IT soutěže – první kolo

honzot: Já ti rád zdroják pošlu když Tux se asi nevyjádří, ale musím tě varovat exe soubor(který je rozbitý a potřebuje visual studio runtime blbost :D) a taky celý zdroják je hroznej :D.

Rapo: Řekl bych že jestli Tux vyhlásí další kolo, tak jo.
Mimochodem Tuxi, pošleš už hodnocení?
(A složku)

Mohla bych se zkusit zapojit? Sice umím jen částečně programovací jazyk pro VBA, ale už se pár dní učím i Python. HTML jsem prozatím odložila.
(Abyste na mě nemuseli čekat, nevadí mi, když se nezúčastním tohoto kola)

Jenom něco k tomu layoutu: Původně jsem testoval na linuxu s fontem Sans-serif. Na windowsu jsem taky viděl nějaké glitche v layoutu hlavně teda řáděk s výsledkem. Nevím jestli to je fontem, nebo windowsem, ale možná je to tímhle kusem kódu:
wxPoint p = *new wxPoint(GetSize().GetWidth() - 10, 90);
p.x -= wxRound(GetTextExtent(text->GetLabelText()).GetWidth() * 1.4);
text->SetPosition(p);
Kde nejspíš pokud ten width (textu) byl nějaký jiný tak se to rozbilo, ale mě to došlo později, ale nevím, možná že to funguje na linuxu ale ne na windowsu? Možná windowsu u toho getWidth dá jiné číslo.
Jinak tady asi moc nejde o to kdo vyhrál, asi by to bylo lepší, kdyby se zůčastnilo víc lidí. Čekal jsem teda že aspoň pár lidí ještě odevzdá. Tady já vs honzot nemá moc smysl. :D (Tuhle zprávu jsem musel psát 2x protože mě crashnul prohlížeč )
Jinak ostatní problémy s tím layoutem nevím proč tam jsou, jelikož by to mělo vypadat stejně na linuxu i na windowsu, ale nevypadá.

Omlouvám se.
Doufal sem, že se třeba ještě přilítne nějaké pozdější řešení. A pak sem celou soutěž trochu pozapomněl.
Moje hodnocení:
hoznot
- se rozhodl vytvořit kalkulačku formou html webovky
- ocenuji jednoduchost
- kód je docela pěkně strukturovaný, poměrně čitelný
- nemám žádné zásadní výhrady
Martinx109
- se rozhodl vytvořit samostatný program v C++ za použítí wxGTK knihovny
- ocenuji že si dal laťku vysoko
- kód je také poměrně šitelný, místy komentovaný
- bez zásadních problémů (ale podařilo se mi ten program crashnout - nejsem si jist jak)
U obou soutěžících by možný mohlo být trochu více komentářů.
hoznot má semtam trochu rozhozené odsazení.
Martinx má o chlup méně funkcí
Vzhledem k tomu, že JavaScript je mi bližší, tak bych dokázal najít více „nedokonalostí“ ve zdrojáku u hoznota. Na druhou zprovoznit řešení od Martinx109 bylo pro mě náročnější. Ani jedno by ale nebylo fér zahrnout do hodnocení jako negativum.
Takže za mě bych hodnotil nerozhodně - žádné řešení mi nepřijde jasně horší či jasně lepší.
Rozhodující slovo tedy bude mít Tux.
Mimo hodnocení bych ještě trochu okomentoval vzhled:
Vizualně se mi víc líbí hoznotova kalkulačka, Martinxova má trochu rozbitý layout. Nadruhou stranu hoznot má špatně čitelné některá tlačítka a nemá vtipné „About“ menu jako Martinx.
honzot:
Já své hodnocení a výherce mám už dávno, teď už jenom čekám na hodnocení a výherce od YOYO.
honzot:
Já a YOYO to asi nejdříve zhodnotíme, a pak to teprve zveřejníme. Záleží ale na vás, jak to chcete.

