Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Nástěnka přání a stížností + nápady na vylepšení Alíka

    « Novější příspěvky
    Příspěvek z 20. června v 16:15, upravený po 8 minutách.
    lékařský v něm napsal:

    sparťan14: Plánuje se, že různé součástky na Alíkovi (nástěnky, Alíkoviny, stoly v klubovně…) budou moct mít své styly (stejně jako vizitky), takže úplně nevidím reálně možnost příchodu tmavého režimu. Možná jenom kdyby si uživatel mohl říct, že všechny styly chce globálně přebít jedním tmavým stylem, který bude vyrobený pro všechny součástky, tak by to šlo, ale nevím…

    K výměnám hlavičky pro příležitost k nějakému svátku: –MM–: Těžko můžu vyměnit strom napříč…

    Alice_Potter: lékařský: Dnešní webové servery nejsou moc…

    Příspěvek z 20. června v 15:56, upravený po 16 minutách.
    sparťan14 v něm napsal:

    Ahoj, sparťan je zpátky s dalším návrhem :D

    Tmavý a automatický režim

    Hodně webů má tmavý režim, tak by to mohl mít i Alík. Kdo by ho nechtěl, mohl by si to nastavit v nastavení. Jednoduché, že?;-D Nebo me ještě napadl automaticky režim, pomocí kterého by se pár minut po západu slunce tmavý režim sám zapnul a nahoře v záhlaví by se obloha změnila na noční. Ono je totiž trošku divný že i když otevřu Alíka o půlnoci tak tam furt je krásný modrý nebe;-D taky by se mohl třeba o Vánocích ten strom v záhlaví stát vánočním stromkem a tak.

    Prodleva 5 dní.
    Příspěvek z 15. června ve 14:09.
    Alice_Potter v něm napsala:

    Mohl by být voice chat :D

    Prodleva 8 dní.
    Příspěvek ze 7. června ve 21:29.
    VelkýBochník v něm napsal:

    Nabídka zvolení času pro časově ohraničené ankety

    Ahoj
    Napadlo mě, že u časově ohraničených anket by se dala udělat ještě jedna varianta časového ohraničení. Buďto nám už dobře známé vypsání konečného data v AZJ, nebo možnost nastavit si něco pravidelnějšího nějakou jednoduchou nabídkou, ve které by byla třeba „doba ankety“ a člověk by mohl zaškrtnout možnosti jako „den“, „týden“, „měsíc“ atd.
    Výhodu by to mělo, že by člověk nemusel přemýšlet nad konečným datem a navíc by to třeba ukončilo anketu i časově ukončit v průbehu dne (tím stylem, že třeba týden má 168 hodin, které se dopočtou v 17:00 podvečer a ne až v 0:00 dalšího dne).

    Prodleva 6 dní.
    Příspěvek z 2. června v 6:27.
    Stehlík-obecný v něm napsal:

    lékařský: hmm, to zní zajímavě... proč mám chuť to zkusit :-D

    Příspěvek z 1. června v 18:13.
    Rex999 v něm napsal:

    Bodlák: Ale neee, to bysme byli jak někde na fejkbuku. ;-(

    Příspěvek z 1. června v 18:12.
    Bodla v něm napsala:

    Mě napadlo nějaké upozornění, když vám někdo dá na váš příspěvek nějakou reakci

    Příspěvek z 1. června v 18:10.
    Baronek v něm napsal:

    NÁLEPKY

    Ahoj, měl bych jeden velice zajímavý nápad. Napadlo mě, že by tu mohla být možnost vytvořit svého vlastního smajlíka, vlastně spíš něco na způsob nálepky na whatsappu a to za nějaký poplatek, třeba 20 000 kaček, nebo s limitem max třeba 3 nálepky, aby to tu nebylo zaspamováno tisícema různých nálepek. Byly by po vytvoření samozřejmě kontrolování, aby to nebylo něco sprostého. Myslím, že by to skvěle fungovalo k pobavení, třeba v případě kdyby byla nálepka kde účastnice srazu se snaží hodit Rexe do Labe a někdo by ji poslal do klubovnového chatu. (:-D:-D) Samozřejmě nevím, jak náročné by to bylo, jen mi to přišlo zajímavé, tak jsem to sem napsal.

    Prodleva 3 dny.
    Příspěvek z 29. května v 16:16.
    lékařský v něm napsal:

    Mozart_cz: Za mě by bylo fajn, kdyby někdo chodil streamovat, jak hraje třeba nějaké hry z Alíka. :->

    Ale asi by se musely vyrobit nějaké takové, ve kterých se dá třeba týdny pokračovat. Nebo nějaké multiplayer hry.

