Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Jak propagovat, že Alík chrání soukromí?

    « Novější příspěvky
    Příspěvek z 18. března 2021 v 9:29.
    Lollymaniak v něm napsala:

    Jo, udělala by se soutěž o písničku s tímto tématem. Vsadím se, že uživatelé Alíka radši sdílí písničku namísto rozjeté diskuze v nástěnce :-)

    Příspěvek z 18. března 2021 v 9:14.
    brdik v něm napsala:

    mě se líbí -MM- nápad. Udělat písničku o bezpečí na internetu. Nebo, o těch cookies lištách. Tím rozpoutáme diskuze o bezpečí a možná si toho někdo všimne.

    Příspěvek z 18. března 2021 v 8:14.
    Tomášek_Spongebob v něm napsal:

    -mm- Že uživatelé Alíka by psali jestli je Alík bezpečný nebo ne.

    Příspěvek z 18. března 2021 ve 2:33.
    –MM– v něm napsal:

    Což takhle písničkovou soutěž o cookies lištách? Běží lišta nahoru, místo lišky k Táboru… ;-)
    Sice si jí zase zvenku nikdo nevšimne, stejně jako všech předchozích, ale cookies lišty jsou zlo, o kterém by se mělo mluvit… a zpívat. :-)

    Pralinka2: Dělám nerad rozhovory naživo. Nepůsobím při nich moc živě. ;-(:->
    Ona je otázka, kolik lidí vlastně poslouchá rádio Junior.

    Tomášek_Spongebob: Co by bylo tématem té ankety? To mi připomíná, že bych měl dodělat vkládání anket do AZJ.

    Příspěvek ze 17. března 2021 ve 22:04.
    Hogo v něm napsal:

    –MM–: Ups, takže asi nic… každopádně rádio je dobrý nápad! >X<-

    Příspěvek ze 17. března 2021 v 15:21.
    MichP v něm napsal:

    Sice má Alík FB účet ale..... To asi není nejlepší :-[)
    Televize - o tom nemluvě ;-D
    Rádio - tam to nevím :-[)

    Příspěvek ze 17. března 2021 v 15:17, upravený vzápětí.
    Tomášek_Spongebob v něm napsal:

    Udělat anketu mezi uživatele Alíka a pak to dát na FB nebo do televize. či do rádia. Anketa by se vytvořila pomocí nástěnky. Nebo by přibilo nové tlačítko: Ankety. Možná i za kačky

    Příspěvek ze 17. března 2021 ve 14:09.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Radio Junior už rozhovor dělalo, ale –MM– nerad dělá rozhovory, tak tam poslali mě. Ale nějaký oslnivý výsledek to prý nemělo (i když ten rozhovor byl o něčem jiném než o tomto tématu).
    Radio Proglas sice asi má na ochranu soukromí podobný názor jako my, ale má asi trochu jiné zaměření a cílovou skupinu. I když, nápad je to zajímavý. Že bych se jich zeptal?

    Příspěvek ze 17. března 2021 ve 14:06.
    Kubik111 v něm napsal:

    Ano, třeba na nějaké dětské rádio by se hodilo nějaké povídání o Alíkovi, že je bezpečný pro všechny děti a že se sem děti můžou zaregistrovat, když se nudí. Hodně dětí by zaujalo to, že si tu můžou koupit dárky za kačky. :-D

    Příspěvek ze 17. března 2021 ve 13:55.
    –MM– v něm napsal:

    Hogo: Koukám na jejich loňskou soutěž pro děti, kde je podmínkou účasti věk do 15 let, ale zároveň tam říkají, že soutěžící souhlasí se zpracováním osobních údajů (a odkazují na pěkné poučení o právech). Nejsem sice právník, ale řekl bych, že to je v rozporu s § 7 zákona o ochraně osobních údajů:-|

    -DP-: Televize většinou nemá důvod natočit reportáž jen tak, o tom, že něco už dlouho existuje. Potřebují nějaký zpravodajsky zajímavý podnět.

    Bylo by fajn, kdyby ostatní média vnímala, že existujeme. Když se řeší bezpečnost dětí a všude se rozebírá film V síti, nikoho nenapadne zeptat se největší české sítě. Stinná stránka toho, že nemáme žádné bezpečnostní průšvihy… :-)

    Příspěvek ze 17. března 2021 v 8:41, upravený po 4 minutách.
    Morell v něm napsala:

    ...

