Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Diskuse k Alíkovině

    « Přejít na článek

    Když má kočka koťata

    Nový příspěvek do diskuse:

    Přispívat mohou jen přihlášení uživatelé.

    Pokud máš účet, přihlas se, pokud ne, můžeš si účet založit.

    Prodleva měsíc.
    Příspěvek z 28. června v 19:06.
    MichP v něm napsal:

    Klory

    Možná jsem to přečetl blbě, ale neviděl jsem :-D

    Billík se hlavně snaží aby kočky neumíraly zbytečně, třeba se snažil poukázat na antikoncepci jak je špatná.

    Taky neříkal že všechny kočky mají být vykastrované to ani by nevyšlo kdyby někdo chtěl vykastrovat všechny kočky na světě ;-D ale v útulcích je jich strašně moc, vím že koťata jsou roztomilá ale...

    Když se tobě narodí kotě tak ještě nevíš jak se to bude chovat, třeba to bude agresivní či bude mít třeba nějaký zdravotní problém.

    V útulku jsou často kočky které mají třeba rok či dva, takže tam se ví jestli má nějaké zdravotní problémy a jak se to chová, to je podle mě lepší, a ne dále to rozmnožovat nebo zabíjet kočku antikoncepcí O:-)

    Příspěvek z 28. června ve 13:00.
    Klory v něm napsala:

    Ano, říkal. Projdi si diskuzi.

    Příspěvek z 27. června v 19:52.
    MichP v něm napsal:

    Klory

    A on to říkal?

    Příspěvek z 27. června v 19:22.
    Klory v něm napsala:

    Bilíku: Podle tebe by měly všechny kočky vyhynout a neokusit života, když by se všechny vykastrovaly. Tomu se říká super přístup a vzor pro další generaci. Jen tak dál, jsem na tebe pyšná! :-E

    Prodleva 25 dní.
    Příspěvek z 2. června ve 20:25.
    -Billík- v něm napsal:

    Aha. Z toho komentáře jde vidět tvůj super přístup. Chudáci kočky. I kdyby vám ji Arabela osobně donesla ke dveřím, tak tě znova prosím, vygoogli si o tom něco. Stačí si k tomu na 10 minut sednout a uvidíš, jaký svinstvo to je a co to kočkám způsobuje. A znova se teda nabízí otázka, že brutální chemický mix kočičí antikoncepce vám nevadí, ale kastrace je zlo? Proč?

    Příspěvek z 2. června ve 20:01.
    Klory v něm napsala:

    Billik: Přišla k nám Arabela, otočila kouzelným prstenem a vyčarovala nám ji.

    Příspěvek z 1. června ve 20:08.
    -Billík- v něm napsal:

    Klory, prosím. Jestli máš své kočky aspoň trochu ráda, udělej si prosím 10 minut čas a zadej si do googlu heslo „antikoncepce pro kočky“ a vyjede ti spousta odkazů, že je to absolutně nevhodné řešení. Způsobuje kočkám rakovinu a spoustu dalších zdravotních komplikací. Akorát tím svoje kočky pomalu zabíjíte.

    Navíc nechápu, kde jste tu antikoncepci vzali, když k veterináři nechodíte, hmm? A kastrace vám vadí a antikoncepce ne?

    Příspěvek z 1. června v 18:57.
    Klory v něm napsala:

    My kočky nenecháváme pořád dokola rodit, dáváme jim antikoncepci.

    Příspěvek z 1. června v 15:58.
    Kika44 v něm napsala:

    Neviem, mne sa to akosi nepáči
    Ľudia podo mnou majú v niečom pravdu...
    Ale táto veta ma priklincovala, „Doufám, že jsem vám ukázala, že je někdy lepší kočky nekastrovat a nechat si jejich potomky.“
    Tu vlastne hovoríš že mačka ti je dobrá možno tak na mačiatka ktoré predáte :/

    Příspěvek z 31. května ve 20:28.
    -Billík- v něm napsal:

    Mám z toho stejný pocit. Je to přístup ve stylu „Pořídíme si 5 koček a možná se nám jedna z nich dožije dalšího roku. Když ani to ne, tak si zas pořídíme další, protože je to příroda.“ Ale takhle to není. Člověk je za svá zvířata zodpovědný a měl by jim zajistit náležitou péči, mezi kterou v dnešní době patří třeba pravidelné očkování. Ale ani to jim autorka článku není schopna zajistit. Výstižný citát z Malého prince zní, že „Stáváš se navždy zodpovědným za to, cos k sobě připoutal.“ Autorka článku píše, že druhá kočka jim asi porodila neznámý počet koťat a neznámo kde. To by mi fakt nebylo jedno. Co když ta koťata mají nějaký zdravotní problém a teď se někde trápí?

