Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Jaký je váš názor na adopci dítěte homosexuálními páry?

    Nový příspěvek:

    Přispívat mohou jen přihlášení uživatelé.

    Pokud máš účet, přihlas se, pokud ne, můžeš si účet založit.

    Příspěvek z 22. července v 8:12.
    Rokio v něm napsal:

    Homosexualita není parafilie (úchylka), ale také není normální a přirozená. To, že ji česká společnost toleruje, je věc jiná.

    Normální sexuální orientace je pouze heterosexuální.

    Příspěvek z 22. července ve 4:13.
    LillMissAlex v něm napsal:

    Ja som za. Rozhodne je lepšie, že má dieťa milujúcu rodinu, než keby malo mať otca tyrana alebo alkoholika. Bohužiaľ, aj také prípady sú a je to dosť zlé. Nezáleží na tom, či dieťa vychovávajú partneri rovnakého alebo opačného pohlavia, ale na tom, či ho vychovávajú dobre. Pokiaľ by to dieťa malo trpieť, tak je lepšie, aby bolo v inej rodine.

    Neviem, prečo si ľudia myslia, že dieťa má orientáciu po rodičoch. Podľa tej logiky by ani LGBT nemalo existovať, pretože všetci by boli hetero. A ak to dieťa aj šikanujú, rodičia za to nemôžu. Môžu za to rodičia toho dieťaťa, ktoré šikanuje. Keby ho vychovali dobre, tak by bolo tolerantné.

    Najhoršie na tomto všetkom je, že spoločnosť je zaostalá a čokoľvek nové je podľa nej "zvrátené", "nechutné" a "proti prírode". Bez pokroku, napredovania a nových vecí sa nikam neposunieme. Prečo sa nerieši to, že niektorí rodičia svoje dieťa týrajú? S tým nikto nič nespraví, lebo si to málokto všíma. Dieťa sa to bojí povedať a ostatným je to fuk.

    Mám takú otázku. Ak by to príroda alebo Boh nechcel, prečo by to potom existovalo? Nad tým by sa mal každý zamyslieť.

    Příspěvek z 19. června v 16:27.
    sasuke_is_mah_sugar_daddy v něm napsal:

    Jsem rozhodně pro. Všechny děti si zaslouží mít rodinu a na sexuální orientaci nezáleží. Už nejsme ve středověku aby jsme odsuzovali něco co je přirozené.;-)$>

    Příspěvek z 7. června v 9:51.
    Myšoňka v něm napsal:

    Jednoznačně pro. Je to rodina je to každá jiná. $>:-3

    Příspěvek z 5. června ve 22:47, upravený vzápětí.
    titin v něm napsal:

    anavercadav: Výchova dítěte stejnopohlavním párem nemá žádný vliv na sexuální orientaci dítěte. 8=8=8= 8=8=8=8=8=8=8=8=8=8=
    Pokud bude kvůli tomu dítě šikanováno, nebude to vinou výchovy jeho opatrovníků, ale rodičů těch dětí, které se na šikaně podílejí.

    Příspěvek z 5. června v 8:27.
    anavercadav v něm napsal:

    To je těžké, dost to záleží na dítěti, protože to přece bude vyrůstat, v jiném prostředí, než v normální rodině (žena a muž), v Čr není adopce dítěte homosexuálním párem dovolena, to se ale netýká jiných států, kde je tato adopce povolená. Homosexuální pár totiž bude trochu jinak adoptované dítě vychovávat. To může v budoucnosti vést k tomu, že dítě se stane také homosexuálem. Pro samotné dítě to může být trauma. Když se to tak vezme tak to dítě bude mít, dva otce nebo dvě matky, takže pokud například bude mít dva otce, tak mu bude oproti ostatním dětem, chybět matka. Samozřejmě že jeden z homosexuálního páru (nyní např. dvou mužů) bude vykonávat práci, kterou v domácnosti normálně zastanou ženy, vařit, uklízet...
    Samotné dítě pak může být ve škole vystaveno posměchům a šikaně svých spolužáků, až zjistí, že má homosexuální rodiče. Takovou adopci, je potřeba v státech, kde je povolena, pořádně dopředu zvážit.

    Příspěvek z 26. května v 15:17.
    KocicakCZ v něm napsal:

    Určitě je to lepší než aby bylo v děcáku

    Příspěvek z 7. prosince 2019 v 10:41.
    Jopa v něm napsala:

    Podle mě to není nic špatného,pokud se o to dítě umí postarat,ale tak to funguje i u heterosexuálních párů.

