Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Alíkovina

    Srovnání her Oblivion a Morrowind

    Oblivion a Morrowind jsou dvě velké RPG hry, které získali spoustu kladných bodů od mnoha společností, ale i obyčejných lidí.

    Crysis - mod Oblivion, © Alík

    Nejdříve si řekneme něco o prostředí. Morrowind má možná o něco větší prostředí, ale okolí v Oblivionu je daleko hezčí. Je tam spousta zeleně, lesů, vody a pěkných vesnic.

    Dále budeme mluvit o cestování. V Morrowindu se za cestování platí a je daleko obtížnější, zatímco v Oblivionu za cestování neplatíme nic a navíc si můžeme koupit koně a projet se můžeme na jednorožcovi, který se v této hře vyskytuje.

    Další téma se týká boje. Boj v Morrowindu je o trochu těžší, protože je určitá šance, že se netrefíme do svého nepřítele, ale kladný bod má za to, že očarované zbraně se dobíjí. Navíc obyvatele Morrowindu mohou mít na sobě daleko více oblečení a to i pod zbrojí, což znamená, že si ho můžeme různě očarovat. Boj je pak jednoduší. 

    Po bojích budeme mluvit o frakcích. Kromě klasických frakcí jako hlavní linie, cech bojovníků, cech mágů, cech zlodějů apod., obsahuje Morrowind daleko více frakcí, což znamená, že nám dává daleko více herního času. Oblivion má bezesporu jednu velikou výhodu. V Oblivionu lze kupovat domy, což znamená, že máme pak více soukromí a nemusíme si dům získat násilím. Máme i mnoho přepravek. Když už mluvíme o přepravkách, v Oblivionu jsou přepravky neomezené, což znamená, že jich tam můžeme věcí, kolik chceme.

    Která z těchto dvou je lepší? Podle mě rozhodně Oblivion. Oblivionu dávám pět hvězdiček z pěti, zatímco Morrowind si zaslouží skóre v podobě čtyř a půl hvězdičky z pěti.

    Autor:

    Tento článek byl zařazený ke zveřejnění bývalým vedením Alíka, jeho úroveň tedy nemusí odpovídat současným redakčním standardům.

    » přejít do diskuze

    Diskuze k článku  (0)

    O tomto článku zatím nikdo nediskutuje. Buď první!