Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    A co demokracie?

    « Novější příspěvky
    Příspěvek z 6. února 2006 ve 13:37.
    Filiposs v něm napsal:

    pes: USA Kjótský protokol nepodepsaly ze zcela jasného důvodu - přece nepůjdou sami proti sobě, museli by omezit svůj průmysl, svoje hospodářství - což by se nazpátek dotklo velké části jejihc obyvatelstva... a mimochodem ne všichni, co to podepsali, to i dodržují že... a imho mnohem větším nebezpečím pro celý svět co se týče znečišťování životního prostředí je Čína.

    Příspěvek z 5. února 2006 ve 20:05.
    pes_z_pětipes v něm napsal:

    Ten protokol přesně stanovuje maximální objem vyprodukovaného znečištění na určitém území.. Jeho smysl je v tom, zpomalit ničení planety.. Nicméně USA, kteří jsou největším producentem jedovatých zplodin, ho nepodepsaly, ale i tak se to podle mě hodí..

    Příspěvek z 5. února 2006 v 18:52.
    Jackitka v něm napsal:

    myslím si,že stanovistka,který lidé určili ba yje dodržovali,tak je nedodržují vlastěn ani ti,kteří je stanovili a jsou ,,lidé těch zákonů,, a v dnešním světě je trest mín nepříjeměnjší než samotné vykonání ..dokonce někdy nedodržení je usnadnění bez potrestání . . . .. ..
    o tom protokolu jsme ještě neslyšela,ani neviděla....je něčím zajímaví ?

    Prodleva 2 dny.
    Příspěvek z 3. února 2006 ve 20:15.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Má smysl vydávat zákon, že se nesmí krást, protože bez toho zákona by nebylo možno pojmenovat zloděje.
    Má smysl vydávat jízdní řád, protože bez něj by nebylo možno pojmenovat a změřit zpoždění.
    A dohody, které jsou porušovány, jsou znamením toho, že lidé jsou schopni se domluvit. I když ne nutně toho, že jsou schopni to domluvené dodržet. Ale může to být jakýsi první krok.

    Příspěvek z 2. února 2006 ve 14:50.
    Filiposs v něm napsal:

    Prali, jasně... ale nemá cenu vydávat dohody, které nejsou dodržovány, sliby, které nejsou plněny, předpisy, které jsou porušovány, za znamení toho, že lidé jsou schopni se domluvit...

    Příspěvek z 2. února 2006 v 8:12.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Možná že smysl mají i dohody, které nejsou dodržovány, sliby, které nejsou plněny, předpisy, které jsou porušovány, a jízdní řády, proti kterým vzniká zpoždění.
    Protože nikdo není dokonalý a každý dělá chyby, ale ty dohody, sliby a předpisy jsou určitým měřítkem těch chyb.

    Příspěvek z 1. února 2006 ve 22:14.
    Filiposs v něm napsal:

    pes_z_pětipes: Má cenu mluvit o dohodách, které jsou často nedodržovány? :-)

    Příspěvek z 31. ledna 2006 ve 20:00.
    pes_z_pětipes v něm napsal:

    Filiposs - Já to dával jenom za příklad dohod, které platí v zemích, které spolu nemají nic společného a k tomu jsou mnohdy vzájemně nepřátelské.. Nemluvím o jejich účinnosti nebo smysluplnosti..

    Příspěvek z 31. ledna 2006 v 10:14.
    Filiposs v něm napsal:

    pes_z_pětipes: Myslíš ten Kjótský protokol, který je stejně těmi největšími znečišťovateli ovzduší (a nejenom ovzduší) nepodepsán? A myslíš tu samou OSN, jaká já? Tu, jejíž skutečná autorita je minimální, protože si přes ní nakonec každý, kdo cestu potřebuje, najde; tu OSN, která už dávno ztratila svůj potřebný význam a respekt?

    Příspěvek z 30. ledna 2006 ve 22:59.
    pes_z_pětipes v něm napsal:

    Jackitka - Nicméně některé dohody jsou ve velké míře platné už dnes - Kjótský protokol, OSN, atd..

