Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Nástěnka přání a stížností + nápady na vylepšení Alíka

    « Novější příspěvky
    Příspěvek z 19. ledna 2024 v 18:06.
    Blender v něm napsala:

    panglaqu, protože v té době nebyly ankety s azj, tak udělala hodnocení pomocí smajlíků, které byly k dispozici.

    Příspěvek z 19. ledna 2024 v 16:36.
    panglaq v něm napsal:

    Nebyl minimálně ještě jeden příspěvek s kuřecími hodnotícími smajlíky? (Tady je.)
    (A nejsou to vlastně Tvoji žlutí kosové? :-D:-D:-D:-D)
    Jsem moc rád, že se to sem dostalo, haha.:-D

    Příspěvek z 19. ledna 2024 v 16:32.
    lékařský v něm napsal:

    A nejvíc kuřat má asi Tux. :-D

    Příspěvek z 19. ledna 2024 v 16:28, upravený po 5 minutách.
    panglaq v něm napsal:

    YOYO: To by bylo skvělé, ale ať na to není sám, ať to hodnotí více chytrých lidí (komise) - více hlav více ví. :-)
    Alíkovinu na toto téma bych ocenil, samostatnou, prosím. :-3@)->-

    Ta přítelkyně mě hrozně rozesmála, vtipná to konspirace.:-D
    A ty ko mi zrovna vůči naší milé CaMiL přijdou vážně hnusné - ona se ptala jen na názor, ne?:-|

    Příspěvek z 19. ledna 2024 v 16:16, upravený po 14 minutách.
    YOYO v něm napsal:

    panglaq,
    A nebo by mohl –MM– každoročně vytvářet podobný příspěvek jaký napsal teď sem. Třeba jen z příspěvků za poslední rok (nebo ze všech ale započítat jen hodnocení udělené za poslední rok).

    Proč přidávat nějakou další formu hodnocení příspěvků, když příspěvky už lze hodnotit teď?

    Nehledě na to, že –MM– právě dokázal, že hodnocení uživatel není vlastně zase tak hodnotné. Takže smysl v tom moc nevidím.

    Příspěvek z 19. ledna 2024 v 16:08, upravený po 3 minutách.
    panglaq v něm napsal:

    lékařský: Právě tapetování bych nechtěl (domníval jsem se, že jsem se vyjádřil dost jasně - proč plevelit pořád tím samým mimo nástroje k tomu určené?), ale speciální anketu, kterou lze pořád rozšiřovat o jakýkoliv příspěvek, který se lidem líbí, abychom je mohli seřadit jako takovou soutěž.

    YOYO: Chápu, ale právě kvůli tomu, co zmiňuješ, bych spíše preferoval každoroční soutěž, zas tak moc kvalitních příspěvků (nemyslím Alíkoviny, ale fakt ty diskusní) se tu neplodí.

    Jsem moc rád, že se to tu hezky vyvíjí, co se mého návrhu týče! @)->-

    Příspěvek z 19. ledna 2024 v 15:24.
    –MM– v něm napsal:

    Aby se _misulka_ nelekla, kam zmizely její příspěvky, přesunul jsem debatu o poště do oddělené nástěnky.

    YOYO: Před delší dobou jsem si zkušebně pro sebe vyrobil výpis nejhodnocenějších příspěvků, protože mě zajímalo, co by šlo ještě přisypat do hrošího tlačítka. Nic moc užitečného z toho nevzešlo. Často jsou totiž příspěvky hodnocené v kontextu, je to třeba vtipná reakce na něco, takže vypsat je samotné nemá smysl. Nebo je někdy kontext ještě víc roztroušený, takže ani v nástěnce samotné člověk nepochopí, proč se tomu směje deset lidí. Nebo je prostě příspěvek v nástěnce, do které chodí hodně lidí – není lepší než méně hodnocené příspěvky, ale byl více viděn.

    Historicky nejvíc úsměvů vůbec nasbírala moje interpretace smajlíku xd. Pak je tam hodně věcí, které jsou napoutané v hroším tlačítku… pak příspěvek o Alíkově přítelkyni, pár věcí od VelkéhoBochníka, jednou majdula2000, jednou Hogo…

    Nejvíc srdíček má Alíkův pohled na hvězdy, fotky od MrTheBesta (také částečně díky hrošímu tlačítku), pak tam je anketa VelkéhoBochníka, z doby, kdy ještě nemohl dělat ankety přes AZJ…

    Nejvíc vykulených smajlíků… na dalších místech nějaké LGBT konflikty… anketa o Star Treku…

    U palců nahoru vede moje anketa o rukavicích. :-D
    V palcích dolu vedou nějací trollové… a anketa o šňůrce.

