Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Diskuse k Alíkovině

    « Přejít na článek

    Mělo by se Rusko zúčastnit olympiády?

    Nový příspěvek do diskuse:

    Přispívat mohou jen přihlášení uživatelé.

    Pokud máš účet, přihlas se, pokud ne, můžeš si účet založit.

    Prodleva měsíc.
    Příspěvek z 15. února v 18:44, upravený po 4 minutách.
    Klory v něm napsala:

    Rusku žádné země nepovolí účast, bude-li vést válku s Ukrajinou. I kdyby všichni v Rusku byli proti válce, tak stejně se soutěžit nebude, jelikož všem se stačí podívat jen na Putina a nic nebude.

    A už vůbec nechápu, proč ke každému aktuálnímu článku někdo píše ale tohle přeci nepatří na dětský web, a to je nevhodný a bla bla bla bla bla... Tak přece nejsme v KLDR.

    Prodleva 2 dny.
    Příspěvek z 13. února ve 21:24.
    MichP v něm napsal:

    holka333

    „Rusko třeba vymyslelo balet“

    Není pravda. Balet jako samostatná umělecká forma vznikl v Francii, V Rusku to bylo populární. Ale nevzniklo to tam.

    (A třeba ani ta vodka nevznikla v Rusku, ale pochází z Polska ;-D)

    Příspěvek z 13. února ve 21:20.
    ShabadacaG00D v něm napsal:

    Jde o to, že ti sportovci Rusko reprezentují a také u těchto případů preferuji kolektivní vinu.

    A že to všechno proti „ubohým“ Rusům není fér? Hold, život není fér, na to si musí každý zvyknout.

    Příspěvek z 13. února v 16:28, upravený po 6 minutách.
    holka333 v něm napsal:

    ShabadacaG00D ahoj, proč by nemohlo Rusko soutěžit na olympiádě? Sportovci z Ruska přece nemůžou za to že Putin vyhlásil válku. To můj názor..
    SamuelPaluba Rusko možná ted nemá hodně lidí rádo ale Rusko třeba vymyslelo balet a spoustu dalších věcí. To že Putin dělá něco co nemá neznamená že je Rusko a lidé v Rusku zlí. Lidi vzpamatujte se. Není to fér co říkáte o Rusácích. Představte si kdyby nějaký náš budoucí prezident vyhlásil válku. Tak ty jsi zlý?

    Prodleva 3 dny.
    Příspěvek z 10. února ve 14:40.
    SamuelPaluba v něm napsal:

    Rusko je jako Ananas na pizze Nikdo ho nemá rád

    Prodleva 4 dny.
    Příspěvek z 6. února v 8:01.
    Vitan_26 v něm napsal:

    Wow! Tolik zajímavých názorů a argumentů. Při psaní tohohle článku jsem téma diskutoval se spolužáky, ale s nimi se mi do moc velké debaty jít nepodařilo. Hrozně mě tady zaujala poznámka, že kvůli režimu co v Rusku nyní je, ruští sportovci si nemohou vybrat jestli budou Rusko propagovat nebo ne, takže v některých případech je pro ně možná i dobré, když jim účast zakáže někdo zvenku.

    Díky moc všem co se zapojili do diskuze, dali jste mi na tohle téma úplně jiný úhel pohledu, než když jsem článek psal a za to jsem vděčný.

    Příspěvek z 5. února v 19:33.
    ShabadacaG00D v něm napsal:

    Magdafox: Co máš proti USA? :)
    Už se těším na tvé „neprolomitelné“ argumenty...

    Příspěvek z 5. února v 18:15.
    Magdafox v něm napsala:

    Souhlasím s Pralinkou2 v tom, že by jsme se měli zamyslet nad účastí států napadající jiné státy. V tom případě by si některé státy neškrtly. Především USA a jejich nohsledi by za posledních 50. let měli problém. ;-)

    Příspěvek z 5. února v 8:13.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Se samotnými základy olympijského hnutí by bylo v rozporu především to, kdyby se olympijských her měl zúčastnit stát, který vede vyhlazovací teroristickou válku proti sousednímu státu.

