Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Diskuse k Alíkovině

    « Přejít na článek

    Proč jste takoví?

    Nový příspěvek do diskuse:

    Přispívat mohou jen přihlášení uživatelé.

    Pokud máš účet, přihlas se, pokud ne, můžeš si účet založit.

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 18:39.
    Domečekv v něm napsal:

    Reakce na zelvonmartinka:

    přesně mail 4

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 18:26.
    Hanula10 v něm napsala:

    Reakce na Toktok:

    Když to nutně potřebuješ vědět, napsala jsem jen jeden článek a vadí mi sprosté a škaredé komentáře u jiných článků. Myslím si, že je to zbabělé a slušní lidé to nedělají...

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 18:06.
    hogreta v něm napsala:

    Reakce na háša:

    s tebou je to furt dokola... tatínek to a tatínek tamto. Rodiče, kteří kupují dětem normální veci je připravují na opravdový, reálný život, zatímco tví rodiče tě pouze rozmazlují. Málo hraček ještě nikomu neublížilo - naopak, z těch, co mají v mládí všechno, vyrostou většinou rozmazlení hlupáci. Děvče, jestli s tím nezačneš něco dělat, tak se jednou v té tvojí pýše utopíš.

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 18:03.
    hogreta v něm napsala:

    Reakce na Beluška:

    tak tak:)

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 17:43.
    háša v něm napsala:

    Reakce na Toktok:

    cože ty obchody cos vyjmenovala tam se mnou papá nikdy nechce jít protože mi na to řekne žejeho zlatíčko bude nosit kvalitní věci a fakt nechápe rodiče co na dětech šetří a kupují jim věci v takko a tak a co maj málo hraček a co sou doma sami a kterim říkaj jenom ménu

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 17:22.
    Beluška v něm napsal:

    Reakce na hogreta:

    ...A taky napsat konkrétně, co nám na článku vadí16

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 17:19.
    Beluška v něm napsal:

    No nazdar hodiny

    Ne každé dítě dokáže popsat důvod, proč se mu článek nelíbí. Jsou tu i menší děti, kterým se článek prostě nelíbí, nevoní jim, tak to napíšou - upřímně, jasně a výstižně (volovina aj.). A je to pak koneckonců jejich problém (pozn. když už umí pořádně chodit, mluvit a jíst, tak je jedním článkem nepředěláte), oni potom budou neoblíbení a je to jako házet hrách na zeď.


    V případě, že je kritika vyjádřena slušně a pravdivě, měl by ji autor článku určitě brát v potaz, v lepším případě si z ní vzít něco pro další psaní, či naopak vyvrátit (opravit) a vysvětlit autorovi kritky, že něco pochopil špatně a jak to bylo myšleno.


    PS: Jinak musím říct, že je opravdu "hrdinství" tvrdit: tak napište
    článek taky! , když jeho/její byl zrovna vybrán. Já jsem poslala článků dost - jeden z nich byl vybrán, ale
    nakonec se redaktoři Alíka rozhodli, že jej nezveřejní (těžko říct
    proč).

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 16:44.
    Hermi66 v něm napsala:

    Reakce na klokanecek:

    souhlasím,taky jsem psala články a myslim,že se na alíkovinách objevují skutečně až nemožné věci,jako sorry autore,ale tenhle článek je opravdu o ničem.možná,že se to některým lidem nelíbí,no a?tak vyjádří svůj názor,jestli tě to tak hrozně uráží,tak si to nečti

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 16:42.
    Fifinkac17 v něm napsala:

    Reakce na Snou:

    Souhlasím, i já zastávám tento názor!4

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 16:40.
    Fifinkac17 v něm napsala:

    Reakce na zelvonmartinka:

    Až se naučíš vyjmenovaná slova a logicky myslet, můžeme o tobě prohlásit, že si člověk, který má mozek, protože kritizovat není nic složitého. Mnohem složitějšího je napsat výstižný komentář, v němž zachytíš všechny tvé pocity a názory o tom článku!!!


    P.S. Ten článek se mi zamlouvá už svým názvem. A sama si kladu stále tu samou otázku, proč něktří jsou tak krutí? Na to ale asi není odpověď. Zkrátka závistivá nebo až pomstychtivá povaha určitého jedince...

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 16:30.
    klokanecek v něm napsala:

    klokanecek

    Ale jinak máš pravdu4

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 16:29.
    klokanecek v něm napsala:

    klokanecek

    Víš co ........Jo máš pravdu někdy se tu vyskytnou hloupé komentáře ale nepíšou je všichni !!!! Takže nepiš že my všichni kritizujeme ale kritizují jen někteří !!!!!! A mimochodem já už jsem alíkovi článek jednou napsala !!! Jo takže si rozhodni příště na jakou osobu to budeš psát ......rozhodně to nepiš na osobu vy !!!!!!!!!!!!!!!!!5

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 15:58.
    Toktok v něm napsal:

    Reakce na Violet-Baudelairova:

    Pozor, jakmile o někom řekneš, že je divný, sama ponižuješ a zesměšňuješ lidi!

