Co bychom potřebovali?
Určitě by bylo potřeba nějaké zvíře, třeba domácí, aby bylo klidné a nedělalo ve třídě bordel. Také by nemělo být hlučné, aby nenarušovalo hodinu. Nemělo by být hodně velké, ale ani hodně malé, aby tam nenapáchalo nějaké ať malé nebo velké škody. Ideální by bylo, aby měl každý své.
Kromě toho by byly potřeba nějaké sešity nebo učebnice, kde by se procvičovalo třeba jak se řekne psím jazykem „ahoj“ nebo něco podobného.
Průběh hodiny
Paní učitelka by nám na tabuli psala třeba nějaká slovíčka a my bychom je těm zvířátkům říkali. Pak bychom dostali buď nějaký pracovní list nebo zadání v učebnici, to bychom si vypracovali, paní učitelka by nám to zkontrolovala a byl by konec hodiny.
Výhody
- Uměli bychom mluvit se zvířaty.
- Mohli bychom si zvířatům třeba postěžovat a nebo si s nimi jen tak popovídat.
- Myslím si, že by byl tento předmět zábavný.
Nevýhoda
- Kdybychom náhodou zvířatům nadávali, protože bychom na ně byli třeba z nějakého důvodu naštvaní, rozuměli by nám.