Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Diskuse k Alíkovině

    « Přejít na článek

    Vladimir Vladimirovič v pekle

    Nový příspěvek do diskuse:

    Přispívat mohou jen přihlášení uživatelé.

    Pokud máš účet, přihlas se, pokud ne, můžeš si účet založit.

    Prodleva 2 měsíce.
    Příspěvek z 20. února ve 21:07.
    Ajda900 v něm napsala:

    Strašně jsem se nasmála ani nevím proč:-D
    5 tlapek:-)

    Prodleva 11 měsíců.
    Příspěvek z 11. dubna 2023 v 16:07.
    MonikaJanka v něm napsala:

    Aby som sa ešte vrátila k vhodnosti alebo nevhodnosti na tento web: snažila som sa upustiť od popisov násilia. Asi sa mi to podarilo, keď mi redakcia odsúhlasila zverejnenie článku. Na tejto stránke sa v nástenkách tiež dosť rieši politika: buď česká alebo zahraničná. Občas vychádzajú aj články o politike.
    Pamätám si, že sa v diskusii pod jedným článkom o ezoterike tiež riešilo, či je to vhodné zverejniť alebo nie, najmä keď autor tvrdil, že tie prípady sa jemu naozaj stali.

    Prodleva 3 měsíce.
    –MM– v něm napsal:

    Magdafox: Existují nějaké ideály, ke kterým se jde blížit i bez toho, aby byly stoprocentně naplněné, a existují nějaké zločiny, na které jde upozorňovat i bez toho, aby bylo upozorněno na všechny jiné historické zločiny. To, že nic není černobílé, neznamená, že se musíme utopit v šedi nekonečné neurčitosti…

    Já jen koriguji jisté "nepřesnosti" článků.
    Ani ne. Nepřinášíš nové informace, jen se pokoušíš rozmělňovat pointu, ale degraduješ tuto snahu osobními výpady, protože tě z nějakého důvodu bytostně uráží projevy odporu k ruskému diktátorovi. Jako ostřílenému neznabohovi mi připadá zvláštní, jak často politika připomíná náboženství. O:-)

    Z kontextu dřívějších diskusí usuzuji, že se ti v současném politickém uspořádání nedaří a že jsi navzdory všem vysmátým smajlíkům asi docela naštvaná. Vidíš vůbec nějaké světlo na konci tunelu? Jak by vypadal ideální svět podle tebe? Upřímně ti přeji, aby ses měla v budoucnu lépe, bez toho, abychom se všichni měli hůře. ;-)

    Příspěvek z 20. prosince 2022 v 7:38.
    Magdafox v něm napsala:

    Pro MM žížalu. :-D Agitační příspěvky tu píšou jiní autoři. Jako například autorka hlavního článku. Já jen koriguji jisté "nepřesnosti" článků. Mimo jiné, žádná událost není černobílá. To by jsi měl vědět. B-) V tom tvém seznamu masových vrahů je také dost nepřesností a polopravd :-P Ale to ty určitě víš. Podle toho bysme sem mohli přiřadit i W. Churchilla za genocidu v Bengálsku nebo arménskou genocidu Turky. To ale zabíhám do podrobností, které jsou nad rozlišovací schopnost. (8:o)

    –MM– v něm napsal:

    Magdafox: Já myslím, že tvé agitační příspěvky malé děti dokážou rozlišit. Vidí papouška s podprsenkou a je to jasné, zase nějaká proruská propaganda, nic jiného tu prakticky nepíšeš. ;-)

    V tomto případě je výjev rozšířený o jazykovědné okénko, čtenář se zamyslí nad tím, co je mezník, představí si, jak by asi mohla vypadat mezera v mezníku, do které by se vešel propadající autobus…

    Příspěvek z 19. prosince 2022 v 18:10, upravený po 5 minutách.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    Madgafox: Tobě přijde normální zabíjet nevinné lidi?

    MichP v něm napsal:

    Magdafox

    Maminko... 8-o

    „Zločinní imperialisté u nás nasadili mandelinky" já nepotřebuju si zopakovat historické souvislosti ;-) stačí mi že nevěřím propagandě, mandelinka bramborová byla v Evropě už v 19. Století, dostala se sem skrze přístavy.