    Příspěvek z 31. května v 17:24.
    KittyEli v něm napsala:

    @Klory - z tvých odpovědí mám pocit, že vaše kočky bereš jako spotřební zboží, nebude jedna - bude druhá. Máš pravdu, že smrt je součást života, ale vy ji tímto přístupem jdete naproti. Navíc jste si doma nechali kluka a tak vlastně bude mít jednou koťata máma se svým synem.

    Příspěvek z 31. května ve 12:07.
    -Billík- v něm napsal:

    Ano, naprostý souhlas s KittyEli ok Přesně takhle to taky vidím. Je to nezodpovědné, pro kočku vyčerpávající, může umřít kočka i koťata, protože o nich vůbec nemáte přehled. A neočkováním a zanedbáváním veterinární péče akorát přispíváte k šíření nemocí.

    Příspěvek z 31. května v 11:34.
    KittyEli v něm napsala:

    Nekastrovat a nechat kočku rodit stále dokola mi přijde nezodpovědné. Je to pro ni vyčerpávající a nebezpečné když rodí hodně mladá nebo v pozdějším věku. Může u toho porodu i umřít a vy na to ani nepřijdete, protože je vám jedno kde a jak rodí. Nejsem pro kastraci za každou cenu, ale pro nekontrolované množení také. Náš venkovní kocour je kastrovaný, pravidelně odčervovaný, očkovaný a dostává pipetu proti blechám a klíšťatům. Někdo ho vyhodil k nám na zahradu.

    Příspěvek z 31. května v 10:37.
    -Billík- v něm napsal:

    Nikdo přeci neřekl, že mají být VŠECHNY kočky vykastrované. Jen poukazuju na to, že koček je všude obří množství. Bohužel je spousta z nich opuštěných, nemocných, trápí se a toulají se po venku (buďto je tam někdo přímo vyhodí, nebo se tam zatoulá nějaký kotě právě od takovýhle lidí, co ani nemají přehled, co jejich kočka kde dělá). Do stavu, že žádná koťata a kočky nebudou, máme dost daleko. Sami máme doma kočičího nalezence, kterýho někdo vyhodil v zimě venku na mráz, takže kočky máme rádi (aby to tu někdo nepochopil jinak). Ale právě proto je potřeba je chránit a nějak rozumně k tomu přistupovat. Vezmi si, že máš útulek, kde je třeba 100 koček. Starají se o ně dobrovolníci, pořádají různé sbírky, dotují to ze svého, protože je to prostě finančně náročné a města to nezaplatí. Ty kočky by z těch útulku teda potřebovala udat lidem do jejich domovů, ale ty lidi si ty kočky z těch útulků nevezmou, protože někdo další nezodpovědný (s nevykastrovanou kočkou) nechá namnožit další koťata. Takže lidi si vezmou ty koťata, ale už si nikdo nevezme kotě/kočku z útulku. Koček je všude hrozně moc (a to fakt říkám jako milovník koček), takže žádná situace, že by všechny kočky na světě vymřely nám tady ani omylem nehrozí, spíš naopak.
    Navíc kastrací zabráníš mnoha zdravotním problémům, to je čistý fakt, o kterém se nemá cenu dohadovat. Kočka opakovaným mrouskáním může onemocnět, neustálými vrhy koťat se vysiluje (tak to bylo v přírodě dřív nastavené, že má kočka spoustu koťat, protože jich spousta nepřežije a i ta kočka brzo umře, což už snad v dnešní době nepotřebujeme, ne?), navíc množením různých koček i kocourů se předávají různé nemoce (není to jen problém lidí, že by při této činnosti mohli chytit různé nemoci, stejný problém mají i kočky - o to spíš, když ani nejsou naočkované!). A co pak autorka článku s takovou nemocnou kočkou udělá? Když ani nechodí na veterinu a neočkuje. Nechá ji ty nemoce do nejdéle roznášet, nechá ji předat ty nemoce co nejvíc koťatům a pak ji nechá někde v lese umřít? Asi jo.

    Příspěvek z 31. května v 7:16.
    majdula2000 v něm napsala:

    Já mám tady z Bilíka dost pocit, že asi chce nechat všechny kočky vymřít. Když mají být všechny vykastrované, tak žádná nebude moc mít koťata, tak žádná nebudou... Co je to za blbost? :-)

    Mraky koček v útulcích jsou snad nezodpovědností leda těch lidí, kvůli kterým ty kočky skončily v útulcích, ne? Rozmnožování je prostě přirozená věc, ať se ti to líbí, nebo ne, která patří k životu. Nepatří jen k nám, lidem, ale i ke zvířatům.

    Příspěvek z 31. května v 0:38.
    -Billík- v něm napsal:
    1. Chceš mi říct, že kočka je podle tebe hospodářské zvíře? Najdi si třeba na wikipedii, co to znamená pojem „hospodářské zvíře“. Kočku tam nenajdeš. A i kdyby, tak to snad znamená, že se o ni nebudeš starat a necháš ji, aby ji něco klidně zabilo?
    2. Aha. Výborný. Nechodíte k veterináři. Už mi je všechno jasný. Kdybyste totiž chodili k veterináři, tak by vám řekl, že se kočky mají kastrovat nebo že nesmí mléko. A víš třeba o tom, že kočka by kromě odčervení měla být i naočkovaná? Až ta vaše nenaočkovaná kočka bude nemocná, tak ji asi na veterinu taky nevezmete, co? Pošlete ji v útrapách umřít někam do lesa, nebo ji přetáhnete lopatou, že?

    A ano, i kdybych chovala kachnu, tak jí zajistím veškerou veterinární péči, kterou to zvíře potřebuje.

    1. To je srovnání úplně mimo.
    2. Snažíš se nezasahovat do přírody? Tak to doufám, že taky nejseš očkovaná na žádnou nemoc. Až nějakou chytíš, tak si nevezmeš žádné léky a budeš trpět a doufat že přežiješ? Vlastně teď ani nesedíš u počítače, který je asi taky proti přírodě, co?

    Jestli budeš mít někdy tu možnost, tak se zajdi podívat do kočicího útulku. Uvidíš tam mraky nechtěných koček, který si někdo pořídil, protože „kastrace je proti přírodě“.

    Příspěvek z 30. května ve 21:57.
    Klory v něm napsala:
    1. My kočky chováme jako venkovní zvířata. S tím se holt musíš smířit. Pes není hospodářské zvíře.
    2. Kočky odčervujeme a k veteřináři nechodíme. Když chováš kachnu, tak ji snad odčervuješ? A přečetl sis vůbec, že kočky chováme venku?
    3. Když tu ještě nebyl člověk, tak se taky koťata rodila a umírala. Já jsem proti kastraci asi tak jako proti kácení Amazonského pralesa.
    4. Já se snažím moc do přírody nezasahovat.
    Příspěvek z 30. května v 18:55.
    -Billík- v něm napsal:
    1. To vůbec není pravda. Když si pořídíš zvíře, neseš za něj zodpovědnost. To, že ho necháš běhat po lese a čekáš, jestli ho tam něco sežere nebo nesežere, to je jen čistá bezohlednost. Tak to prostě je. Srovnáváš kočku se psem. Takže psa by sis hýčkala doma a kočku necháš klidně někde umřít?
    2. Zase nemáš pravdu. To, že vaše kočky neměly zažívací problémy, tak to vůbec není relevantní. Zeptej se na to třeba veterináře, že kravské mléko je pro kočku absolutně nevhodné. Kdo jiný, než veterinární lékař, by ti to uměl nejlépe potvrdit. I když teda silně pochybuju, že s tímhle přístupem s těma kočkama vůbec k veterináři chodíte. Dáváte je třeba vůbec očkovat a odčervovat?
    3. Nemůžeš zachnátit každého? Ono by stačilo, kdyby se tahle „nechtěná“ koťata vůbec nerodila. Kdybys třeba věděla, jak fungují kočičí útulky, které praskají ve švech, tak bys třeba změnila názor.
    4. Ne? A co je na ní dobře? Jak jsi nám ukázala, že je lepší kočku nekastrovat? V čem vidíš ten přínos? Že se narodí další koťata, kterých je všude milion?
    Příspěvek z 30. května v 17:24.
    Klory v něm napsala:

    Milý Billíku:

    1. Kočka je zdomestikovaná šelma a co se týče koťátek u nás - tady jsme na vesnici u lesa, na kočky tu číhá nebezpečí a je pouze otázkou, jestli přežijí nebo ne. Zní to ode mně možná hnusně, ale tak to prostě je. Představ si, že přijdeš do džungle - je tu velké riziko nebezpečí. Šelma není pes za kterého je páníček odpovědný.
    2. Jak kterým kočkám. Naše kočky nikdy neměly zažívací problémy, záleží na druhu.
    3. I kdyby tomu tak bylo (což je téměř nulová šance) tak naše kočka nám důvěřuje a někdy prostě nemůžeš zachránit každého.
    4. Na své větě nevidím nic špatného.
    Příspěvek z 30. května v 11:16, upravený po 6 minutách.
    -Billík- v něm napsal:

    Myslím, že Alík by se měl zamyslet, jestli je v pořádku zveřejnit tenhle článek. Jste proti kastraci? Výborný. Pecka. Gratuluju. Útulky praskají ve švech, všude mraky nechtěných koťat, které pak lidi vyhazují, topí.. Vy je samozřejmě třeba udáte nějakým zájemcům, ale tím pádem už si zase nikdo nevezme ty koťata z útulku. Je to začarovaný kruh. Koček je všude ohromná spousta, pak se akorát nekontrolovatelně množí, jsou nemocné, trápí se (protože kdo ti zaručí, že ta venkovní kočka ti ty koťata dovede domů? Klidně si vyrostou venku a budou z nich venkovní „divoké“ kočky.) Fakt výbornej přístup. Kastrace je jediná možnost, jak tuhle bezvýchodnou situaci napravit, ale pak se najde partička lidí s přístupem „kastrace je proti přírodě“ a celá těžká práce útulků a záchranných spolků jde do háje.

    Ještě ve článku čtu, že dáváte kočkám kravské mléko. To je taky absolutně špatně, kočky kravské mléko NESMÍ! Akorát po něm mají zažívací problémy. Něco si o tom najděte. Tenhle článek je ukázkovej případ týrání koček (byť v dobré víře). Ale osvěta je potřeba.
    Jak si třeba můžeš být jistá, že kočka ti donesla všechna koťata, co někde venku porodila? Jestli tam třeba další dvě nenechala a ta se teď někde netrápí a neumírají pomalu hladem a žízní? Ale kastrace je špatná, jasně.

    „Doufám, že jsem vám ukázala, že je někdy lepší kočky nekastrovat a nechat si jejich potomky.“ A tahle věta tomu fakt nasadila korunu.

    Příspěvek z 29. května ve 21:49.
    Klory v něm napsala:

    Vinnetou: Já jsem proti kastraci proto, protože v mnoha případech (není to však podmínkou) se z vykastrované kočky stane lenivý tlouštík, co nemá zájem o život.

    Příspěvek z 29. května ve 20:10.
    majdula2000 v něm napsala:

    Pokud někdo má podmínky a všechno pro to, aby se mohl případně postarat i o mláďátka, tak jaký je ke kastraci důvod? Je to pak vlastně zbytečná operace. Kolikrát se najde dost lidí, kteří si mláďátka rádi vezmou... zůstane třeba jedno, pokud lidé nechtějí ani to, tak mohou rozdat všechna.

    Když ty podmínky nejsou, tak je to samozřejmě jiné, ale dle toho, co autorka psala, tak oni ty podmínky mají. A pak nevidím nic špatného na tom, když jsou proti kastraci. Naopak mít mláďátka je obvykle něco úžasného a strašně roztomilého. $>

    Příspěvek z 29. května v 16:02.
    Vinnetou v něm napsala:

    Kočky mám moc ráda $>
    Ale nepřijde mi rozumné být proti kastraci, zaplatíš sice za kastraci, ale kočka už se nebude dál nekontrolovaně množit :-|. Kolik koček kvůli tomu nemá domov a jsou ve špatném zdravotním stavu - a dál se množí.
    Když kočku vykastuješ, zamezíš toulání a kočka určitě netrpí tím, že nemůže mít koťata, protože je v ní rozmnožovací pud utlumený.
    Jinak hezký článek ok

    Příspěvek z 29. května ve 14:01.
    Papoušek_Nfnf v něm napsal:

    juj, hezkéO:-) pět tlapekB-)

    Příspěvek z 29. května v 11:49.
    MrTheBest v něm napsal:

    $>$>$> kočkyyyyyy

    Příspěvek z 29. května v 11:00.
    I_love_cats v něm napsala:

    Určitě napiš článek i o koťátkách Lilinky! Krásný článek 5 🐾 mě už se stalo jednou to samé

    Příspěvek z 29. května v 10:38.
    Ändřläk_ v něm napsala:

    Moc pěkný článek, ty koťátka jsou tak roztomilýý $>
    5 tlapiček 🐾🐾🐾🐾🐾
    PS: jsem zvědavá na Lilinky koťátka ;-):-3

    předchozí 1 další