Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Diskuze k Alíkovině

    « Přejít na článek

    Svět skrze kočičí oči

    Nový příspěvek do diskuze:

    Přispívat mohou jen přihlášení uživatelé.

    Pokud máš účet, přihlas se, pokud ne, můžeš si účet založit.

    Prodleva 13 let (fíha, to je dlouho).
    Příspěvek z 23. ledna 2012 ve 21:32.
    Titanic00 v něm napsala:

    Kočky

    Kočky jsou lepší než psi :) není s nima tolik práce a celkově jsou mnohem lepší!

    Prodleva 29 dní.
    Příspěvek z 25. prosince 2011 v 9:39.
    elinečka2002 v něm napsal:

    :-) :-)

    JÁ MÁM DOMA 2 KOČIČKY

    Prodleva 11 dní.
    Salvatore_ v něm napsala:

    Reakce na vrána:

    Chápu tě, že se vyhýbáš kočkám kvůli alergii. Ale, existuje plemeno kočky jménem Sphynx, který je bez srsti. Na první pohled možná tato kočka vypadá odporně, ale ujišťuji tě, že se nijak neliší od ostatních koček, jen tím, že nemá srst. Alergikům kočku se srstí plně nahradí. :)

    Prodleva 15 dní.
    vrána v něm napsal:

    hmm

    já kočky moc nemusim a stejně k nim chodit ani nemůžu protože mám na ně alergii21
    takže si jich radši moc nevšímám abych nešla domů opuchlá16

    Prodleva 8 dní.
    Salvatore_ v něm napsala:

    Reakce na Anonymní:

    Jak pro koho :)

    Anonymní v něm napsal:

    Na králíka nemá nikdo

    Prodleva 5 dní.
    mishel456 v něm napsala:

    rozhodně kočka

    já miluju kočky...mám doma dva krásné kocoury :)))pěkný článek4

    Prodleva 5 dní.
    Salvatore_ v něm napsala:

    Reakce na Elvička1998:

    V článku v žádném případě neodsuzuji lidi, kteří nemají rády kočky. Já třeba nemám ráda psy. Nebo ne, takhle, ne že bych je neměla ráda, ale nepořídila bych si ho dobrovolně nikdy. A je pravda, že se vztah ke zvířatům zakládá z vlastních zkušeností, zážitků. A to s tou paní na táboře... Ano, souhlasím s tebou, nikdo by kvůli tomu neměl člověka odsuzovat. A opět souhlasím, všechna zvířátka jsou nej. :)

    Salvatore_ v něm napsala:

    Reakce na Snecek:

    Můžeš si nesouhlasit s čím chceš, ale je to pravda. Je to vědecky dokázáno a popravdě řečeno, ani tak mě nezajímá, jestli s tím nesouhlasíš nebo ne. Prostě to tak je.

    Salvatore_ v něm napsala:

    Reakce na Snecek:

    Ale vyznělo to tak.

    Elvička1998 v něm napsala:

    Me

    No, abych řekal pravdu, já nějak odjakživa kočky nesnáším.. :))) Nemám nic proti lidem, kteří je mají rádi, ale my máme doma dva lovecké pejsky a ti mi stačí... No, možná nemám ráda kočky kvůli babiččině kočce, kterou měla, když jsem byla malá :) Tahle kočka mě moc ráda neměla... Když jsem jednou jedné paní na táboře(jenom návštěvě) řekla, že nemám ráda kočky, označila mě za „městskou couru“, což mě naštvalo už jen proto že jsem z vesnice :)) Podle mě by nikdo neměl být souzený za to, co má nebo nemá rád :)) Všechna zvířátka jsou nej :)))

    Snecek v něm napsala:

    Reakce na Salvatore_:

    A s tím, že má 85% lidí radši kočku,s tím já nesouhlasím.

    Snecek v něm napsala:

    Reakce na Salvatore_:

    A já jsem zase nenapsala, že jsi to napsala Ty.. :)

    Prodleva 6 dní.
    Příspěvek z 2. listopadu 2011 v 7:17.
    Salvatore_ v něm napsala:

    Reakce na Snecek:

    Souhlasím s tvým komentářem. Až na jednu výjimku. "To, že je dokázáno že tohle zvíře má dělat tohle a tohle, pořád není jisté, že to tak bude." Nepadlo ani slovo v článku, že popisy (např.: reagování na strach psa a kočky aj.) chování zvířat na určité věci "vždy" 100% bude takové, jak jsem uvedla. Psala jsem tam jen to, co vím z vlastních zkušeností. A pak... Nevím, jestli jsi to pochopila, ale to: "To, že je dokázáno že..." Nepsala jsem tam nic o tom, že chování těchto zvířat je dokázáno. Jen jednou jsem se na začátku článku zmínila, že ten "kdosi" (vědci) dokázali, že na celém světě mají lidé na 85% radši kočku.

