Alík

• Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

Alíkovina

Z deníku expedice Odyssea Londýn

vydáno  •  Cestování · Anglie · Čtenáři píší Alíkoviny
    Spolu s částí své třídy 7.B jsem navštívila Londýn. Protože cesta byla dlouhá, příležitostně jsem si dělala poznámky. Pokračovala jsem i v Londýně. Díky tomu vám mohu nechat nahlédnout do svého malého cestovatelského deníku.

© Radkaa

STŘEDA 19. 5.

13:05 Start expedice Odyssea Londýn.
    Tak jsme v Praze. Stal se mi první trapas: u záchodu jsem si zaplatila vstup, ale hned jsem ho stornovala - poslechla jsem kamarádku. Za půl hodiny už jedeme dál. Doufám, že na nás zbude místo, protože při cestě sem jsme si neměli kam sednout. Nakonec nás posadili dozadu.

ČTVRTEK 20. 5.

Je 0:59 a jsme na německé benzínce. A nebyli bychom to my, kdyby se nám nestal další trapas. Záchody se platily, ale my jsme neměli peníze, a tak jsme se dovnitř dostávali otvorem pro malé děti. Všichni, kromě pana ředitele. Jinak se neustále otepluje a nemůžeme usnout, ale už se těšíme na cíl naší cesty.

kvíz

Své znalosti Londýna si můžeš ověřit v kvízu pro milovníky Londýna.

SMS: Ahoj, tak jsme 60 kilometrů od Bruselu. A nevolej mi, jenom piš, zbytečně se mi odečítají peníze. Pa

Máme za sebou první pasovou a zavazadlovou kontrolu. Francouzi nám neustále něco povídali, ale my jsme nevěděli co, byla to legrace. Kontrolovali nám batohy a kufry jako v detektivce.

SMS: Jsme v Anglii a máme za sebou první pasovou a zavazadlovou kontrolu.

SMS: Jsme v autobusu a pojedeme vlakem pod mořem. Je to super!

SMS: Právě jsme dojedli u Mekáče a chystáme se do hostelu. Tak se měj pa pa

Londýn. Z paluby letadla je velmi dobře vidět nejstarší most přes řeku Temži - Tower Bridge i nedaleké sídlo anglických králů - hrad Tower.

Tak jsme v metru, přejedení z McDonalds, unavení z procházky po městě a natěšení do postele. Na lodi se nám také líbilo a tunel pod Temží byl sice dlouhý, ale zvládli jsme ho. Co se učitelů týče, mají moc dobrou náladu a odpovídají velmi vtipně.

SMS: Tak jsme v hostelu, je celkem hezký a chystáme se spát. Zítra ti napíšu. Dobrou.

PÁTEK 21. 5.

SMS: Tak jsme po snídani a chystáme se vyrazit. Mám skoro vybitý mobil, tak se ti ozvu až večer. Měj se.

Jsme v parku a čekáme na výměnu stráží. Fotili jsme se u hranolkového slona (po celém Londýně je rozmístěno přes tři sta různě pomalovaných slonů) a spolužák se právě snaží chytit holuba - má slíbenou sušenku. Další člen naší výpravy si pro změnu máchá ponožku v kašně.

Jsme v parku, kde je socha Shakespeara a Chaplina, a máme patnáct minut rozchod. Předtím jsme čekali na výměnu stráží, ale skoro nic jsme neviděli, protože skoro vše se odehrávalo za branami, kam jsme se nedostali. Poté jsme se šli "naobědvat" (náš oběd byl obložený toast) do krásného parku, kde je malá ptačí rezervace. A před chvílí jsme byli v galerii, kde jsem panu řediteli koupila britskou vlaječku, aby byl vidět. Tak, a já si jdu dát "šlofíka".

Sedíme na náměstí a smějeme se místním bavičům. Asi 20 centimetrů ode mě je houf holubů. Kousek dál se právě chystá vystoupit nějaký černošský tanečník a rozcvičuje se salty. Tak já se jdu dívat.

Břišní tanečnicev Londýně.

Břišní tanečnice v Londýně.

Jsme v sále a za chvíli začne muzikál Mamma Mia. Je to úžasný sál, pod pódiem živý orchestr a všechno je to "z kopce". Musím to vyfotit!

A jsme zase v metru. Jedeme do hostelu, po procházce čínskou čtvrtí a večeři u mistra Wu. Jsme unavení, protože jsme prošli snad celý Londýn. Ale těším se na zítra, půjdeme nakupovat hadříky a taky na Londýnské oko. Jupííí!

SOBOTA 22. 5.

SMS: Můžeš mi zavolat, už mám trochu nabitý mobil.

Jsme v Hyde parku a odpočíváme po nákupech a Londýnském oku. Nakupovali jsme v Primarku - to je obrovský obchod s oblečením a botami. Co se týče oka, fronta na něj byla hrozně dlouhá, ale pohled na Londýn byl úžasný. Ale vyfotit se to nedá, pravý zážitek je ze vzduchu. Nyní nás čeká jen cesta metrem, večeře v hostelu a natírání spálenin. Je tu totiž hrozné teplo, asi 26°C. Ale zítra už jedeme domů, kde je zřejmě chladněji. Ach jo!

Londýnské oko (London Eye) nabízí zajímavý pohled na Londýn.

NEDĚLE 23. 5.

Dnešek je posledním dnem našeho výletu. Právě sedíme v metru a máme před sebou 14 zastávek. Poté zamíříme do muzeí. Z Londýna odjíždíme v pět hodin, ale uteče to rychle, škoda.

Sedíme v parku a užíváme si poslední zdejší oběd. Před chvílí jsme byli v přírodovědném muzeu a byla to nádhera. Zažili jsme napodobeninu zemětřesení a zkusili si mnoho pokusů. Opět nepopsatelný zážitek.

SMS: Jsme v autobuse a za chvíli vyjíždíme. Ozvu se ti ve Francii.

SMS: Jsme mistři světa. Huráááá! Doufám, že jste se dívali! Dobrou

PONDĚLÍ 24. 5.

Tak jsme v autobusu a jedeme z Prahy. Náš zájezd je bohužel u konce a my opět půjdeme do školy. Ale bylo to super! Dospěláci (alias pane řediteli a paní učitelko Janíková), děkujeme!

SMS: Jsme po jídle a vyjíždíme z Prahy.

17:10 Odyssea Londýn 2010 končí.

Autor:
    » přejít do diskuse

Diskuse k článku  (10)

Příspěvek z 5. srpna 2010 ve 14:40.
    CrazyAmylee v něm napsal:

konečně.

Konečně smysluplný článěk, který nám předá ěnjaké informace. Poněkud zvláštně napsaný, ale publikovat si zasloužil ;)

Příspěvek z 2. července 2010 v 11:28.
    sorbon v něm napsal:

Anglie ,Skotsko .... plán

Miluju Londýn a taky jsem tam byla se školou na pět dní....Moje mamka byla po celé Angliia plánujeme spolu cestu do  Irska,Anglie i Londýna a Skotska....Já jsme si odtud přivezla na památku fotky - spousta fotek a pak takovou kosmetickou taštičku s Anglickou korunou16264107

Příspěvek z 2. července 2010 v 10:22.