    Nejvíc mňamů mají řízky a palačinky.
    Víc už se mi toho probírat teď nechce. :->

    Příspěvek z 19. ledna 2024 ve 14:34, upravený po 3 minutách.
    YOYO v něm napsal:

    panglaq,
    nechtěl bys mít prostě jen možnost si někde vylistovat příspěvky seřazené podle podle počtu reakcí (okko) od těch nejvíce hodnocených?
    Pak bys viděl které jsou oblíbené/kontroverzní.

    Nevýhodu ale spatřuji v tom, že by pak přirozeně ty hodně hodnocené byly ještě častěji hodnocené (podobně jako vtipy v katergorii nejlepší jsou nejspíš častěji hodnocené po tom co se do té kategorie dostanou, kvůli tomu, že pak si je přečte víc lidí)

    Příspěvek z 19. ledna 2024 ve 14:26, upravený po 4 minutách.
    lékařský v něm napsal:

    panglaq: Asi ti nerozumím, co chceš, aby vzniklo. Hromadným tapetováním si jde vysloužit blokaci. Pro hlasování existují na Alíkovi ankety.

    Příspěvek z 19. ledna 2024 v 9:49.
    panglaq v něm napsal:

    lékařský: Ano, ale do takové nástěnky nasypeš moře stejných příspěvků A, stejných příspěvků B (respektive odkazů na ně) a kdo bude počítat, kolikrát se tam jaký vyskytl, když jich tam bude moře a dopředu nevíš, jaké všechny se Ti tam objeví? To by musel dělat bot, proto o tom píšu.8-o

    Příspěvek z 18. ledna 2024 v 8:55.
    lékařský v něm napsal:

    panglaq: Já jenom nevidím důvod, proč byste si pro to nemohli založit nějakou nástěnku. Na co hned potřebuješ automatizovaný systém, který bude za chvilku zaprášený tím, že ho nikdo stejně nebude používat?

    Označit jakýkoliv příspěvek jde i teď. Takhle.

    Příspěvek ze 17. ledna 2024 v 16:16.
    panglaq v něm napsal:

    lékařský: Díky, to je přeci jasné - označit totiž půjde jakýkoliv příspěvek z Alíka, případně každý, který splní určité podmínky. To přece nebudeme dávat lidem.:->
    (Nerozseká se to?)

    Jo mimochodem, udělala by se tím i velmi důkladná jakoby „kontrola“ dodržování pravidel.

    Příspěvek z 16. ledna 2024 ve 21:57, upravený po 3 minutách.
    lékařský v něm napsal:

    YOYO: Filtr před funguje, jen je ten zápis jiný: před:dd-mm-yyyy.

    panqlaq: Měl jsem na mysli ten automatizovaný systém.

    Příspěvek z 16. ledna 2024 v 19:52, upravený vzápětí.
    YOYO v něm napsal:

    Připomínka k textu, který se zobrazuje při neúspěšném hledání v příspěvcích napříč všemi nástěnkami

    Je nám líto, ale vyhledávání trvalo moc dlouho a nedočkalo se výsledku. Nemůžeš nějak omezit prohledávaný rozsah? Pokud víš, v jaké nástěnce hledaný příspěvek mohl být, zkus hledat v ní. Pokud víš, kdo ho psal, zkus přidat do hledání od:přezdívka.

    Z tohoto textu není jasné, zda zda by to vypsalo alespoň výsledky z těch příspěvků, které to „stihne projít“, a nebo to nevypíše nikdy nic pokud to neprojde všechno. - Hádám, že pravdě je blíž ta druhá možnost?

    Přišlo mi, že délka hledaného slova je úměrná pomalosti hledání a od určitého počtu písmen to nenajde nikdy nic. Ale občas mi to najde i delší slovo přestože kratší ne - ač jsou přítomná obě v nedávném příspěvku - takže to asi bude složitější.

