Jak by měla vypadat pravidla pro nástěnky?

Nástěnku založil dne 19. října 2017, je v sekci Vývoj Alíka a obsahuje 96 příspěvků.

Nový příspěvek:

Přispívat mohou jen přihlášení uživatelé.

Pokud máš účet, , pokud ne, můžeš se zaregistrovat.

Příspěvek z 20. listopadu v 17:53.
matisek005 v něm napsal:

Kde by vůbec ty pravidla nástěnek byla umístěná? 8-o

Příspěvek z 20. listopadu v 7:37.
lékařský v něm napsal:

Že by se to mělo přidat do pravidel?

Příspěvek z 19. listopadu ve 23:38.
Mateas v něm napsal:

Jasna a razna, takova by mela byt.

Příspěvek z 19. listopadu ve 22:23.
matisek005 v něm napsal:

Vztahovalo by se to i na zviditelňování svých nástěnek (byť by nemusela být zbytečná)?

Příspěvek z 18. listopadu ve 22:57.
–MM– v něm napsal:

Vytahování zapadlých nástěnek jen proto, že mají nějaký problém, by nejspíš také mělo být proti pravidlům. Všechny ty výkřiky „zamknout“, kvůli kterým pročítám staré příspěvky, mám často chuť mazat. Neříkám, že nemají pravdu... jen je to nevhodná forma.

Zviditelnění staré nástěnky, která možná porušuje pravidla, je skoro srovnatelné s tím, že ji sami založíte. Pokud chcete upozornit správce na problém ve staré nástěnce, napište mu dopis, není nutné upozornit na tu starou nástěnku úplně všechny.

Příspěvek z 9. září v 19:41.
lékařský v něm napsal:

Jo super

Příspěvek z 9. září v 18:57.
–MM– v něm napsal:

matisek005: Pěkné! K bodu 2.c bych připsal ještě ostatní zbytečné reakce, typicky když na otázku „Znáte to a to?“ hromada lidí napíše jen strohé „Ne.“... jako kdyby předpokládali, že zakladatele nástěnky skutečně zajímá jen (naprosto zbytečná) statistika, kolik lidí tu věc zná, a ne že si o ní chce povídat. :-)

Někteří si na psaní zbytečných odpovědí navykli natolik, že je píšou i v případě, že se zakladatel nástěnky nezeptal špatně – třeba na otázku „Kdo má rád Červeného trpaslíka?“ několik lidí napsalo, že ho nezná. Smazal jsem je.

Příspěvek z 8. září ve 13:16.
šipín v něm napsal:

Dobrý nápad;-)

Příspěvek z 8. září ve 13:01.
SVETLO v něm napsal:

Vypadá to fajn. :)
Zrovna Veverka to tvoje jedno pravidlo stihla porušit, jak se tak dívám :D

Příspěvek z 8. září ve 12:44.
VeverkaČiperka123 v něm napsala:

R^R^R^

Příspěvek z 8. září ve 12:38.
matisek005 v něm napsal:

A co třeba takhle?

1. Je doporučeno nezakládat nástěnky, které:

1.a slouží pouze autorům nástěnky (vyjma osobních nástěnek, protože ty můžou mít informativní hodnotu i pro ostatní ;-)),
1.b se ptají na otázky, na které už znáš odpověď, nebo se dají zjistit během pár kliků myší (Kolik je hodin? Jaké je datum? Jakou máš hodnost? Je delfín samec?),
1.c mají v názvu nesmyslný sled písem, čísel, emotikonů nebo všeho najednou,
1.d jsou již založeny, nebo obsahují témata, o kterých se dá psát i v již existujících nástěnkách,

2. Je doporučeno nepsát příspěvky, které

2.a jsou pouhými nicneříkajícími smajlíky, písmeny, čísly a znaky, nebo prostě nedávají smysl,
2.b se ptají na otázky, k nimž se dají vyhledat odpovědi gůglováním (Co je penterakt? Kdo je Karel Gott? A tak dále...)
2.c odpovídají na anketní otázky "nevím", protože vaše "nevím" skutečně nikoho nezajímá...

Co si o tom myslíte?

Příspěvek z 5. srpna v 15:12.
lékařský v něm napsal:

Aha tak to jo

Příspěvek z 5. srpna v 15:06.
Rokio v něm napsal:

To je skvělý nápad! Uživatelka PejsekNelinka má pravdu.

Příspěvek z 5. srpna ve 14:12.
Veryfr v něm napsala:

lékařský:pochopil jsi to špatně PejsekNelenka myslela na konec nástěnky aby se všichni nemuseli dokopávat k první stránce nástěnky a mohli se hned dostat na poslední stranu

Příspěvek z 5. srpna ve 14:02.
lékařský v něm napsal:

PejsekNelinka: ty myslíš že by bylo vhodné aby všichni uživatelé měli přístup k uzavírání nástěnek. Víš že by někdo mohl dělat s tím neplechu.
Doufám že jsem to dobře pochopil:-)

Příspěvek z 5. srpna ve 13:02.
PejsekNelinka v něm napsala:

Nevím, jestli to sem patří, ale šlo by udělat u nástěnek i tlačítko „na konec“? Nebo je to hloupý nápad? Co myslíte? :-)

A moc děkuji za ten seznam R^

Příspěvek z 11. července ve 2:13.
–MM– v něm napsal:

Starosta: Já moc nechápu, proč vůbec někdy někdo chtěl mazat nástěnky kvůli tomu, že do nich nikdo nepřispívá. To, že téma zrovna teď chvíli nikoho nezajímá, je dost hloupý důvod k tomu, aby se smazaly staré příspěvky, které byly k tématu.