    Příspěvek z 16. března 2021 v 8:37.
    -DP- v něm napsal:

    -MM- Podle mě, jak tu už někdo řekl, napsat například do zpráviček, ale třeba taky do normálních zpráv, že tu pracujete bez odměny (jako že za alíka nemáte tisíce měsíčně :-D) a ať natočí reportáž o tom co dělat když se nudím, a nějak tam zamotat alíka, nebo prostě reportáž o alíkovi. Už slyším hlas té moderátorky: Dětský web alík funguje už 21 let...;-D
    A ještě mě napadá menší rádio, třeba proglas nebo junior (menší v porovnání s Krokodýlem).Nějak je "ukecat";-)

    Hogo v něm napsal:

    –MM–: Já nemyslel vydávat knihu, ale třeba být partnerem těch soutěží, co pořádá nebo tak něco…

    –MM– v něm napsal:

    Otázka není přímo, jak propagovat Alíka, ale jak propagovat ten důraz na soukromí.

    MichP: Soutěž… no, dobře, ale jak má fungovat?

    Hogo: Pokud vydáme knihu, tak vznikne další otázka, jak propagovat tu knihu. :->

    Blébleblé: Reklamu bychom si klidně možná zaplatili, pokud by měla smysl, ale znamenalo by to nejspíš také sypat peníze do těch systémů, které nemáme rádi. Přikrmovat draka, kterého chceme z království vyhnat. Pokud by byla šance, že by to skutečně fungovalo, tak bych o tom uvažoval. Jenže on inzerent bývá často v těch reklamních soukolích také odrbaný. :-)

    Co takhle jiné stránky?
    Odkazy z jiných stránek bývají prospěšné kvůli vyhledávačům. Google se kdysi prosadil díky tomu, že vymyslel PageRank, což byl systém hodnocení a řazení stránek podle toho, jak na sebe vzájemně odkazují. Dnes už vyhodnocují i spoustu jiných faktorů (třeba rychlost stránky) a mají tam i nějaké neuronové sítě, takže už ani žádný člověk neví přesně, podle čeho řadí, ale pořád platí, že odkazy z významných autoritativních webů výrazně pomáhají. Třeba když odkazují na Alíka školy, tak to pomáhá. Komukoliv můžeme výměnou za odkaz nabídnout vtip. ;-)

    Zrovna přes googlování vtipů se nám daří lovit dost lidí. Ti se chtějí snadno a rychle něčemu zasmát. Lekce z ochrany soukromí je skoro určitě nezajímá. Kdyby na ně vyskočila lišta „Alík chce souhlas s ukládáním reklamních cookies a s tím, že mu věnujete svoji ledvinu“, tak ji klidně odsouhlasí… :-c:->

    ekologický: „(Někdo) zaplatí Alíkovi, aby Alík mu udělal reklamu
    Takhle by to logicky normálně fungovalo. Ve skutečnosti si ale u nás nikdo reklamu nezaplatí, protože proč si zadávat reklamu u nás, když si ji jde zaplatit u šmírovacích reklamních systémů, přes které jde oslovovat děti napříč celým internetem. K nám se občas dostává nanejvýš vzkaz, že jsme nepochopili, jak trh s reklamou funguje…

    Penubra_Shade: Kolik známých YouTuberů točí videa jen pro zábavu? Nejsou často živeni z příjmů z reklamy? Najde se mezi nimi idealista, kterému to skutečně vadí?

    Když je nějaké youtubové video vložené do Alíka, tak se při spuštění důmyslně načítá přes doménu youtube-nocookie.com, která vznikla v roce 2009 v USA na podnět Bílého domu, protože se tehdy někomu nelíbilo, že federální web sbírá cookies pro Google. Když to můžou používat američtí prezidenti, tak proč by to nepoužil i Alík, že ano. Ale pak tam nejsou reklamy, autor videa z toho přehrání vůbec nic nemá (možná se ani nepočítá?).

    brdik: Časopis ABC je konkurence. Patří stejnému vydavatelství jako Blesk, jsou tedy na českém internetu součástí cca čtvrtého největšího rybníčku. Není pro ně lákavé psát o tom, že jejich zdroj příjmů zneužívá slabiny v soukromí jejich čtenářů.

    ono internet není špatný, ani ty sociální sítě nejsou špatné, ale musíte si dávat pozor
    Já jsem si nezřídil účet na žádné velké sociální síti, protože nevěřím, že jsem tak chytrý, abych dokázal obehrát nejchytřejší algoritmy na světě. Žádná z těch velkých sítí nepracuje pro své uživatele, jsou optimalizované na zisk. Je to mlýnek na maso, jehož motor má hodnotu miliard dolarů… a když si maso myslí, že si může dávat pozor, nebo že je chytřejší než ten motor, tak z něj pak vznikne naivní lehce-paranoidní karbanátek, pro který také najdou kupce. 8-P