    Umí to více filtrů než od:přezdívka? Hodila by se možnost specifikovat časový rozsah. (třeba před:yyyy-mm-dd a po:yyyy-mm-dd)

    Příspěvek z 16. ledna 2024 v 16:07, upravený po 2 minutách.
    panglaq v něm napsal:

    Ahoj, to je velice jednoduché, protože některé příspěvky jsou velice cenné svými hlubokými myšlenkami, ale těžko se hledají, zato naše komunita je takto může snadno najít a „highlightovat“ (to je slovo;-D) pro ostatní, kteří by je ocenili.
    pozn. odkaz vede na slovník

    (Nebo jsi se ptal na ten [automatizovaný] systém?)

    Příspěvek z 16. ledna 2024 v 15:25.
    lékařský v něm napsal:

    Proč ano? :-)

    Příspěvek z 16. ledna 2024 ve 4:12.
    panglaq v něm napsal:

    Každoroční hlasování o nejlepší příspěvek na Alíkovi

    • třídí automatizovaný systém, protože proč ne?
    • každý může dát více hlasů
    • každý příspěvek může vyhrát jen jednou
    Prodleva 3 dny.
    Příspěvek z 12. ledna 2024 v 18:58, upravený po 2 minutách.
    panglaq v něm napsal:

    Reakce na míč složitého Alíka, kdyby bylo jen a jen po mém

    Marku, to by byly stránky svou slozitisti takové jak jaderný komplex, co?:-D

    Upozornění na přidání do seznamu kamarádů třeba robotem v poště

    Inspirace z FB, tohle má “modrý hnus“ nastavené dobře.

    Příspěvek z 12. ledna 2024 v 18:24.
    PejsekNelinka v něm napsala:

    Reaguji na tento příspěvek - do aktuálního času, který by se postupně posouval, bych to tam dala. V momentě, kdy by se člověk odhlásil, by tam to číslo zůstalo.

    Prodleva měsíc.
    Příspěvek z 26. listopadu 2023 v 16:38.
    smejky225 v něm napsal:

    Jsem pro!

    Už mě uráží na něj koukat.

    Příspěvek z 26. listopadu 2023 v 16:36, upravený v 19:42.
    YOYO v něm napsal:

    Navrhuji zakázat Smejkyho

    Důvody: Zvýšení kvality života všech uživatelů, včetně toho Smejkyho.
    Výhody: Smejky bude zakázaný.
    Nevýhody: Když už bude zakázaný, nebudeme ho moci znovu zakázat.

    Hlasovat mohou pouze přihlášení.

    Zakázat Smejkyho?

    Prodleva 6 dní.
    Příspěvek z 20. listopadu 2023 v 8:25.
    Morell v něm napsala:

    Tak „co komu provést“ by nebyl špatný nápad na apríla.

    Prodleva 2 dny.
    Příspěvek z 18. listopadu 2023 v 17:41, upravený po 4 minutách.
    panglaq v něm napsal:

    Pravidla slušného chování

    Čím více tu vidím, jak mnozí kritizují neznalost pravopisu a gramatiky u malých dětí, tak mám velkou chuť, aby se tu mimo pravidla ještě vymáhal nebo alespoň doporučoval nějaký etický kodex, aby si uživatelé uvědomovali, co je pro děti vhodné, protože mám pocit, že některým to nedojde ani po upozornění.

    Marku, souhlasím s Tvou poslední odpovědí, ještě se Tě mám chuť zeptat, jestli si myslíš, že by mi tyto vlastnosti pomohly v zaměstnání, ale to je mimo téma.:-D
    Já si myslím, že by v případě vzniku životaschopný byl, ale nemyslím si, že by byl úplně pro každého. Myslím si, že by to vypadalo podobně jako Reddit.
    Veselé smajlíky dávám rád, mně totiž přijde, že lidstvo je negativní a já se to snažím odlehčit.:->

    Prodleva měsíc.
    Příspěvek z 19. října 2023 v 17:04.
    Týnek v něm napsal:

    Místo přidat mezi kamarády by mohl zavést přidat mezi oblíbené uživatele.
    Teprve obojstranné oblíbení by se ukázalo jako vzájemné kamarádství
    To „Co mu provést?“ na stránce taky zní trochu vtipně. Jako kdyby se Alík ptal jakou mu provést lumpárnu :-D

    Příspěvek z 19. října 2023 v 17:00.
    –MM– v něm napsal:

    lékařský: Stoprocentně souhlasím! Nadpisy a jeden příspěvek = jeden nápad. Ať jde případně snadno přesunout. ;-)

    panglaq: Omlouvám se, že vyznívám v odpovědích tak negativně. Ty vždycky předneseš nějaký hurá-nápad s veselým smajlíkem a já ti na něj odpovídám, jako kdyby to byla ta nejhorší možná ptákovina. Nenech se tím prosím odradit, existují i mnohem divnější nápady, než jaké vymýšlíš. :->

    Občas si říkám, jak by asi vypadal Alík, kdybys ho celého řídil ty. Tolik různých systémů, všude obrovská menu, spousta různých povinností pro uživatele a pro maličký počet správců, kteří by absolvovali složité testy… sice si myslím, že by takový web nebyl životaschopný (a že by vznikal několika staletí), ale já bych si ho rozhodně zvědavě prohlížel. ;-)

    Palačinka1: Už jsme o tom párkrát přemýšleli, ale myslím, že v principu je tvůj návrh jen podmnožinou toho, co tu máme. Kamarádství může být vzájemné… a když není vzájemné, tak to je v podstatě taková žádost z jedné strany o vzájemné kamarádství.

    Co tady chybí, je nějaké smysluplnější využití vzájemného kamarádství. Když tu kdysi dřívější šéfové Alíka vymýšleli vizitky, tak je vůbec nenapadlo, že by vzájemné kamarádství měli nějak vnímat, proto jsou na vizitkách ty dva seznamy. Mně by přišel lepší jeden seznam právě jen těch vzájemných kamarádů – proto jsme vytvořili oddělenou stránku s přehledem kamarádů, kde vzájemní kamarádi jsou na prvním místě.

    Třeba věnování dárků potřebuje vzájemné kamarádství. Časem pro ně možná najdeme využití i jinde… v nějakých hrách…

    Příspěvek z 19. října 2023 v 16:52.
    panglaq v něm napsal:

    Oboustranné kamarádství bych taky bral, současné pojetí mi nepřijde moc smysluplné - můžu mít moře kamarádů, ostatním se zobrazí, že se se mnou někdo kamarádí, ale k čemu to je? Navíc se ani nezobrazuje, že jsme navzájem kamarádi.

    Příspěvek z 19. října 2023 v 8:52.
    Palačinka1 v něm napsal:

    Kamarádství na Alíkovi. Nenašel bych asi ani jediný důvod, proč to tady ještě funguje; nepřináší žádné nové funkce a ten systém mi přijde také zastaralý. Vysvětlím - do kamarádů si může kdokoliv, přidat kohokoliv a to bez možnosti ovlivnění druhé osoby. Například, když si mě někdo přidá do kamarádů, a já to nechci, nejde to nějak ovlivnit. Lepší by bylo, kdyby kamarádství bylo povinně oboustranné, takže když se chci zobrazovat jako kamarád nějakého člověka, ten člověk se mnou musí také kamarádit a naopak. Neberte to prosím jako kritiku, ale jako konstruktivní kritiku pro zlepšení UX ze strany uživatele na Alíkovi. :-)

    Příspěvek z 18. října 2023 v 18:13.
    lékařský v něm napsal:

    Přemýšlím, že bychom v téhle nástěnce mohli vyžadovat nějaké pravidlo nadepsání příspěvku, aby bylo v nich jednodušší hledat (a udržet jeden nápad na jeden příspěvek).

    Každý nápad musí být shrnut v podobě nadpisu, který bude napsán uživatelem na začátek příspěvku s pomocí značky (nadpis). Podobně jako v nástěnce o falešných původech slov.

    Příspěvek z 18. října 2023 v 18:06.
    panglaq v něm napsal:

    –MM–: Když myslíš...

    Příspěvek z 18. října 2023 v 18:01.
    –MM– v něm napsal:

    panglaq: Z kontextu bylo očividné, že o technickou poradnu nejde, tam věk tazatelů většinou nikoho nezajímá… nenapadlo by mě, že by tam někdy někdo mohl chtít hledat podle věku.

    Dále navrhuji zvětšení emoji smajlíků
    Myslím, že to nejde. Jde je vyměnit za obrázky, což je v plánu (čeká to na nějaké jiné úpravy).

    Statistika…

    Nástěnka:

    Vznikla:
    13. července 2017 ve 13:58
    Založil:
    dennisvet
    Obsahuje:
    ~ 2 tisíce příspěvků
    Moderátor:
    Tobias7
    (kulisák)