    Příspěvek z 30. ledna 2006 ve 22:58.
    pes_z_pětipes v něm napsal:

    Jackitka - To chybí zřejmě jenom idealistům.. Časem možná, až globalizace pokročí do té míry, že se překonají psychologické rozdíly mezi národy, až potom se snad lidi nějak dohodnou.. Podle mě je celosvětová dohoda podmíněná smazáním národní identity..

    Příspěvek z 30. ledna 2006 v 16:03.
    Jackitka v něm napsal:

    samozřejmě,ale i ty cesty by měli mít toleranci vůči druhé,což v tomto světě chybí . . .

    Prodleva 2 dny.
    Příspěvek z 28. ledna 2006 v 18:17.
    Filiposs v něm napsal:

    Jop, souhlas pse_z_pětipes. Diano, to, že by se lidé byli schopni dohodnout vzájemně mezi sebou, je pouze utopie. Už třeba jenom kvůli tomu, že svět není černo-bílý, neexistuje dobro a zlo a existuje spousta možností spousta cest... ale každá je pro někoho dobrá a každá je pro někoho něčím špatná...

    Příspěvek z 28. ledna 2006 v 1:16.
    pes_z_pětipes v něm napsal:

    Zní to hezky, ale dost pochybuji o tom, že by takové množství lidí překonalo všechny ty sociální a psychologické překážky, které je na Zemi dělí.. A taky z lidské přirozenosti každý obhajuje svoje zájmy, což možnost vzájemné dohody ještě znesnadňuje..

    Příspěvek z 27. ledna 2006 ve 12:33.
    Jackitka v něm napsal:

    hmm,když člověk se chce dohodnout tak to dokáže a relativně by se dalo říct,že ani na tom počtu tak nezáleží . . ale jisté také rozdíly v tom jsou samozřejmě,ale myslím si přesto,že i 6 miliard lidí by mohlo vyjednávat a zvolit si lidi,kteří by dohodu ujdnali . . . . . .. . . . .

    Příspěvek z 26. ledna 2006 ve 23:26.
    Pralinka2 v něm napsal:

    To jo.

    Příspěvek z 26. ledna 2006 v 18:11.
    Bombous v něm napsal:

    Že se národ neumí dohodnout? A jak by jste chtěli zařídit, aby se lidé na všem shodli? Jako to dělají teřba komunisté v Lidové Číně?

    http://www.9komentaru.cz/

    Než něco takového, to je tisíckrát lepší i ta karikatura demokarcie, jakou máme u nás.

    Prodleva 3 dny.
    Příspěvek z 23. ledna 2006 ve 23:21.
    pes_z_pětipes v něm napsal:

    Jak chceš, aby se dohodlo deset a půl milijónu lidí?? Obzvláště když se nedokáží dohodnout ani lidi, kteří nám pomyslně vládnou??

    Příspěvek z 22. ledna 2006 ve 20:06.
    Jackitka v něm napsal:

    hmmm tak můžeme snad doufat,že něco lepšího zažijeme,ale to bych trochu zpochybnovala ..dkyž se ani náš národ neumí ,,normálně,, dohodnout .

    Prodleva 2 dny.
    Příspěvek z 20. ledna 2006 v 11:55.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Jojo.

    Prodleva 6 dní.
    Příspěvek ze 14. ledna 2006 ve 2:31.
    Filiposs v něm napsal:

    Souhlas, Pavle.

    Prodleva 2 dny.
    Příspěvek z 12. ledna 2006 v 0:01.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Nic není dokonalé. Naopak se říká, že demokracie je jedním z nejhorších způsobů vlády, ale žádný lepší fungující dosud nebyl vynalezen.

    Příspěvek z 11. ledna 2006 v 16:30.
    Jackitka v něm napsal:

    hmmm . . . . . . . . . ale at či tak.ani demokracie není demokraci,protže kdyby byla .....vypadal by to jinak . . . .
    prostě dneska platí :kdo má peníze a moc si může dělat co ccheš a z nějakého problému lehcce vybruslit. ...