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 15:54.
    Toktok v něm napsal:

    Reakce na háša:

    Možná by ses měla zamyslet, jak ty ubližuješ ostatním, když říkáš, že kdo neumí anglicky, je nevzdělanec. Ty snad umíš plynně anglicky? Já taky nosím poslední módu, ale neohrnuju nos nad těmi, kteří ho nenosí. Někdo prostě není z tak bohaté rodiny jako ty, takže si to nemůže dovolit a značky jako NewYorker, ZARA a H&M jsou pro něj nemyslitelné. Zkus se nevytahovat s tím, že dostáváš na Vánoce 45 dárků a když jsi tak bohatá, tak někomu kup třeba nějaký malý přívěšek nebo tak něco.

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 15:46.
    Toktok v něm napsal:

    Reakce na makyshek:

    Vážně obdivuji, že vydržíš ve škole s někým, kdo ti ubližuje, ale tví rodiče tě budou mít rádi vždycky, ať už budeš sebehorší charakter. Myslím však, že kyberšikana je opakované týrání a navíc přímo uráží oběť. Domnívám se, že pokud někdo zkritizuje něčí článek, nemusí to být hned kyberšikana.

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 15:43.
    hogreta v něm napsala:

    Reakce na Toktok:

    Jde spíš o to kritizovat slušně a nenadávat:)...

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 15:40.
    zelvonmartinka v něm napsala:

    ) článek (

    já si myslim že tenhle článek je hloupost a hlavně nechápu proč má ten článek nadpis Proč jste takový fakt nechápu5 když tam  píše že nic nevimyslíme tak ať si něco vimislý sama17 

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 15:40.
    Toktok v něm napsal:

    Reakce na hogreta:

    Přesně.

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 15:38.
    Toktok v něm napsal:

    Reakce na zabajka:

    Obávám se, že v tomto případě není na koho žárlit. Prosím, rozmysli si pořádně význam slova, než ho použiješ.

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 15:35.
    Toktok v něm napsal:

    Reakce na Luciš1:

    Tak by prostě přijali názor, že jejich článek je hloupost. Kvůli těmhle blbostem je zbytečný se vztekat a vztekají se jenom vzteklouni.

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 15:33.
    Toktok v něm napsal:

    Reakce na tukana:

    Úsměvné...

    Příspěvek z 3. ledna 2011 v 15:31.
    Toktok v něm napsal:

    No nevím.

    Pisatelka by se měla zamyslet nad tím, že když si můžou pisatelé článků psát co chtějí, proč by také čtenář nemohl vyjádřit svůj názor? Od toho je tu přece rubrika Diskuse k článku. Každý má právo napsat, co si o článku myslí, a podle toho jej pochválit či zkritizovat. Pisatelka asi napsala více článků, a když měly nějaké ne příliš líbivou kritiku, tak se jí to pochopitelně nelíbilo. To chápu, ale pokud si někdo myslí, že napsané články se nesmí kritizovat, tak se šeredně plete! A jestli si někdo myslí, že nějaký článek je s prominutím blbost, tak má plné právo to říct.

    Příspěvek z 3. ledna 2011 ve 14:58.
    Autumn_Hoffman v něm napsala:

    Můj skromný názor

    Články většinou moc nekritizuju, a když už, tak slušně. On je rozdíl mezi kritikou a kritikou. Když se mi článek nelíbí, nenapíšu hrubou reakci typu:,,To je ale...volovina!", ale měla bych se snažit říct, co se mi na něm nelíbí a proč. Autor/ka si pak může probrat své chyby a v psaní se zlepšit. Přemýšlejme.

    Příspěvek z 2. ledna 2011 ve 20:51.
    mineralka v něm napsal:

    Reakce na Luciš1:

    Napsaly by: např: Trhnisi anebo začaly nadávat jinak

    Příspěvek z 2. ledna 2011 ve 20:28.
    Katy62 v něm napsala:

    Reakce na Katy62:

    a už nebudu

    Příspěvek z 2. ledna 2011 ve 20:20.
    Katy62 v něm napsala:

    hezký článek

    je to hezky napsaný článek. sice i já sem někdy napsala takový komentář, ale ne moc často16

    Příspěvek z 2. ledna 2011 ve 20:18.
    Katy62 v něm napsala:

    Reakce na 9876:

    jo no........

    Příspěvek z 2. ledna 2011 v 19:46.
    hogreta v něm napsala:

    Reakce na hogreta:

    připomněla... pardon:)

    Příspěvek z 2. ledna 2011 v 19:27.
    9876 v něm napsala:

    Reakce na tukana:

    a už je to tady...

    Příspěvek z 2. ledna 2011 v 19:01.
    tukana v něm napsala:

    nechápu

    vůbec nevím jaký má tenhle článek smysl a ským mám souhlasit tenhle článek je zbytečnos kterou si podle mého názoru (každý má jiný názor) ani nemusela psát  nechápu -ty tu zdůraznuješ každý má jiný názor , ale tento článek stím absolutně nesouvisí a jak si psala že někteří píšou že je ten článek volovina tak ti něco řeknu tenhle článek je volovina (každý má jiný názor)16