Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Mráček
    Jsi tu poprvé?

    Jaký máte názor na znovuotevření škol?

    « Novější příspěvky
    Příspěvek z 8. dubna ve 21:33.
    JMkolo83 v něm napsala:

    Já tu školu přestávám dávat.

    Příspěvek z 8. dubna ve 21:22.
    VeverkaČiperka123 v něm napsala:

    Nelinka: Normálně ne, čtyřikrát týdně v 7:40, ale teď naštěstí jo. (Doufám, že je nenapadne to změnit!)

    Příspěvek z 8. dubna ve 21:21.
    PejsekNelinka v něm napsala:

    VeverkaČiperka: Vy začínáte až v 8:30? :-)

    Příspěvek z 8. dubna ve 21:09, upravený po 11 minutách.
    VeverkaČiperka123 v něm napsala:
    Příspěvek z 8. dubna ve 20:41.
    panglaq v něm napsal:

    Prosím odkaz.

    Příspěvek z 8. dubna ve 20:13, upravený vzápětí.
    UrmanRevansh v něm napsal:

    30 000 lidí podepsalo petici, aby se školy otevřely až po prázdninách.

    Poznamka; zase jsem si zapomněla přepnout účet ;-D

    Příspěvek z 8. dubna ve 20:12, upravený po 4 minutách.
    VeverkaČiperka123 v něm napsala:

    Už nám poslali přihlašovací údaje do MS Teams, a dokonce i rozvrh. 8-o:-D Máme celkem 12 hodin. Nejsou tam výchovy. Předměty, které byly 4 krát jsou 2 krát. Předměty, které byly 2 krát jsou jednou. Předměty, které byly jednou, jsou jednou. Máme docela dobrý rozvrh.
    2i.cz/i/h4kGf

    Příspěvek z 7. dubna ve 20:39.
    panglaq v něm napsal:

    Děkuji. R^

    Příspěvek z 7. dubna ve 20:24.
    JáJá1 v něm napsal:

    Je to tam vidět, předmět je černý a taky se objeví červené kolečko v aktivitě.

    Příspěvek z 7. dubna v 15:47.
    panglaq v něm napsal:

    Nevíte prosím někdo, jak se v MS Teams zapíná oznámení na nový soubor (nebo když ho někdo upraví atd.)? Nevím, kde se to dá najít?8-o

    Příspěvek z 7. dubna v 15:41.
    VeverkaČiperka123 v něm napsala:

    My jsme na tento týden taky nedostali žádné úkoly. :-3 Teda dostali, ale datum odevzdání je až příští týden. :-> A od 14. 4. budeme mít vyučování přes MS teams. :-)

    Příspěvek z 7. dubna v 9:03, upravený po 4 minutách.
    panglaq v něm napsal:

    ;-( Napíšeš nám to, prosím?
    Spíš mně štve, že když mám tolik času, nemám šicí stroj ani moc látek. ;-(;-(:-[)
    Ale nití máme dost... ...mohl bych utkat.;-D:-D

    Příspěvek z 6. dubna v 19:17.
    JáJá1 v něm napsal:

    To nám jich dávají hodně.:-(

    Příspěvek z 6. dubna v 15:04.
    panglaq v něm napsal:

    Naše vyučujcící nám tento týden kvůli Velikonocům nedá žádné úkoly. $>:-3

    Příspěvek z 3. dubna ve 22:15, upravený vzápětí.
    panglaq v něm napsal:

    Jo, ale pořád mi to nejde dohromady s tak dobrými známkami... ...Že by kvůli opisování jste měli tak dobré známky?;-D:-D

    Příspěvek z 3. dubna ve 22:11.
    KocicakCZ v něm napsal:

    Jakože nejhorší v chování :D

    Příspěvek z 3. dubna ve 22:11.
    panglaq v něm napsal:

    No jo no, máš pravdu, ale jak můžete být jedna z nejhorších tříd a mít hodně dobré známky? ;-D