    Pak po druhé světové válce byl větší dovoz brambor, tím pádem se dostaly mandelinky i do ČSSR a dalších jiných zemí.

    Odkud toto vůbec bereš? :)

    Příspěvek z 19. prosince 2022 v 16:40, upravený po 2 minutách.
    Magdafox v něm napsala:

    Pampeliška181 to vystihla přesně. Na dětském portálu se objevují politické agitační příspěvky, které malé děti nedokáží rozlišit. Bohužel to někteří nevidí. ;-) Připadá mi to jako v padesátých letech, kdy zločinný imperilalisté u nás nasadili Mandelinky. Jak Pralinka 2, Džugaráček CHlupáček, tak MichP by si měli trochu zopakovat historické souvislosti. Ty nesmysly co tu píšete je úplně zbytečné číst. O= Mezery cv historických meznících jsou tak velké, že by tam propadl i autobus.

    Příspěvek z 18. prosince 2022 v 6:50.
    –MM– v něm napsal:

    Pampeliška181: Jak mám chápat, že „mnoho informací se k nám nedostane“? To myslíš tak, že máš nějaké lepší informační zdroje, které ti v pohodlí tvého gauče vyjeví skutečnou pravdu o dění ve světě, na rozdíl od nás ostatních, kteří jen dřepíme na gauči a sledujeme zprávy? :->

    Některé věci jsou bohužel dost černobílé.
    Pokud už nesmíme někoho odsuzovat za vojenskou invazi do cizího státu a za útoky na civilní cíle… existuje vůbec něco odsouzeníhodného?
    Co je tak špatného na nenávisti zacílené na konkrétní masové vrahy, jako jsou Hitler, Stalin, Mao Ce-tung a Putin?

    Jestli si z toho děti odnesou ponaučení, že zabíjet lidi je špatné a že vrazi riskují, že je slušní lidé nebudou mít rádi, tak mi to přijde naprosto v pohodě. ;-)

    Prodleva 2 dny.
    Pampeliška181 v něm napsala:

    Pralinka2: Samozřejmě, že se tato situace dotýká i dětí a že je potřeba jim opatrně vysvětlit, co se děje. Ale ne určitě tímhle způsobem, že se bude šířit nenávist na dětském webu, kde si naopak děti chtějí odpočinout. Už takhle o tom jistě řada z nich slýchá od svých rodičů. A další věc – nikdy nic není tak černobílé, mnoho podstatných informací se k nám ani nedostane (nebudu to už dále rozvádět), to jste se fakt nepoučili za celou dobu té covid šaškárny?

    Příspěvek z 15. prosince 2022 v 9:27, upravený po 14 minutách.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Ještě bych k tomu dodal následující: Většinou nebývá zvykem děti příliš zatěžovat politikou. Děti nenutíme sledovat přímé přenosy z parlamentu, ani je nenutíme číst volební programy politických stran, ani je nezatahujeme do obsáhlých diskusí na politická témata, jako je například výše daní nebo schodek státního rozpočtu. Koneckonců až do 18 let ani nechodí k volbám. Je pravda, že ve školních třídách většinou visí obraz prezidenta a je vhodné znát jeho jméno a taky jméno státu, ve kterém bydlíme. Ale to je asi tak všechno. Asi není nutno znát jména všech ministrů a sledovat všechny jejich výměny.

    Ale v případech, kdy se něco začne dětí bezprostředně týkat, je zapotřebí aspoň v nějaké míře jim podat přiměřeně věku informaci o tom, co se děje. Když opakovaně uprostřed noci začnou padat bomby a je zapotřebí vyběhnout z postele a běžet do krytu, je zapotřebí dětem vysvětlit, o co jde. Těm úplně nejmenším dětem je možné namluvit, že jde o takovou zvláštní hru. Ale už dětem kolem 10 let by se mělo poskytnout nějaké řádnější vysvětlení. Ostatně v srpnu 1968 mi rodiče v mých pěti letech taky přiměřeně vysvětlili, co se děje.