Noo, teda když vydím tu honzotovu kalkulačku, tak teda musím říct že proti té mojí je teda světelný roky napřed ;D U me je asi největší chyba že nemůžu počítat dlouhý čísla kvůli tomu že jsem použil double kdybych použil int(samozřejmě ne obyčejný int) nějakými modifikacemi by to mohlo počítat hoodně vysoko(teda aspoň jsem to takhle kdesi četl a i viděl jelikož to ve větších číslech není přesné, ale klidně mě opravte pokud víte víc). Ale už se mi to nějak nechtělo jelikož bych musel většinu věcí přepsat :D ale možná jsem někomu napověděl, tak to někdo může využít pokud má tenhle problém Taky mě úplně nejde o výhru, spíš mi jde o to co jsem se naučil.

ti co ještě neodevzdali neklikat:
*famfára*
představuji vám svojíííí... kalkulačku
*potlesk*
pošlu i na mail
honzot:
Aha, tak to se mi zase něco nepovedlo. Ono to stejně mělo být jenom tak pro efekt.
Původně jsem psal, že na to máte od 1.11. týden, takže to znamená, že to můžete odevzdávat i toho 8.11.
Navíc mám takový pocit, že to berete až moc vážně. Když to někdo odevzdá až později, tak se nic neděje. Nejsme ve škole.
Navíc bude chvíli trvat, než to vyhodnotím, což o to, ty kódy mám projeté za chvíli, ale určit vítěze na tom bude to nejtěžší.
honzot:
Konec prvního kola je oficiálně až zítra ve 23:59:59. Takže zítra v 6 hodin to je ještě v pohodě, ale pokud bys to i tak nestíhal, tak to klidně prodloužím.
Kolik bude kol? Zajímavá otázka. Budou až do té doby, než mi dojdou nápady.

Dneska jsem něco co jsem předpokládal že ki záběr 20 minut mi zabralo asi dvě hodiny myslíš že by to šlo prosím prodloužit? Do zítra v 6 hodin?
Ps: kolik bude kol?

Tak mám to poslané, vím o pár bugů ale snad si jich nikdo nevšimne :D Ještě jsem tam chtěl dodělat nějaké věci, říkal jsem to i YOYOvi (jak se to skloňuje?) ale už na to nemám čas a ani chuť jelikož jsem skoro celí dnešek strávil tím že jsem to kompiloval na windowsu a stejně to je rozbité na windowsu
.

A počkej tučňáku, kde to mám teda posílat? Když si říkal že máš problémy s tím emailem.
Všem soutěžícím:
Připomínám, že v úterý 8.11. ve 23:59 hodin končí první kolo soutěže. Kdyby někdo nestíhal, tak mi napište a já čas prodloužím.
bank: Ano, můžeš mi to napsat do pošty.

scratch má nevíhod spoustu. ale je jednoduchý na naučení.
zrovna otáčení jde ale jednoduše opravit nastavením
https://scratch.mit.edu/projects/756702831/editor/

Scratch má ale i své nevýhody. Například, když jsme měli příklad, udělat dva vlaky v opačném směru. Na jednu stranu jel a na druhou jel po střeše

Noo, řekněme že jsem se rozhodl že na nějaké odmocňování jsem moc blbej, a teď radši dělám něco trochu jiného ale jinak kalkulačku mám v podstatě hotovou. Jen možná by to chtělo trochu poupravit protože teď je to tam jen tak naházené. Ale jako při nějakých věcích jsem málem chtěl rozmlátit klávesnici, proč jsem si sakra vybral C++.
Čekal jsem ale že to bude horší.
bank:
Chápu a mrzí mě to. Měl jsem to dopředu více upřesnit, avšak ještě není vše ztraceno.
Nemusíš se ještě ze soutěže odhlašovat. Řekni mi, jaké byly tvoje původní představy o těchto soutěžích, a třeba to ještě půjde nějak zachránit.
Martinx109:
Nemusíš se omlouvat, spíše naopak. Sem jednak může psát každý a navíc mi tím i pomáháš a zastupuješ mě, když tu nejsem, a nebo nestíhám. Díky.

bank: jestli chceš, můžeš dělat ve scratchy. Nemá to žádné „kódy“ stačí jen přesouvat různé bloky. Možná se i něco naučíš. Ale pokud to není nic pro tebe chápu, ale můžeš se i něčeho nového naučit Jinak promiň tučňáku že za tebe odpovídám. Ale nemám nic lepšího na práci.

Ahoj,
mislím že na to nejsem, vůbec nevím jak to udělat a těžší úkol určitě ne takže nevím co udělat v případě mě i odhlaš!
předchozí | 123 | další |
Nástěnka:
- Vznikla:
- 23. října 2022 v 1:00
- Založil:
- Tux
- Obsahuje:
- 77 příspěvků
- Neaktivní moderátor:
- Tux
(zatoulaný architekt)