Alíkovina

Naše (ne)vydařená dovolená v Řecku

vydáno  •  Cestování

Když se řekne Dovolená v Řecku, spousta z vás si určitě představí slunné pláže, čisté moře, krásné hotely a výborné jídlo. Bohužel, v mém případě to bylo trochu jinak.

NašeNevydařenáDovolená, © JsemLilek

Jednoho dne, když mi bylo asi 6 let, tak si moje babička řekla, že by chtěla někam odcestovat. A rozhodla se, že to místo bude Řecko. Já jsem byl hrozně nadšený, když mi řekla, že chce jet se mnou, jenže to jsem ještě nevěděl, co nás čeká...

Bohužel jsme tam nejeli jen já a má babička, jela s námi také babiččina kamarádka z práce a její vnučka. Jmenovala se Sára, a možná už jenom tahle holka mi dovolenou zkazila...

Uběhl asi měsíc a přišel ten osudný den. Ten den, kdy jsme museli jet do Prahy.
Když jsme dorazili na letiště, stáli jsme neskutečnou frontu, než náš všechny odbaví.

Když jsme se z toho konečně vymotali ven, už šlo všechno hladce. Čekali jsme na náš let a pak jsme odletěli.

Byl jsem celkem nervózní, protože jsem letěl poprvé a nevěděl jsem, jak to chodí, ale vše bylo v pohodě a my jsme dorazili na krásný řecký ostrov Korfu. (Teda alespoň jsme si mysleli, že je krásný).

Jelikož jsme přijeli asi o půlnoci, tak se už nic moc nedělo. Takže jsme šli spát a čekali na další den..

Den 2:
Vzbudili jsme se a zhrozili jsme se. Protože ten pokoj, kde jsme byli, vůbec nevypadal jako ten na obrázku. Jenom staré postele, hnusné zelené stěny, nefunkční lednice a hnusná koupelna. Bohužel, nejen pokoj byl hrozný, ale celý kemp byl hrozný. Bylo tam takové malé hřiště, které bylo staré, všude byly pavučiny a celé to tam bylo na spadnutí. Abychom si zlepšili náladu, šli jsme k bazénu a řeknu vám, taky nic moc. Nyní už jsme nechtěli prozkoumávat kemp a tak přišla ta chvíle „Hledání kamarádů“.

Bylo tam hodně Čechů, takže najít si kamarády nebylo těžké. Co nám ale dělalo větší problém, bylo kamarádit se mezi sebou. Víte, já jsem byl takový ten nekonfliktní kluk, který se rád do ničeho nemotal. Ale Sára byla přesný opak. Provokovala a míchala se do všeho. A to byl ten problém...

Takže nejen že kemp byl příšerný, ale i moje "kamarádka" byla příšerná.

Ach jo...

Den 3:
Dnes se nic moc nedělo. Šli jsme na procházku po městě a zase nic moc. Samozřejmě jsme šli i k moři, ale to bylo tak „na obhlídku“. Ani se Sárou jsme se moc nehádali, ale to přišlo až další den.

Den 4:
Ráno jsme si dali hnusnou zmrzlinu v pochybně vypadající řecké večerce a šli jsme k moři. Tentokrát asi na 3 hodiny a můžu vám říct asi jen AU. Kamenné pláže jsou strašné zlo. A když ležíte na kamenech 3 hodiny, do toho vám nějaká holka stříká slanou vodu do očí, malé děti tam brečí jak o život a do toho vás vaše otravná spolubydlící provokuje, je to fakt příšerné . Když jsme dorazili na pokoj, chtěl jsem si pustit televizi. Jenže ovladač byl nad Sářinou postelí. A teď to přišlo. Chtěl jsem si pro něj jít a ona, že na její postel nepůjdu. Tak jsem jí řekl, ať ho vezme z poličky a dá mi ho. Jenže ona ho vzala a hodila ho o zeď. Ovladač se rozplácnul a já jsem už nemohl udržet nervy. Tak jsem na ní zařval, ať to uklidí, a ona s brekem utekla k její babičce, která byla u bazénu. Nevím, jestli to bylo dobře, že jsem na ní zařval, ale prostě jsem se neudržel a pustit to ze sebe byla strašná úleva.

