Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Necháte se očkovat proti covidu?

    « Novější příspěvky
    Příspěvek z 30. ledna v 17:07.
    Robert06 v něm napsal:

    i kdyby se všichni naočkovali, nemusí to fungovat, a ani polovina lidí se nenaočkuje

    Příspěvek z 30. ledna v 17:03.
    Danielenl v něm napsala:

    Já se očkovat nikdy nebudu,. Nevěřím tomu, a bůh ví co to vůbec je. To vám mohou klidně říct že to je vakcína a může to být třeba plácnu blbost voda s bakteriemi. Mě třeba při odběru krve v nemocnici nakazili nějakým virem nebo co nevím už název. A jak můžete vědět že vám to nezkrátí život? Že vám to nezmění něco v těle? Třeba zrovna vám ten vir vpraví do těla nebo sledovací zařízení aby věděli kde se nacházíte. Oni vědí svoje a nám třeba říkají jaký t není zázrak,

    A kdyby to bylo tak dobré tak by vás neuplácely za to že se naočkujte tak vám dají peníze neb mobil.
    MŮJ NÁZOR

    A mojí babičce po první dávce vypadaly vlasy a to je měla dlouhé a husté a ted tam má minimum. A teta po první dávce zvracela krev.:-c:-E

    Příspěvek z 30. ledna v 16:45.
    –MM– v něm napsal:

    Mame: Neodpovídáš mi na otázku, jak poznáváš, které zdroje jsou pravdivé.

    Může podle tebe existovat vakcína, která funguje? Nebo je to fyzikálně nemožné?

    Byly tady mnohem horší nemoci, taky se čekalo, že to tady je navždy a není. Očkování proti nim nebylo.
    Většinou kvůli nim značná část populace vymřela, přežívali jen ti, kdo měli v náhodném genetickém mixu štěstí (ne nutně ti, kdo byli silnější/lepší). Je to taková morbidnější varianta řešení nemocí. Když se pak potká promořená populace s nepromořenou, tak to jsou jatka. Nerozumím, proč bychom si měli dávat takovéto středověké cíle. Já jsem docela rád za civilizační pokrok, patřím mezi lidi, kteří jsou díky němu naživu.

    špatný průběh covidu mít nebudu, kvůli tomu, že moje tělo už covid zažilo
    Viděla jsi data o tom, jak probíhají reinfekce? (Já ne, jen se ptám, jestli máš nějaké informace, které tě naplňují touto jistotou.)

    limouse: Nemyslím si, že názory lidí kolem sebe potřebují nějaké ochranné bubliny, že jsou něco posvátného, čemu se nesmí otevřeně vzdorovat. Jsem stoprocentně rád, když někdo poukáže na mé chybné dojmy, nebo na špatné informace, ze kterých vycházím – alespoň se něco dozvím. A rozhodně mě zajímá, jak přemýšlí jiní lidé, zejména v situacích, kdy masy jednotlivců ovlivňují celkovou situaci.

    Už mnoho let část odborníků upozorňovala, že kvůli častějšímu cestování lidí hrozí světové epidemie. Ta hrozba tady je a bude pořád. Nemyslím si, že covid je poslední. Způsob, kterým tuto krizi společně řešíme, ovlivní vývoj dalších pandemií.

    Příspěvek z 30. ledna v 16:44.
    Lívanečka v něm napsala:

    Mame:Lidí jako ty je tu víc

    Já sama jsem se dřív, hned na začátku nechtěla očkovat, bála jsem se totiž vedlejších účinků. Teď už se nebojím a jak jsem psala, mám dvě dávky :-)

    Takže prostor na změnu je vždy

    Příspěvek z 30. ledna v 16:43.
    majdula2000 v něm napsala:

    Nástěnky ale slouží k diskuzím, od toho jsou...

    Očkování nezabrání tomu, aby člověk covid dostal, ale tomu, aby nebyl pro něj a jeho okolí tolik nebezpečný.;-)

    Příspěvek z 30. ledna v 16:40.
    Robert06 v něm napsal:

    podle mě to očkování nijak zvlášť nepomůže, já jsem očkovaný a stejně mám covid

    Příspěvek z 30. ledna v 16:39.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Jsou známy i případy lidí, kteří při druhém covidu měli podstatně horší průběh než při prvním.

    Příspěvek z 30. ledna v 16:37.
    Mame v něm napsal:

    Konečně někdo

    Příspěvek z 30. ledna v 16:30, upravený vzápětí.
    limouse v něm napsala:

    Já také nemám v plánu nechat se očkovat, nelíbí se mi přístup k očkování a ani tomu zatím tolik nevěřím.
    Taky se mi nelíbí jak jste hned agresivní proti komukoliv kdo se nechce očkovat. Tahle nástěnka je pouze o tom, zda se necháte očkovat proti covidu, respektujte proto prosím názory ostatních a i přesto, že máte jiný názor, můžete si jej nechat pro sebe, nebo ho klidně i vyslovit, ale prosím, nesnažte se ho někomu vnutit :)

