Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Jaký máte názor na znovuotevření škol?

    « Novější příspěvky
    Příspěvek z 27. března 2020 v 10:59.
    majdula2000 v něm napsala:

    Trošku jste mě uklidnili, zřejmě to mají průmkaři (schválně to píšu obecně, protože nejsem programátor, ale strojař) všude stejné. Učitelé na elektro si myslí, že ho všichni budou v životě úplně nejvíc potřebovat a že se bez toho neobejdou, takže se musejí všichni vyfláknout na maturitní předměty a učit se jen to.

    U nás ve třídě (i na třídních schůzkách) se nejednou řešilo, jak je možný, že v elektru většina třídy propadá. Když rodič přišel za učitelem, tak zjistil, že je ten učitel vlastně úplný zlatíčko (možná mohl jít studovat herectví) a jedinej problém je v tom, že na to celá třída úplně kašle. Většina lidí to ale nakonec dala na čtyřky. Já tuším ve třeťáku, kdy jsem mimochodem dalo by se říct propadala taky a už mě to štvalo, zkusila jeho metodu. Dennodenně sedět a několikrát pročítat posledních tak 8 A4 stránek v sešitě (látka cca tří hodin). Po pár dnech jsem viděla, že už bych mu mohla dělat papouška, protože to, co měl na tabulích, už jsem uměla většinou doslovně. Když pak přilítla písemka, tak já celkem vysmátá, až na nějakou otázku, která chtěla princip už ani nevím čeho. Vzhledem k tomu, že jsem věděla, že body nestrhává, když je něco špatně, tak jsem mu tam napsala krásný román, z čistě logického hlediska, který mě v tu chvíli napadl, bylo to o tom, jak by ta věc asi mohla fungovat... A on mi dal tenkrát za jedna.

    Někteří z nás pak věděli, že když se člověk dennodenně učí, tak to jde, jenže si doteď myslím, že když má člověk nějakých těch 13 předmětů, tak každý den, i když je třeba do čtvrt na šest ve škole, což my jsme byli, tohle dělat z každýho předmětu fakt nejde. A samozřejmě co si budeme povídat, když člověk ví, že z tohohle bude maturovat a z tohohle ne, tak asi má celkem jasno v tom, čemu dá přednost...

    Jinak Filipe, ta komunikace mi docela přijde jako u blbečků na dvorečku.;-D

    Příspěvek z 27. března 2020 v 10:25.
    Héfaistos v něm napsal:

    -MM-: Dobře, možná jsem měl pro začátek, aby nedošlo k mýlce, podotknout, že v té hádce nefiguruju (už jen proto, že u toho kouzelného dědečka nechci propadnout... :-|). Hodil jsem to jsem proto, abych věděl, jestli jsem jediný, komu připadá podobné chování trochu za hranou. Taky jeho známkování podle nálady a osobních sympatií (jednomu dá při zkoušení za 5, druhému, který řekne úplné to samé, dá za 3), nedodržování dohod s ostatními učiteli ELTc a nakonec je děsivé i to, že u nás ještě nedávno učil programování mikrokontrolérů. V assembleru. C neuznává.
    Nicméně jsem možná trochu zaujatý, nevím. :-)

    Příspěvek z 27. března 2020 ve 3:16.
    –MM– v něm napsal:

    Héfaistos: Jů. Mám velmi podobné zkušenosti z jiné průmyslovky, z jiné doby. :-D

    Učitelé elektrotechniky a jiných přilepených předmětů jsou trošku zhrzení tím, že programátorům jejich předměty nevoní. Někteří nechápou, že z pohledu obecné informatiky fakt nikdo nepotřebuje vědět, jestli jsou nosičem informace elektrony, světlo, nebo trpaslíci...

    Jako úspěšný student elektrotechnické průmyslovky dodnes nerozumím elektrotechnice. Dal bych dohromady nanejvýš Ohmův zákon, víc nic. Dokonce jsem dostal jednou na pololetním vysvědčení z elektrotechnického měření pětku. ;-D

    V profesi programátora může člověk přičuchnout ke spoustě jiných odvětví a získat v nich jakýsi rozhled i dodatečně – já mám třeba docela dobrý přehled v oblasti výroby potravin, protože jsem před šestnácti lety vyráběl program na výrobu paletových etiket. Také jsem během let načerpal poměrně dobrý přehled o novinařině, hned z několika úhlů. Elektrotechniku jsem při práci nikdy k ničemu nepotřeboval, žádné zadání s ní nesouviselo, ale uznávám, že kdybych programoval řídicí software pro osciloskopy, asi bych se musel doučit něco o osciloskopech.

