Alíkovina

Trolejbusové zastávky očima školáků

vydáno  •  Škola

Při nedávných volbách byla naše volební místnost ve škole, a tak, ač již do školy nechodím, jsem tuto budovu navštívil. A tam mě zaujala nástěnka vytvořená žáky 8. třídy. Piktogramy trolejbusových zastávek.

Piktogramy zastávek trolejbusu, © Pralinka2

Při nedávných volbách jsme měli volební místnost ve škole. A proto jsem se dostal do budovy školy, i když již dávno do školy nechodím. A tam mě zaujala nástěnka, kde byly zobrazeny piktogramy jednotlivých zastávek trolejbusové linky 56, jak je vytvořili žáci 8. třídy. Fotka té nástěnky je v záhlaví článku.

Abyste to mohli porovnat, uvádím názvy zastávek trolejbusové linky 56. Upozorňuji, že obrázky se čtou souvisle, takže prostřední řádek obrázků se čte zprava doleva.
Všebořice - Na Kohoutě - Dukelských hrdinů - Kpt. Jaroše - Bukov rondel - Bukov - Městský stadion - Beethovenova - Šaldova - Poliklinika - Hraničář (tam je kino Hraničář) - Divadlo - Revoluční - Mírové náměstí - Přístav - Vojanova, ZOO - Autoškola - Výstupní - Prior - Krčínova - Pivovar - Krásné Březno (tato zastávka je poblíž kostela) - Zahradnický podnik - U Studánky - Neštěmická (tato zastávka je poblíž hřbitova) - Kanon - Svatopluka Čecha - Pod Vyhlídkou.

Posuďte sami, zda se žákům 8. třídy podařilo jednotlivé zastávky vystihnout.

A na závěr ještě obrázek trolejbusu linky 56 ze dne 19. března 2008.

Trolejbus linky 56 dne 19. března 2008, © Pralinka2

Autor:
» přejít do diskuse

Diskuse k článku  (5)

Příspěvek z 29. dubna v 8:35.
VeverkaČiperka123 v něm napsala:

Hezké:->R^@)->-

Příspěvek z 25. února 2018 v 17:37.
klobáska v něm napsal:

dennisvet: Když někdo upozorní například na nějakou akci, kterou zcela jistě nepořádá on (což se děje i ve větších médiích než je Alík), je to zcela validní zpráva a žurnalista za to dostane normálně zaplaceno. Nevím tedy, proč by někdo (kdokoli) nemohl upozornit na něco, co vytvořil někdo jiný, pokud to podá zajímavě. (Uznávám, je to svým způsobem slabší článek, ale na druhou stranu, co u tohoto tématu rozepisovat? Jde o upozornění na zajímavý počin, lepší je to prezentovat takhle, než psát „Včera mě napadlo, že by bylo pěkné vytvořit si obrázky podle zastávek tratě, kterou jezdíte...“ – to by byla jednoznačně krádež a pokud by to bylo podáno šikovně, nikdo by na to nemusel přijít. A pořád raději si přečtu takovýto článek než sto šedesátý osmý článek o křečkovi džungarském.) Kdyby to napsal žák, který ty obrázky vyráběl, byla by to taky krádež cizího nápadu? Pravděpodobně totiž toto nevymyslel on, ale jeho učitel(ka) výtvarné výchovy!
Autor článku prostě viděl zajímavou věc a chtěl se s námi o ni podělit, protože ne každý to měl příležitost vidět.
Když HejkalYouTube vydal článek o své oblíbené knížce nebo když já jsem vydal článek o svých oblíbených písničkách, nikomu to nevadilo.
...a když to vezmeme do extrému, tak křečky, pejsky nebo jiná zvířátka taky nevytvořil ani neovládá autor článku. Jen popisuje, jak se chovají, co jedí, kde bydlí atd. A nikoho ani nenapadne považovat to za krádež bodíků od toho zvířete! :-D

PS. A správce/nesprávce je jedno. Kdyby to takhle napsal úplně neznámý člověk co si minulý týden vytvořil účet na Alíkovi, díval bych se na to stejně. :-)

Příspěvek z 25. února 2018 ve 14:25.
dennisvet v něm napsala:

Pokud by tohle neudělal správce, myslím, že by mi to dost vadilo, bylo by nefér si "ukrást" bodíky za práci jiných :/ :(
Ale pěkný, dobrý nápad :)