    Kdyby někdo chtěl tvořit třeba nějaká videa o Alíkovi a nemá žádné nápady, tak já bych jich pár měl. Nemám úplně čas je vytvářet sám, tak vám je sem vypíšu, třeba něco hezkého vyrobíte. Možná si to trochu nadepíšu, protože jsem toho vymyslel vlastně více.

    Seznam nápadů na videa i Shorts o Alíkovi

    • Reakce na Alíkovy písničky. Popsat, jestli jsou dobrý/průměrný/špatný, detailně probrat jednotlivé sloky, najít v tom zajímavé části, vysvětlit, co by šlo zlepšit a nějak to celkově zhodnotit. Možná by šly zmínit i nějaké souvislosti se slokami, teoreticky se tomu nějak asi i zasmát (v slušné míře)... a nějak tomu nějaký závěr.
    • Zkusit vytvořit videoklip k písničkám. Bylo by to rozhodně na více práce než ty reakce.
    • Nějakou animaci o Alíkovi. Krátký příběh, kreslený. Zřejmě na hodně práce.
    • Obecně by šlo dělat reakce skoro na jakýkoliv typ obsahu, na článek, na nástěnku. Tam by bylo důležité to samozřejmě nějak udržet v slušné míře, že pokud by se tvůrce videa úplně neztotožňoval s určitým názorem, tak aby mu v tom videu třeba nenadával nebo něco takového. Taky reagovat na poradnu bych obecně nedoporučoval (víme, jak ta videa vypadají).
    • Osobně bych ocenil, kdyby někdo dělal videa na updaty na Alíkovi. By si ten člověk třeba nějak zřídil se zvěrolékaři, že dostane k vyzkoušení nějakou betaverzi Alíka, předvedl by novinky a upozornil třeba na nové dárky v katalogu (a současně s tím sponzory, na což by je šlo taky lákat => byly by v katalogu lepší věci).
    • Nebo druhá možnost, byly by to reakce na updaty. Poslední rok koukám na jeden kanál, který rozebírá dopodrobna různá rozhodnutí korporátu, který stojí za velkou chatovací platformou. Nevím, jestli by totéž šlo dělat i o Alíkovi a jestli by to bylo vhodné (protože ten zmíněný kanál ten korporát často hodně kritizuje, protože tu platformu navštěvuje spousta lidí a kde je spousta lidí, tam je skoro vždycky bordel), ale možnost by to byla též.
    • Něco na způsob kanálu Beluga, ale v klubovně? Asi by to nebylo těžké udělat, potřebovalo by to jenom hodně kreativity.
    • Možná by šlo dělat Shorts na vtipy, které dostává vtipová komise nebo by úplně stačil toto dělat o vtipu, který ten den vyjde (že by to byl spíš obsah pro lidi, kteří na Alíkovi ještě nejsou). Bylo by to nenáročné, jen možná trochu strojová práce. Autor Shorts by mohl namluvit nějaký komentář k tomu, ale nebylo by to nutné a na závěr označil, jak se vtip líbí jemu.
    • Taky by šlo udělat plno Shortů o hrách Hádej slovo, Šibenice, Vtipná kaše (musela by existovat nějaká rychlá varianta, která lze vyřešit jen na pár výměn), Logik možná i Hmyziště
    • Hry Hmyziště, Vtipná kaše a Prezentuj by mohly být perfektní na streamy.

    Jinak to, že tady vypisuju takový seznam neznamená, že by s vytvořením videa kdokoliv z vedení Alíka souhlasil. :D Kdyby se někomu opravdu chtělo (a nemusí to být práce jednoho člověka, kdybyste se nějak dohodli, mohlo by se na jednom videu podílet i více lidí), asi by měl založit na tohle téma nástěnku a detaily projednat alespoň s někým ze zelených korun.

    Uff... a to jsem nejdřív sem chtěl psát něco jiného, ale bohužel už nevím, co to bylo. :D

    Prodleva 14 dní.
    Příspěvek z 15. května v 16:20.
    Emuleee v něm napsal:

    Při procházení Alíka jsem narazila na překlep: (v sekci pro rodiče)

    Kdo za Alíkem stojí?
    Provozovatelem serveru Alík.cz je nyní Ing. Mojmír Mojzík. Zakladatelé a předchozí provozovatelé jsou popsaní v článku o osmnáctých narozeniných Alíka.

    Prodleva 8 dní.
    Příspěvek ze 7. května v 6:33.
    Mozart_cz v něm napsal:

    Mohli by ste si založit youtube kanál a točit tam něco tady na Alíkovi.

    Příspěvek z 6. května v 19:31.
    lékařský v něm napsal:

    Zakládat novou sekci, aby v ní byly zase jenom nástěnky, není úplně systémově konzistentní nápad. Sekce je v Alíkově filosofii opravdu velký systém, který má zahrnovat nějaké menší systémy a zároveň se nějak liší od zbytku sekcí. Pokud by měl být Alíkov nová Alíkova sekce, tak by to buď nesměly být jenom nástěnky nebo by to muselo být něco úplně nového.

    Příspěvek z 6. května v 19:19.
    krecekkulisek v něm napsala:

    A co kdyby se to zařadilo do toho Obchodního centra ( jestli tu teda je;-D) že by v něm byli prostě ty obchody, páč je to obchodní centrum a muzou tam byt i vic tech restaraci,...
    Muj navrh, ale je mi to v celku jedno, jen souhlasim s Baronkem že už je to proste az moc tech nastenek s restarcemi apod...

    Příspěvek z 6. května v 18:38.
    VelkýBochník v něm napsal:

    –MM–: Ale to, co navrhuju, jsem popsal v tom příspěvku taky: Udělat jednu samostatnou sekci, kam by se strčily tyhle nástěnky. Na tu kdo by klikl, tak by tím otevřel v samostatném okně ten celek alíkovských služeb;-)

    Prodleva 2 dny.
    Příspěvek z 4. května ve 22:38.
    –MM– v něm napsal:

    Vyházel jsem nesouvisející témata a dal tam Alíkov…
    Myslím, že lidi, co si chtějí povídat o jídle, skoro určitě nezajímá fiktivní restaurace (i když vím, že v restauracích bývá jídlo). Také mimochodem můžete používat v klubovně stálý stůl Alíkov. ;-)

    VelkýBochník: „Pokud to pojmenuješ jako ‚alíkovské služby‘, pak už není rozlišitelné, jestli se jedná o služby městečka Alíkov, nebo o služby na webu Alík.
    Však proto je to téma pojmenované Alíkov. Asi přesně nerozumím, co vlastně navrhuješ.

    Příspěvek z 4. května ve 21:04.
    Alice_Potter v něm napsala:

    Wow vsichni mate hustee argumenty.. A kdyz jjsou restaaurace v sekci Jidlo?

    Příspěvek z 4. května ve 21:00.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Seznam nástěnek je sice implicitně řazen podle času posledního příspěvku, ale uživatel si může snadno a rychle překliknout na některý z jiných způsobů řazení nástěnek.

    Příspěvek z 4. května v 18:45, upravený po 4 minutách.
    lékařský v něm napsal:

    Tímto teď nereaguju na to nedorozumění toho, že nevíte, jak rozlišovat Alíkov. O:-)

    Tohle je problém faktu, že seznam nástěnek je chronologicky řazený a při trochu vyšší aktivitě konkrétní skupiny lidí se změní pro všechny uživatele na konkrétní oblast zájmu.

    Případně použít to již zavedené oblibování, protože témata v nástěnkách jsou přece jenom taková stále nespolehlivá, nemají je všechny nástěnky a u některých nových jsou občas zcela nesouvisející témata…

    Asi by šlo vymyslet něco ve smyslu, že si uživatel vybere určitá témata a podle toho, zda je nástěnka v těchto tématech zařazená, se tyto nástěnky zobrazují uživateli prioritně.

    Nebo třeba když přispěje člověk, kterého mám v kamarádech, je ta nástěnka výš.

    Taky by šlo zavést nějak podobně filtrovaný seznam všech příspěvků.

    Příspěvek z 4. května v 18:44, upravený vzápětí.
    VelkýBochník v něm napsal:

    –MM–: Já vím. Ale z jakého důvodu? Je to tak nějak, že to všechno má nějakou hlubší nebo menší souvislost s Alíkovem. Jestli je to definováno v sekci, nebo v samotném názvu, anebo ani v jednom... Myslím si, že to není tolik podstatné a nikomu nebude moc vadit, že jeho anonymní obchůdek bude ve společné sekci s alíkovskými, označené slovem Alíkov. Lze to pojmout i tak, že to není pouze o zdejším alíkovském městečku, ale o službách celého Alíka. Pokud to pojmenuješ jako „alíkovské služby“, pak už není rozlišitelné, jestli se jedná o služby městečka Alíkov, nebo o služby na webu Alík. Vadit to ale asi moc nebude a vám všem to usnadní práci a orientaci.

    Příspěvek z 4. května v 18:40.
    Bodla v něm napsala:

    Moje je v téma alíkov:-o ne, ale souhlasím s bochníkem

    Příspěvek z 4. května v 18:36.
    –MM– v něm napsal:

    VelkýBochník: Nemluvil jsem o názvu, ale o tom, že nejsou zařazené do tématu Alíkov.

    Příspěvek z 4. května v 18:20, upravený vzápětí.
    VelkýBochník v něm napsal:

    Baronek: Na druhou stranu v pořádném městě taky nemáš jeden jedinej obchod s potravinami, jednu jedinou drogerku, jednoho doktora. A myslím, že když je Alík web pro děti, tak si prostě děti tady podle možností hrají;-)
    Navíc mají určitě i rozdílný sortiment;-)

    –MM–: Pokud můžu, navrhuju spíše než zakázat takové nástěnky, tak zařadit je do samostatné sekce, která by se na seznamu nástěnek zobrazovala jako celek, bez těch jednotlivých nástěnek. Neslo by to název třeba „Alíkovské služby“ nebo něco takového a prostě by na to člověk klikl a otevřely by se tím všechny ty nástěnky s obchody a tak... pokud to není moc náročné:-|
    Že nemají v názvu „alíkovský/alíkovská“ podle mě ani nevadí...

    Příspěvek z 4. května v 17:27, upravený po 20 minutách.
    Baronek v něm napsal:

    Já bych navrhoval udělat jen jednu pizzérii, jednu restauraci, atd..., prostě vždy po jednom kusu. A byly by všechny vytvořené Alíkem, aby někdo nebyl smutný, že jeho restaurace nezůstala a zůstala jen restaurace někoho jiného. Ty ostatní by se zrušily. A Alík by to někomu předal tu nástěnku a ten by to pak zase předal někomu jinému, starali by se o tu prodejnu střídavě.

    Příspěvek z 4. května v 17:05.
    –MM– v něm napsal:

    Baronek, Holka_z_města: A co tedy navrhujete? Nejsou ani označené, že patří do Alíkova, takže ani neexistuje žádný systémový způsob, jak by mohly jít filtrovat.

    Příspěvek z 4. května v 16:54.
    Baronek v něm napsal:

    Jenom na první stránce nástěnek je těchto obchodů 5. :-|

    Příspěvek z 4. května v 16:52, upravený po 3 minutách.
    Holka_z_města v něm napsala:

    Baronek: mně teď taky připadá, že je těch nástěnek tohoto typu víc a to hodně asi od čvrtka nebo pátka si tak všímám 8-o

    Příspěvek z 4. května v 16:48, upravený po 2 minutách.
    Baronek v něm napsal:

    Docela se mi nelíbí, jak je to tu přehlceno nástěnkami typu restaurace, pizzérie, zmrzlinárna, atd... Je jich tu celkem dost a ty co tu byly jako první velice rychle skončily. A myslím, že stejný osud čeká i ty nejnovější... Chápu, každý může mít svoji, ale prostě stačila by jedna, ve které bychom si mohli objednávat a ne deset různých.

    Prodleva 20 dní.
    Příspěvek z 14. dubna ve 4:54.
    panglaq v něm napsal:

    Bochníku a nechtěl bys to mít jako možnost, co jde vypnout a zapnout na různých částech Alíka? :-)

    Příspěvek z 13. dubna ve 22:51, upravený po 4 minutách.
    VelkýBochník v něm napsal:

    Okno pro zpětnou kontrolu při založení nástěnky

    Ahoj
    Pokud se chceme z Alíka odhlásit, vyskočí nám kontrolní okno, jestli to opravdu chceme udělat. Abychom se odhlásili, musíme tak potvrdit ne jednu, ale dvě věci. Stejné kontrolní okno bych celkem uvítal při zakládání nástěnek, protože pokud to člověk rychle odklikne a neuvědomí si, že něco zapomněl nastavit (jako já dneska:-D), tak už je to v háji;-D

    Příspěvek z 12. dubna ve 12:16, upravený po 5 minutách.
    panglaq v něm napsal:

    Změna reprezentace odkazu u dopisů

    YOYO souhlasil, že by odkaz na dopis (jeho reprezentace) měla zmiňovat slovo „dopis“, né jen datum a čas.

    Statistika…

    Nástěnka:

    Vznikla:
    13. července 2017 ve 13:58
    Založil:
    dennisvet
    Obsahuje:
    ~ 2 tisíce příspěvků
    Moderátor:
    Tobias7
    (kulisák)