    Lacko5: S Cartoon Network občas probíhá nějaká soutěž. ;-)

    Co se týče Déčka, tak Česká televize před lety v podstatě zadusila komerční weby pro děti. Byl to i jeden z (několika) důvodů, proč chtěla před lety Mafra zrušit Alíka – konkurovat státem zřízené instituci je zkrátka těžké. Z hlediska návštěvnosti je web Déčka pořád nedostižný. ČT zaměstnává několik lidí, kteří vyrábějí hry na web, můžou používat veškerá autorská díla z večerníčků a jiných českých pohádek… no, nevím, asi na ně trošku žárlím, nepřijde mi to až tak veřejnoprávně-televizní, jak by podle zákona mělo být.

    Jinak mám celkově Českou televizi rád a vím, že tam pracují i lidé, kteří s naším protišpehovacím bláznovstvím sympatizují. Je určitě milionkrát lepší, když si děti hrají hry na Déčku, než když krmí Instagram. Z tohoto pohledu táhneme za jeden provaz…

    JáJá1: Ano, my máme ty sociální prvky, to je naše záchrana. ;-)

    KrálíčekSušenka v něm napsala:

    Tak jo, to je super nápad! Teď jde o to kdo by navrhl co by se ve wifině nebo zprávičkách říkalo...:-D

    Příspěvek z 15. března 2021 ve 12:14, upravený po 24 minutách.
    Lacko5 v něm napsal:

    Nevím, jestli bych to měl říkat, ale jednou, hodně dávno, jsem chtěl napsat Alíkovinu o Déčku, ale smazali ji mi, protože Déčko považovali za konkurenci Alíka. Ale nevím... :->

    ekologický v něm napsal:

    Přesně tak, takže vlastně déčko není konkurence jako konkurence.

    MichP v něm napsal:

    Ale myslím že na děcko chodí i tak dost uživatelů tak by to mohla být dobrá reklama :-3

    Příspěvek z 15. března 2021 ve 12:01, upravený vzápětí.
    JáJá1 v něm napsal:

    Déčko, je jen pořady a pár her, Alík má chat, to tam není a o nástěnkách ani nemluvě.

    Příspěvek z 15. března 2021 v 11:50.
    ekologický v něm napsal:

    Lacko5: A v čem by to byla konkurence? Alík je ten nejlepší a nejnavštěvovanější web a je to špička v dětských webech, takže to není zas až takový problém.

    Příspěvek z 15. března 2021 v 11:44.
    MichP v něm napsal:

    Konkurence asi nee ;-D
    Ten web je sice pro děti ale docela rozdílný než Alík tam jsou jen pořady hry soutěže program ;-D

    Příspěvek z 15. března 2021 v 11:08.
    Lacko5 v něm napsal:

    Není to náhodou taková menší konkurence? :-|

    Pokud ano, tak to asi nepůjde.

    Příspěvek z 15. března 2021 v 11:07.
    brdik v něm napsala:

    taky dobrý nápad haloooo MM co na to říkáš

    Příspěvek z 15. března 2021 v 10:57.
    MichP v něm napsal:

    A co nějaká spolupráce s webem dečka? 8-D

    Příspěvek z 15. března 2021 v 10:55.
    Lollymaniak v něm napsala:

    Nebo ve Wifině, tam dělají něco jako reklamy pořád. A kdyby to nešlo na déčku, na ČT 1 je spousta pořadů, kde by t mohly zveřejnit. Takováto témata tam běžně jsou :-)

    Příspěvek z 15. března 2021 v 10:38.
    brdik v něm napsala:

    možná ve zprávičkách:->

    Příspěvek z 15. března 2021 v 10:24.
    Penubra_Shade v něm napsala:

    brdik To je fakt ale třeba v nějakém pořadu by ho zmínit mohli. :-)

    Příspěvek z 15. března 2021 v 10:08.
    brdik v něm napsala:

    nooooooooooo, je známo že déčko reklamy nedělá, a mysím že dělat nebude

    Příspěvek z 15. března 2021 v 9:57.
    MichP v něm napsal:

    POČKAT! JO!
    udělát reklamu u dečka české televize 8-D

    Příspěvek z 15. března 2021 v 9:54.
    Lacko5 v něm napsal:

    Nebo co takhle reklamu do televize na nějaký dětský kanál? (Nickelodeon, Minimax, CN...) 8-D

    Statistika…