    Prodleva 8 dní.
    Snecek v něm napsala:

    Pes nebo kočka?

    Tak každý člověk má vkus jiný, protože každý člověk je úplně jiná osobnost. Ke každému by člověk měl mít úctu, dokud ho nepozná. Tak pak časem buď narůstá, nebo se snižuje. A i každé zvíře má svoji osobnost. A tu dokážeme částečně ovlivnit, ale není správné ji ovlivňovat hodně. To už by se stejně muselo dělat násilím, což je ještě horší. A to,co si zvíře potom myslí už neovlivníte,ovlivníte maximálně jak se bude chovat. Proto je dobré, si dříve než si ono zvíře koupíte, popřemýšlet jaké by Vám vlastně bylo užitečné. Pokud chcete, aby jste si se zvířetem mohli neustále hrát a běhat s ním, asi si nekupujte kočku. A pokud je to přesně obráceně,je zase hloupost kupovat si psa. Pak je dobré,vybrat si nějaké vhodné plemeno,rasu. Když máte malý byt a žádnou zahradu,asi si nemůžete dovolit nějakého velkého psa... Když už máte tohle všechno promyšlené a zvíře koupené, pořád to nemusí klapnout. To, že je dokázáno že tohle zvíře má dělat tohle a tohle, pořád není jisté, že to tak bude. Protože každé zvíře má stejně jako každý člověk svou osobnost. Takže je dobré být připraven pro všechny případy.. :)

    Příspěvek z 22. října 2011 v 15:49.
    Salvatore_ v něm napsala:

    Reakce na Hermi66:

    Ještě chci něco dodat k tomu, jak kočka napadá lidi. Měla bys s kočkou zajít k veterináři. Kočka může zažívat nějaké vnitřní bolesti a jelikož se s tím nedokáže vypořádat, napadá každého a cokoliv. Má prostě instinktivně pocit, že se musí bránit, že ji tu bolest způsobuje okolí. Může mít třeba nějaké problémy, co po vnější stránce se vůbec neprojeví.

    Příspěvek z 22. října 2011 v 15:47.
    Salvatore_ v něm napsala:

    Reakce na kornetka320:

    Díky za tvůj komentář. V něčem s tebou souhlasím, v něčem ne. Nesouhlasím třeba s tím, že kočka se na majitele vykašle jen proto, kdyby pár krát nedostala najíst. Což není pravda! Je sice pravda, že kočka je sebevědomější, ale to neznamená, že je horší než pes! Máme psa a měli jsme řadu dalších plemen psů, kočky jsme taky měli. Od svého děctví vyrůstám s kočkama a zrzek mě doprovází celý život. A rozhodně nemůžu říct jak ani o něm, tak o další kočičce, co jsme si kdysi pořídili, že by nám nebyli věrní! Pokud nedostanou najíst, tak se na člověka nevykašlou! Dokážou být spíš teda hodně vtíravé a vyprošují si jídlo, a možná sem tam se urazí, když nedostanou, ale to je stejné jako u člověka. Když nemá možnost přístup k jídlu, taky se naštve nebo bude zoufalý a neustále si na kručení v žaludku stěžovat. A za další, ta tvá věta... "Dokáže s vámi plakat, smát se." Píšeš, jako kdyby tohle kočka nedokázala. Samozřejmě, že to dokáže! Pes možná podrží člověka v těžkých chvílích a sdílí s nimi radost, ale nemá takový účinky jako kočka (zdravotně dokázano). Souhlasím, je lepší mít obojí. Nerozhodovat se, jestli je kočka lepší nebo pes (což je hrozně hloupé, když někdo říká, že je jedno plemeno lepší než druhé. možná z pohledu vědeckého má plemeno nad jiné, ale to už je něco jiného). A ano, té chyby ohledně linání a pelichání jsem si už všimla. Kdyby sis přečetla aspoň pár komentářů níž, zjistila by jsi, že mě na tohle už upozorňovali. Tento článek jsem psala na začátku prázdnin a to jsem ještě nevěděla, že to není pelichání. I když se říká, že nevědomost neomlouvá. Divím se, že to administrátoři, co zveřejnili článek, neopravili.

    kornetka320 v něm napsala:

    Lepší?