    Příspěvek z 15. listopadu 2019 v 16:11.
    Penubra v něm napsala:

    Pokud se ten daný homosexualní pár o to dítě dokáže postarat tak v tom nevidím žádný problém. :-);-D

    Příspěvek z 15. listopadu 2019 ve 13:31.
    Ledge-Abyss-Final-Leap-Keith v něm napsala:

    v žádném případě. to jako že bude dcera trpět, že ostatní holčičky mají maminky a ona otce a otcku? nebo syn, který se narodí matce a matkovi? mně to přijde sobecké, jakpak se bude kluk svěřovat dvěma ženským o svých intimních problémech? nebo poběží přes ulici za strýcem či dědou? vždyť potřebuje porozumění od jiného muže, těžko žena i sebevíc pečlivá a starostlivá bude všem změnám na těle dospívajícího chlapce rozumět. a ještě by se mohl stydět? na to by měli brát homosexuálkové ohled. nic proti nim nemám, jsem satanistka a uznávám názory a volby druhých, ale také se odvážím říct svůj názor.

    Příspěvek z 13. listopadu 2019 ve 21:06, upravený vzápětí.
    lékařský v něm napsal:

    Myslím, že není zakázané, aby dva homusexuálové nemohli mít dětského člena rodiny. Bylo by to vůči nim nefér. :-( Je to smutné žít sám.
    Tomu dítěti to naruší možná psychiku, ale je lepší, aby se to dítě aspoň nějak vyvíjelo, než někde v děckém domově, což už tu několikrát zaznělo.
    Ale každý má svůj názor a nemůžeme ho nutit ke změně názoru. Buť pochopí sám, nebo bude stát za svým názorem dál. :-)
    Hlavní je vědět, že nikdo to nemyslí zle. $>

    Příspěvek z 13. listopadu 2019 ve 20:42.
    Matisek v něm napsal:

    Já ti nevím, Kopčeme, podle mě je samotný ateismus proti křesťanství, neměl by se zakázat? :-)
    Colossus:: Stejně to byla dobrá diskuze. R^

    Příspěvek z 13. listopadu 2019 v 18:47.
    Colossus v něm napsal:

    Když nad tím znovu tak přemýšlím, tak so uvědomuji, že je to vlastně o ničem. Dohadujeme se o tom, jestli to bude pro dítě lepší, ale máme neskutečně moc faktorů pro a proti, že rozhodnout se co je lepší je téměř nemožné. Když tu mluvíme o Bohu, tak ten zde nehraje žádnou roli. Pokud se nemýlím, tak v Bilbi není ani zmínka o tom, že by byla adopce - vychovávání dítěte homosexuály hřích. Zde jde o hledisko ze strany morální, která může být pro každého individuální.

    Příspěvek z 13. listopadu 2019 v 18:29, upravený vzápětí.
    YOYO v něm napsal:

    Podle mě by se každý pár (i ten "klasický") měl prověřovat individuálně... Ideálně by měli projít nějakým testem nejen adoptující páry ale i ty co si chtějí pořídit dítě vlastní :-D

    Příspěvek z 13. listopadu 2019 v 18:16.
    –MM– v něm napsal:

    Kopčem: Píšeš dost chaoticky. Co zase myslíš Chartou práv dítěte?
    Jestli ne ten dokument, na který jsem odkázal, tak který? V deklaraci práv dítěte z roku 1959 se ty tvé dojmy nepíšou. Je docela krátká, každý si ji může přečíst. Dokonce i ty bys to zvládl.

    Příspěvek z 13. listopadu 2019 v 18:13.
    magdalenka09 v něm napsala:

    podle mě když homosexuálové chtěj děti mělo by jim to být dopřáno

    Příspěvek z 13. listopadu 2019 v 18:12.
    Julian v něm napsala:

    Ale třeba všichni v boha nevěří..

    Příspěvek z 13. listopadu 2019 v 18:11.
    Kopčem v něm napsal:

    Dítě má právo na úplnou rodinu,to v křesťanské společnosti jako je ta naše,a nikoliv 60%ti procentní tzv.ateistická,kde můžou existovat nesezdané páry,to je proti Bohu,i homosexuální páry,to je také proti Bohu,tak to v naší křesťanské společnosti znamená,že dítě v souladu s Chartou práv dítěte má každé dítě právo na jednoho tatínka a jednu maminku v úplné rodině,i když si to dítě adaptují,to znamená ano adoptovat si dítě ale manželský pár,to znamená před Bohem muž a žena a nikoliv muž a muž nebo žena a žena.Manželství v podobě muž a muž nebo žena a žena jde proti Bohu a je to hřích.Tyto páry žijí v hříchů a není možné aby si adoptovaly děti protože tyto děti by žili v hříchů a to je proti deklaraci práv dítěte OSN