Den 5:
Po včerejším fiasku jsem už nechtěl další podobné věci, a tak jsem se od Sáry spíš držel dál. Našel jsem si nové kamarády (už si nepamatuji jména, tak jim budu říkat třeba Michal a Aleš). A ti nám ukázali tělocvičnu. Ano, v kempu byla tělocvična a já jsem se to dozvěděl 3 dny před odjezdem domů. No, to je jedno. Zeptal jsem se babičky, jestli tam můžu chodit, a babička řekla, že jo, ale musí o tom vědět. Nyní jsem skoro celý den strávil s nimi v tělocvičně, než si pro mě babička přišla, že jedeme k moři. Tam jsme naštěstí byli už asi jenom půl hodiny, protože další modřiny z kamenů už jsem fakt mít nechtěl... Den jsme zakončili krásným výhledem na západ slunce.

Den 6:
Dneska jsme jeli do akvaparku. Všude byly tobogány a velké bazény. A taky (konečně) fakt dobré jídlo! Jenže Sára je Sára, takže se to bez problému taky neobešlo. Když jsme byli na jedné atrakci, vzala mi kšiltovku a hodila ji do bazénu. Nebyl by to samozřejmě takový problém, kdyby to byl volně přístupný bazén, ale on to byl bazén, ve kterém plavaly takové ty velké kalíšky, do kterých si lidé mohou sednout a projet se. Takže se tam jít nesmělo. Na Sáru jsem měl zase strašný vztek, ale naštěstí nám ji jeden hodný pán sebral z bazénu a přinesl. Když jsme přijeli zpět do kempu, tak jsme šli do bazénu a tam jsem ztratil vodní pistoli... Moc jsem si z toho hlavu nedělal, protože jsem doufal, že se najde. Takže jsme šli spát.

Den 7:
Dneska ráno mě Sára překvapila. Našli jsme nějaké lidi, jak v bazénu používají pistoli, která byla podobná té naší. Nechtěl jsem se do toho motat, co když mají prostě stejnou pistoli? No to jsem si říkal já, ale Sára, Sára na ty lidi začala řvát, ať nám vrátí pistoli, protože je naše. Ještě k tomu to byli cizinci, takže Sára tam s nimi vyjednávala a oni jí pomalu ani nerozuměli. Ale dostala ji a dala mi ji. To mě strašně potěšilo a měl jsem ze Sáry dobrý pocit. Jenže pak se stalo něco hrozného. Řekla mi, ať se jdu podívat do tělocvičny, jestli tam nejsou Michal s Alešem. Tak jsem šel. Podíval se a nebyli tam. Tak jsem šel zpátky, abych Sáře řekl, že tam nejsou, jenže ona tam nebyla. Tak jsem šel k babičce k bazénu a dozvěděl jsem se, že Sára na mě práskla, že jsem byl v tělocvičně bez jejich povolení!!! Byl jsem tak naštvaný a smutný zároveň, že jsem jí odstrčil do bazénu a začal řvát, že už ji nikdy nechci vidět. Vždyť já jsem v té tělocvičně nic nedělal! Jenom otevřel dveře! A ona to na mě práskla! :-E.

Den 8:
Poslední den. Ráno jsme si akorát rychle zabalili, rozloučili se s kamarády a jeli jsme na letiště. V Čechách jsme se mezi sebou rozloučili a jeli jsme domů.

Fuj. Tenhle zážitek bych opravdu znovu zažít nechtěl. No bohužel, i taková krásná dovolená na takovém krásném místě se může hodně zvrtnout.

Děkuji vám všem za přečtení článku!
Ahoooj!$>$>

Autor: (10 let)
» přejít do diskuse

Diskuse k článku  (12)

Příspěvek z 29. ledna v 11:23.
AnezkaB v něm napsala:

Holka teda hrozná. Pláže s kameny taky nesnáším. Brr.

Příspěvek z 27. ledna v 17:23.
VeverkaČiperka123 v něm napsala:

Já taky ne

Příspěvek z 27. ledna v 15:26.
lékařský v něm napsal:

Teda. Takovou holku bych na prázdninách nechtěl 8-o.