    A jestliže se ve školních třídách uprostřed školního roku zničehonic objeví několik nových děti, které ani neumějí pořádně česky, což nepochybně má určitý nepříznivý dopad na průběh vyučování, pak prostě i v zájmu těch dětí, našich i těch nových, je, aby bylo řádně vysvětleno, že ty nově příchozí děti za to nemohou. Že to nebylo tak, že by se zničehonic jednoho dne rozhodly, že půjdou do nějaké cizí země narušovat výuku, ale že byly donuceny k útěku například tím, že jim nějaké bomby nebo rakety zbouraly barák nad hlavou nebo ze jim to bezprostředně hrozilo.

    Příspěvek z 15. prosince 2022 v 7:33, upravený vzápětí.
    smejky225 v něm napsal:

    Co je na tom těžkého k pochopení? Rusko napadlo Ukrajinu a dělá tam odporné věci. Ukrajina se jen brání. Ať Rusáci odtáhnout z jejího území a bude klid.

    Pralinka2 v něm napsal:

    Klory: Děkuji.

    Klory v něm napsala:

    Já s Pampeliškou181 souhlasím i nesouhlasím. Myslím si, že tenhle článek byl poněkud trochu drsnější, prostě není to takové pohodičkové téma, u kterého si uvaříte kávičku a navozuje vám vánoční atmosféru, ale autorka prostě takové články píše a zajímá se o ně. Já bych asi tak odvážná nebyla, moc se nemíchám do těchto politických témat, ale Ukrajina se má podporovat. ok

    Pampeliška181 v něm napsala:

    Pralinka2: Samozřejmě sem tam sleduju i ostatní články a ty shledávám v pořádku, ale vážně by se na dětském webu neměly objevovat články s takhle kontroverzními tématy, která rozdělují společnost. Většina dětí těmto tématům nerozumí a je velice lehce ovlivnitelná, tak aby se nešířila nenávist ještě tady.

    Klory v něm napsala:

    Magdafox: Tak já nevím, co si myslet. Za chvilku snad řekneš Kde byla autorka, když byla třicetiletá válka? Nebo kde, když se válčilo v Tróji?

    Pralinka2 v něm napsal:

    Pampeliška: Je škoda, že sem chodíš jen několikrát za rok a zrovna, když sem přijdeš, je tady článek, který se ti nelíbí. Kdybys sem chodila častěji, možná bys zjistila, že jsou tu i články, které by se ti mohly líbit. Co třeba můj článek o tom, kde končí řeka Labe, četla jsi? A líbil se ti, nebo si taky myslíš, že je pro dětský web nevhodný?

    Killercow v něm napsala:

    Magdafox: Hele, já vím, že máš svůj názor, ale vážně netuším, na čem je postavený... Co už ale tuším, je to, že když se tu pořád se všemi hádáš, tak už všem pomalu lezeš na nervy. :-(
    Svůj názor říct můžeš, ale neustále ho omílat dokola?

    Pampeliška181 v něm napsala:

    Tak jsem po dlouhé době zavítala na Alíka a nestačím se divit, co to zde vyšlo za článek. Vážně vám připadá vhodné zveřejňovat na dětském webu články o takových tématech? A pokud se mám vyjádřit k obsahu článku – nikdy nic není tak černobílé, jak se nám to servíruje v médiích.

    Příspěvek z 11. prosince 2022 v 19:05, upravený vzápětí.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    Magdafox: takže to, že je nějaká země zkorumpovaná, znamená, že se musí bombardovat a že musí zabíjet nevinné lidi, kteří s politikou nemají nic společného? To je opravdu úžasné řešení. Navíc, ty lidi za to nemůžou, že je zkorumpovaná.

    Pralinka2 v něm napsal:

    To, že se někdo ozve proti brutální a bezdůvodné agresi proti jinému státu, neznamená žádnou „oslavu systému“ toho napadeného státu.

    Co se týče druhé světové války, ano, dobře víme, co jí způsobilo. Způsobili ji Poláci tím, že se v září 1939 začali bránit. Kdyby se v září 1938 začalo Československo bránit Mnichovské dohodě, bylo by příčinou války Československo. Aspoň teda Chamberlain, Daladier a Magdafox to tak vidí.