    Jsem tedy v tomto sporu stoprocentně na tvé straně. Tvůj učitel vnímá svět zkresleně.
    Ale upřímně řečeno si nemyslím, že by to měl být spor.

    Z jiného úhlu pohledu totiž vidím konflikt dvou lidí, který se zbytečně vyostřuje, protože obě zúčastněné strany věří, že mají pravdu, a mají nějakou zvláštní potřebu to té druhé straně vytmavit. Ty ho provokuješ úvahami, že jeho obor nepotřebuješ, on tě provokuje otázkami, co jsi v životě dokázal. Je to naprosto marné, z obou stran. Cílem bylo zjednodušit zadání, ne?

    Zkus ho vnímat jako zastaralou proceduru, kterou je potřeba nějak ohackovat, abys z ní dostal požadovaný výsledek. :-)

    Příspěvek z 27. března 2020 v 0:44.
    Héfaistos v něm napsal:

    Pokud to zde čte někdo ze starších, mohl bych požádat o názor na toto?
    pastebin.com/JQZX21mE
    Zadání je zde:
    kompas.webowna.cz/EltC%5f03.pdf
    (plus fázorový diagram a dva grafy)

    Vedení výuky tohoto učitele je dlouhodobě kritizováno prakticky všemi studenty a velkou částí učitelů, mimo jiné za obrovskou zastaralost, šikanování studentů kvůli blbostem a jeden učitel k tomu ještě dodal, že je to neuvěřitelný podrazák.

    Příspěvek z 25. března 2020 ve 12:21, upravený vzápětí.
    panglaq v něm napsal:

    U nás jsme zase dostali vyhodnocení úkolů v Teams v tabulce, které nikdo nerozumí a málem jsme si tam ty známky ani nenašli.;-D Ale pokud by byla nějaká potíž, maminka zpacifikuje všechny vyučující.B-)8-P:-D
    Héfaistos: ty jo, vy máte nějaké machry na té škole.8-o

    Příspěvek z 24. března 2020 ve 22:55, upravený po 3 minutách.
    Héfaistos v něm napsal:

    Koukám, většina vás tu píše své zkušenosti s dálkovou výukou, tak sem přidám můj pohled studenta 3. ročníku na průmyslovce.
    Používáme primárně Google Classroom spárovaný s našimi školními emaily, tento týden někteří učitelé (3) začnou provozovat videokonference přes Google Meet.
    Teoreticky se od pondělka učíme dle rozvrhu, ale v praxi na to učitelé smolí, ani jim se nechce vstávat na sedmou. Takže nám zadávají úkoly tak nějak jak mají čas, většinou máme 3 - 7 dní na každý. Není jich nějak závratně moc (spíše málo), narozdíl od základek. Do dvou předmětů pak máme místo častějších úkolů projekty (se kterými jsem samozřejmě ještě ani nezačal :-D ).
    O celkové efektivnosti mám pochybnosti.

    edit: Jediná výjímka je teda pan inženýr Škapa, kterého máme každé tři týdny, známku od něj máme cca každých devét týdnů, ale který se rozhodl na nás každý týden naložit úkoly a střelit na to známku váhy 6. V pořádku mi to nepřijde, protože to naprosto potlačí známky od ostatních učitelů na měření, ale na kritiku zásadně nereaguje.

    Příspěvek z 24. března 2020 ve 22:44.
    Kopčem v něm napsal:

    No emailem nám posílají úkoly do druhého dne,to je fakt větší záhul než když jsme chodili do školy

    Příspěvek z 24. března 2020 ve 22:33.
    JMkolo83 v něm napsala:

    Nejsi hediný, prijde mi ze se učitelé zblaznili mame toho vice nez normálně.

    Příspěvek z 24. března 2020 ve 22:30.
    Kopčem v něm napsal:

    Tak já stejnak musím vstávat v 7 abych byl v 8 online:-> no a pak se máme dívat od 10.30 na telku,na čtvrťáky,na občanku a od 11.30 na páťáky.Už se mi fakt stýská po škole!

    Příspěvek z 24. března 2020 ve 22:20.
    JMkolo83 v něm napsala:

    Promiň připada mi to vtipné. Tak já musím ve čtvrtek vstávat. Vstavám tak v 10 a tsst se ma vyplnit od 8 do 9 hodin. Ach jo já chci do školy.

    Příspěvek z 24. března 2020 ve 22:17.
    Kopčem v něm napsal:

    Péťo nespi!Tak takhle mě údajně probudila učitelka dneska když jsem byl online a čekal jsem až na mě přijde řada.Ale já nespal jsem jenom přemýšlel.

    Příspěvek z 23. března 2020 v 15:18.
    panglaq v něm napsal:

    No jo no, protože je daleko jednodušší mít Office 365, když jsou všude Windows...;-D

    Příspěvek z 23. března 2020 v 15:16.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    My taky máme Teams

    Příspěvek z 23. března 2020 v 11:45.
    panglaq v něm napsal:

    Se budu těšit na veselé obrázky, to je úplně jak razítko za hezkej úkol.;-D

    Příspěvek z 22. března 2020 ve 23:18.
    darkness v něm napsala:

    My máme Temas také, z tlačítka Odevzdat mi vyletěla raketa a zhoupnul se mi tam dinosaurus (nebo co to bylo) :-)

    Příspěvek z 22. března 2020 ve 12:36, upravený vzápětí.
    panglaq v něm napsal:

    No jo no, jenže pro nás je to novinka a navíc celkem nevítaná, když to používá snad jen jeden vyučující ze školy a posíláme takhle dvakrát stejné úkoly - jednou e-mailem a poté přes Teams a ještě si to píšeme do sešitu. Blbost.;-D

    Příspěvek z 22. března 2020 ve 12:26.
    JáJá1 v něm napsal:

    Už mám od včerejška splněno.
    Taky máme mimo jiné M. Teams

    Příspěvek z 22. března 2020 ve 12:23, upravený vzápětí.
    panglaq v něm napsal:

    Ono to nevadí!$>:-D
    Aplikace Microsoft Teams: Nemáte nic k odevzdání. #hura
    Já: To ještě uvidíme! Vždyť dnes máme dostat hned dva úkoly a termín odevzdání bude asi pozítří.;-D:-[):-D
    A těším se, co zase vyleze z čudlíku „Odevzdat“.;-D

    Příspěvek z 22. března 2020 v 10:57.
    panglaq v něm napsal:

    Píšu sloh. Napsal jsem ho skoro dvakrát delší než rozsah. Ach ne.;-D

    Příspěvek z 21. března 2020 ve 20:09.
    panglaq v něm napsal:

    A spolužákovi prý z toho tlačítka Odevzdat „doslova vytekla zmrzlina.“:-D:-D:-D

    Příspěvek z 21. března 2020 v 18:57, upravený po 10 minutách.
    panglaq v něm napsal:

    Tak. Dnes jsme měli poslat úkoly na e-mail, ale co bychom neřekli, byli jsme jako třída přidáni do nějaké aplikace Microsfot Teams. Dostáváme tam úkoly. Měli jsme část úkolu, který jsme již dělali, vypracovat ještě jednou a poslat to skrz tu aplikaci. Když jsem dal „Odevzdat“, z tlačítka vyskočil růžovoučký poník s duhou - a hned zmizel.:-D Uvidíme, jak se to bude dále vyvíjet.

    Příspěvek z 20. března 2020 v 8:15.
    Andrlák v něm napsala:

    :-D

    Příspěvek z 20. března 2020 v 8:15.
    panglaq v něm napsal:

    Mám, ale chodím si tu sem relaxovat.;-):-D
    Majdula2000 to navíc dělá podobně.:-D

    Příspěvek z 20. března 2020 v 8:08.
    Andrlák v něm napsala:

    Ty nemáš úkoly? Panglaq?

    Příspěvek z 20. března 2020 v 8:07.
    panglaq v něm napsal:

    Já vás lituju;-(;-(;-(

    Příspěvek z 20. března 2020 v 8:06.
    Andrlák v něm napsala:

    Nám poslali další nával úkolů

    Příspěvek z 18. března 2020 v 19:30.
    panglaq v něm napsal:

    A prej předmět e-mailu „Účtenka“, co to je?;-D8-o

    Příspěvek z 18. března 2020 v 19:08, upravený po 3 minutách.
    panglaq v něm napsal:

    Morell: Jinak další problém je v tom, že všichni, kterým to nejde, se snaží nainstalovat licenci na program k nám do školy doporučeným postupem. Nejde jim to. Dneska jsme dostali e-mail, ve kterém se nám vyučující vysmál, že to neumíme a napsal, že to zvládli i lidi z kroužku ze ZŠ. Nechápe, že ona to taková sranda není a asi to bude vyžadovat odborněji zaměřenou pomoc. Obracím se na rodiče. (Někomu to jde, někomu ne. A všichni se fakt snaží to zprovoznit.)

    Příspěvek z 18. března 2020 v 18:31, upravený po 16 minutách.
    panglaq v něm napsal:

    Pokud nepošlou nějaký hnus.:-| (P. S. nám už poslali, ač to není vyloženě úkol, ale spíš instrukce)

    Příspěvek z 18. března 2020 v 18:25.
    lékařský v něm napsal:

    Takže už jsem udělal to nejhorší z úkolů, ostatní bude pohodička. O:-)

    Statistika…