Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    A Bible, nebo důkazy? Dinosauři, nebo Adam a Eva?

    « Novější příspěvky
    JsemNejlepší v něm napsal:

    dáma: moc široké téma, nadhoď problematiku ;)

    Prodleva 5 dní.
    dáma v něm napsal:

    trošku se začalo odbíhat od tématu....co takhle nový téma: JEŽÍŠ????101010

    Nicolletta v něm napsala:

    nevím, co bych k tomu řekla

    Prodleva 4 dny.
    PrincessTana v něm napsal:

    PrincessTana: Že někdo, kdo mluví o věcech o kterých nebyla řeč a nedokáže pochopit příspěvky druhých nemá právo to vytýkat ostatním.

    Daphne v něm napsala:

    PrincessTana: Dovol abych se zasmála! Hahaha. :-/ Co tím jako myslíš? 22

    PrincessTana v něm napsal:

    Daphne: Víš, zrovna ty, bys zrovna mě neměla zrovna tohle vyčítat.

    Daphne v něm napsala:

    PrincessTana: O tom tam nebyla ani řeč! Přečti si laskavě můj příspěvek znova! Nevím,co ti na tom připadá.26

    JsemNejlepší v něm napsal:

    robo>> jaj, já se někdy tak zapálím do psaní že někdy splácám deset věcí do hromady že to nedává význam nebo to význam překope, raděj si to po sobě nebudu číst ani teť.... jo tahle část byla o židech obecně a možné závisti lidí toho čím byli "obdařeni"
    illja >> co konkrétně máš na mysli ?
    dáma>> jo to nepopírám určitě jich je spousta smaa znám slušné cigány , jenže přiznejme si pravdu když cigána tak dřív začneš přemýšlet o tom abys nepřišel o peněženku než o tom jestli je slušný, což je škoda.... Já tu netvrdím že jsou všichni cigáni špatní, jen se snažím shrnou svou myšlenku všeobecného pohledu na ně

    PrincessTana v něm napsal:

    Daphne: Tak proč o tom mluvíš v té souvislosti?

    Daphne v něm napsala:

    PrincessTana: Sorry ale dobrovolný hodiny náboženství(to dělám taky) a i filosofie o náboženství,nemá nic společného s cigánama. :-/

    PrincessTana v něm napsal:

    Daphne: Já se o to nezajímám? Tak mi vysvětli, proč jsem dobrovolně chodil na hodiny náboženství a proč jsem si jako povinnou přednášku z filosfie vybral filosofii náboženství.


    A promiň, ale to jestli je někdo slušný člověk nemá moc souvislost s tím, jestli patří k nějaké církvi nebo náboženství.

    Daphne v něm napsala:

    illja132: Souhlasím. :-D


    PrinessTana : Já znám několik cigánů kteří se obrátili k bohu. Někteří žijí úplně normální život,ale ty to nevidíš protože se o to nezajímáš. Třeba v naší vesnici s námi žije několik rodin cogánů a jsou úplně normální.

    Příspěvek z 9. listopadu 2010 v 16:42.
    illja132 v něm napsal:

    JsemNejlepší: jestli jsi křesťan tak by ti to mělo být úplně jedno

    Příspěvek z 9. listopadu 2010 v 8:00.
    robo313 v něm napsal:

    JsemNejlepší: Cituji: Další možností nesnášenlivosti vůči židům je jejich inteligence vlezlost a úspěch neboť židovský národ prý má vrozené vysoké IQ - na čemž něco bude.

    Opravdu jsi mluvila o přímo o té spolužačce.....mně se zdálo, že jsi mluvila o židech obecně.....

    PrincessTana v něm napsal:

    Daphne: Ale bílých lidí je taky víc. Pak je tu ale to, že ve vězení jsou více chudí lidé a chudých Romů je poměrně víc než chudých Čechů.

    Příspěvek z 8. listopadu 2010 v 17:37.
    dáma v něm napsal:

    víš... ne všichni cigáni sou tak jak je známe z ulic a z pod mostů..... já znám i obrácené cigány....a ne jenom "obrácené" a le doopravdy ty který svůj život daly Bohu... =o)

    Příspěvek z 8. listopadu 2010 v 16:21.
    Daphne v něm napsala:

    JsemNejlepší:  Ve vězení za krádeže,vraždy atp. jsou ale mnohem více bílí lidé,než cigáni.25

    Příspěvek z 7. listopadu 2010 v 15:36.
    PrincessTana v něm napsal:

    JsemNejlepší: Já chápu co myslíš.  Nejde ale třeba u té kamarádky židovky o to, že jí nikdo nemá rád kvůli náboženství/etnicitě, ale jen si to tou povahou ospravedlňují?


    Ale zase robo má s tím co píše taky pravdu. Problém je jen v tom, že člověk se může chovat jako antisemita a přitom antisemita nebýt, jen proto, že si neuvědomuje, jaké má jeho chování vliv na ostatní a jak se na to chování ostatní dí vají. To se dá aplikovat na všechny podobné věci jako rasismus, se*xismus a podobně.


    A to, že je to vrozené neznamená, že je to správné a že by se to mělo nechat být tak jak je a nic s tím nedělat.

    Příspěvek z 7. listopadu 2010 v 15:16.
    JsemNejlepší v něm napsal:

    robo313>> skus ti přečíst ještě jednou pořádně, píšu že mám kamáradu židovku, se kterou se nikdo moc nechce kamarádit - není to tím že by komukoliv vadilo její náboženství, máme spoustu kamarádů různých vyznání a nikdy tu v tom problém nebyl,  ale je to její povahou - přiznejte si to občas se ve vašem okolí objeví někdo koho moc nemusíte. Neříkám že je špatná, ale prostě jsme si s ní moc neporozuměli.
    Jen si nejsem úplně jistá jestli to není někde v podvědomí spojeno z jejím náboženstvím. Židé jsou jeden národ, mají společné předky a třeba nenávist k nim z různých stran (tím mám na mysli historii a jejich utlačování atp.) není spojena s tím jaké náboženství vyznávají, ale s tím jaké mají vrozené chování a zvyklosti, - v tomto případě bych to ale asi řadila spíše k nacionalismu, čí rasismu ? ( stejně tak jak je nenávist k cigánům - komu z vás se líbí že někteří z nich kradou ? je to prostě vrozené a je těžké se s tím smířit)

    no snad mně za mé názory neukamenujete...

    Příspěvek z 7. listopadu 2010 v 10:32.
    Daphne v něm napsala:

    Ach.... 15

    Příspěvek z 7. listopadu 2010 v 9:24.
    robo313 v něm napsal:

    JsemNejlepší: Píšeš, že Židé mají vlezlou povahu.....to není antisemitismus?

    Příspěvek z 7. listopadu 2010 v 0:05.
    PrincessTana v něm napsal:

    JsemNejlepší: Jestli se s tím snažíš něco dělat, tak je to v pořádku.

    JsemNejlepší v něm napsal:

    PincessTana>> jen se zkouším dívat na věc z jiného úhlu pohledu než "to je dobře" a " to je špatně" a když o tom tak přemýšlím tak až z nechutí zjišťuju jak špatně na tom v tomto ohledu jsem a to jsem se vždycky měla za někoho komu vůbec nic nevadí :/ no uvidíme...
    Daphne>> To je sice pravda, ale přecejenom si myslím že se rozšiřovali a snažili dobýt především evropu

    PrincessTana v něm napsal:

    robo313: Opět pleteš dohromady náboženství a politiku, nemluvě o tom, že máš špatné informace. Zaprvé, židé v Medíně byli Arabové vyznávající judaismus, ne Židé etnicky. Zadruhé, nevyvraždil je, pouze je vyhnal z Medíny a to ne všechny a i to až potom, co se proti němu spojili s Kurajšovci.


    JsemNejlepší: Nemusíš tady sáhodlouze svůj antisemitismus obhajovat.

    Příspěvek z 6. listopadu 2010 v 11:12.
    Daphne v něm napsala:

    JsemNejlepší: To jo... ale křesťaníé nebyli jenom v Evropě. Byli v Africe atp. 25

    Příspěvek z 6. listopadu 2010 v 11:10.
    Daphne v něm napsala:

    Agentík213: Nebavíme se o tom,jestli bůh existuje nebo ne ale o vztazích mezi židy a křesťany. Prvně se zamysli co píšeš ju? A nedělej chytrýho jak rádio.16

    Příspěvek z 6. listopadu 2010 v 7:59.
    robo313 v něm napsal:

    JsemNejlepší : Ano, to je pravda, židé jsou často velmi inteligentní a proto jim hodně lidí závidí. A máš pravdu, že antisemitismus tu byl dávno před příchodem křesťanství, údajně vznikl v Egyptě za dob faraonů. A antisemitismus je třeba v islámu, Mohamed sám byl antisemita, nechal vyvraždit židy v Medíně. A ve většině islámských zemí je antisemitismus státní ideologii. A v jakých ještě náboženstvích existuje antisemitismus?

    JsemNejlepší v něm napsal:

    Je pravda že židé jsou byly a budou utlačování ale to není pouze záležitost křesťanů, existuje spousta jiných náboženství a vyznání které je odsuzovali. no a mezi námi než se křesťanství dostalo na vzestup tak to taky nemělo zrovna 2× lehké - vyvražďování a nabodávání na kůly všudypřítomnými pohany. A jako všichni ostatní se asi mstí na židech.
    Další možností nesnášenlivosti vůči židům je jejich inteligence vlezlost a úspěch neboť židovský národ prý má vrozené vysoké IQ - na čemž něco bude... ona je vlastně nesnášenlivost k židům vrozená obecně - ve třídě máme jednu židovku - nevadí nám na ní fakt že je židovka, to by byl ten nejmenší problém - ale je pravda že k ní spousta lidí chová odpor kvůli její Přemoudřelé až vlezlé povaze. možná je to jen ojedinělý případ možná to má něco do sebe... těžko říct...

    Agentík213>>  nevím jestli jsi si toho všiml ale současná diskuze není o tom zda bůh existuje  ale vývoji jednotlivých náboženstvý jako takových a vztahů mezi nimy... a náboženství na 100% existují - kdyby neexistovali tak teť chybí spousta věcí , neslavíme vánoce, nestály by kostela , náš slovník by byl ochuzen a mnoho slov a umění by značně strádalo - svět by byl úplně jiný....

    Příspěvek z 5. listopadu 2010 v 16:55.
    robo313 v něm napsal:

    Agentík213 : Bůh existuje a je pořád mez námi.

    Příspěvek z 5. listopadu 2010 v 16:52.
    Agentík213 v něm napsal:

    17171717 vždyť bůh a ni možná neexistoval.. tak jak tady  mužete spekulovat o tom , jestli křesani ukfadli židum boha... či co... 5555

    Statistika…

    Nástěnka:

    Vznikla:
    12. března 2007 v 0:00
    Založil:
    JsemNejlepší
    Obsahuje:
    ~ 2 tisíce příspěvků
    Moderátor:
    JsemNejlepší
    (kulisák)

    Související dotaz: