Jak by měla vypadat pravidla pro nástěnky?

Nový příspěvek:

Přispívat mohou jen přihlášení uživatelé.

Pokud máš účet, , pokud ne, můžeš se zaregistrovat.

Příspěvek z 4. července 2018 v 11:24.
Rokio v něm napsal:

Domnívám se, že by bylo dobré, pokud by nástěnka šla smazat, pokud by uživatel za to zaplatil určitý poplatek v podobě kaček (třeba 100 až 300 kače), aby se rozmyslel základat hodně nástěnek, nebo nástěnky na zbytečná témata. Dále by musel podat žádost správcům a správci by odpovědi do tří týdnů. Pokud by správci po třech týdnech nereagovali, smazání nástěnky by bylo zdarma.

Co si myslíte o mém návrhu?

Příspěvek z 3. července 2018 v 8:45.
anavercadav v něm napsal:

Možná že nápad na mazání starých nástěnek není dobrý, ale ten nápad na sto a více kaček možná že i 500 kaček, aby do té doby měl ten člověk trochu zkušenosti

Příspěvek z 3. července 2018 v 7:03.
Starosta v něm napsal:

-MM- a co kdyby ta nástěnka byla zbytečná kdyby:

A) již podobná nástěnka s daným tématem,který uživatel založil již už v seznamu nástěnek existuje (např kolik máš kaček tato samá nástěnka je cca 100 krát založená,k čemu stačila by jedna,nebo by mohli používat uživatelé jen lednici)

B) obsahovala by pouze číslice,smajlíky atd.

C) otázky ve kterých by bylo kolik máš kaček,kolik je hodin, odpoědi ano,ne bez jaké koliv otázky ,atd (tyto všechny nástěnky bych kompletně smazal)

D) nepřibyl by tam více jak 60 dnů od posledního komentáře,komentář nový.

1 Nástěnka by byla zdarma ,ale šla by založit pouze kdy by měl uživatel na svém kontě 100 a více kaček.

Ostatní ceník by byl dle tvého návrhu marek.mojzik.cz/alik/prodlevy-nastenek.html

Příspěvek z 3. července 2018 ve 4:31.
–MM– v něm napsal:

Vymýšlíte opatření, jak trestat porušení pravidel, což je sice chvályhodné, ale pořád není moc jasné, jak mají ta pravidla vypadat.

Všichni se shodujete, že nástěnka nesmí být zbytečná, ale myslím si, že nepanuje univerzální shoda v tom, jak přesně by se ta zbytečnost měla posuzovat. Chtělo by to nějakou kuchařku, podle které by mohl správce (nebo kdokoliv jiný) poznat, že se děje něco, co se dít nemá. Není nutné zároveň vytvářet i automatizovaný mechanismus, který dodržení pravidel vynutí.

Příspěvek z 2. července 2018 ve 22:18.
Alfa_Beta v něm napsala:

Jo, to není špatný nápad :-)

Příspěvek z 2. července 2018 v 19:43.
LiptonZIntru_aka_Wilhem v něm napsal:

Kdyby byly špatné nástěnky, tak by ten uživatel třeba dostal 7 dní ban a nemohl bych zakládat nástěnky. Kdyby se to často opakovalo, tak 2 týdny atd. Ale tohle už je rozšíření mého návrhu

Příspěvek z 2. července 2018 v 19:05.
ANDÍLEK2009 v něm napsal:

Aby nezakládaly zbytečné nástěnky

Příspěvek z 2. července 2018 v 18:34.
VeverkaČiperka123 v něm napsala:

Souhlasím ale to moc nepomůže

Příspěvek z 2. července 2018 v 18:20.
LiptonZIntru_aka_Wilhem v něm napsal:

1 nástěnka za týden a můžou ji založit uživatelé s 100+ kaček. Jednoduché řešení a podle mě i účinné

Příspěvek z 2. července 2018 v 17:22.
hynekd v něm napsal:

podle mne by mohl byt omezeny pocet nastenek...Z

Příspěvek z 2. července 2018 v 16:15.
lékařský v něm napsal:

Ne, moc přísně jako např.: vytváření nástěnek až po získání 100 kaček

Příspěvek z 1. července 2018 ve 22:56.
PejsekNelinka v něm napsala:

Šel by prosím zase zavést seznam kamarádů, kteří mají nástěnku v oblíbených? :-)

Příspěvek z 27. června 2018 v 16:43.
dennisvet v něm napsala:

Pěkná blbost Rock Lee. Jak bys rozeznal bez lidského rozumu, které pravidla porušují a které ne? Teď je to nejlepší, obyčejný člověk ji smazat nemůže. Na smazání by se mohla zavést maximálně žádost, ale špatné (opakované, pravidla porušující) by mazaly správci.

Co se týká sankcí, taky z jedné strany kravina. Co když přijde někdo nový, vytvoří spoustu nových, ale kačky na zaplacení nemá?
A jak by se snížil počet zbytečných nástěnek, kdyby se za ně jen více platilo?

Fakt, proffi vystupování level 200, ale logika žádná.

Příspěvek z 27. června 2018 v 16:31.
Rokio v něm napsal:

Navrhuji, aby bylo možné nástěnku smazat, ALE bylo by to možné až po nějaké době, aby se omezila byrokracie. Vyjímku by tvořili nástěnky, které zvlášť porušují pravidla Alíka, které by šly smazat hned.

Dále navrhuji, aby byly nějaké sankce za zakládání nástěnek o stejných tématech (vyjímka je Máte slovo s + daný uživatel). Daní uživatelé by platili menší pokutu v podobě kaček (pak by se smazala daná nástěnka), či by museli zaplatit více kaček (pak by se ponechala). Tím by se podle mě docílili snížení počtu slovních fotbalů.

Jinak souhlasím s Češtinářem, aby za první nástěnku nebyl žádný poplatek.

Příspěvek z 27. června 2018 ve 14:25.
šipín v něm napsal:

Češtinář: Třeba jen 20 kaček?

Příspěvek z 6. ledna 2018 ve 20:43.
šipín v něm napsal:

radimf: No, to jo, ale je v nich rozdíl.

Příspěvek z 6. ledna 2018 v 11:06.
Češtinář v něm napsal:

-MM-: Nevím, jestli by poplatek i za první nástěnku nebylo už příliš tvrdé omezení. Musela by to být nějaká opravdu jen symbolická částka.

S těmi hodnostmi jsem to myslel trochu jinak. Jak by sis ten jejich vliv na ceny představoval? Přímá úměra, tedy „čím vyšší hodnost, tím vyšší cena“ mi připadá nelogická a nepřímá úměra - „čím vyšší hodnost, tím nižší cena“ - by nejspíš taky dost dobře nefungovala, protože potom by pro voříšky musely být nástěnky hrozně drahé a vzhledem k tomu, že mají ještě málo kaček, by pro ně zakládání nástěnek bylo dost obtížně dostupné. Nebo právě to je účelem? Aby každý nový uživatel, který to tu ještě tolik nezná, neběžel hned šup šup založit nástěnku?

Příspěvek z 6. ledna 2018 v 8:30.
radimf v něm napsala:

Zvláštní že to připomenul zrovna šipin, ikdyž on sám má dvě nástěnky stejného tipu, jen je mezi nimi rozdíl 2 písmenek.....

Příspěvek z 6. ledna 2018 ve 2:55.
–MM– v něm napsal:

Pokud někdo neví, co šipín myslí těmi D, C a N, tak to jsou konstanty do kalkulačky kačkové ceny založení nástěnky, kterou jsem vyráběl začátkem listopadu:
marek.mojzik.cz/alik/prodlevy-nastenek.html

Implementace tohoto opatření se již blíží, jelikož mě současný stav nástěnek také čím dál víc štve. Dokonce přemýšlím nad tím, kdy je vůbec zakládání nových nástěnek potřebné. Možná bych tedy ta cenová pravidla ještě trochu víc zostřil – zavedl bych poplatek i za tu první nástěnku... a možná bych časem dal správcům možnost odměnit zakladatele užitečné nástěnky (což by ten zakládací poplatek vynahradilo).

Češtinář: Hodnosti by mohly mít vliv na ceny, ale zatím pořád nemám jasno v tom, jaké by měly být. Ten stávající systém hodností se mi prostě nelíbí :-)

Příspěvek z 5. ledna 2018 ve 20:03.
šipín v něm napsal:

Češtinář: R^

Příspěvek z 5. ledna 2018 ve 20:03.
šipín v něm napsal:

Takže... jak to stanovíme? D=7, C=35, N=2.3?