    Kdyby mi někdo položil tuto otázku "Kočka nebo Pes"..odpovím bez přemýšlení pes. Mamka má kocoura, já mám na chatě kočku, opravdu nádherná. Psa máme.  = vím o čem mluvím.
    Pes je nejvěrnější zvíře! I když ho člověk mlátí, řve na něj, pořád mu zůstává věrný. I když bude umírat hlady, žije jen pro vás. Kočka? Ta se na vás vykašle, když párkrát nedostane nažrat. I když jak která. naše kočka na chatě, kterou mám od kotěte, půl roku jsem jí neviděla a pak jednoho dne stála před dveřmi a čekala na svou obvyklou ranní misku mléka. Kočky jsou krásné, elegantní a čisté za každých podmínek (dá se říct). Ale pes? Cítí s vámi daleko víc. Dokáže s vámi plakat, smát se. Vždy když přijdete domů vás radostně vítá, pojede s vámi kamkoliv. Náš pes dokonce lehá vedle naší kočky. takže vlastně nejlepší je mít obojí =DD A abych nezapomněla, pes má nádherné oči. Lidské až. Kočka také, takové moudré,ale jakoby zaměřené na sebe.
    Jo a mimohcodem. Psy a kočky - LÍNAJÍ...nepelichají. PELICHAJÍ jen ptáci 1

    Příspěvek z 20. října 2011 v 19:43.
    Salvatore_ v něm napsala:

    Reakce na pepinka11:

    Jsem na tom podobně. Mám radši kočky, ale ani jednu už doma nemáme a máme psa. :)

    Příspěvek z 20. října 2011 v 19:02.
    pepinka11 v něm napsal:

    pes

    mám doma 4 kočky i když mám radši psi161921

    Salvatore_ v něm napsala:

    Reakce na 10Alex10:

    Každá kočka, stejně tak jako každý člověk, není stejná. Každá má jiný charakter, nějaká je více přítulná, jiná je má v sobě více divoké přírody a další. Za to, že je kočka rozmazlená, však nemůže kočka! Za to může její majitel. A nemyslím si, že na rozmazlených kočkách je něco špatného. My jsme měli rozmazlené kočky i když nás škrábali, byli vybíravé v jídle (a v čemkoliv dalším), měli jsme je rády. A to, co tady popisuješ... "buď chrápe, nebo je někde venku..." tohle je docela přirozená povaha koček. Neříkám, že všech, některé kočky buď spí celý den a nebo naopak, některé věnují spánku jen minimum (i když jsem se s tím ještě nikde nesetkala). A k těm květináčům... Černý kocourek mojí babičky taktéž okusoval a shazoval květináče s kytkama mojí babičky. Hodně ji to vadilo, ale to nebyl důvod, proč by přestala mít kočku ráda. Když ti vadí chování tvé kočky, tak to už je chyba v majiteli kočky. Záleží na tom, jak se o kočku pečuje a taky jak se majitel celkově ke kočce chová (jestli ji bije, nebo naopak, denodenně se s ní mazlí aj.). Nezavrhuju však tvůj názor. Já zase třeba nemám ráda psy. Vypsala bych tady milión důvodů, proč je nemám ráda a stejně bych je pak vlastními slovy popřela. Proto bys i ty mohla najít důvod, proč tohle vaše kočka všechno dělá. Nemusíš to hledat někde na internetu, stačí si to z toho vyvodit a pak se ke kočce chovat líp (i když pochybuju, že by to nějak chování kočky ovlivnilo, pokud ovšem není ještě kotě)

    alessandro55 v něm napsal:

    Reakce na Salvatore_:

    OK tk zadnej problem

    Příspěvek z 19. října 2011 v 16:46.
    10Alex10 v něm napsala:

    Reakce na Salvatore_:

    já mám na kočky názor takovej, jakej mám, protože naše kočka je rozmazlená jak něco, buď chrápe, nebo je někde venku, vůbec není přítulná, ničí květináče a já nevím co ještě, prostě nesnáším kočky!

    Příspěvek z 18. října 2011 v 7:27.
    AliceCullenTS v něm napsal:

    Kočky

    Kočky jsou lepší...I když vážně miluju psi měla jsem opravdu hodně Maltézáka,Vlčáka,Kokršpaněla,Zlatýho retrívra,Bígla,Bišonka...a monoho další...Ale teď jsme udělali změnu koupily jsme si kocourka...černobíýho obyčejnýho ale zamilovala jsem si ho a opravdu věřte mi že teď máte možná nejradši psi ale když budete mít kočku už nikdy nebudete chtí nic jinýho.Teď je tady kocourek semnou a mňouká na mě jo mimochodem jmenuje se Coco(Koko)ale říkám mu Cocysy(Kokysy)...10

    Příspěvek ze 17. října 2011 ve 22:48.
    Salvatore_ v něm napsala:

    Reakce na simca2000:

    Každý domácí mazlíček má svoje nevýhody. Já kočičí hnůj taky kydala do sáčku a pak to vyhazovala. Je to normální, tohle patří ke starání se o domácího mazlíčka. Stejně tak, když člověk chodí se psem ven, musí po něm uklízet hovínka, nebo třeba u koně se taky kydá hnůj. Možná že se to zdá odporné, ale patří to ke starání se o domácího mazlíčka.