    Prodleva 3 dny.
    Příspěvek z 8. ledna 2006 ve 21:26.
    Pralinka2 v něm napsal:

    No bezpečí bylo v tom smyslu, že byla nižší kriminalita, ještě nižší kriminalita byla v letech 1939-1945, a proč? Protože stát, který měl monopol úplně na všechno, měl monopol i na trestnou činnnost.
    Tenkrát se člověk nemusel tolik bát, že ho nějaký zločinec přepadne a zmlátí, ale musel se bát, že ho kdykoli sebere Státní bezpečnost, odveze k výslechu a tam zmlátí.
    Dneska je možné v případě bezpráví si stěžovat, ať už na pobudu z parku, nebo na policii. Ale tenkrát stěžovat si na státní orgán bylo nemyslitelné.

    Příspěvek z 8. ledna 2006 v 16:16.
    Jackitka v něm napsal:

    jak já píšu :naše povrchní populace se dostane k zahubení . . . . . . . . . . . ale když se to vezme kolem a kolem .....dneska vlastně vládne jenom povrchnost .......člověka nezajímá nic jiného než aby byl oblečený podle poslední mody,vypadal in a to je všechno ....myslím si,že demokrcie a omunismus mají více zápornsoti než vlastně pozitivum .-----komunismus jsme myslela,jako bezbečnost v tom ohledu,že když šel někdo pozdě v noci,nemusel se bát přepadnutí jako v dnešní domě,ale zas edneksa každý může svým názorem něco ovlinvit . . . . . . . . .ale pořád vládne bezpráví a sebelepší průměrnost to opravdu nevylepší -----možná,že jednou bude takoá existence,kdy bude svět daleko lepší,ale to už dávno nebudu na světe .tak nad tím nepřemýšlím . . .
    jinak já nefandím ODS ani komunistům - jsme neutrál (stejně nemůžu volit =)ale když někdy poslouchám reportáže nebo takové pořady zahrnující politické klábosení,tak se nad tím člověk musí pozastavit .. . . .jestli nejsou nějak duševně chorý,protože i dítě by poznalo,že s tím neudělají nic...jenom sedí ..diskutují o něčem..co se stejně nevyplní a nestane s ereálností -----

    Příspěvek z 8. ledna 2006 v 0:02.
    Filiposs v něm napsal:

    Jinak sry za trochu delší příspěvek... a taky za použití některých zkratek... holt už to mám tak zautomatizované, že nepřemýšlím nad tím, že ne všichni ty zkratky musejí znát taky...

    (Pozn.: Imho = In my humble opinion (anglická zkratka) = dle mého skromného názoru...)

    Příspěvek ze 7. ledna 2006 ve 23:59.
    Filiposs v něm napsal:

    Jackitka (15.12.05; 19:23): Omlouvám se, že zabíhám takhle ke starým příspěvkům, ale reagovat musím...
    Cituji: "V demokracii jsme sice svobodnější,ale v komunismu zase slovo bezpečí,znamenalo normalitu a reálnost..."

    V komunismu bezpečí? Ale kdeže. Teda pokud si ovšem bezpečí nevysvětluješ jako dohled státu, resp. tajné bezpečnosti nad všemi svými aktivitami, a i těmi, do kterých ostatních vůbec nic není... V komunismu byl perzekuován každý, kdo měl na věci jiný názor než vládnoucí "elita". Lidi byli hlídáni, aby nikdo nemohl vybočit z řady. A když už tak udělal, většinou to pro něj, případně i pro jeho blízké, mělo nedozírné následky. Takhle si bezpečí rozhodně nepředstavuju.