    Příspěvek z 4. února ve 22:55.
    Magdafox v něm napsala:

    Mezinárodní olympijský výbor odsoudil hrozbu Ukrajiny, že bude bojkotovat letní olympijské hry v Paříži v roce 2024. Uvedl, že tato hrozba je v rozporu se samotnými základy olympijského hnutí a zásadami, které představuje, uvedl německý deník Zeit. Odkaz: https://sportdenik.cz/nejnovejsi-zpravy/mezinarodni-olympijsky-vybor-odsuzuje-hrozby-ukrajiny/jirischreier/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=cKvO6DcOXv6-202302042148&dop_id=19433405

    Příspěvek z 4. února v 18:30.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Na současné atmosféře se podílí zejména Putin, tím, že bezdůvodně přepadl jiný stát a v něm bombarduje školy, školky, nemocnice, porodnice, muzea, divadla, kostely, obchodní domy a další objekty, o kterých tvrdí, že ohrožují samu existenci Ruska.

    Příspěvek z 4. února v 17:16.
    Magdafox v něm napsala:

    Pro Dřugaráčka. :-D autor popisuje současný hon na čarodějnice. Tak jako v padesátých letech psalo o útoku imperialistů v dobovém tisku, tak se v současné době píše o zlém Rusku. Autor se zamýšlí a dává svůj pohled nad současnou atmosférou vytvořenou mainstreaomými médii. Já původně pochopila, že Emillie je proti lžím a manipulacím. Teď jsme pochopila, že Emillie je produktem současného manipulačního prostředí. Nevím o tom, kdo je nebo není proruský. To je tvoje konstrukce. Já jsem pro pravdu a ta je jen jedna.

    Příspěvek z 4. února ve 13:42.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    Magdafox: takže ty si také myslíš, že je článek napsaný proruským autorem? Takže ty už nejsi proruská, nebo jak je to? ;-D

    Příspěvek z 4. února v 11:59.
    ShabadacaG00D v něm napsal:

    Nevidím jediný důvod proč by se mělo Rusko ČEHOKOLIV zúčastnit.

    Příspěvek z 3. února v 17:05.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Měl bych k autorem uváděným údajům jednu připomínku.
    V textu uvádíš: „Co například při válce v Iráku? Obě strany se mohly olympiády účastnit. A co válka v Afghánistánu? Taky.“
    Nepíšeš, kterou válku v Afghánistánu myslíš, ale není to přesné tvrzení. Když v prosinci 1979 Sovětský svaz začal válku v Afghánistánu, tak půl roku na to značný počet zejména západních států odmítl jet na olympiádu v Moskvě v roce 1980. Protože účastí na olympiádě v hlavním městě válčícího státu nechtěly podporovat a propagovat tento stát a jeho válku.

    A tím to neskončilo. Jako odvetu proti tomuto bojkotu olympiády v Moskvě Sovětský svaz posléze vyhlásil bojkot olympiády v americkém Los Angeles v roce 1984. Takže na tuto olympiádu pak nejeli sportovci ze Sovětského svazu a z dalších socialistických zemí včetně Československa.

    Takže to není tak, že by válka v Afghánistánu neměla vliv na účast zemí na olympiádě. Naopak, sovětská válka v Afghánistánu zahájená v prosinci 1979 způsobila neúčast mnoha sportovců mnoha zemí hned na dvou olympiádách, v roce 1980 a 1984.

    Příspěvek z 3. února v 15:52.
    Magdafox v něm napsala:

    Dávám za pravdu Emmílie11. Celý člábek je z řady xenofobních článků mějící utvrdit jednostranný pohled na události. Má pravdu v tom, že se v poslední době skrze některé autory stává z webu politická agitka. Zajímavé, že podobné agitky jsem nezahlédla, když "demokraticky" USA napadl Irák v roce 2003. :-c Proč nikdo nebojkotoval účast USA v době, kdy zaútočila na Irák či Afganistán?
    Můj názor je ten, že politika do Olympijských her nepatří a nikdo by to neměl řešit a už vůbec ne na dětském webu.

    Příspěvek z 3. února ve 13:04.
    majdula2000 v něm napsala:

    Tohle je článek, který psalo dítě. Je naopak super, když i dítě má nějaký svůj názor a ví, proč ho má (a není to jen proto, že ho mají jeho rodiče, kamarádi nebo někdo podobný).

    Nic nevhodného v článku není, nad jeho obsahem se můžou zamyslet i děti... A můžou si samy říct, která odpověď je podle nich správná. Mají na to právo. Tohle je naopak plus úvahových článků. Obvykle u nich je i daleko živější diskuze, což lze vidět třeba hned tady, a i to je přece bezva.

    Jinak samozřejmě platí, že se žádný článek nezavděčí všem, to je normální. Pokud se vám nějaký článek nelíbí, tak ho nemusíte ani číst a celkově si ho vůbec nemusíte všímat.

    Každému se líbí něco jiného, protože každý je jiný, což je moc fajn. Snažíme se, aby články byly nějakým způsobem pestré a aby v nich každý našel něco, co ho zajímá. Samozřejmě tu ale každý najde i spoustu článků na témata, která mu blízká nejsou. ;-)

    Příspěvek z 3. února v 9:40.
    lékařský v něm napsal:

    Emmílie11: Tady to znovu zavání porušováním pravidla 1.b. Opravdu je nutné produkovat takové příspěvky, které mají za cíl jen pošpinit a nepřinést do diskuze žádné dobré argumenty? Takhle se opravdu nediskutuje... :-(

    Když budete reagovat podrážděně, budou i na vás ostatní reagovat podrážděně a celé tohle působení bude nést negativní náladu.

    Příspěvek z 3. února v 9:13.
    Emmílie11 v něm napsala:

    Rex999: Přeháníš Emmo . Já jsem rád… tobě je ale 26;-) toto je dětský web a na ten nepatří věci co si rádi počtou 26 letí lidé :-)

    Příspěvek z 3. února v 9:01.
    Rex999 v něm napsal:

    Přeháníš Emmo :-). Já jsem rád, když občas jsou takové články, kde každý vyjádří svůj názor a já si počtu třeba.:-)

    Příspěvek z 3. února v 8:24.
    Emmílie11 v něm napsala:

    Tady tenhle článek zde neměl vůbec vyjít! Je plný lží a dezinformací a je psaný nějakým proruským člověkem. Toto prostě na Alíka nepatří. Jako promiňte, ale toto prostě není téma co by se zde mělo probírat, zvlášť když je to Alíkovina. V nástěnkách a klubovně se tomu ani moc zabránit nedá, ale Alíkoviny prochází redakcí a ta by s tím něco udělat měla! Poslední dobou se mi zdá že to tu jde od desíti k pěti.

    Prodleva 2 dny.
    Příspěvek z 1. února v 19:27.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Ono se může zdát, že ruští sportovci nemají s ruskou válkou na Ukrajině nic společného. Jenže ono to tak úplně není. Od loňské únorové ruské agrese bylo zveřejněno již několik případů, kdy ruští sportovci využili své účasti na mezinárodních sportovních akcích k propagaci, ale nikoli Ruska jako své vlasti, kde se narodili, žili, chodili do školy, kde mají kamarády, ale zcela výslovně a jmenovitě k propagaci ruské agrese proti Ukrajině. Takže ne že by s tím neměli nic společného.

    Samozřejmě se nabízí možnost, že by ruští sportovci byli připuštěni k mezinárodním soutěžím pod podmínkou, že se distancují od ruské agrese na Ukrajině. Ale to taky není ideální, protože takový sportovec by po návratu do Ruska byl pronásledován, vězněn a už by si nezasportoval. Takže to taky není řešení.

    Za těchto okolností asi úplný zákaz účasti ruských reprezentantů na mezinárodních akcích je nejmenší zlo. Ano, ruští sportovci jsou, aspoň zčásti, nevinné oběti. Ale oběti Putina a jeho teroristického režimu, nikoli oběti mezinárodních sportovních organizací.

    Příspěvek z 1. února v 18:27.
    arcig v něm napsala:

    Asi by nemělo i když asi polovina nebo třetina lidí z Ruska za to nemůže.

