Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Mráček
    Jsi tu poprvé?

    Klub gayů a bisexualů

    « Novější příspěvky
    Příspěvek z 28. června 2019 ve 22:06.
    Mhatew v něm napsal:

    Chvíli jsem tu nebyl a tady se jedou takové diskuze? :D

    Příspěvek z 26. června 2019 v 6:58.
    Colossus v něm napsal:

    Je to zajímavý rozbor.
    Já osobně si nemyslím, že je to špatně, jen s zěmi lidmi tu jejich radost nesdílím a nepodporuji je

    Příspěvek z 26. června 2019 v 0:18.
    –MM– v něm napsal:

    Homosexualita možná není vrozená. – To je jen první součástka té konzervativní skládačky.

    Druhá součástka pak je:
    Pokud není homosexualita vrozená, jde vždy opravit.

    Třetí součástka je:
    Pokud jde homosexualita opravit, měli bychom o to usilovat.

    A nakonec přijde čtvrtá radikální tečka:
    Je morální povinností celé společnosti snažit se opravit homosexualitu, protože ... něco!

    Všechny ty další součástky jsou také dost kontroverzní, ne? A bez nich ta první není nijak zvlášť důležitá. Protože i kdyby homosexualita nebyla vrozená, ale nějak naučená, a i kdyby ji šlo opravit, tak z toho neplyne žádný důvod, proč bychom o tu opravu měli usilovat.

    Když si představím nějakou superchytrou biotechnologii, která umí sexuální orientaci cvaknutím přepínače změnit... tak fajn, je to jen další úroveň osobní svobody, člověk může být čímkoliv, čím chce... a pokud nezpůsobuje nikomu skutečnou újmu a nepředstavuje jeho orientace hrozbu pro bezpečnost ostatních, proč by to bylo špatně?

    Příspěvek z 25. června 2019 ve 22:45.
    Colossus v něm napsal:

    Konzervativci jako j tyhle věci vadí.
    Pokud je to každého věc, proč dělat pochody oslavující jejixh pýchu nad sami sebou?
    Jinak jsem neřekl : Není. Řekl jsem: nemusí

    Příspěvek z 25. června 2019 ve 22:41.
    JojoLady v něm napsala:

    Ty se taky nějak projevuješ,každý se projevuje nějak a oni taky.A nechápu,proč by to mělo někomu mělo vadit.Je to každého věc.

    Příspěvek z 25. června 2019 ve 22:29.
    Colossus v něm napsal:

    Wikipedie především potvrdila, že máme pravdu oba, ty jsi liberál, já konzervativec.
    To bylo kdysi, bylo mi 14 a choval jsem se jako idiot. Tak přirozené to momentálně není, nemyslíš? Minimálně globálně ne.
    Pokud má člověk akceptovat jeho näzor - tedy myšlenku. Pak se člověk dostšvá do debat, které nemají smysl ani cíl.
    Tak jejich orientaci bych akceptoval, ale třeba nějaké ty průvody, projevy atd. mi někdy trochu vadí.
    Pokud bychom vše akceptovali, tak by naše populace dost upadla, něldy člověk musí říci ne a stanovit hranici, která by vyhovovala oboum, nemyslíš?;-)
    A JoJo, přečti si to ještě jednou, pochopíš. Nemusíš být agresivní, když s tebou někdo nesouhlasí, jde to i po dobrém.;-)
    Podle tvé logiky usuzuji, že člověk je rovný s člověkem? Tady nejde o diskriminaci, ale o kritice.
    Vím co píšu.
    A ateismus mi nijak nevadí, ale aspoň to B.

    Příspěvek z 25. června 2019 ve 22:28.
    JojoLady v něm napsala:

    Colossus:Ty už opravdu nevíš co píšeš.Napsal jsi,že homosexualita není vrozená,ale je.A pak jsi napsal,že jsi se ptal tetičky wikipedie a,že homosexualita je vrozená. A,aby jsme si nemysleli,že jsi si to vycucal z prstu.Dává to smysl?

    Zase naprosto souhlasím se SVETLEM.Nenapsala bych to lépe.

    Homosexualitu,by jsme neměli vnímat jako něco negativního,nenormálního...a ti lidé jsou úplně stejní jako my.Všichni jsme lidi.

    Colossus: Jsem ateista.

