Alíkovina

Sraz Alíka v Berouně 4. 5. 2019

vydáno  •  Srazy uživatelů Alíka

V sobotu 4. května se konal další Alíkovský sraz, tentokrát ve středočeském Berouně. Moc jsme si to užili a viděli jsme i ty televizní medvědy!;-)

Společná fotka, © Pralinka2

Sraz byl stanoven na 10 hodin v nádražní hale. My s Pralinkou2 jsme tam byli už v 9:15, takže jsme nejdříve čekali na organizátorku číču800, která říkala, že dorazí zhruba stejně jako my, ale pořád nešla, a tak jsme šli sehnat nějaké pohledy, abychom mohli napsat některým uživatelům, kteří tam nebyli. Když už jsme měli pohledy, tak jsme čekali na ostatní.

Pralinka2, AdriankaRůže a číča800 na nádraží, © majdula2000

Nejdříve jsme na ně šli čekat k vlaku, ale Pralinka2 se pak vrátil do haly. Já jsem tam ještě chvilku počkala a pak jsem viděla lékařského s tatínkem, takže jsme spolu šli do haly, kam už mezitím dorazila i číča800 s maminkou a AdriankouRůže. Jelikož jsme ještě nebyli všichni a stání je nuda, tak jsme vymýšleli hlouposti, třeba jsme tam hráli na třetího s medvědem, který byl mimochodem poznávacím znamením.

Poznávací znamení - medvěd, © majdula2000

Organizátorka srazu , © majdula2000

Po chvilce mi napsala SMSku MinaHoshi, že už se řítí k nádraží, a Pralinkovi do toho volala maminka od on1, že jsou ve vlaku, ale mají zpoždění, takže jsme čekali zase dál. Abych nezapomněla... nádraží bylo plné holubů, takže měl zábavu i Pralinka, protože si je musel všechny vyfotit.

Pralinka fotí holuby, © majdula2000

Po chvilce dorazila MinaHoshi a krátce na to nás napadlo, že bychom mohli jít vyhlížet ten vlak, kterým přijede on1, takže jsme číča, lékařský, Adrianka a já šli k nástupišti, po zábradlí vylezli nahoru, tam dělali lumpárny (překvapivě) a čekali na vlak.O:-)

Chvilku před tím, než přijel, k nám přišel ještě Pralinka. Když přijel vlak, tak Pralinka hned u něj viděl vystupovat on1 s doprovodem, tak jsme jim zamávali a šli jsme si vzít věci do haly a počkat, než přijdou od vlaku. Konečně jsme byli všichni (tedy všichni z těch, co jsme měli být na nádraží, někdo ještě čekal u medvídků).

Bylo skoro půl jedenácté, takže jsme rovnou vyrazili. Nejprve přes řeku Litavku, pak takovou totálně nacpanou uličkou, kde bylo strašně moc lidí, protože v Berouně zrovna byly trhy, přes náměstí a pak už do kopečka k medvědům. Tam už na nás čekali vikiliky a Fillipino s babičkou, ale pořád nám ještě chybělo vedení Alíka – Ouřada a –MM– a samozřejmě i samotný Alík! Šli jsme se zatím podívat na medvědy a oni mezitím dorazili, takže jsme byli konečně kompletní.

Méďa, © majdula2000

Ještě jsme chvilku pozorovali medvědy a pak jsme si u nich udělali společnou fotku. Ve 12 hodin bylo krmení medvědů, takže jsme na něj čekali a mezitím blbli na hřišti, dávali si zmrzlinu a palačinky a taky jsme podepisovali prezenční listinu a ještě ty pohledy.

Chvilku po krmení už byl nejvyšší čas na to, abychom vyrazili na rozhlednu, takže jsme si posbírali věci a vydali se na cestu. Po pár minutách už jsme byli nahoře, udělali jsme tam další fotky a sledovali Beroun z vrchu.

