Diskuse k Alíkovině
« Přejít na článekOpisování

Pěkný článek :) U nás se opisovalo běžně, než nás učitelka ne posadila tak, aby seděli vždy holka a kluk :D

ahoj všichni co to četli tento článek byl jeden z mých prvních a hrozně se za něj stydím. Zjistila jsem že na světě jsou i horší věci a pokládám si jednu otázku : „Jak mě tahle blbost napadla?!?“
A fotku vystihuje jen jedno slovo. Příšerná. Tento článek je ten nejhorší, jaký mě kdy mohl napadnout. doufám, že mě za to neodsoudíte. Vyrostla jsem a dostala rozum. Moc vám děkuji za diskuzi, Barča12super12

Můj učitel na střední říkal, "Udělej si ten tahák, ale pak ho nepoužívej", protože tím, když si ho napíšete, si trochu zapamatujete tu danou látku, na kterou budete psát.

dennisvet My ve škole děláme běhavku. Ta běhavka je třeba o Praze. 1 běhá pro informace a 2 to zapisuje. Učitelka nam třeba dá 5-10 min, pak nás svolá do třídy a rozdá lístečky.
Praha je.......... atd. Skus se taky zeptat , jestli to taky budete dělat.

Radsi bych teda dostala 5 za to, ze nic neumim, ne za to, ze me ucitelka pristihla pri opisovani. A dostalo me, jak tu ucebnici hned vytahl z podlavice! To jsem tedy jeste nevidela, kazdy se vetsinou vymlouva, ze pod tou lavici nic nema. Ucitelka by taky mohla dodat „No jen aby“ a dal se tim nezabyvat.

Týmová práce? Spíš se tomu říká „chytrý to napíše a blbec dostane dobrou známku“!
Ano, základem výzkumu je spolupráce, ale aby mohly ty největší hlavy spolupracovat, musí v těch hlavách taky něco mít!

Přesně jako anicka - učitelé tomu říkají opisování, my týmová práce!
Lepší by bylo psát testy ve skupinách - ještě by se zlepšila spolupráce :)

My tomu u nás říkáme týmová práce xD a je to normální...já jsem dejme tomu ta z těch, co mají lepší známky(jedničky xD) a obvykle se s mojí kamarádkou, se kterou sedím doplňujeme. Já vím že to možná je podvod, ale kdo si má pamatovat ty věci co se učíme? Lepší by bylo, kdyby jsme se radši učili věci užitečné do života a aby jsme uměli například komunikovat s lidmi...Samozřejmě že nějaké obecné znalosti musíme mít, ale je spousta věcí, co nikdy nevyužijeme. Toto je jen můj názor a nemusí být správný. Psala jsem to tak, jak jsem to v té chvíli cítila, takžeeee xD neukamenujte mě pak za to
:D
vždy když něco píšem tak nějaká pomoc být usí. ať už od spolusedícího nebo od taháku. nejlepší je to v dějepise. naše dějepisářka je úplně slepá
:D
u nás opisuje celá třída, takže to nemá cenu

závažná?
Zajímalo by mě, v kolikáté jsi třídě.
Poctivá trojka než falešná ejdnička, to souhlasím.
Ale že je opisování závažné? To ne.
Já se s opisováním setkávám denně, je to přirozené. Až budeš starší, třeba to pochopíš.

,,Opisování"
Ten nadpis s tím nemá nic společného. Dala bych tomu nadpis ,,Nepovedený tahák" nebo ,,Tahák" Ale nemusíte autorku zesměšňovat. Já si myslím, že to bylo pěkné :)
Heh
Mám pocit, že to moc hrotíš. Jsou mnohem víc závažnější věci. Navíc, ty dáš za nadpis ,Opisování'', ale článek není o něm. Tam se ten kluk (zapomněla jsem jméno =D) koukne do učebnice... Opisování je, když se koukne k někomu jinému :).

Reakce na Barča12super12:
promiň za ten komentář jsem cholerik a lehko se naštvu

Reakce na Barča12super12:
Sorry ale tvůj písemný projev tak zní děláš jakoby opisování bylo horší než vlastizrada. Takoví opisování je závažná věc… neberte si z něj příklad…hahaha jestli jsi chtěla někoho vyděsit tak se ti to nepovedlo. Zní to jako projev holky co je celá v růžové a leze učitelkám dozadku mimochodem nevíš že ? znamená že se na něco ptám?

Reakce na Barča12super12:
Sorry ale tvůj písemný projev tak zní děláš jakoby opisování bylo horší než vlastizrada
Reakce na Češtinář:
Mně občas připadá, že se učíme jen proto, abychom si procvičili paměť, jelikož látka je pro nás absolutně nepodstatná a nepomůže se nám posunout v osobním rozvoji, ani nám nebude užitečná při maturitě. A tehdy, když se píšou testy na takovou látku, buď si člověk procvičí paměť, nebo zručnost a šikovnost při opisování.
předchozí | 12 | další |