    Příspěvek ze 17. října 2011 ve 22:46.
    Salvatore_ v něm napsala:

    Reakce na alessandro55:

    Tímhle jsem chtěl v článku jen říct, že mám radši kočky než psy. A pak, náš pejsek nám dělá hodně problémů, hlavně mámě, jelikož já jsem přes den mimo dům a mamka je občas v práci a trpí zdravotními potížemi, takže se nemůžeme našemu pejskovi moc věnovat. Pes patří naší sestře, ale ta je zásadně proti, abychom našeho pejska dali někomu jinému (i když by se zájemci našli). Takže spíš je to jen tím, že u nás se náš pes necítí zrovna nejlíp a bylo by mu líp, kdyby se mu někdo věnoval. Ale kvůli sestře to nejde, proto to "bohužel".

    Příspěvek ze 17. října 2011 ve 22:37.
    alessandro55 v něm napsal:

    Reakce na Salvatore_:

    Já se do toho nechci montovat ale co je todle :My máme doma psa     (bohužel)

    Příspěvek ze 17. října 2011 ve 22:36.
    simca2000 v něm napsala:

    Reakce na amandamesa:

    Já maám též čivavu a je úpa zlatej brouček =) a kocky ,moje kamarádka ma kočku a ten jejich záchod a pak to kydala ... fuuujjjj to byl smrad,že by jeden pat a navíc jám maám ráda Emmetta ,tak proč bych s ním nezašla občas ven ,aby se vyvenčil a vyčůral se ?1

    Příspěvek ze 17. října 2011 v 18:45.
    Salvatore_ v něm napsala:

    Reakce na dixaart:

    S kočkama ale taky není nuda. :) I když je pravda, že jsou psi aktivnější, ale pokud se kočka vypudí ke hrám, dokáže být stejně aktivní a není ani potřeba to s kočkou umět, aby s ní byla legrace. :) Ovšem oceňuju tvůj názor, že máš radši psy. Každý máme radši jiné domácí mazlíčky. :)

    Příspěvek ze 17. října 2011 v 18:44.
    Salvatore_ v něm napsala:

    Reakce na Hermi66:

    Chápu, že možná nemáš ráda kočky, ale v žádném případě je nemůžeš kvůli takovýmhle lžím odsuzovat! Za prvé, kočky NEJSOU svině. To, že napadají člověka po mazlení neznamená, že by kočka byla zlá a škodolibá a majitele neměla ráda. Tohle je projev hyperaktivnosti, kterou kočky prožívají a když se nudí, tak se potřebují zabavit. Kočky jsou jen zvířata, kteří nechápou, co je zlé a co je dobré (většinou) a proto nechápou, že napadáním člověka je špatné. Občas nepomůže ani když kočce majitel vynadá. Je to prostě pro kočku zábava, většinou nepochopí, že se to tak dělat nemá. Ovšem ne všechny kočky jsou stejné. Některé se vychovat dají, jiné ne. A to, že možná jsi zažila jednu scénu, kdy tě kočka napadla ještě neznamená, že jsou všechny kočky stejné! Co kdybych já řekla, že jsi svině ty? Taky by ti to nebylo dvakrát příjemné, proto neodsuzuj a nenadávej kočkám kvůli těmhle pitomostem, co k tomu nejsou vůbec pravda! A pak, kočka bez srsti není žádná potvora. Kočka bez srsti (např. plemeno Sphynx) se nijak neliší od normální kočky se srstí, teda jenom tím, že srst nemají. Proto jsou velmi vhodné pro alergiky. A nejsou o nic horší než normální kočky (i když nechápu, jak je někdo může odsuzovat k horšímu kvůli vzhledu, protože to je to samé, jako kdybych odsuzovala tlustou holku kvůli její váze a při tom by mi bylo jedno, že je to těžká choroba). Ještě dodám menší poznámku. Psi, kočky a další domácí zvířata jsou si rovni. Žádný řád plemene není nad ostatní. Každý má rád nějaké jiné zvířátko, ale přece kvůli tomu nemusí odsuzovat ty jiná, ne? To, co tady prohlašuješ o kočkách je... Doslova povrchní a dělá se mi z tvého komentáře špatně! :( Je docela smutné, že se najdou lidé, kteří s těmito lži odsuzují jakékoliv domácí mazlíčky (a tentokrát nemyslím jen kočky).