    Příspěvek z 25. června 2019 ve 22:16.
    SVETLO v něm napsal:

    No však, wikipedie potvrdila to, že bývá vrozená, nejsou důkazy, že by to bylo jinak.
    "Navíc to není normální podle mého příkladu s čísly..." A pak... " v mém příspěvku jsem nenaznačil, že to není normální. Označil jsem poue, proč to lidem může přijít nenormální". A navíc jsi i v dalších nástěnkách nebo v komentářích pod článcích naznačoval, že to není přirozené atd.

    "Že příroda nic takového nerozlišuje? O tom pochybuji, odlišní jedinci mohou být ze smečky vyhnáni či zabiti."
    Stále je to ale něco přirozeného, co se v přírodě děje. Někdo se tak zkrátka narodil, tak už takový je. Navíc my lidé umíme přemýšlet a můžeme si vybrat, co budeme akceptovat a co ne, že? :)

    " neřekl jsem, že NESMÍME akceptovat homosexualitu, poukázal jsem na to, že nesmíme akceptovat vše."
    Jo, to jo, ale neodpověděl jsi mi na otázku, která zůstává stejná, jelikož jsi to, že bysme to neměli akceptovat, naznačoval, nebo aspoň mi to tak stále přijde. :)

    Příspěvek z 25. června 2019 ve 21:59.
    Colossus v něm napsal:

    Mňo. Pojďme uvést věci na pravou míru.
    sexuální orientace je vždy vrozená. Aby se neřeklo, že jsem si to vycucal z prstu, zeptal jsem se tetičky wikipedie, kde je pravda. Proto tedy cituji:
    Již od vzniku pojmu existovala vedle sebe různá pojetí příčin vzniku homosexuality, od hypotéz předpokládajících plnou genetickou předurčenost přes pojetí přisuzující rozhodující vliv nitroděložnímu vývoji nebo rodinným podmínkám a výchovným vlivům. V současné době se ukazuje velká polarizace názorů na tuto otázku tak, že osoby pozitivně nakloněné k liberalizaci homosexuálních tendencí dávají přednost tvrzení, že homosexualita je dána geneticky, bez možnosti osobní volby nebo ovlivnění během života, zatímco ti preferující konzervativní restrikci myslí, že vznik homosexuality je podmíněn vlivy během života.

    Sexuální orientace se v podstatě jeví jako biologická, předurčená komplexní souhrou genetických faktorů a raného děložního prostředí, a proto není osobní volbou. Neexistuje žádný přesvědčivý důkaz na podporu tvrzení, že rané dětské zkušenosti, výchova, sexuální zneužití, trauma nebo jiné závažné životní události a jakékoliv sociální prostředí po narození ovlivňují sexuální orientaci. Údajně takové názory pramení z nesprávných informací a předsudků.
    v mém příspěvku jsem nenaznačil, že to není normální. Označil jsem poue, proč to lidem může přijít nenormální. Pokud to tedy některé zmátlo, tak se jim omlouvám. Že příroda nic takového nerozlišuje? O tom pochybuji, odlišní jedinci mohou být ze smečky vyhnáni či zabiti. Zastávám se názoru, že co je normální a nenormální si člověk určuje sám, ne?
    neřekl jsem, že NESMÍME akceptovat homosexualitu, poukázal jsem na to, že nesmíme akceptovat vše.
    a JoJo, co v mém příspěvku nebyla pravda? Nic nepravdivého tam nevidím:-D
    (Vzkaz pro -MM-, až sem bude psát: Nepiš tu slohovku, nemám čas to pročítat:->)

    Příspěvek z 25. června 2019 ve 20:41.
    JojoLady v něm napsala:

    SVETLO: Souhlasím naprosto s tebou.Přesně tak.

    Colossus:Nesouhlasím s tebou,skoro všechno v tvém příspěvku nebyla pravda.

    Příspěvek z 25. června 2019 v 19:54.
    lékařský v něm napsal:

    Tahle nástěnka se stejně nejspíše zamykat nebude, protože tu právě vznikla diskuze o tomto tématu. :-)

    Příspěvek z 25. června 2019 v 19:41.
    SVETLO v něm napsal:

    Colossus: Sexuální orientace je vždycky vrozená.
    To, že je něco méně obvyklé než jiné, neznamená, že to není normální. Příroda nic takového nerozlišuje.
    Jo, naše společnost je dost vyspělá, takže právě z toho důvodu by se to mohla naučit akceptovat, homosexualita se dříve odsuzovala vehementněji, co jsem si vědom. Měli bysme mít nějaký důvody pro to, abysme to neakceptovali. Jaké jsou důvody pro tohle?
    paratko2323: Líbí se mu kocouři ;-)

    Příspěvek z 25. června 2019 v 19:29.
    Colossus v něm napsal:

    To bylo na JoJo:->
    Já bych si počkal, je ti 12, tak bych to zas tak neřešil a za tak dva roky si samou otázku položil sám;-)

    Příspěvek z 25. června 2019 v 19:28.
    Dana395 v něm napsala:

    Na to jsem se neptala, ale ok (nevím jestli jsi to říkal mně ale vpoho).