Na rozhledně, © majdula2000

Výhled z rozhledny, © majdula2000

Po rozhledně jsme se, zase kolem medvědů, vydali zpátky do města. Nejdříve jsme šli na trhy řemesel v geoparku. Tam jsme viděli třeba výrobu svíček nebo odlévání figurek. U toho všeho jsme samozřejmě pořád dělali nějaké hlouposti, aby nebyla nuda. Někteří uživatelé se třeba chtěli pořád jenom nosit, případně viset hlavou dolů a dělat kolotoč (taková ta blbost, kdy někdo někoho drží za ruce a točí se s ním tak rychle, až má nohy ve vzduchu a „lítá“).:-D

Blbnutí v geoparku, © majdula2000

Následovalo muzeum Českého krasu na náměstí. V něm byla třeba taková ta stará kola, jak měla přední kolo mnohem větší než to zadní. Někteří tam dokonce říkali, že by si chtěli vyzkoušet, jak se na tom jezdí... No, já myslím, že by to bylo docela o čumák.

Kola v muzeu, © majdula2000

Pak tam byla spousta umělých zvířátek a různé další věci.

Zvířátka v muzeu, © majdula2000

V muzeu, © majdula2000

Po muzeu už nic dalšího v plánu nebylo, ale ještě jsme chvíli zůstali před muzeem a povídali jsme si, byla u toho docela i legrace. Když byly tři hodiny, tedy čas, kdy měl sraz končit, tak už jsme se rozloučili. Někteří šli na nádraží na vlak, někteří ještě na trhy a někteří k autu.

AdriankaRůže a číča800, © majdula2000

Nám s Pralinkou zbývala ještě spousta času, protože nám vlak jel až před půl pátou, tak jsme se společně s –MM– a Ouřadou vydali zpátky k medvědům, oni tam totiž měli zaparkované auto a nevěděli, kudy se tam jde. Do toho už začalo pršet, no, po chvilce spíš vyloženě lejt, ale naštěstí to nebylo nijak zvlášť daleko.

Když jsme došli k autu, tak pořád dost pršelo, a tak šéfové říkali, že si můžeme s Pralinkou vlézt dozadu, že nás vezmou do Prahy nebo alespoň na nádraží. My už jsme u sebe měli jízdenky a navíc ještě bylo potřeba nadepsat pohledy a odeslat je, takže jsme si vybrali to nádraží. Akorát nikdo nevěděl kudy, takže jsme jeli někam, kde by to nádraží možná mohlo být. Po chvíli jsme před sebou měli přejezd, tedy koleje, tak jsme jeli podél nich, protože nádraží, světe div se, bývá u kolejí, a... úplně jsme vyjeli z Berouna!;-D

Tak jsme se otočili a já jsem pak zapnula mapu, se kterou už jsme to nádraží konečně našli. U nádraží už jsme se rozloučili, my s Pralinkou jsme vyskočili a přeběhli do nádražní haly. Venku pořád dost pršelo, ale alespoň, že začalo pršet až po skončení srazu.

Vlak , © majdula2000

Na nádraží jsme pak u horké čokolády dopsali ty pohledy, hodili je do schránky a zbývalo nám nějakých 10 minut do odjezdu vlaku. Tak jsme se pomalu přesunuli na nástupiště, vlezli do vlaku a vyrazili domů.

Krmení medvědů:

A tady je jedno video z rozhledny:

Fotky jsou na adrese pralinka.venku.cz/srazalik60.php

Příští sraz bude na Alíkovy narozeniny a zároveň na Den dětí, tedy 1. června 2019, a bude to v Českých Budějovicích. V Alíkovinách již na něj vyšla pozvánka: www.alik.cz/a/pozvanka-na-sraz-alika-v-ceskych-budejovicich-v-sobotu-1-cervna-2019

Autorka:
» přejít do diskuse

Diskuse k článku  (10)

Příspěvek z 7. května v 7:24.
majdula2000 v něm napsala:

A viděl jsi fotky z Berouna? V nádražní hale se vyskytovali i holubi, v nádražní hale se vyskytovali i holubi, v nádražní hale se vyskytovali i holubi, ... :-D:-D:-D

Příspěvek z 7. května v 6:16.
Šťur v něm napsal:

Ještě si pamatuju Ostravu, kde půlku fotek ze srazu tvořil nějaký holub z nadru, který nebyl ani na prezenčce. :-D

Příspěvek z 6. května ve 21:34.
majdula2000 v něm napsala:

Ehmmm, myslím, že pokud ano, tak jen výjimečně.:-D