Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Diskuse k Alíkovině

    « Přejít na článek

    Australský ovčák – moje oblíbené psí plemeno

    Nový příspěvek do diskuse:

    Přispívat mohou jen přihlášení uživatelé.

    Pokud máš účet, přihlas se, pokud ne, můžeš si účet založit.

    Prodleva 2 měsíce.
    Příspěvek z 1. prosince 2023 v 19:44, upravený vzápětí.
    Betty_H v něm napsala:

    Doufám že to nebylo mnou, že se vypl.:-(
    Nicméně taky píšu chyby,jen jsem na to chtěla prostě upozornit. Ale moje chyba,že jsem to zmínila.
    Nehodlám si tu čtvrtou třídu brát osobně. Doufám že to bylo myšleno jen jako lehký vtip.

    Příspěvek z 1. prosince 2023 v 19:38.
    Palačinka1 v něm napsal:

    Betty_H: Přeji ti hezký advent. Děkuji za upozornění ohledně pravopisu, místo hatu sáhni po pravidlech českého pravopisu, nebo učebnici mluvnice ze čtvrté třídy, chyb máš v reakcích mnohem více, než já. Mávám standartou! 8-P

    Příspěvek z 1. prosince 2023 v 19:14, upravený po 11 minutách.
    Betty_H v něm napsala:

    Palačinko,achjo

    Je mi jasné, že se nedobereme k dohodě.
    Mé „standarty“ nejsou články dlouhé jako kilometr a encyklopedické, a proto sem někdo napíše, co je zde popřípadě jinak.:-)

    Sama jsem psala, že na devět let fajn, ale nedokážu to přejít bez lehčí recenze.
    Netuším, proč jsem nemohla říct, že je krátký. Točíš se kolem toho stále dokola. Tak tedy pověz, proč to nemohu zmínit.:-) Je to jen můj osobní názor, nepočítám to jako nějakou chybu.

    Nijak netvrdím,že bych dokázala napsat lepší článek.

    Moje aspekty se týkají alespoň trochu článku.:-)

    Souhlasím,mne diskuze už lehce hnusí.( A to mi přijde škoda)Jen ti povím, že se najde člověk, který bude vyvracet takovéhle články,a nemusím to být já.:-)

    Alíkoviny sice nejsou hlavním zdrojem informací,ale to neznamená, že to někdo nesmí vyvrátit! Může!

    Sice mne ho nikdo nenutil číst,ale já mám ráda články o psech a ráda si něco přečtu a naučím:-) Ale moc se mi nelíbí,że argumemtuješ tím, že jsem ho nemusela číst a že mne nikdo nenutil. To je jako kdybys ty narazil na nějaký pochybný článek o něčem, co zajímá tebe)
    Popřípadě se pokusím pomoct opravit u toho, co sama vím.

    Měj se hezky,ale dizkuzi už bych nerozjížděla. Nemá to jednoduše smysl.:-)(Moc se omlouvám,ale ve slově „kynolog“ je tvrdé Y,ale nevím,kdo je „kinolog’,tak tedy{prosím neber to tak,že ti zde hledám chyby v gramatice. Jen mne to lehce bilo do očí}, neber to jako nějakou provokaciO:-))

    Ändřläk: Ano, neměl domýšlet. Proto tedy napíšu,aby to věděl. Nemyslím to zle a snažím se to předat hezky. A mým názorem může být i to, že je krátký. Není to chyba.:-)

    Příspěvek z 1. prosince 2023 v 17:51.
    Palačinka1 v něm napsal:

    Ändřläk_: Ano souhlasím. Nikdo ji ale nenutí číst tento článěk. “tak očekává, že informace v něm budou pravdivé, úplné a nezkreslené“; Ano, máš pravdu. Alíkoviny nejsou hlavní zdroj informací hlavně kvůli tomuto, někdo to nemusí vidět jako ostatní, nejlépe tomu rozumí kinolog. Pokud si najdete nějakou Alíkovinu a řeknete si, že se vám toto téma líbí, pochopitelně jej půjdete prohledat na dalších stránkách.

    Příspěvek z 1. prosince 2023 v 16:46.
    Ändřläk_ v něm napsala:

    Čtenář si může domyslet, že nemusí dělat „agility“, nebo že barva není úplně přesná...
    Pardon, ale když člověk čte jakýkoliv článek, tak očekává, že informace v něm budou pravdivé, úplné a nezkreslené. Žádné domýšlení by nemělo býti potřeba. ;-)

    Diskuse pod článkem slouží hlavně k hodnocení článku, ano, ale také k případné diskusi o tématu, proto nějak stále nechápu, co je špatného na tom, že Betty_H vyjádřila svůj kladný názor na toto plemeno, když se mu věnuje tento článek?

    Na věk autorky, dobré! Ale konstruktivní kritika by měla být vítána vždy, ve všem souhlasím s Betty.

    Příspěvek z 1. prosince 2023 ve 14:47, upravený po 2 minutách.
    Palačinka1 v něm napsal:

    Betty_H: Tvoje otázka ohledně čtyř bodů, které by mohly být správně, ukazuje na tvojí snahu najít konstruktivní aspekty.