    Příspěvek z 25. června 2019 v 19:25.
    Colossus v něm napsal:

    Homosexualita nemusí být vrozená, může se vyvinout v budoucnosti. Navíc to není normální podle mého příkladu s čísly. Máme 100 číslic. 96 z nich jsou jedničky a 4 jsou 2. Je tedy logické, že jedničkám budou připadat dvojky nenormální. Naše společnost je dost vyspělá, nemusíme všechno a všechny akceptovat a chválit.
    A neber Boží slovo nadararmo, prosím;-)

    Příspěvek z 25. června 2019 v 19:17.
    Dana395 v něm napsala:

    Když mám radši holky než kluky, znamená to že jsem lesba?

    Příspěvek z 25. června 2019 v 17:46.
    lékařský v něm napsal:

    Články o LBGT komunitě se tu dva vydaly, takže si myslím, že je to v pořádku, když to redakce schválí.
    A nevím, co tu chceš probírat. Psát si můžete v klubovně nebo ve zbytečné nástěnce.
    A také málo, kdo přizná, že patří do LGBT komunity. Někdo to třeba v tomhle věku ještě neví.

    Příspěvek z 25. června 2019 v 17:43.
    Adee v něm napsala:

    Jojo lady, ale název je sprostý, nikdo proti nikomu kdo mají takovouto orientaci nevadí. Kdyby to byl : Klub homosexuálů a bisexuálů tak ok

    Příspěvek z 25. června 2019 v 16:45.
    paratko2323 v něm napsala:

    a proč Maxíkovi vlastně někdy říkáš teplouš?:-D

    Příspěvek z 25. června 2019 v 16:17.
    SVETLO v něm napsal:

    Můžu sem přihlásit svýho kocoura?

    Příspěvek z 25. června 2019 v 15:45.
    JojoLady v něm napsala:

    Pane bože.Naše společnost opravdu není dostatečně vyspělá,aby chápala některé věci.Bohužel. Na tom,že někdo má jinačí sexuální orientaci není vůbec nic špatného.Lidi se tak už prostě narodí.Je to vrozené.Měli by to všichni respektovat.Ti lidé nejsou divní,jen to mají trochu jinak,ale jsou úplně stejní jako ostatní lidé. Nechápu,proč by tady tahle nástěnka nemohla být.

    Lídaaa: No a co jako? Děti by měli vědět,že někteří lidé to mají trochu jinak.Není to vůbec nevhodné téma ( samozdřejmě pokud se tady nebudou probírat některé věci).

    Příspěvek z 25. června 2019 v 15:42.
    tomato v něm napsal:

    Mně tahle nástěnka přijde jako holý nesmysl.
    Mhatew: Nevím jako co tady chceš řešit.:-|

    Příspěvek z 25. června 2019 ve 14:57.
    Lídaaa v něm napsala:

    Tahle nástěnka by tu neměla být... Nevím jestli o tom víš ale na Alíka chodí i 8 letí děti

    Příspěvek z 25. června 2019 ve 14:22.
    Mhatew v něm napsal:

    Čau

    Příspěvek z 23. dubna 2019 v 19:36.
    Maršiler v něm napsal:

    cus

    Příspěvek z 30. března 2019 v 19:07.
    raper454 v něm napsal:

    todle je naprostá kravina

    Příspěvek z 30. března 2019 v 16:52.
    lukasekouje v něm napsal:

    ČAUKI KLUCY]:-)]:-)]:-)]:-)]:-)

    Příspěvek z 25. března 2019 ve 21:39.
    BakerStreet v něm napsala:

    Mhatew: Vždyť už se ti ozvala Dennisvet:-D

    Příspěvek z 25. března 2019 v 19:14.
    Mhatew v něm napsal:

    Furt nikdo?

    Příspěvek z 9. března 2019 v 15:55.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    Dennisvet: Ty jsi bisexuálka? Já myslela, že jsi hetero, ale nevadí, jen mě to překvapilo...

    Kdo si nástěnku oblíbil?