Alíkovina

Výlet za babičkou do domova důchodců v Kobylé

vydáno  •  Cestování

Tento článek je o tom, jak jsme si udělali výlet za babičkou do Kobylé nad Vidnavkou do domova důchodců.

Kobyla nad Vidnávkou, © marbo1212

V sobotu 17. 8. 2019 jsme jeli na kole ze zahrady - já, bratr a mamka. Zavřeli jsme našeho pejska do kotce a ve 14:30 jeli Žlíbkem, cesta byla hrozně drkotavá a byl tam kopec, to bychom nevyjeli, tak jsme šli nahoru pěšky s kolem a tam už začaly Tomíkovice. Mezitím jsem si vyfotila stožár na elektriku.

Stožár na elektriku, © marbo1212

Když už jsme byli na vrchu, tak tam už končila polní cesta a navázali jsme na hlavní silnici. Tak jsme sedli na kolo a jeli jsme směr Kobylá. Když jsme jeli, viděli jsme krásné domečky, zahrádky a já jsem zahlédla i slepičky. Já jsem se trošku bála jet na kole po silnici, protože jsem nikdy na kole po silnici nejela, ale musím říct, že to bylo žůžo, jet na kole, předjížděla nás auta, dívali se na nás lidi, prostě to bylo dobrý. $>$>

Když už jsme dojeli do Kobylé, tak jsem si všimla sochy trpaslíka, kterou jsem si zapomněla vyfotit. Slezli jsme z kol a zamkli si je do stojanu a mamka zjistila, že má uvolněné sedátko, tak si ten šroubek trošku rukou zašroubovala. Šli jsme tedy dovnitř a tam jsme zahlédli jednu starou paní. Když jsme jí řekli, za kým jdeme, tak řekla, že je babiččina sousedka, tak nás vzala výtahem nahoru. Vystoupili jsme z výtahu a otevřeli dveře do chodby, kde seděla babička a ještě jeden starý pán. Babičku jsme přivítali a i ona nás a byla šťastná, že jsme přijeli. Tak nás vzala do svého pokoje, mému bráchovi dala citronové oplatky a oplatky ke kávě, mamce dala taky oplatky ke kávě, mně dala oříškové oplatky a já jsem babičce dovezla vyrobené srdíčko z tvrdého papíru. Mezitím mamka zavolala tátovi, aby taky přijel, neboť se jí uvolnilo sedátko. Já si zatím fotila babiččiny obrazy, co má na zdi, a také tam má na poličce 3 pěkné andělíčky, ty jsem si také vyfotila. $>

V domově důchodců , © marbo1212

Andělíčci u babičky v pokoji, © marbo1212

Obraz u babičky panenka Marie, © marbo1212

na stěně u babičky v pokoji, © marbo1212

Když jsme vyšli z babiččina pokoje na chodbu, tak jsem si vyfotila obrazy na stěně a také televizi s květinami. Vstoupili jsme do výtahu a jeli jsme dolů ven na terasu. Tam jsme si udělali na památku rodinné fotky a pak jsme si povídali, mezitím jsem já fotila květiny kolem sebe.

S babičkou, © marbo1212

Květiny v truhlíku v Kobyle domov důchodců, © marbo1212

Pak přijel táta na babetě a s radostí přivítal svoji starou maminku a též jsem je vyfotila na památku. Tak si také sedl na lavičku a bavili jsme se s babičkou. Já jsem si pak všimla z dálky, že je tam kostel, tak jsem si ho šla vyfotit a šla jsem zpátky za babičkou si sednout a povídat si.

Kostel v Kobyle, © marbo1212

Potom ze dveří vyšel starý pán, který se pořád oblizoval, tak mi připadal trošku vtipný.:-D

Bylo 17:00 hodin, tak jsme se rozloučili s babičkou a vyjeli jsme. Táta vyjel první, protože měl babetu, a my jsme jeli pomalu na kole. Cesta nazpátek byla hrozná a byla do kopce. Cestou jsem zahlédla hromadu oveček a taky u silnice zelený rybník s kačenkami >X<-. Pak jsme navázali zase na polní cestu, tam jsme museli slézt z kola, nebo tam byly kopce a my už nemohli, tak jsme šli pomalu pěšky. Když už jsme jeli kolem Žlíbku, tak jak vždycky je tam splav, tak jsme se tam zastavili a chvíli odpočinuli. Pak jsme jeli a na zahradě jsme byli kolem 18:00 hodin.

Výlet k babičce do domova důchodců se mi líbil, akorát mě bolely z kola nohy, nejsem zvyklá na kole na takové trasy. No, ale zase jsem viděla spoustu zvířátek po cestě, viděla jsem konečně babičku, kterou jsem neviděla 4 roky. :-( Tak jsme ji překvapili a měla velikou radost. Já jsem si to užila a o to právě jde. $>$>O:-)

Autorka:
» přejít do diskuse

Diskuse k článku  (18)

Příspěvek z 12. září v 19:41.
AnezkaB v něm napsala:

Na své vizitce píšeš:

Plně si uvědomuji co je život. Že je to krátká doba abys vše odkládala na jindy... Taky si uvědomuji, že moji rodiče tu navěky nezustanou ....

Ano, psala jsi o rodičích.
Ale ono je to tak i s tou babičkou, nebude tu věčně. Je fajn, že si vše fotila. Ale z článku mám pak pocit, že té babičce ses ani po těch 4 letech moc nevěnovala a raději běhala s fotoaparátem.
Je to ale samozřejmě jen můj osobní názor.

Příspěvek z 10. září v 5:45.
fyrefli v něm napsala:

Když jsem tento článek poprvé četla, tak jsem si řekla ,okej, té holce může být tak deset maximálně a na deset let ten článek není špatný....
Pak rozkliknu vizitku a cože ta borka je stará jako já?!:-D:-D:-D:-D
Já osobně bych se "styděla" za takový článek o ničem.
Chápu, když by něco takového napsalo malé dítě, ale u tebe z toho mám tak trošku dojem, že jsi to napsala především pro kačky 😅...

Příspěvek z 9. září ve 20:05.
VHanka v něm napsala:

Tak to k babičce nemáte tak daleko když se to dá ujet na kolech. Jak jsem se dočetla, tak cesta na kole trvá hodinku. A hádám, že tam určitě i něco jede - autobus, vlak... A babičce teda určitě musí být líto, že jsi tam 4 roky nebyla.
:-( To mi na tom přijde dost smutný.