Alíkovina

Můj první Alíkovský sraz

vydáno  •  Srazy uživatelů Alíka

Přátelé a kamarádi, chtěla bych se s Vámi podělit o zážitky z mého prvního Alíkovského srazu. O čem vlastně tento článek bude? Bude o tom, kdy se konal, a co všechno jsme viděli, na závěr se dozvíte mé pocity z prvního srazu.

Společná fotka, na které je Pavlikkamarad, aja38, Pralinka2, JosefNeoral12, kajik01, Májuška96, _Priserka_xD, ThePumpa, Pribiňáček1, verbum, majdula2000, Copinka, PaulaF, ronaldo88 a Šťur., © Pralinka2

Sraz se konal 13. 10. 2018 a sešli jsme se na olomouckém Hlavním nádraží pod hodinami. Měli jsme mít poznávací znamení vytisknutého Alíka, a kdo takovou možnost neměl, tak si mohl obrázek nakreslit. Já teda obrázek měla nakreslený, sice ne mnou, ale mojí mladší sestrou.

poznávací znamení., © Májuška96

Na sraz jsem jela z Brna společně s _Priserka_xD, ThePumpa a s ronaldo88. Cesta do Olomouce byla super, až na zpoždění vlaku, kdy jsme se na sraz dostavili až v 11:00 hod., kde na nás všichni čekali. Tímto bych se chtěla všem zúčastněným srazu samozřejmě omluvit za zpoždění vlaku, ale holt České dráhy jsou České dráhy. :-D

Hned na nádraží jsme se společně nějak představili, poté jsem se objala s Paulou, majdulou2000 a s Copinkou. Vzápětí nám Pavlikkamarad řekl plán srazu, a vydali jsme se tedy na tramvaj, která nás dopravila k muzeu. V muzeu jsme se toho dozvěděli spoustu, mohli jsme si vyrazit i mince, a byla tam pro nás nachystána i aktivita. Aktivita spočívala v tom, že tam byly tři krabice, v každé krabici byl nějaký předmět, dle kterého jsme se pak museli porozhlédnout po muzeu a uhodnout, který předmět by to mohl být.

Po muzeu přišla ta lepší část, a to oběd. Vzhledem k tomu, že většina z nás měla už pořádný hlad, tak jsme se pomalu přesunuli do restaurace Morgan. Po cestě do restaurace jsme měli zastávku na Horním náměstí, kde nám Pavlík řekl něco o náměstí a Svaté trojici. Zde na náměstí jsme si udělali i společnou fotografii, na které nám to všem samozřejmě sluší! :-). Přesunuli jsme se tedy do té restaurace, ve které jsme měli rezervaci, vybrali jsme si něco k jídlu a k pití.

Po obědě jsme se přesunuli na další část našeho plánu srazu a to na Pevnůstku, ve které nám to nějak nevyšlo, neboť tam byla uzavřená akce Komerční banky, za což se nemůžeme na Pavlíka zlobit, protože to sám nečekal. Nakonec jsme se tedy domluvili, že se vrátíme zpátky na Horní a Dolní náměstí, kde nám k tomu Pavlík něco poví. Samozřejmě se srazu zúčastnil i nejmenší člen, a to syn Honzík od Pribiňáček1, takže v první řadě se šlo na zmrzlinu, až poté nám mohl Pavlík něco povědět o Horním a Dolním náměstí.

Po náměstí jsme se přesunuli zpět na nádraží, kde jsme sraz i ukončili, neboť většině lidí jel vlak domů. Rozloučili jsme se, dostali jsme pralinku od Pralinky, a mohli jsme vyrazit na vlak.

Mé pocity z prvního srazu byly a jsou báječný, protože jsem poznala další spoustu skvělých lidí, které jsem poznat chtěla, a kvůli kterým jsem se na sraz chystala. Těm lidem patří obrovské DĚKUJI.
Viděla jsem další krásné město České republiky, které bych velice ráda viděla ještě jednou, a proto doufám, že zde v Olomouci bude ještě nějaký sraz, a že se nás sejde třeba o něco víc, než se nás sešlo teď.
Každopádně to úplně největší DĚKUJI patří samozřejmě organizátorovi srazu, protože bez něj by ten sraz nebyl takový, a i přes to, že byl nervózní, tak organizaci zvládl bravurně a popral se s tím.

Budu se na Vás těšit na dalším sraze :-)

Autorka:
» přejít do diskuse

Diskuse k článku  (11)

Příspěvek z 9. listopadu 2018 v 19:20.
JirkaBobik v něm napsal:

Ahoj, bohužel jsem nemohl, ale od Olomouce to mám docela blízko. Třba příště. Hezký článek!

Příspěvek z 25. října 2018 v 19:20.
ronaldo88 v něm napsal:

Bylo to pěkny , rád jsem tě poznal . :))

Příspěvek z 25. října 2018 ve 12:44.