    Příspěvek z 1. února v 17:35.
    NobodyCZ v něm napsal:

    Zajímavý článek :)
    Rusko by nemělo být na mistrovství světa a olympijských hrách pokud stále probíhá válka.. Bohužel je to utrpení nevinných lidí co ani válku nechtějí, takže zase z tohohle hlediska je mi sportovců líto. Nemůžou za to kde se narodili.. Podle mě mají mít sportovci právo se zúčastnit všech možných soutěží a turnajů, ale s podmínkou že nebudou reprezentovat svou zemi žádnou vlajkou. Budou bez vlajky, a budou reprezentovat sami sebe, a ne stát který vede válku.
    ( Třeba takhle to bylo minulou sezónu v F3, když se ruský jezdec umístil na pódiu tak nehrála žádná hymna, a ani nevlála žádná vlajka ) Je to těžké.. není to válka Ruska
    ( celé země včetně obyvatel ) ale je to válka Putina a jeho režimu a propagandy. Bohužel lidé co s válkou v Rusku nesouhlasí tak po nich zdejší režim hned jde, a končí buď ve vězení nebo na frontě.. Proto se nedivím že jich na ulicích ani moc nedemonstruje, protože zkrátka nemůžou a bez ztrát by se to neobešlo.. Je to smutný příběh jak kvůli vládě a touze po moci musí trpět miliony lidí co jen chtějí žít život.. Obyčejní lidé s tím moc bohužel nezmůžou.

    Příspěvek z 1. února v 16:30.
    Kaktusek v něm napsal:

    Asi s tebou souhlasím. Oni za to nemůžou, ale zase jeden za všechny všichni za jednoho. Takže nevím.

    Příspěvek z 1. února v 15:59.
    Alpina v něm napsal:

    Když já nevím. Válka už hold poznamenává i běžné obyvatelé, kteří za to třikrát nemohou. Bohužel. Ale já myslím že by nemělo.

    Příspěvek z 1. února v 15:10.
    Týnek v něm napsal:

    Sportovci za válku nemůžou, tak samo běžní lidi za ní taky nemůžou.

    Příspěvek z 1. února v 9:39.
    MarkoUkr v něm napsal:

    Je to Aktuální článek pro mně.
    Já nechci aby Rusko zúčastnilo olympiádu protože to bude ukazovat moc Ruska, a hodně lidé z Ruska ještě říkají že sankce je nevadí. Ale to nemusí takhle fungovat, oni musejí každý den myslet že sankce je ničí život a tu válku a svého prezidenta musejí zastavit a ukončit. A hodně sportovců z Ruska podporují válku a Putlera, a oni myslí že to je povoleno.

    Takže celý svět musí ukázat svůj názor na válku a na Rusko!

    Příspěvek z 1. února v 8:57.
    Lívaneček v něm napsal:

    Zajímavé téma článku, opravdu.

    Ano, sportovci z Ruska za válku na Ukrajině nemohou, ale tohle bude dalsí impuls pro Rusko, že je něco špatně. Pokud bychom měli všechno brát podle toho, kdo za to může a kdo nikoliv, tak se nikam nedostaneme. Sankce celkem udělají v tom Rusku neplechu, jak už řekl MichP, některé občany to může pobouřit a třeba i poté přestat Rusko podporovat, to stejné bude i s tou Olympiádou.
    Pokud by měli možnost se zúčastnit, tak si všochni řeknou: „Však pohoda, ani nám nezakázali se účastnit"
    Pokud by jim to nedovolili, tak se určitá část lidu (i ti sportovci) pobouří. To je částečně to, co chceme.
    Můj názor teda ve zkratce je: „Ne, nemělo by se Rusko účastnit na Olympiádě"

    Za válku ke vší smůle většinou nemohou obyvatelé, ale odnášejí ji nejvíce. Je to tak

    Příspěvek z 1. února v 8:51.
    MonikaJanka v něm napsala:

    Fíha, včera som na túto tému položila otázku v nástenke „Olympijské hry“ a dnes o tom vyjde článok.8-o