Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Necháte se očkovat proti covidu?

    « Novější příspěvky
    Příspěvek z 30. ledna ve 21:54.
    –MM– v něm napsal:

    Mame: „ale když už člověk odpovídá pořád na to samé, proč?
    Pokládám otázky, na které nedostávám žádné odpovědi. :-(

    Jak poznáváš, které zdroje informací jsou pravdivé?

    Jak často jsou reinfekce lepší nebo horší než první infekce?

    Může podle tebe existovat vakcína, která funguje? Pokud ano, jak se pozná?

    Kdyby existovala vakcína, která funguje, bylo by správné hledat cesty, jak přemluvit lidi, aby ji chtěli?

    Kdyby covid zabíjel s třicetkrát větší pravděpodobností než zabíjí teď, změnilo by to něco na otázce očkování? Měla by vakcína také problém, když by vznikla moc rychle?

    Jasný, ale co do vás píchnou když se necháte očkovat? Covid.
    Ne, jen neaktivní bílkovinu podobnou té, která je v covidu. Cílem je naučit imunitní systém reagovat na koronavirus bez toho, aby byl člověk nakažený (a nakažlivý).

    Příspěvek z 30. ledna ve 21:48.
    Lívanečka v něm napsala:

    Teoreticky máš pravdu, ale vakcínou neriskujes vedlejší věci jako post-covid (ve třídě Bramboráka byly dva kluci v nemocnici, dostaly ten syndrom a bylo zle) což se ti po vakcína nestane, hlavně po vakcína nemůžeš v ten moment, co jsi “infikovaný“ vakcínou nikoho nakazit u covidu ano

    Příspěvek z 30. ledna ve 21:33, upravený vzápětí.
    Mame v něm napsal:

    Já jenom říkám, že neočkovaný v>X<-šichni odsuzují, ale proč?

    Jasný, ale co do vás píchnou když se necháte očkovat? Covid. Takže moje tělo už bude vědět, co je ten vír zač. Víš?

    Příspěvek z 30. ledna ve 21:32.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    Ještě chci říct, že i když pokuď jste měli jen lehký kovid, neznamená to, že nemůžete mít post-covidový syndrom a můžete být na jip

    Příspěvek z 30. ledna ve 21:29.
    Johannes v něm napsal:

    Mame: V tom případě musíš respektovat to, že i ostatní ti na zprávy budou odpovídat. ;-)

    Příspěvek z 30. ledna ve 21:25.
    Mame v něm napsal:

    Lívanečka: jsem holka;-)
    Johannes: Proč jsem nenapsat svůj pohled na věc? Přijde mi docela blbý ignorovat zprávy. ;-)

    Příspěvek z 30. ledna ve 21:22.
    Johannes v něm napsal:

    Mame: Jedna technická. Mohlo být relativně jasné, že když napíšeš něco, co není mainstream, tak rozpoutáš diskusi. :-D No, je přeci na tobě, zda budeš odpovídat, nebo ne, když ty přestaneš odpovídat, lidi s tebou přestanou diskutovat.. ;-)

    Příspěvek z 30. ledna ve 21:07, upravený po 5 minutách.
    Lívanečka v něm napsala:

    Mame: Teď úplně mimo mísu, ale promiň že jsem tě doteď oslovovala jako holku, až teď jsem si všimla, že jsi kluk :D

    Edit: nebo ne? Já nevím podle čeho se mám řídit :DD

    Příspěvek z 30. ledna ve 21:02.
    Mame v něm napsal:

    Chápete to, že někdo tady jen napíše svůj a názor a vy ho hned zahltit energie otázkami?
    Já chápu, že tohle je diskuze, ale když už člověk odpovídá pořád na to samé, proč?
    To nevidíte, že ostatní už toho mají dost?

    limouse: děkuji mooooc
    -MM-: tak někdo to má naopak;-)

    Příspěvek z 30. ledna v 19:56.
    MrTheBest v něm napsal:

    Já se nechal očkovat jen proto, že funguju dost aktivně a být nějak omezený by mě štvalo, jinak je to podle mě úplně zbytečný. Vakcíny se nebojím, to zas ne, moje tělo přežilo i horší věci, ale nebál bych se i bez ní. Prostě je to jen další nemoc. Takových tu už bylo. Umírají i očkovaní i neočkovaní. Je to ve výsledku jedno. Každý ať se rozhodne sám, jestli to chce, nebo nechce.

