Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Mráček
    Jsi tu poprvé?

    Alíkovina

    Letní formování postavy podle Hanky Kynychové

    vydáno  •  Sport · Soutěže pro děti
    Dokonalostí své postavy si je jistá málokterá dospělá žena natož dospívající dívka, které se tělo mění přímo před očima. Proto je naše Poradna plná dotazů s obavami, zda vaše váha odpovídá výšce. Přestože většině dívek odpovídáme, že je vše v pořádku, obavy přetrvávají. Proto jsme se rozhodli požádat o radu, jak dovést o prázdninách tělo k dokonalosti, jednu z nejpovolanějších, cvičitelku Hanku Kynychovou

    z archivu Hanky Kynychové, © z archivu Hanky Kynychové

    Kdo je Hanka Kynychová

    Instruktorka a cvičitelka. Známou se stala díky cvičení v pořadu televize Nova Snídaně s Novou. V současné době provozuje aeroklub Hanky Kynychové, točí videokazety, působí v rádiu kde radí, jak se udržet fit.

    Cvičení nemusí být mučení, dá se provozovat tak, aby nás bavilo a zároveň posloužilo k vyrýsování naší postavy. Třeba v létě.

    Instruktorka fitness Hanka Kynychová nám poskytla cenné rady jak na to, aby to nezruinovalo peněženku a mohli jsme se v letních outfitech cítit pohodlně.

    Je vůbec reálné zhubnout do plavek v průběhu prázdnin?

    Fotogalerie

    Je potřeba napnout veškeré síly a aspoň 3x týdně cvičit. Kombinujte třeba aerobik se spinningem, běhejte, jezděte na kole. Zároveň je důležité si upravit jídelníček. Omezte sladké a tučné, jezte hodně zeleniny a libového masa. Pokud vytrváte, výsledek se do měsíce musí dostavit.

    Pravidelné cvičení pomáhá zlepšit figuru. Jaké jsou hlavní zásady?

    Chcete se při cvičení cítit dobře a zároveň se líbit?

    Pro Hanku Kynychovou je základem sportování správné oblečení, nejlépe určené na cvičení. Sama si oblíbila značku Ergee s funkčním a kvalitním sportovním oblečením. Za velmi příznivou cenu se dá pořídit v prodejnách KiK. Vy můžete ušetřit na sportovním oblečení ještě víc, když využijete nákupní poukaz, který můžete získat za své Alíkovské bodíky v Katalogu dárků nebo si o něj můžete zasoutěžit i v nové srpnové Alíkově soutěži.

    Soutěž s KiK, srpnová

    Nejdůležitější je mít z cvičení radost. Je potřeba si uvědomit, že zpevnění postavy je dlouhodobý proces, který nikdy nebude patrný po prvním cvičení. Proto se pro žádoucí efekt z cvičení doporučuje pravidelnost a vytrvalost. Je to hodně o vůli a o tom chtít.

    Jaké cviky zaručeně fungují pro zpevnění postavy?

    Podle mého názoru je pro mladé dívky ideální cvičení s vlastní vahou těla jako je TRX, což je trénink na závěsném zařízení, kdy se k posilování využívá pouze váha vlastního těla.

    Doporučíte nám nějaké cviky, ke kterým nepotřebujeme žádné pomůcky?

    Cvičit pouze s váhou vlastního těla se dá hodiny. Důležité ale je zaměřit se na všechny partie a nepřetěžovat například ty problémové, většinou se jedná o břicho nebo hýždě. Mezi mé oblíbené a ověřené cviky patří balanční cviky, díky kterým zapojujeme hluboké svalstvo – tedy i šlachy, vazy a úpony.

    Postavte se na jednu nohu a vnímejte její chodidlo – musí pevně stát na zemi celou svojí plochou. Uvědomujte si trojoporu: patu, malíčkovou plochu, palcovou plochu.

    Stůjte tedy na jedné noze, upažte a zpevněte střed těla. Druhou nohu zvedněte a pokrčte v koleni. Špička je volná, očima sledujte jeden bod, na který se soustřeďte asi tak 20 vteřin. Totéž opakujte na druhou nohu.

    Mezi mé další oblíbené patří:

    Postavíme se na jednu nohu, zpevníme střed těla, druhou nohu dáme do unožení a tělo ukloníme do strany. Ruce dejte křížem na ramena. Výdrž 20 vteřin. Totéž na druhou stranu.

    Autor:
    » přejít do diskuse

    Diskuse k článku  (0)

    O tomto článku zatím nikdo nediskutuje. Buď první!