    Nikdo tě nenutí tento článek číst, takže pokud s ním nesouhlasíš, tak prostě ne, do toho mi nic není. „bylo by fajn vybrat tedy čtyři body, které jsou prostě správně.“; A co podle tebe na nich není správně? Čtenář si může domyslet, že nemusí dělat „agility“, nebo že barva není úplně přesná... Na 9 let je to podle mě skvělý výkon a dá nám to to, co nám to má dát.

    Z toho, jak píšeš, vidím, že ti 9 let asi nebude, možná by bylo optimální vědět, že 9 letá holka není chodící encyklopedie.

    Díky za podnět, nicméně tuto diskuzi uzavírám s verdiktem 50/50 a doufám, že příště najdeš článek, který odpovídá tvým „standardům“ (což podle předchozích zpráv zahrnuje: článek dlouhý kilometr, podložení faktů kinologem atp.) Pokud si myslíš, že napíšeš lepší článek, tak ho napiš. Mile rád si ho přečtu.

    Příspěvek z 1. prosince 2023 v 7:21.
    Betty_H v něm napsala:

    Tak tedy jinak- Čekám alespoň něco, když už se o tom tématu rozhodnu psát. Když mi tedy tvrdíš, že jsou rovnou k věci, bylo by fajn vybrat tedy čtyři body, které jsou prostě správně.:-)

    Pokusila jsem tu recenzi neudělat tak negativní. Sama moc dobře vím, jak lehce se děti ovlivňují.

    Palačinka1 v něm napsal:

    Betty_H: „ Větou „ale australáci jsou super“ jsem se pokusila k odlehčení situace.“ Zajímavé, že musíš něco psát, aby se situace odlehčila, toto by vůbec v první řadě nemělo nastat. „protože tam v podstatě žádné informace moc nejsou“; A kolik prosím čekáš informací? Lepší jít hned k věci než psát články dlouhé snad tak jako encyklopedie, viď? :-)

    Příspěvek z 30. listopadu 2023 ve 20:05, upravený po 9 minutách.
    Betty_H v něm napsala:

    Palačinko,tak tedy. Nechci být moc zlá,ale ten článek mi moc nedal. Větou „ale australáci jsou super“ jsem se pokusila k odlehčení situace. :-)
    K té zahradě máš pravdu,ale nepřijde mi fajn říkat že je to „nutné“, odrazuje to od případné koupě. Dále mi mezi těmi důležitými informacemi o něm nesedí, že napsala“strava“. Tu má mít snad každý pes.:-)
    A v čem tedy má být vyjímečná u australáků?

    Větou „článek je krátký a má pár...mno,much.“ Jsem zkusila nějak to sečíst, protože tam v podstatě žádné informace moc nejsou. Maximálně zbarvení. Ale to jsem sem psát nechtěla. (Poprosím autorku,ať si to případně nebere osobně. Na její věk jsou to fajn informace a vědomosti o pejskach). Je kraťoučký, nebylo by od věci si o něm něco přečíst. Ale z hlavy fajn.

    „Už to tak chodí,články jsou krátké a rovnou k věci“-o australácích se toho dá napsat,ale ty body jsou jen čtyři a ke všemu dosti pochybné.

    Děkuju teda za odezvu, ale myslím,že tu větu, že australáci jsou super, bych klidně mohla říct i tady. Říkám tím názor na to téma.:-)

    Palačinka1 v něm napsal:

    Betty_H:
    Ahoj, díky za podnět.
    Ano, pes může žít i v bytě, ale je lepší, když má zahradu. „Ale australáci jsou super!“; co nám má toto říct o článku? Klidně si to říkej v nástěnkách, ale sem to s prominutím nepatří. :-) „Článek je krátký a má pár...mno, much.“; Už to tak chodí, články jsou kratší a více hned k věci. Jaké má tedy mouchy? Žádné tam nejsou řečeny, hned tam přeskakuješ na to, jestli je nebo není vhodný pro začátečníky. 3 tlapky. Díky :-).

    Prodleva 4 dny.
    polanec v něm napsala:

    Pěkný článek, zajímavé informace. Dávám 5 tlapek. ok>X<-

    Příspěvek z 26. listopadu 2023 v 8:13, upravený po 4 minutách.
    Betty_H v něm napsala:

    Takže, mám pár výtek.
    Australský ovčák nepotřebuje zahradu, může žít spokojeně i v bytě.
    S australákem nemusíš každý den dělat hodinu agility. Samozřejmě je fajn nějaká aktivita každý den, ale není řečeno že musí být agility. Může se jednat např. O dogfrisbee.

    Dále bych barvu „Blue Merle" popsala spíše jako : šedo/modro bílý s trochou hnědé.
    Článek je krátký a má pár...mno, much.
    Jinak souhlasím, že není vhodný pro začátečníky.
    Dala bych dvě tlapky.
    Ale australáci jsou super!
    Pardon, až teď jsem si všimla, kolik je autorce let. Na devět let je to moc fajn, ale aspoň víš, co je popřípadě jinak u australáků. Nenech se odrazovat od dalšího psaní!

    předchozí 1 další