Alíkovina

Letní soustředění

vydáno  v 4:20  •  Prázdniny

Pokud děláte nějaký sport, určitě máte přes léto tréninky nebo soustředění. My měli soustředění a tady vám napíši, jak se mi tam líbilo :).

mic na hazenou, © magdička8

Byl pátek 3. srpna, přijeli jsme ke hřišti a čekal tam autobus, náklaďák, děti a rodiče. Zavazadla jsem s rodiči dala do náklaďáku, který byl přímo pro to :) , a s mamkou jsem šla odevzdat kartičku zdravotní pojišťovny a nějaké papíry. Bylo 17:00 a trenéři nás odvedli k autobusu, přípravka a mladší žactvo jelo autobusem, starší žactvo jelo auty. Nastoupila jsem do autobusu a vybrala si místo, vedle mě si sedla jedna holčina. Trenéři nás spočítali a jeli jsme :). Cestou jsem přemýšlela, jaké to tam bude, jestli na mě nebudou zlí, jestli budou tréninky těžké nebo lehké atd.

Když jsme přijeli a vystoupili, dostali jsme další instrukce. Bydleli jsme ve škole a spali na zemi :(. Zavazadla jsme vynesli do našich tříd. My mladší žačky měly třídy ve 3 patře :(. Rozdělily jsme se na dvě půlky a šly do tříd. Poté jsme si rozložily spacáky a spěchaly na nástup, kde jsme se od trenérů něco dozvěděly. K večeři jsme dostaly okurku a chleba s pomazánkou, po večeři jsme se šly projít, poté jsme měly hygienu a večerku.

Další dny si byly hodně podobné. Budíček, snídaně, rozcvička, trénink, přestávka, trénink, oběd, odpolední klid, koupaliště, večeře, večerní hra, hygiena, večerka. Byli jsme i na inline dráze. Tam to bylo super a z mých pádů jsme měli záchvat smíchu. Vyšli jsme i na sjezdovku a pak dolů cestou pro kola. Trénování moc nebavilo, ale o tom to celé bylo :). Na koupališti to bylo super a je tu krásný tobogán. Večerní hra mě ze začátku nebavila, ale pak jsem se na ní nejvíc těšila. Také jsme jeli na výlet, jeli jsme vlakem a zpátky jsme šli pěšky, ušli jsme 11 km, byli jsme na přehradě. Byl i bobřík odvahy strašidelný ,ale já se moc nebála, chodili jsme po dvou a jeli na skluzavce do sklepa, byla tam kniha, kde jsme se museli zapsat. Předposlední den jsme měli vystoupení pro trenéry. Naše družstvo zpívalo. Poslední večer jsme šli do letního kina na film Špunti na vodě a další den jsme odjížději :(. Bylo to super, určitě pojedu zase, nechápu, proč jsem se bála, a nechápu ty, kterým se na soustředění nelíbilo. Bylo to super a pokud někdy budete mít šanci jet, jeďte, stojí to za to :).

Autorka: (11 let)
» přejít do diskuse

Diskuse k článku  (3)

Příspěvek z 20. září v 17:52.
DreamerForever v něm napsala:

Nebo to mohl být volejbal :)

Příspěvek z 16. září v 8:46.
majdula2000 v něm napsala:

Podle obrázku i jeho popisku to vypadá na házenou.;-)

Příspěvek z 15. září v 11:17.
vikinka28 v něm napsala:

Mám jednu otázku: Jaké soustředění to bylo?