Recenze Romea a Julie

Pokud máš účet, přihlas se, pokud ne, můžeš si účet založit.

Příspěvek z 28. září 2018 v 8:36.
    číča800 v něm napsala:

Hezky napsané, ale Half-BloofPrincess má v něčem pravdu.

Příspěvek z 3. října 2017 ve 22:00.
    Half-BloodPrincess v něm napsala:

Prosím, ne! Ty opravdu píšeš, že klišé příběh a ohranou zápletkou je lepší, než-li vrcholné dílo Williama Shakespeara, které se bude číst ještě další stovky let, zatímco Umění předstírat padne v prach do dvaceti let. Ano, jistě se čte lépe. Ale to proto, že to není náročná literatura. Shakespeare je mistr, umělec a Rachel Harris jen jedna ze spisovatelek romantických slátanin. Samozřejmě tvůj názor respektuji, ale bylo by vhodné napsat, že pro tebe je srozumitelnější a čte se ti lépe - tudíž ho máš radši. Po literární stránce je to tvé tvrzení pouhý blud. Nic ve zlém, jen jsem to zkrátka potřebovala napsat.

Příspěvek z 16. září 2017 ve 12:55.
    _kebaba_ v něm napsala:

Moc hezky napsane:) Knihu jsem zacala cist kvuli maturite, ale nedocetla jsem ji. Film jsem zatim nevidela asi zadny, ale zato jsem videla filmove zpracovani Zkroceni zle zeny (taky od Shakespearea) a je nadherne-doporucuji. Vzhledem k tomu, ze tento pribeh o dvou milencich a znepratelenych rodech je sam o sobe dost znamy, by si kazdy mohl rict, ze neni potreba to cist. My ovsem museli k maturite znat jak vsechny postavy, tak podrobny popis deje a jeste v angictine. Coz pro me byl docela problem, protoze po nekolika pokusech zapamatovat si dej se mi to ani tak nepovedlo.
    Jeste bych malinko opravila nadpis "Recenze Romea a Julii"-nemelo to byt "Recenze Romea a Julie"? Pokud to teda neni brano jako "Džulí" nebo tak neco (v originale Juliet).

Příspěvek z 16. září 2017 v 9:37.
    AnezkaB v něm napsala:

Viděla jsem v divadle a četla jsem i knížku. A i několik dalších her jsem četla. Mě se to docela líbilo. Ale je pravda, že se to trochu hůř čte. Ale špatný mi to nepřišlo. Čas na přečtení více Shakespearových her jsem měla v nemocnici, tak jsem ve čtení zabrala a přečetla jich víc. Sama od sebe bych to třeba nečetla vůbec, bylo to zadané ve škole. Ale nakonec mě to mile překvapilo, že se to v pohodě dalo. To jsem spíš měla problém s jinou povinnou četbou:(

Příspěvek z 16. září 2017 v 9:33.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

To je zajímavý