nebyla. Pod restaurací byly dvě atrakce. Nějaká tlama a ahojky009. Pro nás byl ahojky samozřejmě lepší. Celou cestu pak dělal Pralinka -ochrankovi- naschvály. U suvenýrů se někomu povedlo se polít, a Pralinkovi překvapit -ochranku-. Vláček na třetí hodinu jsme zastihli a tak akorát se do něj nacpali.

Na náměstí jsme dorazili, byly slyšet podivné zvuky, jakoby rány ze zbraně. Zjistili jsme, že jsou to velké reklamní plakáty, se kterými si hrál vítr. Udělali jsme společné foto, a šáhli si na andělíčka. Při přesunu na nádraží jsme se podívali na Spejbla a Hurvínka. MuDrc_ nám řekl, že už jsou tam napevno, protože ti minulí byli ukradnuti. Na nádraží jsme podepsali deník, který dostal do péče Pralinka na minulém srazu od Nevilla. Ještě jsme napsali pohlednice, podepsali, a MuDrc_ je dostal na odeslání. Poté musela již Mari1 se svou výpravou běžet na vlak, ahojky s Pralim odešli chvíli po nich na své vlaky, zirafka s MuDrcem_ šli domů a pro mě přijel taťka.

Myslím, že Plzeňský sraz byl hezký i s dobrým počasím. Na pražském lilo, tady bylo vedro, a shodli jsme se s ahojkym, že do Chomutova si objedná od Praliho větrno. KEDAR

A co o srazu napsal pořadatel srazu MuDrc_?

MuDrc_:

Sraz se opravdu vyvedl. Počasí bylo přesně podle mé objednávky pro Pralinku, který ji do puntíku splnil. Chtěli jsme jet do zoo vláčkem, ale ten jsme nestihli díky zpoždění vlaku. V zoo jsme akorát stihli ukázky sokolnictví a pak se šli kouknout po zoo. Než by Alík zaštěkal, byl čas na odchod. Nasedli jsme na vláček a jeli zpět. Cestou okolo náměstí jsme se vyfotili a šáhli si na andělíčka. A pak už se šlo přes řeku na nádraží. V čekárně jsme se podepsali na pohledy a rozloučili se.

Sraz se velmi povedl až na každoplzeňský srazový máločas (jako že bylo málo času). No prostě úplná paráda. :)

Další zajímavé články:

Autor:

Tento článek byl zařazený ke zveřejnění bývalým vedením Alíka, jeho úroveň tedy nemusí odpovídat současným redakčním standardům.

» přejít do diskuse

Diskuse k článku  (1)

Příspěvek z 2. července v 7:33.
    Eliana7 v něm napsala:

Já jsem tam nebyla ale myslím si že to bylo super