    Příspěvek z 30. ledna v 16:26.
    majdula2000 v něm napsala:

    Nezapomínejte také na to, že se objevují stále nové a nové mutace, které se „chovají“ odlišně. To, že člověk nějakou zvládl bez komplikací, ještě nemusí nutně znamenat, že to tak bude i s jinými.;-)

    Příspěvek z 30. ledna v 16:18.
    Mame v něm napsal:

    Já, ale už vím, že špatný příběh covidu mít nebudu, kvůli tomu, že moje tělo už covid zažilo.;-)

    Příspěvek z 30. ledna ve 13:48.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Očkování samozřejmě vyvolá nějakou reakci organismu, proto se očkuje, kdyby žádnou reakci nevyvolalo, tak by bylo zbytečné. A může mít i nepříznivé účinky, existují dokonce konkrétní skupiny pacientů, kteří očkováni být nesmějí. A o některých, kterým očkování může uškodit, se to neví. A nepříznivé účinky může mít i řádně vyzkoušená a otestovaná vakcína; proto i když se očkuje třeba proti obyčejné žloutence, tak vás vyzvou, abyste tam po očkování čtvrt hodiny počkali, jestli nebudete mít nějakou nepříznivou reakci.

    A ano, uvádí se, že na následky očkování proti covidu již zemřelo několik tisíc lidí. Jenže na následky covidu už několik miliónů. Takže i kdyby očkování snižovalo pravděpodobnost těžkého průběhu onemocnění jen o jediné procento, pak by statisticky bylo méně obětí v případě očkované populace. Ve skutečnosti snižuje pravděpodobnost několikanásobně.
    A kromě toho je otázka, co by se stalo, kdyby ti, kteří zemřeli na očkování, nebyli očkovaní a chytli by covid. Pokud jejich organismus na tom byl tak, že ho zabilo očkování, je dost pravděpodobné, že by se nevyrovnal ani se samotným covidem.

    Samozřejmě, že, a o tom se málo mluví, je zapotřebí, pokud stát doporučuje očkování, byť nepovinně, tak by měl nějak rozumně odškodnit ty, kteří z očkování budou mít nějaké vážné následky. Pořád by to pro ten stát bylo nesrovnatelně levnější než léčit neočkované nemocné covidem.

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:56.
    lékařský v něm napsal:

    Jenom prosím vás nepřesypejte tu diskuzi na úroveň toho, že se tu začnete urážet a hádat o tom, kdo má pravdu. Zase není důležité mít jednoznačnou odpověď na to, čemu můžete věřit. Svět je komplikovaný a na otázky o něm nelze mnohdy odpovídat jednoduchými odpovědmi.

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:47.
    Mame v něm napsal:

    Že se tady diskutuje, ale tohle nemá cenu, protože já se vám tady snažím vysvětlit můj pohled na očkování, ale vy mi ho pořád vyvrátíte a máte jen to svoje.

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:41.
    majdula2000 v něm napsala:

    Hromada lidí, kteří neočkovaní končí na ventilátorech v nemocnicích, si hned „sype popel na hlavu“. A proč? Protože až tehdy vědí, že kdyby se naočkovat nechali, tak se to vůbec nemuselo stát. Ale to jsou přesně ti lidé, kteří to pochopí, až když je pozdě... A pak jsou rádi, když se vůbec z té nemocnice dostanou živí.

    Kde se kdo do tebe naváží? Tady se pouze diskutuje, od toho diskuze jsou.

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:40, upravený po 5 minutách.
    Lívanečka v něm napsala:

    Ale o tom je diskuse, je to o výměně názorů, zdrojů a někdy i trochu o hrotech :D

    Já se i snažím nebýt ten člověk který je takový že: „Jsi antivaxer, automaticky jsi špatná, antivaxeři jsou špatní" jak bohužel mnoho vaxerů bývá, já si ani nemyslím, že jsi nějaký antivaxer (nwm jestli je pro slovo antivaxer nějaká definice, ale já nějakou mám a nesplňuješ ji, možná pro tebe smůla, možná štěstí, idk)
    Názory ostatních mne zajímaly a jsem ochotná diskutovat

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:38.
    Mame v něm napsal:

    Tak pokud vím tak jste mi napsali, abych vám sem poslala alespoň jeden článek nebo video, já jsem to udělala ono to není dobrý ještě? Já nepotřebuji nikomu nic dokazovat, tohle je můj názor, vy máte svůj názor tak se do mě navážejte. Jo?😚

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:34, upravený po 3 minutách.
    JáJá1 v něm napsal:

    Mame: Přečti si druhý odstavec: –MM–: Girl_loser : „ tímhle lidi, kteří se….
    Myslím, že na rozdíl od toho viru, který se stále vyvíjí, je očkování ozkoušené dostatečně.

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:33.
    Lívanečka v něm napsala:

    Mame:

    Jak poznáš pravdivý zdroj?