    Příspěvek z 13. listopadu 2019 v 18:04.
    paratko2323 v něm napsala:

    Je to o hodně lepší než aby byly v dětském domově.
    Ale hodně dětí jsou hlupáci a některé by ho možná šikanovali. hodně šikanují kvůli naprostým nesmyslům tak snad by se to nedělo. :(

    Příspěvek z 13. listopadu 2019 v 17:51, upravený vzápětí.
    –MM– v něm napsal:

    Kopčem: Tím myslíš tento dokument? www.osn.cz/wp-content/uploads/2015/03/deklarace-prav-ditete.pdf
    Tam také nikde nevidím nic o právu na jednu maminku a jednoho tatínka. Vymýšlíš si.

    Příspěvek z 13. listopadu 2019 v 17:01, upravený po 3 minutách.
    Julian v něm napsala:

    Jako, nic proti tomu nemám. Když se ti dva mají rádi a jsou schopní vychovávat dítě, tak proč ne? A furt lepší, než když je dítě v rodině např. s domácím násilím, nebo třeba když se rodiče, i když jsou stejného pohlaví, hádají.

    Příspěvek z 13. listopadu 2019 v 16:53.
    Kopčem v něm napsal:

    Je to Deklarace práv dítěte OSN z roku 1959,omlouvám se,špatně jsem se vyjádřil

    Příspěvek z 13. listopadu 2019 v 16:17.
    –MM– v něm napsal:

    Draxs: V dětském domově bude tedy mít ten vzor lepší?

    Kopčem: Pokud chartou lidských práv myslíš Všeobecnou deklaraci lidských práv, tak tam se o právech na rodiče píše ve kterém článku? Řekl bych, že lžeš. Projevovat nesouhlas můžeš i bez toho, abys ho podporoval falešnými informacemi.

    Příspěvek z 13. listopadu 2019 v 15:57, upravený po 5 minutách.
    Kopčem v něm napsal:

    To je jednoduché,dítě má podle charty lidských práv a svobod právo na jednoho tatínka a jednu maminku,neé na dva tatínky a dvě maminky,to už by byl nadstandart a to je podle listiny lidských práv diskriminační oproti dětem kteří mají jenom tu smůlu že mají jenom normální rodiče a ne parodii na rodiče

    Příspěvek z 13. listopadu 2019 v 15:15.
    Draxs v něm napsal:

    Taky přidám svůj názor. Dítě přirozeně hledá vzor, kterého by se drželo a jehož by následovalo. V homosexuálním páru tento vzor chybí, jelikož je potřeba různorodost temperamentu. Ano, muži mají objektivně jiný temperament než ženy. Takže adopce dítěte homosexuálním párem může zapříčinit nevyspělost dítěte. Zkrátka, naprosto s tím nesouhlasím.

    Příspěvek z 19. srpna 2019 ve 14:56.
    číča800 v něm napsala:

    Colossus: Jo, v dětském domově jsou vychovatelé i vychovatelky, ale víc „rodičovsky“ na mě působí teda adoptivní rodiče, i když stejného pohlaví.

    Příspěvek z 19. srpna 2019 ve 12:10.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Vychovatelé a vychovatelky jsou zaměstnanci, kteří chodí do práce, a tu dělají ve své pracovní době. Když je ta práce přestane bavit, tak podají výpověď a jdou pracovat někam jinam, třeba zametat ulice nebo prodávat v supermarketu. To je prostě něco úplně jiného než rodiče, kteří jsou rodiči pořád.

    Příspěvek z 19. srpna 2019 ve 12:01.
    Colossus v něm napsal:

    Ale mají, co třeba vychovatelé a vychovatelky?

    Příspěvek z 19. srpna 2019 v 11:09.
    číča800 v něm napsala:

    Teď mě jenom napadlo, že říkáte že děti potřebují jak mámu tak tátu, že v dětských domovech to tak taky nemají... A lepší je pro ně možná žít u někoho kdo je fakt má rád.... podle mě :)

    Příspěvek z 2. června 2019 v 8:36.
    Ledge-Abyss-Final-Leap-Keith v něm napsala:

    jediné mínus si myslím, že je, jak dítěti vysvětlí, až nastoupí do školky, jak to, že ostatní děti mají mámu a tátu a on tátu a tátu...a jestli to bude dcera, tak myslím, že je dobré, aby vyrůstala po boku jiné ženy a získala u ní porozumění atd.;-)

    Kdo si nástěnku oblíbil?