Nástěnka přání a stížností + nápady na vylepšení Alíka

Nový příspěvek:

Přispívat mohou jen přihlášení uživatelé.

Pokud máš účet, , pokud ne, můžeš se zaregistrovat.

Příspěvek z 6. února 2018 ve 22:37.
SVETLO v něm napsal:

Jojo, to by šlo, super :)

Příspěvek z 6. února 2018 ve 22:21.
Pralinka2 v něm napsal:

Ano, ta podstránka s kompletním výčtem kamarádů včetně zatoulaných by byla fajn.

Příspěvek z 6. února 2018 v 19:44.
dennisvet v něm napsala:

SVETLO: psst :D

Příspěvek z 6. února 2018 v 19:20.
–MM– v něm napsal:

SVETLO: Minulý týden jsi psal, že na ně brzy zapomeneš, tak kde to vázne? :->

Když jsme oživili zatoulané účty, byl velký nárůst počtu kamarádů na vizitkách spíš neplánovaný vedlejší efekt. Citelně to také zpomalilo načítání vizitek uživatelů, kteří nastřádali během let příliš mnoho kamarádů. Pokud si člověk prochází účty stálých uživatelů, proklikává se skrz kamarády a dostane se velmi často mezi lidi, kteří tu už čtyři roky nebyli, nevrhá to na Alíka moc dobré světlo. Vypadáme jako sociální síť, ze které většina lidí utekla... což je svým způsobem pravda už jen proto, že jde o téměř 18 let fungující web pro děti (uživatelé nám odrůstají), ale tento fakt nemusí být zase tolik na očích :-D

Už delší dobu mám v plánu, že udělám uživatelům podstránku s přehledem kamarádů, která nejspíš nebude veřejně přístupná, na té může být kompletní výčet kamarádů v nějaké přehledné tabulce, včetně zatoulaných. To by mohlo stačit, ne?

Alfa_Beta: Stránku s historií přihlášení bychom zavést mohli. Z bezpečnostních důvodů...

Počet nově registrovaných nikde veřejně zobrazovat nechci, protože jakékoliv prominentně viditelné číslo svádí ke zmanipulování. Nechci mít binec ve statistikách jen proto, že někdo zatoužil udělat rekord :->

Příspěvek z 6. února 2018 v 9:55.
SVETLO v něm napsal:

Nojo, tys přišla jen o pár, ale já jich ztratil víc jak třicet :-c

Příspěvek z 5. února 2018 v 16:51.
dennisvet v něm napsala:

Taky se mi ti kamarádi smazali!
Plus když jsem je chtěla přidat zpět, nepřidali se.

Příspěvek z 31. ledna 2018 ve 20:00.
majdula2000 v něm napsala:

:-D:-D:-D

Příspěvek z 31. ledna 2018 v 19:59.
autobusykarlovyvary v něm napsal:

až se alík příště pokazí, tak ho majdula nakopala,. se slovy že to –MM– opraví..
protože je prý alík drzí a dovoluje si majdulu kopat od stolu po 20 minutách neaktivity... že se prý neumí chovat k holkám...
tudíž víte komu za příští závadu poděkovat :) ;-)

Příspěvek z 30. ledna 2018 v 16:35.
SVETLO v něm napsal:

A navíc, ještě se tu nedořešilo to odstranění neaktivních uživatelů ze seznamu kamarádů ;-)

Příspěvek z 30. ledna 2018 ve 13:04.
Alfa_Beta v něm napsala:

Tam nápad byl pro všechny, vyznělo to, jako kdyby to bylo jenom pro svetlo

Souhlasím, narozeniny uživatelů jsou super

A co dát na titulní stanu, kolik uživatelů se dnes (prostě na každý den) zaregistrovalo?

Příspěvek z 30. ledna 2018 ve 12:10.
DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

Osudová chyba :-D

Děkuji, už to jde a ty narozeniny uživatelů jsou super

Příspěvek z 30. ledna 2018 ve 12:07.
Češtinář v něm napsal:

-MM-: Já už jsem si říkal, co se asi stalo, že se nemůžu dostat na Alíka. Výpadek přišel přesně s úderem dvanácté, takže to působilo dost... osudově :-D.
Ale trvalo to jen chviličku, asi tak minutu a půl.