    • Že je to z médií, která jsou prověřená, třeba Aktuálně.cz a ne z pochybných typ otevrisvoumysl.
    • Informace si můžeš ověřit ve dvou a více relevantních zdrojů.
    • Najít od koho je článek napsán (asi nejlepší je ČTK si myslím)
    • V článku by měly být napsaný zdroje, prověř si ideálně i ty zdroje z článku
    • Je napsaný článek na 1.4? Tak je to nejspíš aprílový článek, těch se každý rok vyrojí hromada

    Doufám že jsem to napsala dobře, ale minimálně já si takhle informace ověřuji ;)

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:30.
    Mame v něm napsal:

    Každý se může někdy mýlit, kolikrát vláda něco tvrdila a nebyla to pravda?

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:27.
    JáJá1 v něm napsal:

    Mame: U mne Peková skončila už s tím, že před 2 lety tvrdila, že virus určitě do Vánoc sám zmizí, samozřejmě se to nestalo.
    Myslím, že odborník na infekční choroby o tom ví víc, než zubní lékař Šmucler, který patří mezi tyto „odborníky".

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:27.
    Mame v něm napsal:

    Záleží na IMUNITĚ a nemocích člověka. Ano, je to mé rozhodnutí, ale rozhodně je mi příjemnější mít covid než se nechat očkovat

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:23.
    majdula2000 v něm napsala:

    Jestli něco může ničit zdraví, tak je to covid! Očkování není nebezpečné, pokud by bylo, opravdu by byly naočkované miliardy lidí po celém světě? Určitě ne...

    Už tady mockrát padlo, že samozřejmě, že i očkovaní to mohou chytnout, ale je u nich mnohem menší pravděpodobnost těžkého průběhu. Jestliže ale chcete ten těžký průběh riskovat, a tím ohrožovat svoje zdraví, tak je to vaše rozhodnutí.

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:23, upravený po 3 minutách.
    Mame v něm napsal:

    Jo, to že měl jinou nemoc, naznačuje jen to, že ostatní DŮLEŽITÉ nemoci se zanedbávají. Jo a jak poznám, že to tvoje (JáJá1) je pravdivé?

    Já ti moooc doporučuji kouknout se na paní Pekovou a pak až něco říkat;-)

    Roberte, souhlasím s tebou děláš to pro sebe a pokud očkování věříš, tak mu věř. Děláš to dobře, ale já která mu nevěří, mu věřit nebudu. Je to každého věc, kazdy by si měl najít svůj názor.

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:21.
    Robert06 v něm napsal:

    já jsem očkovaný, ale dělám to pro sebe, vemte si kolik lidí porušuje nařízení...

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:20, upravený po 5 minutách.
    Lívanečka v něm napsala:

    Mame:Samozřejmě že je to možné že někdo umře po vakcína, děje se to v promilích u všech vakcín, lidé mohou mít alergii, nebo jiné potíže, koukala jsi na to první video o vakcínách? Tam je to nestranné a opravdu tam jsou podložená fakta, je tam pak i rozkreslene úplně všechno. Moc doporučuji

    Edit: Hlavně v tom článku píšou, že zemřel až dva týdny po očkování dva týdny to je hrozná doba, pokud by očkování bylo jedinou příčinou , tak se to projeví dříve

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:15, upravený po 3 minutách.
    JáJá1 v něm napsal:

    Cituji: Muž údajně po první dávce očkování prodělal zánět myokardu.
    A 2. někde jsem zase četl já, že: Může být po očkování zánět myokardu, ale po prodělání COVIDU to je častější.
    V rychlosti jsem našel toto:
    https://m.vtm.zive.cz/vetsina-pacientu-kteri-prodelali-covid-19-ma-problemy-se-srdcem-ukazaly-dve-odborne-studie/a-205219

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:13.
    Mame v něm napsal:

    Samozřejmě, že ne. Ale nehodlám si ničit zdraví.;-) Byly tady mnohem horší nemoci, taky se čekalo, že to tady je na vždy a není. Očkování proti nim nebylo. Za chvíli to chytnou i očkovaný a budeme promořený.

    Příspěvek z 30. ledna ve 12:07.
    majdula2000 v něm napsala:

    Ať mi klidně dají i čtvrtou nebo pátou. Když je to způsob, jak se vrátit k normálnímu životu, tak proč ne? Vy snad chcete žít do konce života ve světě plném pandemie?

    Příspěvek z 30. ledna v 11:59, upravený po 3 minutách.
    Mame v něm napsal:

    Tak pokud jsi to četl tak tam jasně píšou, že lékaři řekli, že umřel na tu vakcínu.

    Něco vám tady napíšu, co řekla paní Pekova a já s ní naprosto souhlasím.
    A až jim dají 64 davku, tak proč ne i 65? Je to pravda opravdu začalo to na jedny, pak tedy druhý teď začali třetí dávat. A teď už i čtvrtou. Teď začali očkovat proti covidu zvířata.:-(tak kam se to dostaneme, že by neměli už komu dávat vakcíny?

    Statistika…

    Nástěnka:

    Vznikla:
    8. června 2021 v 19:28
    Založila:
    Obsahuje:
    ~ 400 příspěvků
    Moderátorka:
    marbo1212
    (kulisačka)

    Související dotaz: