Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Diskuse k Alíkovině

    « Přejít na článek

    Na tábor? Už nikdy!

    Nový příspěvek do diskuse:

    Přispívat mohou jen přihlášení uživatelé.

    Pokud máš účet, přihlas se, pokud ne, můžeš si účet založit.

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 23:28.
    LaneJop v něm napsala:

    Reakce na ___Nana___:

    nechápu rodiče, co děti přihlácí na tábor, který tam ale nechtěj. Minulej rok jsem na táboře potkala holku, co na ten tábor nechtěla a stěžovala si, ale na konci řekla, že příští rok pojede znova. Ale je lepší to zkusit, a´t člověk ví, jak na tom je.

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 23:23.
    LaneJop v něm napsala:

    Reakce na Kelly727:

    to je tak velkej problém něco dělat?

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 22:55.
    Mari1 v něm napsala:

    Namáš ráda tábory?

    Každý má na tábor jiný názor a každý odloučení od rodiny snáší jinak. Jezdím na tábory jako oddílová vedoucí. Pravda, je dáno, v kolik táborníci vstávají. Hodina budíčku je řízena podle času snídaně. Není možné chtít po kuchařce, aby pro sto dětí od předškolního věku do osmé třídy vydávala snídani od osmi do jedné... Stejné je to s obědem, večeří a posledním jídlem dne - druhou večeří. Snídaně byla od pondělí do soboty vydávána v půl deváté, proto bylo třeba táborníky budit v osm. V neděli pak byla snídaně posunuta o půl hodiny později. Proto byl i budíček až v půl deváté. A ono nucení k jídlu... Záleží na oddílovém vedoucím. Pokud natrefíš na vedoucího, který si potrpí na dojídání, pak je to jistě nemilé. Osobně mám tu zkušenost, že se svých svěřenců jen zeptám, zda opravdu už nebudou jíst, protože další jídlo bude až  za dlouho. Po dvou dnech, kdy je pro táborníky nachystaný zajímavý program, jsou všichni z nenadálé aktivity schopni sníst (s nadsázkou) i talíř.

    Večerka - pro "malé" (malé děti) oddíly byla v půl desáté a pro "velké" (starší děti) v deset a někdy i později, záleželo to na večerní činnosti. Pokud si táborníci na palandě v chatce povídali šeptem, nesvítili okénkem do protější chatky baterkou a nevyváděli další vylomeniny, pak jim nikdo nebránil.

    Pokud se ti na táboře nelíbilo, pak je to smutné. Otázkou je, zda šlo o neshody se spolubydlícími v chatce/stanu - nesedl ti vedoucí oddílu - nesedl ti oddíl jako takový - nesneseš odloučení od rodiny. Podle toho, co píšeš, mi to přijde, že tě nezaujal program tábora. Když víš, že tě rodiče stejně na tábory posílají (nemají nikoho, kdo by se o tebe v době, kdy jsou v práci postaral - ve školním roce jsi ve škole, pak ve školní družině či na kroužcích), zkus se na internetu poohlédnout po táboře, který by tě zajímal. Zeptej se spolužáků, kde byli na táboře a líbilo se jim tam. je-li problém v oddíle, spolubydlících či přímo v oddílovém vedoucím, pak se obrať na hlavního vedoucího. Jistě řešení s tvým oddílovým vedoucím najde - přestěhuješ se k jiným kamarádům, půjdeš do jiného oddílu...

    Je-li špatný program tábora, pak se děti nudí a mají pocity, jako ve svém článku popisuješ. Jsou-li děti nevychované a mají ve zvyku dělat si, co se jim jen zlíbí, pak také mohou mít na táboře podobné pocity, které popisuješ, pak je ovšem marné vymýšlet sebelepší program.

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 22:12.
    ashley_tisdale147 v něm napsala:

    ashley_tisdale147

    Já taky tábory vůbec nemusím sice jsem tam nebyla ale to neva a ani toho nelituju, to jste se museli mít u moř ekrásně v Kalábrii je moc hezky taky tam jezdíme:)

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 21:41.
    Dendinka255 v něm napsal:

    Denda

    Přesně na táboře jsem nebyla a ani bych nejela!

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 21:27.
    Kelly727 v něm napsala:

    Reakce na lev55:

    jo jo přesně moje slova...nejsi ty moje dvojče?? :DD :))

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 21:24.
    Kelly727 v něm napsala:

    Reakce na Evejšnc:

    No ty seš uplně užasnáááá...ty si muj člověk :DD :)) nejsi ty moje dvojče?? :D

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 21:21.
    Kelly727 v něm napsala:

    Reakce na Miss-shine-smile:

    ano máš pravdu ale kdiž si to tak vemu tak v itálii jsme dělali v poctatě to samí jenomže nás do toho nenutili mohli jsme ze zůčastnit ale kdiž nebyla nálada tak jsme mohli odejít...ne jako na táboře!! :)

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 21:17.
    Kelly727 v něm napsala:

    Reakce na haylin6:

    no jasně příště si vemu ledničku díky za radu :DD

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 21:13.
    Kelly727 v něm napsala:

    Reakce na -karkulka:

    Ty si nečetla ten článek?? :DD diť sem tam psala že si to všichni vychvalovali a že sem to chtěla taky zkusit...

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 21:10.
    Kelly727 v něm napsala:

    Reakce na terka1245:

    no třeba ty co to tu komentujou :DD

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 21:02.
    10Alex10 v něm napsala:

    Reakce na Baryk007:

    přesně, mluvíš mi z duše :D

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 20:58.
    10Alex10 v něm napsala:

    Reakce na Evejšnc:

    V životě nebudeš moct dělat jen to co chceš... A ty kolečka sis zasloužila, za á... je to ze srandy a za b tábory sice trochu nevidomky, ale mají jakoby za úkol aj trochu ty děcka polepšit... s tím musíš počítat, když jedeš na tábor ;)

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 20:58.
    _Anar_ v něm napsala:

    chaloupky

    Taky nesnáším, když mě někdo do něčeho nutí, ale v naší vesnici, resp. farnosti se každý rok pořádá chaloupka - tábor pro děcka - máme téma na celý týden (i dýl), propracovaný, jasně stanovená pravidla a děckám se to hlavně letos fakt líbilo - všem, a to je co říct. Záleží, na jaký tábor se dostanete. Jednou jsem byla v Německu a vím, že to pro mě byl docela otřesný zážitek, i když jsme měli skvělé ubytování i jídlo.

    Zase na "chaloupce" jsme jednu dobu jezdili do malé budovy bez pitné vody, umývali jsme se v řece a k jídlu bylo, co bylo... a na tuhle chaloupku vzpomínají všichni zúčastnění jen v tom nejlepším ^^. Záleží na tom.

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 20:55.
    DjMars v něm napsal:

    Tábor...

    není tábor jako tábor.

    třeba tábor, kde se spí ve stanu, v sedm kdo nevstane, tak ho vedouc hodí do ledovýho potoka. jíst se musí a co kdo nedojí na oběd, má na večeři, povinné rozcvičky, to je tábor, který by mně vyhovoval. o elektřině se vám může jen zdát.

    pak jsou tábory, kde máte vytápěné chatky, elektřinu, a všechno, prakticky volnost jak má být, to není tábor, to je dovolená pro lenochy.

    no a pak nejdražší tábory fakt pro boháče, kde spíte v penzionu a máte tam pomalu i snídani v posteli, tak to je fakt nuda. to jsou tábory pro lenochy

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 20:49.
    10Alex10 v něm napsala:

    Reakce na tewča:

    Přesně tak! já jezdím pořád jako dítě, ale na příměšťáku jsem byla jako vedoucí a je to fakt makačka... i když jsem tam aj docela lemřila :D ale upoutat jejich pozornost, vymyslet ten program a tak, když si toho ani neváží, tak to je něco! takhle sem nikdy rozmazlená nebyla, díky bohu!

    Příspěvek z 27. srpna 2011 ve 20:43.
    10Alex10 v něm napsala:

    tábor

    Já tábory miluju, ale ty pravý tábory. To sou ty se stanem s podsadou... Co se týče vstávání, je to skvělí, protože si vlastně dýl užiješ den... Na skautským táboře se pracuje, a z té bráce jsou přenádherné stavby! Kdybych si měla vybrat mezi táborem a moře, vyberu si bez váhání tábor! Spousta skvělých lidí, perfektní program atd... Nechtěla jsem to zmiňovat, ale podle toho, co píšeš, tak jsi taková princeznička "stávám si kdy CHCI! Chodím ven kdy CHCI!" Vážně tě nechápu, strašnej článek!!

    Příspěvek z 27. srpna 2011 v 19:22.
    tewča v něm napsala:

    Reakce na Dragellka:

    Naprosto s tebou souhlasím....

    Příspěvek z 27. srpna 2011 v 19:07.
    pejsekejsek v něm napsala:

    vá na tábor nejezdím

    Příspěvek z 27. srpna 2011 v 19:03.
    Gifi v něm napsala:

    : ))

    já byla na táboře 2x a poprvé ve 2. třídě to bylo fajn ale ve 3. to bylo hrozný ten tábor byl divnej a musela sem být v chatce s 2 holkama který fakt nemám ráda takže tábory nic moc kámoška byla zase poprvé a naposled na zálesáckým táboře který měl trvat 16 dnů a měla stejný problém prostě se ji nelíbilo že něco MUSÍ a po 3 dnech odjela domu : )

    Příspěvek z 27. srpna 2011 v 19:00.
    Dragellka v něm napsala:

    Nestačím se divit

    Nejen z toho článku, ale i ze souhlansých odpovědí, kterých je v komentářích požehnaně.