Příspěvek z 2. ledna 2018 v 18:30.
bububububu v něm napsal:

Az ted jsem si vsiml, ze u nekterych nastenek je i ta sekce a pri kliknuti na ni se to vyfiltruje na temata, ktera jsou jenom v ni, takze to uz tu zjevne je. Mozna by to jen chtelo pripnout na stranu, aby si clovek rovnou mohl vybrat tema ktere ho zajima, ackoliv to uz je vec pohodlnosti, no :D

Příspěvek z 2. ledna 2018 v 18:27.
bububububu v něm napsal:

Neprocital sem to vsechno a nejspis uz neco z toho nekdo navrhoval, kazdopadne si myslim, ze by to tu zprehlednilo.. udelat sekce s ruznejma tematama a pak udelat treba napul 10 poslednich nastenek a 10 nastenek s nejvice prispevkama a trosku to udelat pro cloveka lakavejsi.
Ja treba pisu jen do tech co vidim na hlavni strance, protoze ty starsi a mnohdy s lepsim obsahem jsou zaspamovany novymi s nicnerikajicim obsahem.

Příspěvek z 2. ledna 2018 v 18:23.
FriedKitten v něm napsal:

Nebo taky možnost..mohlo by to být asi tím nejlepším řešením

Příspěvek z 2. ledna 2018 v 18:21.
bububububu v něm napsal:

Spis by to mozna chtelo schvalovani novych nastenek.. a pridat vyhledavani mezi nastenkama, protoze mam dojem, ze to tam zatim neni. A rozdelit to nejak prehledne na ty sekce a pri vytvareni nove by se to rovnou zarazovalo do spravne. A mozna udelat novyho spravce co by to schvaloval a staral se o ty nastenky, protoze stavajici spravci by toho mohli mit uz „hodne“.

Příspěvek z 2. ledna 2018 v 18:18.
FriedKitten v něm napsal:

Nevím, jestli to už někdo nepsal, protože ty slohovky se mi opravdu číst nechtějí, ale nešlo by třeba, pokud by někdo zakládal novou nástěnku, a kdyby tam dal podobný název jako už u některé existující, tak že by se automaticky smazala, nebo by vyskočilo upozornění s odkazem na tu existující :)

Příspěvek z 2. ledna 2018 v 18:04.
SVETLO v něm napsal:

Ten nápad se mi hrozně zamlouvá, protože když si otevřu seznam nástěnek a spatřím to nepřehledné množtví stále se opakujících témat, docela mě potom odradí do jakékoliv nástěnky přispívat.

Příspěvek z 2. ledna 2018 v 17:46.
Češtinář v něm napsal:

-MM-, jak to, prosím, vypadá s tím kačkovým omezením zakládání nástěnek? Mám dojem, že je to potřeba čím dál tím víc, někteří nejmenovaní uživatelé totiž skutečně neznají míru. Hodilo by se každopádně zatím alespoň připsat dolů na hlavní stránku s nástěnkami (vedle zakládacího formuláře) upozornění, aby uživatel použil vyhledávání a nezakládal zbytečně znovu nástěnku, která už existuje, protože to rozdrobuje a znepřehledňuje diskusi a seznam nástěnek je pak také zbytečně zahlcený (ostatně tuším, že jsem to už před nějakou dobou také navrhoval). Mám za to, že spousta uživatelů ani netuší, že tu nějaké vyhledávání je, a že mnohým taky nedojde, v čem je zakládání duplicitních nástěnek nevhodné.

Taky mě napadla ještě jedna věc: Co takhle omezit možnost vytvářet nové nástěnky také na základě hodnosti? Představoval bych si to tak, že by každý uživatel mohl založit jen určité množství nástěnek, přičemž čím vyšší by byla hodnost, tím vyšší by byl limit: např. voříšek - dohromady maximálně 5 nástěnek, junior - dohromady maximálně 10 nástěnek atd. (nad čísly by se samozřejmě muselo ještě popřemýšlet). Teprve vůdce smečky by měl možnost zakládat nástěnky bez omezení.

Příspěvek z 29. prosince 2017 v 18:44.
šipín v něm napsal:

Takže... jak to stanovíme? D=7, C=35, N=2.3?

Příspěvek z 29. prosince 2017 v 18:39.
šipín v něm napsal:

R^R^R^

Kdo si nástěnku oblíbil?