Plány na budoucí Alíkovy hry

Co všechno Alík plánuje?

Menší hry

Hry pro více hráčů

Předěláme klubovnu, aby kromě chatování umožňovala i hraní her ve více hráčích. Máme vymyšlený základ pro celou novou platformu, na které půjdou stavět hry pro více hráčů.

Větší hry

  • Vyrobit hru se slovními asociacemi pro více hráčů.
  • Dodělat pokračování Hafíka.
  • Dodělat tajnou hru, ze které má –MM– vytažený profilový obrázek.
  • Vyrobit webový Mariáš.
  • Vyrobit webovou předělávku Typomagie.
  • Vyrobit webovou předělávku Quadraxů.
  • Vyrobit webovou předělávku Fish Fillets.

Umíš programovat? Máš nápad?

Pošli ho zvěrolékaři –MM–. Sám kdysi dostal nabídku od vedení Alíka, jestli by nechtěl vyrobit hru… což po mnoha letech souhrou okolností zapříčinilo, že nyní je ve vedení on ;-)

» přejít do nástěnky

Související nástěnka  (9)

Příspěvek z 6. srpna v 17:59.
matisek005 v něm napsal:

Čtyři drahokamové hry? To je úžasné! Snad mě nějaká zaujme. :-)
Je Hafík dvojka pořád v plánu? Je mi jedno, jestli za jeden nebo dva miliony let, ale abych věděl, že není zapomenutý. :->

Příspěvek z 6. srpna v 16:21.
–MM– v něm napsal:

Parníček512: Díky. :-)

PejsekNelinka: Rekordy zrovna nejsou něco, co jde snadno dodělat, hra musí být celá zkonstruovaná s předpokladem, že v ní budou rekordy.

Pokud totiž upravím již hotovou hru tak, aby v momentě, kdy se napíše „konec hry“, poslala nějaké číslo (skóre) někam na server Alíka, najdou se koumáci, kteří zjistí, kudy se to číslo posílá, a pošlou mi tam nějaké jiné číslo, které je posadí na první příčku, aniž by skutečně dosáhli nejlepšího výsledku. Mnoho webových her má podobnou slabinu a jejich tabulky rekordů jsou pak výsměchem poctivým hráčům, protože jsou tam taková skóre, která ani nejdou nahrát.

Je jen jediný způsob, jak udělat správně rekordy – poslat si úplně celý hráčům postup na server a tam ho znovu odsimulovat. To dělá Drahokamový důl. Neposílá se tedy informace „zapiš si, že uhrála 2341 bodů“, ale jen „prohodila drahokamy na pozicích 1 a 2, pak 9 a 17, potom 57 a 56... atd.“ – na serveru se pak celý postup během pár milisekund odehraje znovu a vyjde z něj skóre, které se ukládá do tabulky rekordů. Protlačit nesmyslné skóre tedy z principu nejde.

Plánuji, že budou na Alíkovi čtyři drahokamové hry (všechny s rekordy), z nichž jedna bude Kolaps. Ale bude to zbrusu nový Kolaps, nebude mít mnoho společného s tím starým, co je mezi hrami teď.

Prioritu teď ale má nový Bubble shooter, ten starý přestal fungovat. I u nového Bubble shooteru bych chtěl rekordy, ale tam je to s ověřováním postupu složitější. Jakmile se totiž počítá s desetinnými čísly, můžou na různých počítačích vycházet mírně jiné výsledky (záleží na procesoru, tablety mívají jiný druh než stolní počítače), takže musím najít způsob, jak tyto nerovnosti srovnat, abych mohl na serveru spolehlivě reprodukovat hraní.

Příspěvek z 6. srpna ve 14:47.
PejsekNelinka v něm napsala:

Co třeba dodělat rekordy ke kolapsu a dalším podobným hrám? :-)