Tvůrci v pohádce kombinují tři, na první pohled nesourodé technologie - v pohádce hrají herecké hvězdy společně s klasickými loutkami (pan Křeček a pan Veverka) a s postavou Draka, která je vytvořená počítačovou 3D animací.
Alíkova soutěžDo 31.5.2013 můžeš hrát o víkendový pobyt v pohádkové vesničce Podlesíčko pro celou rodinu a další ceny k filmu Kovář z Podlesí. Soutěžit můžeš v sekci Soutěže. |
Tenhle Drak se nevylíhl v jeskyni, ale v počítačovém studiu. Nevznikl z univerzálních dračích předloh, ale z atypického modelu, který z hlíny vytvořil výtvarník filmu, F. A. Skála. Jeho základem byl 3D model, díky kterému Drak dostal základní tvar a kostru, kterou lze počítačově ovládat.
Nejdůležitější ale byly povrchy jeho těla. Vychází z reálných zdrojů - Drak má břicho, které připomíná břicho hrocha, jeho záda zase vycházejí ze zad ještěrky, je to takové kombinované a křížené "zvířátko". Drak už není nejmladší, takže má na těle všelijaké vrásky a záhyby. To vše dohromady vytvořilo jeho originální a věrohodnou podobu.
Fotogalerie |