    Příspěvek z 3. dubna ve 22:08, upravený po 3 minutách.
    KocicakCZ v něm napsal:

    Panglaq: Ježiš ty toho naděláš, naše třída má už s opisováním dost zkušeností, půlka úkolů se objevila v třídní skupině

    Btw jsme jedna z nejhorších tříd jakože vyrušujem a děláme bordel (bys měl vidět zdi naší třídy než jsme tam přišli a teď), občas i něco vyletí z okna, ale zase prej máme v porovnání s ostatníma třídama hodně dobrý známky :-D

    Příspěvek z 3. dubna ve 21:40.
    panglaq v něm napsal:

    majdula2000: Tak u nás na škole bys při bezmyšlenkovitém hraní s kalkulačkou určitě dobře nedopadla.@=

    Příspěvek z 3. dubna ve 20:08, upravený po 4 minutách.
    panglaq v něm napsal:

    U nás na škole spolužáci pajcovali (=opsali) úkol z češtiny! :-o (ale asi ne všichni) :-[)
    Jinak jsme dostali opravdu rozsáhlou nálož z matematiky - 29 stran A4 samostudia se vzorovými příklady a dalších asi 25 příkladů z internetu. Je to na celý duben na látku střední školy, 3. ročníku, z posloupností. K tomu ještě online testy. Zatím jsme to nikdy předtím nebrali. bojím se

    Příspěvek z 1. dubna v 11:52.
    JáJá1 v něm napsal:

    Dnes jsem psal test z fyziky a za chvíli bude test z matematiky a ve 13 hodin bude test ze zeměpisu.

    Příspěvek z 27. března ve 14:46.
    Héfaistos v něm napsal:

    Tak u něj bylo zkoušení hlavní zdroj známek. Ovšem furt lepší než u Škapy, kde je to sice taky skoro minutová akce, ale on narozdíl od něj aspoň známkoval spravedlivě.

    Příspěvek z 27. března ve 12:03.
    majdula2000 v něm napsala:

    U nás vytáhnul na zkoušení, na něco se zeptal... „Já nevím.“ „Tak za pět.“ Ani ne minutová záležitost.

    Příspěvek z 27. března v 11:54.
    panglaq v něm napsal:

    Od teď si budu více vážit toho, že někoho takového u nás na škole snad ani nemáme.8-o

    Příspěvek z 27. března v 11:52.
    Héfaistos v něm napsal:

    To u nás se zkoušelo často celou hodinu. Vytáhl si dva obětní beránky a přes půl hodiny je mučil. Mobil u mě nikdy nenašel, takže pohoda. U Škapa píšu do noťasu (jinak bych se upsal), takže ještě lepší. :-D

    Jo, nějaké wordovské dokumenty používá, ale on už tak nějak zná všechny ty nudné poučky zpaměti.

    Příspěvek z 27. března v 11:52.
    panglaq v něm napsal:

    Héfaiste, lituji vás... ;-(

    Příspěvek z 27. března v 11:38.
    majdula2000 v něm napsala:

    Zenerova dioda, voltampérový charakteristiky... zřejmě je to fakt všude stejný! U nás se akorát nezkoušelo, jen když byl důvod. Třeba když měl učitel blbou náladu a viděl mobil. Normálně totiž stačilo mobil dát na parapet, pokud ho učitel viděl, ale občas to bylo i se zkoušením. Já si vždycky místo mobilu hrála s kalkulačkou, což pochopil, párkrát se mě zeptal, proč s tím tak blbnu, já že jen tak... kalkulačky na parapetu nekončily, takže dobré.:-D

    Asi hlavně z jeho, nevím, proč vám nějakou teorii nepošle, však ji musí mít.