    Příspěvek z 11. prosince 2022 ve 13:15, upravený po 9 minutách.
    MichP v něm napsal:

    Magdafox

    „Proč zmiňuješ můj věk“ já jsem ho nezmiňoval, jsi to špatně pochopila, myslel jsem věk autorky (a koukám se že ona má 38, tak jsem se mírně spletl, stále ale nebyla na Alíkovi...)

    „Ukrajina je nejzkorumpovanější stát v Evropě“
    Ona a nejvíce zkorumpovaná? Je dost zkorumpovaná to ano, ale situace se lepší. Více je zkorumpované Rusko a Bělorusko. Narozdíl od Ukrajinců tvoje rasíja rozkradené armádní sklady, tam je korupce o mnoho řádů výš, tam kam Ukrajina vážně nezasahuje :-)

    „O dodržování lidských práv by se dalo polemizovat" znáš nějaké případy? Vím že na Ukrajině pár vojáků mučilo ruské zajatce, vláda to ale řešila. Opět, v rasíji nemůžeš říct svůj názor, zatímco na Ukrajině nevládne nějaký diktátor co může dělat vše :-)

    „Na základě vylhaných důvodů"
    Jakých? Vládla tam strana Baas která podporovala teroristy, po roce 2003 se tato vláda svrhla. Loutkovou vládu tam Amerika nemá. Odkud jsi toto vzala? :-)

    Magdafox v něm napsala:

    Pro MichP. Jak jsi si určitě všiml, tak většina příspěvků od autorky se týká Ukrajiny a oslavě jejího systému. To, že je Ukrajina nejzkorumpovanější stát v Evropě ani nezavadila. O dodržování lidských práv by se dalo dost polemizovat. 8-o Nevím proč zmiňuješ můj věk. Druhá světová válka proběhla také v době, kdy jsi ty nebyl na světě a dobře víme kdo a co ji způsobilo. B-) K Iráku můžu říci jediné, válka byla zahájená na základě vylhaných důvodů. Určitě jsi to zaregistroval. ! USA nepotřebuje anektovat území, nebude přeci živit hladové krky. Stačí, že je vysává a nasadí loutkovou vládu. :-(

    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    Megdafox je jen russký troll. Píše jen příspěvky k Ukrajině.

    Ps: ten orangután má pravdu, je flejm :-D

    MichP v něm napsal:

    Magdafox

    8-o mám pár výhrad k tvému komentáři. :-)

    „rusofobních románů..?“ Proč zrovna to slovo rusofobní? Nevím že by v nějakém článku autorka říkala „všichni rusové musí být v pekle“ nebo „všichni podporují vraždění dětí!“, Zmiňuje spíš ruskou armádu která je skutečně za zločiny odpovědná, a Vladimíra který za všechno toto zlo může :-) to myslím není něco rusofobního. To by bylo kdyby to bylo k všem Rusům

    „Kde byla autorka... Když iráckým dětem padali na hlavu bomby"
    Ono válka v Iráku začala v roce 2003 a skončila v roce 2011, to byla myslím že autorka ještě celkem mladá. A taky nebyla na Alíkovi :-) ono obecně lidi kteří jsou proti Ukrajině hloupě využívají válku v Iráku.

    Anexovala Amerika v Iráku nějaké území? Ne. A Rusko nějaké území na Ukrajině? Ano :-)

    „Když jemenským dětem padají na hlavu bomby“ skutečně padají bomby, bohužel se to v médiích nepřipomíná. Ale myslím že autorka by si nepolepšila kdyby napsala podobný článek o Saúdsko arabském vládci v pekle v tvých očích když píšeš na toto takový komentář.

    JáJá1 v něm napsal:

    Zajímavé, kéž by to bylo pravda a kéž by to už bylo.

    Magdafox v něm napsala:

    Zase tendenční článek od známé autorky rusofobních románů. :-> Je potřeba trochu rozvířit podnebí, podpora Ukrajiny trvale klesá. :-> Kde byla autorka, když Iráckým dětem padali na hlavu bomby, kde je když Jemenským dětem padají na hlavu bomby. B-)

    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    To je zajímavý článek, doufám, že se putin dočká trestu, když už ne od lidí, tak aspoň Božího trestu.

    předchozí 1 další