    Když už to mám velmi převrátit, uvědomte si, že vždy budete mít nějaký rozvrh, podle kterého se budete muset řídit. Škola, práce... Ale bez daného řádu by věci správně nefungovaly.
    Dovolená je dovolená, ale i tak bych řekla, že jsi dost malá na to, aby jsi si mohla dělat co chceš.


    A když se vrátím k téma táborů - co já bych dala za tábor v pozici dítěte. Už několik let mohu jen zaplakat, protože být vedoucím, to už je jiný kafe a člověk si to tolik neužije.


    Proto važte si toho, co máte!
    Mladší generace jsou tak hnusně rozmazlené...

    Příspěvek z 27. srpna 2011 v 18:19.
    Alexs v něm napsal:

    =D

    Kdyby si to tam sama neuznala tak o tobě fakt řeknu že seš rozmazlená 21 ale když si to tam napsala tak chápu jak to myslíš. Já to mám taky radši když si prostě mužu dělat co chci vlastně ty prádniny od toho sou, protože ve škole ssi to dělat nemužme vid... Ale ty tábory sou spíš od toho abychom tam našli si kámoše a užívali si život!! a kdyby to tam bylo bez řádu a každý by si dělal co chtěl tak by to fakt nešlo... Nechtěl bych být na táboře celý prázdniny ale ty dva tejdny řídíït se podle programu někdy můžou být i hezký když to tak vezmeš 25 zese neco jinýho než jenom škola a doma 25jianak naprosto chápu a jestli chceš něco mín přírodního a ne tak tvrdýho tak vyzkoušej tábory třeba, taneční, malířské atd. kde se můžeš přiučovat co tě baví a někdy se tam lidem líbí víc než na těch normálních kde to je jako na vojne někdy někdy... 21

    Příspěvek z 27. srpna 2011 v 18:16.
    Hromnice v něm napsala:

    Reakce na Evčičáček:

    souhlasím s tebou :-)

    Příspěvek z 27. srpna 2011 v 17:57.
    Lashadd v něm napsal:

    Reakce na Miss-shine-smile:

    Ano, přesně

    Příspěvek z 27. srpna 2011 v 17:55.
    Lashadd v něm napsal:

    Příspěvek z 27. srpna 2011 v 17:41.
    Anushka333 v něm napsal:

    Annushka333

    Souhlasím, byla jsem na táboře 2x a vůbec se mi to nelíbí. Už 3 roky držím slib, že žádný tábor už nenavštívím! :)

    Příspěvek z 27. srpna 2011 v 17:38.
    MissLulinka98 v něm napsal:

    Souhlasím...

    Úplně s tebou souhlasim taky už nikdy na žádnej tábor nepojedu...161721

    Příspěvek z 27. srpna 2011 v 17:38.
    ___Nana___ v něm napsala:

    N.I.K.D.Y.!

    S tímto článkem naprosto souhlasím!! Já jsme teda už od malička byla nucena jezdit na tábory , které jsem z celého srdce nesnášela..... poté co ten tábor zrusily mne mamka bez mého vedomí prihlásila na taneční tábor! OMG! Opravdu to nesnáším!!! Museli jsme dělat vše co nám řekli = takže jako psi..... na tábor už NIKDY nepojedu a doufám že nebudu přihlášená zase na nějakej na který nechcu!! :(((

    Příspěvek z 27. srpna 2011 v 17:25.
    IamBett v něm napsala:

    Není to zase tak zlé

    Vážně. Každý je na tohle asi jiný. Já byla i tenhle rok na táboře a bylo to skvělé!:) Není nad to někam jet a poznávat uplně nové lidi:)

    Příspěvek z 27. srpna 2011 v 17:04.
    Mateas v něm napsal:

    Neni tabor jako tabor

    Samozrejme dost zalezi na ostatnich pozestanu, kteri na tabor jedou s tebou, jestli je znas dele a fura dalsich veci, jako je misto tabora - dost se na tom podepisuje i pocasi, prece jenom dokaze dost podrejt onu taborovou naladenost.


    K tomu ze si rada ridis svuj denni harmonogram - kdyby si kazdy vstal kdy chce, delal si co chce, tak by to byl blazinec a nakonec by to nebavilo nikoho.

    Treba zrovna s jidlem - ono je fajn, se jit nadlabnout kdyz mas hlad, jenze si vem, co to je pro kuchare za praci. Uz druhym rokem jsem byl jako kuchar a kdyby mi tam decka couraly, ze chtej jist, za pul hodky dalsi, tak bych je musel asi pozabijet. Ono se starat o 50 hladovejch krku neni zadna sranda. Neco delas, pak ti nekdo prijde, ze neco chce a ty pak nevis co driv.


    Jistou volnost dostanes, kdyz pojedes jako vedouci, ale ne vzdycky to je vyhra.
    Neco za neco.


    Kazdopadne jsem chtel rict, jak uz z nadpisu plyne, ze nemuzes hazet do jednoho pytle vsechny tabory. A srovnavat ho s dovolenou, jak psala Hogreta, je uplna blbost.


    M.