    Příspěvek z 27. března v 11:25.
    Héfaistos v něm napsal:

    Jo, u nás loni taky skoro celá třída z elektra propadala. (Krása, že naše třídní to ani nevěděla.) Učitel byl mimo jiné proslulý tím, že nemá rád informatiky, je v exekuci a půjčuje si od studentů na kafe z automatu, ale to je vedlejší. Taky desítky stránek pro nás naprosto zbytečného učiva (k čemu mi kdy bude znalost principu fungování zenerovy diody, její V-A charakteristika a podobné duperele?), při zkoušení u tabule se zeptá na cokoliv a chce informacemi o dané věci (třeba jen jediné součástce) popsat celou tabuli. Nicméně mě trochu uklidňuje, že prý byl podobný blbec už před 30 lety, když učil na průmyslovce ve Frýdku-Místku...
    Teď nás v ELT zachraňují aspoň ti dva učitelé na měření a jedna na teorii, co to už tolik nehrotí, bo ví, že to nebudeme potřebovat, a že si ani nemůžeme udělat vyhlášku 50.

    Jinak z čí strany je to jak u blbých na dvorku? :-D

    Příspěvek z 27. března v 10:59.
    majdula2000 v něm napsala:

    Trošku jste mě uklidnili, zřejmě to mají průmkaři (schválně to píšu obecně, protože nejsem programátor, ale strojař) všude stejné. Učitelé na elektro si myslí, že ho všichni budou v životě úplně nejvíc potřebovat a že se bez toho neobejdou, takže se musejí všichni vyfláknout na maturitní předměty a učit se jen to.

    U nás ve třídě (i na třídních schůzkách) se nejednou řešilo, jak je možný, že v elektru většina třídy propadá. Když rodič přišel za učitelem, tak zjistil, že je ten učitel vlastně úplný zlatíčko (možná mohl jít studovat herectví) a jedinej problém je v tom, že na to celá třída úplně kašle. Většina lidí to ale nakonec dala na čtyřky. Já tuším ve třeťáku, kdy jsem mimochodem dalo by se říct propadala taky a už mě to štvalo, zkusila jeho metodu. Dennodenně sedět a několikrát pročítat posledních tak 8 A4 stránek v sešitě (látka cca tří hodin). Po pár dnech jsem viděla, že už bych mu mohla dělat papouška, protože to, co měl na tabulích, už jsem uměla většinou doslovně. Když pak přilítla písemka, tak já celkem vysmátá, až na nějakou otázku, která chtěla princip už ani nevím čeho. Vzhledem k tomu, že jsem věděla, že body nestrhává, když je něco špatně, tak jsem mu tam napsala krásný román, z čistě logického hlediska, který mě v tu chvíli napadl, bylo to o tom, jak by ta věc asi mohla fungovat... A on mi dal tenkrát za jedna.

    Někteří z nás pak věděli, že když se člověk dennodenně učí, tak to jde, jenže si doteď myslím, že když má člověk nějakých těch 13 předmětů, tak každý den, i když je třeba do čtvrt na šest ve škole, což my jsme byli, tohle dělat z každýho předmětu fakt nejde. A samozřejmě co si budeme povídat, když člověk ví, že z tohohle bude maturovat a z tohohle ne, tak asi má celkem jasno v tom, čemu dá přednost...

    Jinak Filipe, ta komunikace mi docela přijde jako u blbečků na dvorečku.;-D

    Příspěvek z 27. března v 10:25.
    Héfaistos v něm napsal:

    -MM-: Dobře, možná jsem měl pro začátek, aby nedošlo k mýlce, podotknout, že v té hádce nefiguruju (už jen proto, že u toho kouzelného dědečka nechci propadnout... :-|). Hodil jsem to jsem proto, abych věděl, jestli jsem jediný, komu připadá podobné chování trochu za hranou. Taky jeho známkování podle nálady a osobních sympatií (jednomu dá při zkoušení za 5, druhému, který řekne úplné to samé, dá za 3), nedodržování dohod s ostatními učiteli ELTc a nakonec je děsivé i to, že u nás ještě nedávno učil programování mikrokontrolérů. V assembleru. C neuznává.
    Nicméně jsem možná trochu zaujatý, nevím. :-)

    Kdo si nástěnku oblíbil?