Navíc současné uspořádání nástěnek nemá vůbec žádný problém s tím, že je v nějaké nástěnce ticho. To, že odjede na desátou stranu, neznamená, že je zbytečná a že někomu překáží... protože na desáté straně nikomu nepřekáží.

Rokio: Mazání za úplatek mi přijde také strašně špatně. Zakladatel nástěnky není správce, nesmí mazat cizí příspěvky.

Příspěvek z 4. července v 11:24.
Rokio v něm napsal:

Domnívám se, že by bylo dobré, pokud by nástěnka šla smazat, pokud by uživatel za to zaplatil určitý poplatek v podobě kaček (třeba 100 až 300 kače), aby se rozmyslel základat hodně nástěnek, nebo nástěnky na zbytečná témata. Dále by musel podat žádost správcům a správci by odpovědi do tří týdnů. Pokud by správci po třech týdnech nereagovali, smazání nástěnky by bylo zdarma.

Co si myslíte o mém návrhu?

Příspěvek z 3. července v 8:45.
anavercadav v něm napsala:

Možná že nápad na mazání starých nástěnek není dobrý, ale ten nápad na sto a více kaček možná že i 500 kaček, aby do té doby měl ten člověk trochu zkušenosti

Příspěvek z 3. července v 7:03.
Starosta v něm napsal:

-MM- a co kdyby ta nástěnka byla zbytečná kdyby:

A) již podobná nástěnka s daným tématem,který uživatel založil již už v seznamu nástěnek existuje (např kolik máš kaček tato samá nástěnka je cca 100 krát založená,k čemu stačila by jedna,nebo by mohli používat uživatelé jen lednici)

B) obsahovala by pouze číslice,smajlíky atd.

C) otázky ve kterých by bylo kolik máš kaček,kolik je hodin, odpoědi ano,ne bez jaké koliv otázky ,atd (tyto všechny nástěnky bych kompletně smazal)

D) nepřibyl by tam více jak 60 dnů od posledního komentáře,komentář nový.

1 Nástěnka by byla zdarma ,ale šla by založit pouze kdy by měl uživatel na svém kontě 100 a více kaček.

Ostatní ceník by byl dle tvého návrhu marek.mojzik.cz/alik/prodlevy-nastenek.html

Příspěvek z 3. července ve 4:31.
–MM– v něm napsal:

Vymýšlíte opatření, jak trestat porušení pravidel, což je sice chvályhodné, ale pořád není moc jasné, jak mají ta pravidla vypadat.

Všichni se shodujete, že nástěnka nesmí být zbytečná, ale myslím si, že nepanuje univerzální shoda v tom, jak přesně by se ta zbytečnost měla posuzovat. Chtělo by to nějakou kuchařku, podle které by mohl správce (nebo kdokoliv jiný) poznat, že se děje něco, co se dít nemá. Není nutné zároveň vytvářet i automatizovaný mechanismus, který dodržení pravidel vynutí.

Příspěvek z 2. července ve 22:18.
Alfa_Beta v něm napsala:

Jo, to není špatný nápad :-)

Příspěvek z 2. července v 19:43.
LiptonZIntru_aka_Wilhem v něm napsal:

Kdyby byly špatné nástěnky, tak by ten uživatel třeba dostal 7 dní ban a nemohl bych zakládat nástěnky. Kdyby se to často opakovalo, tak 2 týdny atd. Ale tohle už je rozšíření mého návrhu

Příspěvek z 2. července v 19:05.
ANDÍLEK2009 v něm napsal:

Aby nezakládaly zbytečné nástěnky

Příspěvek z 2. července v 18:34.
VeverkaČiperka123 v něm napsala:

Souhlasím ale to moc nepomůže

Příspěvek z 2. července v 18:20.
LiptonZIntru_aka_Wilhem v něm napsal:

1 nástěnka za týden a můžou ji založit uživatelé s 100+ kaček. Jednoduché řešení a podle mě i účinné

Příspěvek z 2. července v 17:22.
hynekd v něm napsal:

podle mne by mohl byt omezeny pocet nastenek...Z

Příspěvek z 2. července v 16:15.
lékařský v něm napsal:

Ne, moc přísně jako např.: vytváření nástěnek až po získání 100 kaček

Příspěvek z 1. července ve 22:56.
PejsekNelinka v něm napsala:

Šel by prosím zase zavést seznam kamarádů, kteří mají nástěnku v oblíbených? :-)

Příspěvek z 27. června v 16:43.
dennisvet v něm napsala:

Pěkná blbost Rock Lee. Jak bys rozeznal bez lidského rozumu, které pravidla porušují a které ne? Teď je to nejlepší, obyčejný člověk ji smazat nemůže. Na smazání by se mohla zavést maximálně žádost, ale špatné (opakované, pravidla porušující) by mazaly správci.

Co se týká sankcí, taky z jedné strany kravina. Co když přijde někdo nový, vytvoří spoustu nových, ale kačky na zaplacení nemá?
A jak by se snížil počet zbytečných nástěnek, kdyby se za ně jen více platilo?

Fakt, proffi vystupování level 200, ale logika žádná.

Kdo si nástěnku oblíbil?