    DeStRoY (27.12.05; 17:04): Taky omluva, že se vracím ke starším příspěvkům...
    Cituji: "...já si to nějak neidealizuju, vím jaká anarchie je, ale dnešní společnosti se nelíbí nikdo kdo nějak vybočuje..."
    Souhlasím. Jenom bych podotknul, že takhle to vždycky v historii lidstva bylo. To už je taková lidská povaha - začlenit se do bezpečí stáda, a snažit se zlikvidovat všechny, kteří vybočují z řady, kteří odmítají slepě jako ovce pochodovat s davem, kteří odmítají být průměrní jako ostatní. Prostě toto není problém dnešní společnosti... tak to vždycky bylo a bohužel asi i vždycky bude.

    pes_z_pětipes: To těch 40 let nestačilo? Řeknu to natvrdo, ale komunisti ať už jdou prostě do prdele. Díky nim jsme na tom tak špatně, jak jsme. (Před nástupem komunistů k moci v roce 48 patřila ČSR k nejvýkonnějším ekonomikám světa...) Z jejich "dědictví", který nám zde minulý režim zanechal se Češi jako národ budou vzpamatovávat ještě dlouhá léta, viděl bych to tak na dvě generace. (Teda doufám, že se z toho vůbec vzpamatují...)

    Ad malé politické strany: A i kdyby... co tam zmůžou? A navíc... existuje teďka vůbec nějaká malá politická strana, kterou by stálo za to ji volit? (Imho nikoli.)

    A mimochodem... já osobně doufám, že vyhraje pravice. I když teda osobně taky ODS - navíc v čele s Topolánkem a Tlustým - nemusím. Ale volit ODSku půjdu - je to jediná šance, jak zabránit tomu, aby se komunisti aktivně podíleli na vládě. (společně s ČSSD a Paroubkovými marťany ( ;-) ...) ...) A mimoto - vláda ČSSD této zemi nadále jenom ubližuje, nehledě na to, že socialisti ani neplní svoje předvolební sliby (ale to je jev v politice poměrně častý, takže se tomu příliš nepodivuji...) - každopádně se podivuji tomu, že důchodová reforma je i nadále v nedohlednu, zdravotnictví je v krizi, nezaměstnanost i nadále stoupá, byrokracie taktéž, mnohé projekty skončily absolutní katastrofou (jen si vzpomeňte na Internet do škol ministerstva školství a informatiky...) apod.... a to už vůbec nemluvím o tom, že si socialisti nejspíše myslí, že můžou žít na dluh donekonečna... a když ještě pomyslím na to, že Paroubek by velmi rád prosadil jistý mediální zákon, aby zabránil domnělým balkánským poměrům v žurnalistice ... fakt se modlím, aby levice neměla po příštích volbách většinu... jinak to skutečně nedopadne dobře.

    Příspěvek ze 7. ledna 2006 ve 20:51.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Kdyby těch 40% lidí, co by volili menší stranu a nevolej ji jen proto, že se tam ta strana stejně nedostane, tak by se tam možná aspoň některá dostala.

    Příspěvek ze 7. ledna 2006 v 10:31.
    pes_z_pětipes v něm napsal:

    Jackitka - Každá vláda je nespravedlivá a neschopná.. To vyplývá z logiky věci..
    Pralinka2 - Oni ti lidi možná i o existenci jiných stran vědí, ale stejnak pro ně nemá smysl je volit.. Stejnak se do tý Sněmovny nedostanou, tak co.. Jinak máš pravdu, já to myslel nejspíš stejně, ale neumím se vyjadřovat..

    Příspěvek z 6. ledna 2006 ve 22:44.
    Pralinka2 v něm napsal:

    pes, no já si nemyslím, že převládající názor je, že má vyhrát ODS, nýbrž že názor 30% oprávněných voličů je, že to nemůže být horší než koalice Paroubka s Marťany, a že se části lidí nedoneslo, že jsou i jiné strany, a další části lidí se podařilo to rozmluvit.

    Statistika…

    Nástěnka:

    Vznikla:
    10. dubna 2005 v 0:00
    Založil:
    THC-303Horn
    Obsahuje:
    ~ 450 příspěvků
    Neaktivní moderátor:
    THC-303Horn
    (zatoulaný kulisák)