Diskuse k plánovaným hrám
« Novější příspěvky
nene tady má i jak to nazvat dres s jedničkou
data.idnes.cz/soubory/alik-foto/32A160908%5fJIT%5f007%5fFINAL%5f297X210%5fALIK.PDF
a mimochodem kdo je ta kočička

tdm: Vlak bez vylepšení už jsem naprogramoval před dvěma roky. Dokonce je ta rozpracovaná verze dostupná někde na Alíkovi.
Než jsem se do toho pustil, získal jsem souhlas od autora původního Vlaku.
paratko2323: Alík chodí jen v obojku. To by byla moc jednoduchá oblíkačka.

Hmm, Vlak by šel vyřešit třeba...
Eh požádat web retrogames.cz o vypůjčení Vlaku?
jo, počkat, vy chcete vylepšenou, s tím nepomůžu. :(

jo napadla mě hra ale je to asi hloupost
oblíkačka kdeby se oblíkal alík
a nějaké závodní hry

MagdalenkaV: Hravé učení je vyrobené ve flashi, kterému nikdo z vývojářů Alíka nerozumí. Takže funguje jen ze setrvačnosti a jakmile narazí na nějaký problém – třeba že nová verze flashe něco porouchá, nebo nová verze prohlížeče úplně zruší flash (což je čím dál pravděpodobnější) – tak to bude konečná.
Je mi to líto, ale myslím si, že byla chyba něco takového ve flashi vyrábět. Kdyby vývojáři Hravého učení postupovali prozíravěji, mohli vytvořit něco, co by fungovalo navždy, místo toho nasedli do vlaku, který jede na slepé koleji vstříc zapomnění.
Slzaholička1: Jako hra? Rozhodně ne.

Čtyři drahokamové hry? To je úžasné! Snad mě nějaká zaujme.
Je Hafík dvojka pořád v plánu? Je mi jedno, jestli za jeden nebo dva miliony let, ale abych věděl, že není zapomenutý.

Parníček512: Díky.
PejsekNelinka: Rekordy zrovna nejsou něco, co jde snadno dodělat, hra musí být celá zkonstruovaná s předpokladem, že v ní budou rekordy.
Pokud totiž upravím již hotovou hru tak, aby v momentě, kdy se napíše „konec hry“, poslala nějaké číslo (skóre) někam na server Alíka, najdou se koumáci, kteří zjistí, kudy se to číslo posílá, a pošlou mi tam nějaké jiné číslo, které je posadí na první příčku, aniž by skutečně dosáhli nejlepšího výsledku. Mnoho webových her má podobnou slabinu a jejich tabulky rekordů jsou pak výsměchem poctivým hráčům, protože jsou tam taková skóre, která ani nejdou nahrát.
Je jen jediný způsob, jak udělat správně rekordy – poslat si úplně celý hráčům postup na server a tam ho znovu odsimulovat. To dělá Drahokamový důl. Neposílá se tedy informace „zapiš si, že uhrála 2341 bodů“, ale jen „prohodila drahokamy na pozicích 1 a 2, pak 9 a 17, potom 57 a 56... atd.“ – na serveru se pak celý postup během pár milisekund odehraje znovu a vyjde z něj skóre, které se ukládá do tabulky rekordů. Protlačit nesmyslné skóre tedy z principu nejde.
Plánuji, že budou na Alíkovi čtyři drahokamové hry (všechny s rekordy), z nichž jedna bude Kolaps. Ale bude to zbrusu nový Kolaps, nebude mít mnoho společného s tím starým, co je mezi hrami teď.
Prioritu teď ale má nový Bubble shooter, ten starý přestal fungovat. I u nového Bubble shooteru bych chtěl rekordy, ale tam je to s ověřováním postupu složitější. Jakmile se totiž počítá s desetinnými čísly, můžou na různých počítačích vycházet mírně jiné výsledky (záleží na procesoru, tablety mívají jiný druh než stolní počítače), takže musím najít způsob, jak tyto nerovnosti srovnat, abych mohl na serveru spolehlivě reprodukovat hraní.

Zde je prostor pro připomínky k Alíkovým plánům pro sekci Hry – www.alik.cz/h/plany
předchozí | 12 | další |
Nástěnka:
- Vznikla:
- 23. května 2018 ve 3:57
- Založil:
- –MM–
- Obsahuje:
- 54 příspěvků
- Moderátor:
- –MM–
(zvěrolékař)