    Příspěvek z 30. ledna v 19:11.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    No a díky vakcínám už tu nejsou např. pravé neštovice

    Příspěvek z 30. ledna v 19:06.
    Lívanečka v něm napsala:

    DžungaráčekChlupáček:No právě, tak proč mít obavy z té covidové. Že byla udělaná za krátkou dobu? Taky na to byly prostředky a všechno se udělalo jak mělo, nalilo se do toho mnoho peněz, že nevíme co to udělá za 10 let? To ani u covidu nevíme

    Příspěvek z 30. ledna v 19:04.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    To sice nevím, ale vakcíny prochází mnoho testy, než se jimi začne očkovat.

    Příspěvek z 30. ledna v 19:03, upravený vzápětí.
    Lívanečka v něm napsala:

    To se říkalo i u vakcíny na obrnu, spalničky, záškrt, prostě u všeho, na všechny tyhle nemoci se dneska očkuje úplně běžně

    Navíc nevíš, co ti prodělaný covid udělá za 10 let

    Příspěvek z 30. ledna v 19:01.
    KaJHrdinky v něm napsala:

    No ale ty si očkovaná třeba rok a nevíš co se ti stane za 10

    Příspěvek z 30. ledna v 18:55, upravený po 3 minutách.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    Je to normální vakcína. Já jsem očkovaná proti všemu možnému a jsem v pohodě. Je mnohem, mnohem větší pravděpodobnost, že tě zabije covid, než očkování.

    Příspěvek z 30. ledna v 18:54.
    KaJHrdinky v něm napsala:

    Ale nevíte co se stane za 10let...

    Příspěvek z 30. ledna v 18:45, upravený po 9 minutách.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    Celá moje rodina je očkovaná a všechny max. bolela ruka, byli unaveni, nebo je bolela hlava. A pokuď už jste covid měli, neznamená, že ho můžete mít znovu a že můžete mít mnohem horší průběh. I děti mohou mít těžký průběh, nebo také mohou mít post-covidový syndrom.
    Například dcera Adély Elbel má covidový syndrom a byla (nebo je) na ventilátoru, a to byla úplně zdravá. :-(
    Tady kdyztak máte video: https://video.aktualne.cz/dvtv/nastvalo-me-co-karel-janecek-rekl-moje-dite-na-aro-neni-jedn/r~d494a17e7f5911eca9b1ac1f6b220ee8/

    Příspěvek z 30. ledna v 18:40.
    agnes_s v něm napsala:

    Danielenl: Já se očkovat nikdy nebudu… Danielenl...ty tady uvádíš samé špatné následky...ale, třeba mě a cele mojí rodině ( a to je moje babička astmatik..) se nic takového nestalo. Mám za sebou 1.dávku a zítra jdu na druhou... nebylo mi blbě a neočekávám že tu začnu zvracet krev a vypadají mi všechny vlasy..To že se někomu někdy udělá špatně se klidně může stát...To přiznávám...ale rozhodně se to nestane každému;-):-D

    Příspěvek z 30. ledna v 18:10.
    KaJHrdinky v něm napsala:

    Já se teda očkovat rozhodně nenechám

    Příspěvek z 30. ledna v 18:03.
    –MM– v něm napsal:

    lékařský: Souhlasím, že by diskuse neměla překročit určité meze. Také by jí pomohlo zvolnit. Stejně jako všem politickým diskusím na internetu, kde se do sebe pouští znesvářené strany hlava nehlava. (Před sedmi až šesti lety jsem chtěl zřídit web na nějaké seriózní diskutování o velkých otázkách, ale než ten nápad uzrál, skončil jsem na Alíkovi. :-))

    limouse: Rozhodně neobhajuji osobní útoky. Nemám pocit, že by Mame někdo vyloženě zesměšňoval, i když některé příspěvky asi z jejího pohledu není radost číst.

    Jen říkám, že zastánci postupu výhodnějšího pro skupinu vnímají diskusi z jiného úhlu, než zastánci postupu výhodnějšího pro jednotlivce. To, že jádro sporu je ve skutečnosti kolektiv vs. jedinec, je zřejmé z toho, že odpůrci očkování nechtějí očkování plošně zakázat (což by měl být logický důsledek obavy, že je nebezpečné) a že zastánci očkování občas sami nejsou očkovaní (já třetí dávku odkládám a odkládal jsem i první dvě, protože jsem líný někam chodit :-)).