Příspěvek z 30. ledna 2018 ve 12:06.
DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

Aha, porad se mj tam ukazuje error

Příspěvek z 30. ledna 2018 ve 12:03.
–MM– v něm napsal:

DžungaráčekChlupáček: Ne, to znamenalo, že jsem něco ošklivě rozbil a projevovalo se to jen některým lidem. Před chvilkou jsem to opravil tak, že to měli rozbité všichni :-) ... teď už by ti to mělo fungovat.

Příspěvek z 30. ledna 2018 v 11:33.
DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

A to error znamená, že se předělává úvodní stránka?

Příspěvek z 30. ledna 2018 v 10:57.
Alfa_Beta v něm napsala:

Svelto: Jj

Příspěvek z 30. ledna 2018 v 10:48.
SVETLO v něm napsal:

Takový přehled, zkrátka.

Příspěvek z 30. ledna 2018 v 10:36.
Alfa_Beta v něm napsala:

Svetlo: jo no

Mám takový nápad, že jak mám na své vizitce ty možnosti co s tebou, tak jedna by byla
„Zkontrolovat si účet“, nebo tak nějak, moc mě nic nenepadá.
Když se na to klikne, tak by tam mohly být informace; např.:

Tento rok jsem navštívil/a (...) vizitek
Celkem jsem navštívil/a (...) vizitek
Moje heslo zkoušelo (...) uživatelů (no nemusí být registrovaní, ale prostě zkoušeli moje heslo, nějak by se to ukládalo)

A podobně

Příspěvek z 30. ledna 2018 v 10:15.
SVETLO v něm napsal:

Taky mi vadí, že ze seznamu odebrali uživatele, co už sem nechodí. Přeci jenom, znamenali pro mě něco jako vzpomínku, že Alíka kdysi někdo takový navštěvoval, že jsem si s tím dotyčným psal... Takhle na ně brzy zapomenu, když nebudu mít kde si přečíst jejich přezdívku :(

Příspěvek z 30. ledna 2018 v 9:45.
Alfa_Beta v něm napsala:

Oni se ze seznamu kamerádů na vizitce smazali zatoulaní??

Příspěvek z 30. ledna 2018 v 7:47.
Mateas v něm napsal:

Tak ted mam malo kamaradu... neslo by nejakym zpusobem vratit, pripadne odlisit, jiz zatoulane kamarady? Preci jenom i ty zatoulane mam rad.

Příspěvek z 29. ledna 2018 v 19:56.
–MM– v něm napsal:

dennisvet: Nelíbí se mi, že by se měla nástěnka zaměřovat na víc možností. Nástěnky, které jsou o všem, bývají převážně o ničem. Nástěnka „Dospívání“ byla nakonec o intimních zdravotních potížích jedné osoby a kdyby tam doprostřed debaty vpadl někdo s otázkou ohledně dospívání svého labradora, působil by tam asi rušivě. U nástěnky „Cestování“ je rozsah zájmu také příliš široký... cestování pěšky, na kole, autem, vlakem, lodí, raketoplánem – každé asi zajímá jinou sortu lidí. Když se tu ozývají hlasy, že máme nové nástěnky s podobným obsahem jako mají již existující vyhazovat, měla by se pak mazat jakákoliv nástěnka o konkrétnějším cestování, když už tu je jedna obecná? Pokud ne, co když se v obou bude řešit to samé? Většina nevýhod duplicit platí i pro podmnožiny/nadmnožiny. Názvy „Jak cestujete“ a „Poraďte s dospíváním“ by podle mě také nebyly úplně trefné...

Další důvod blokace jednoslovných názvů je, že jednoslovné pojmy v adresách jsou vyhrazené pro jiné účely. Je tedy nepřijatelné, aby se nástěnka jmenovala „Mazlíčci“, když tu je téma jménem „Mazlíčci“ (a adresa „/n/mazlicci“ tedy má patřit jemu). Kdyby existovalo více nástěnek o minulosti, mohlo by vzniknout rovnou i téma „Retro“...
Ze stejného důvodu nejsou dovolené ani jednoslovně nazvané Alíkoviny.

zetony: Slovních fotbalů klidně může existovat víc, ale bylo by dobré, kdyby se něčím odlišovaly. Nově zakládané obecné slovní fotbaly občas likviduji.

Příspěvek z 29. ledna 2018 v 18:11.
zetony v něm napsal:

-MM- a smažou se nástěnky,které už exsistují stokrát??Např slovní fotbal Je několikrát použitá nástěnka.Nechtěli by tyto nástěnky smazat a popřípadně sloučit do jedné nástěnky?
Několikrát je i tady nástěnka Názor na vánoce s uplně stejnýma komentářema a je to vždy jiná nástěnka.Vážně by to chtělo promazat,aby nebylo zde tolik stejných nástěnek.:->

Příspěvek z 29. ledna 2018 v 18:10.
dennisvet v něm napsala:

Ale co když se nechci bavit o tom, jak se jim líbí, ale zaměřit nástěnku na více možností?
A co je špatného na názvech "Dospívání" nebo "Cestování"? Mám psát třeba "Poradíte s dospíváním" nebo "Jak cestujete", přestože ani jedno takhle nechci?

Příspěvek z 29. ledna 2018 v 17:28.
–MM– v něm napsal:

dennisvet: Uznávám, že názvy „Retro“ a „Retro a já“ jsou výstižné asi tak stejně... oba docela málo, dovedu si představit několik různých věcí, které by se v takto nazvané nástěnce mohly probírat (existuje Retro televizní pořad, klub, restaurace, mohla jsi mít na mysli nějakou konkrétní jednu retro věc). „Líbí se vám retro?“ by byl mnohem jednoznačnější název pro téma, o kterém tam chceš diskutovat.

I kdybys našla vhodný protipříklad, kdy jedno slovo stačí k dokonalému vymezení úzkého tématu, nic to nemění na tom, že těch špatných příkladů je drtivá většina. Opatření jsem zavedl 4. srpna, protože tady vznikaly nástěnky „Víte?“, „Otázky“, „Doma“, „Cestování“, „Rituška“, „Dospívání“, „Něco“, „Ahoj“, „Nová“, „kase“... a po téměř půl roce musím konstatovat, že to byl dobrý nápad.

navíc hodně starých nástěnek přímo od Alíka nese název o jednom slovu
To byly mladické nerozvážnosti, Alík zmoudřel teprve loni v květnu :-)

Příspěvek z 29. ledna 2018 v 6:40.
dennisvet v něm napsala:

Ještě bych se chtěla zeptat, proč jsou zakázané jednoslovné názvy nástěnek? Celkem mě to štve, třeba nástěnka "Retro a já" měla být jen "Retro" a je to podle mě výstižnější, navíc hodně starých nástěnek přímo od Alíka nese název o jednom slovu. Každopádně už jsem se ptala Pralinky na přejmenování, tak uvidím.

Příspěvek z 29. ledna 2018 v 1:22.
–MM– v něm napsal:

Co se týče Čumáku, zase si nepředstavujte, že to bude něco kdovíjak velkolepého, abyste pak nebyli zklamaní. Je to poměrně jednoduchý nápad, jak přitáhnout další uživatele... cílem tedy není nadchnout vás, kdo už tady jste :-) ... vás zkusíme nadchnout jinými zlepšováky.

Lacko5 a Alfa_Beta: Je to součet lidí u stolů, nestačí být na úvodní stránce klubovny. Ale někdy to může být trochu starší informace. Když někdo nakoukne ke stolu a hned odejde, může tím způsobit, že je číslo chvilku o jednu vyšší...

Příspěvek z 28. ledna 2018 ve 13:24.
Alfa_Beta v něm napsala:

Lacko5: to je asi tím že ty jsi v klubovně. Asi se to číslo zobrazuje, když je někdo v klubovně, i když u žádného stolu nesedí.
Ale nevím, jestli to tak je doopravdy, jenom si to myslím

Příspěvek z 28. ledna 2018 ve 12:54.
dennisvet v něm napsala:

Proč neodpovídáte na některé dotazy v poradně?
Třeba v poradně o Alíkovi mám jeden dotaz už nějakou dobu.. :/

Příspěvek z 28. ledna 2018 v 8:27.
Starosta v něm napsal:

Ahoj,jak je to s tou soutěží Kurnik v seznamu soutěží je,že skončila 26.1 a když se rozklikne tak tam je pořád soutěžní formulář,takže se tam mohu ještě hlásit??

Kdo si nástěnku oblíbil?