Alíkovina

Pohádka o prázdninách, Pepíčkův deník

vydáno  •  Pohádky o Alíkovi

Tak dneska jsme se s Alíkem rozhodli, že nebudeme celé prázdniny sedět doma, ale pojedeme na dovolenou!

Alíkův domeček, © Rodé

Nastalo velké rozhodování, do jaké země pojedeme.
Rozhodli jsme se, že určitě nepojedeme do Austrálie (nechtěli jsme potkat tasmánské čerty). Padlo rozhodnutí, že vyrazíme na Bahamy. Cesta byla rychlá a levná, půjčili jsme si soukromé letadlo od Julian. Sice nevím, jak k tomu letadlu přišla, ale rozhodl jsem se, že to raději nebudu zjišťovat. Nechci totiž dopadnout jako ti FBI agenti, které holky a kluk s babičkou hravě přeprali. Cesta byla super. Když jsme dorazili, ubytovali jsme se v hotelu Bahama-super. Byl tu i bazén, kam jsme po vybalení věcí chtěli jít.

Já jsem si cestou na pokoj vzal letáček o Bahamách. Našel jsem v něm, že je tady nedaleko hotelu Pigbeach, kde volně pobíhají prasata. Tak jsem chtěl poznat nové kamarády, proto jsem se dal na přesvědčování Alíka.

Tak hrozně moc jsem ho prosil, abychom šli hned na pláž, až nakonec svolil. Ale pod podmínkou, že půjdeme na pláž, až si vybalíme a vše potřebné vyřídíme, což je správné a já souhlasil.

Alík mi vždy říká, že pořádek musí být! Nakonec nám to zabralo celé odpoledne, takže jsme se šli navečeřet. Ta večeře byla úžžžasná, ale jsem byl tak unavený, že jsem po večeři okamžitě usnul.

Další den
Další den byl super. Hned po snídani jsme šli na pláž, kde jsem zjistil, že jsou prasátka velcí kamarádi! (8:o)
Zatímco se Alík opaloval, a občas si zašel do moře si zaplavat, tak my s prasnicí Lili jsme obešeli celou pláž. Báječně jsme se vycachtali. Naštěstí jsme s Alíkem nezapomněli na opalovací krém, takže se nikdo z nás nespálil. Po krásném dni na pláži přišla skvělá večeře. No, nemohl jsem si to představovat líp.

Tak probíhaly další dny a dovolená se pomalu chýlila ke konci. Kdybych měl označit každý den od 1 do 10, označil bych všechny dny 10, až na předposlední den, protože se mi stávaly maléry.
S Alíkem jsme šli předposlední den do hotelového bazénu. No a tam jsem holčičce zasedl nafukovací kruh.8-o Potom jsem spadl ze schodů na pláž přímo do rozpáleného písku a nakonec na mě spadl z palmy kokos! (8:°)

Cesta zpátky byla dobrá, když jsme přijeli domů, okamžitě jsem se svalil na postel.
Alík si ještě běžel zavolat s Koalíkem, protože Koalík s námi nejel, jelikož má naplávanou dovolenou jinam a nechtěl to přehánět. Dovolenou jsem si užil skvěle!

Autorka: (12 let)
» přejít do diskuse

Diskuse k článku  (4)

Příspěvek z 26. července v 10:57.
EndorsedCord156 v něm napsal:

Víte, jaký je rozdíl mezi článkem a pohádkou? XD

Příspěvek z 26. července v 9:59, upravený vzápětí.
tomato v něm napsal:

5 tlapekR^R^R^R^R^. Mimochodem dobrý nápad.@)->->X<-

Příspěvek z 26. července v 8:15.
Julian v něm napsala:

Já taky nevím jak jsem k tomu letadlu došla;-D A pro nějaké šťouraly, Rodé jsem dovolila aby mě použila.