    Příspěvek z 30. ledna v 17:55.
    Robert06 v něm napsal:

    ok

    Příspěvek z 30. ledna v 17:41.
    limouse v něm napsala:

    Přijde mi fakt hnusný někoho zesměšňovat jen proto, že má jiný názor, chovat se k němu tak hnusně jak jste se chovali k Mame, a pak víceméně říct, že to je normální chování když jde o očkování

    Příspěvek z 30. ledna v 17:34.
    lékařský v něm napsal:

    –MM–: Názory lidí ochranné bubliny nepotřebují, ale lidi samotní asi ano. Některé diskuze (teďka zejména o hlavním tématu vakcín) mi připadají spíše jako boje dvou stran, které zastávají každá svou verzi pravdy.

    Lidem se nelíbí (a je jedno, které straně konkrétně), že někdo dokáže podporovat nějakou myšlenku, která obrací tu druhou úplně naruby. A ačkoliv to nikdo většinou nemyslí špatně, proti takové obrácené myšlence se odvolávají třemi způsoby:

    1. vlastním názorem čili buď tím, co mně přijde logické nebo je mi dostáváno v mé sociální bublině,
    2. dohledatelnými fakty, které jsou ověřené i neověřené.
    3. nadávkami – to, k čemu se schyluje, když první dva způsoby nezabírají.

    Tento druh diskutování se mi vůbec nelíbí. :-(

    Příspěvek z 30. ledna v 17:27.
    –MM– v něm napsal:

    Danielenl: Máš mobil? Jestli ano, tak mobilní operátoři (a Google nebo Apple) vědí docela přesně, kde se nacházíš, bylo by zbytečně pracné a drahé implantovat do tebe něco navíc. :-)

    Robert06: Světově je naočkovaná víc jak polovina lidí. 4,8 miliardy z necelých osmi miliard.

    limouse: Očkování (jakékoliv) patří mezi ty záležitosti, u kterých budou zájem jednotlivce a zájem skupiny často v opozici. Proto je naprosto logické, že zastánci očkování hledají způsob, jak ostatní přesvědčit, a odpůrci očkování trvají na tom, že jejich názor musí být respektován. Je to naprosto přirozená součást tohoto druhu diskuse.

    Příspěvek z 30. ledna v 17:22.
    Dana395 v něm napsala:

    Pořád nejsem naočkovaná a žiju!!! To je co, že?? :-P8-P8-P8-D

    Příspěvek z 30. ledna v 17:15.
    limouse v něm napsala:

    Já ale neříkám, že je špatně projevit svůj názor. Mně se jen nelíbí, když někdo vnucuje své názory ostatním. Každý má právo mít vlastní názor a říct ho nahlas. Co nechápu je, proč má někdo zapotřebí mu ten názor vyvracet a snažit se mu vnutit ten svůj.
    Samozřejmě je taky v pořádku někoho upozornit na zdroj, o kterým si myslíte, že je nepravdivý a doporučit mu zdroje, kterým věříte vy. Je ale na nich, zda tomu budou věřit i oni. Pokud to vnímat stejně nebudou, proč mít potřebu jim to cpát znovu a znovu? Vždyť se nic neděje, ať se prostě rozhodnou sami.

    Příspěvek z 30. ledna v 17:09.
    Robert06 v něm napsal:

    jo, ale já mluvím o světě

    Příspěvek z 30. ledna v 17:07.
    majdula2000 v něm napsala:

    Lidí ve věku 12+ už má (u nás v ČR) alespoň první dávku zhruba 75 %, Roberte.;-)

    Příspěvek z 30. ledna v 17:07.
    Robert06 v něm napsal:

    i kdyby se všichni naočkovali, nemusí to fungovat, a ani polovina lidí se nenaočkuje

    Statistika…

    Nástěnka:

    Vznikla:
    8. června 2021 v 19:28
    Založila:
    Obsahuje:
    ~ 400 příspěvků
    Moderátorka:
    marbo1212
    (kulisačka)

    Související dotaz: