Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Příroda se blíží ke konci!

    « Novější příspěvky
    Příspěvek z 1. prosince 2019 v 16:30.
    andyell v něm napsala:

    Jakto že se blíží ke konci??

    Příspěvek z 1. prosince 2019 v 15:01.
    Matisek v něm napsal:

    Takže to, že ji nominovali na Nobelovu cenu míru je důkaz toho, že to dělá pro peníze? Jsi upadl?
    To je jako kdybys řekl, že jsem nadšenec do starých aut, protože mám na Alíku hodnost „zasloužilý veterán“
    Navíc, jestli to dělá pro peníze, nač by odmítala ekologické ceny (které rovněž přicházejí i s penězi)?

    Kopčeme mám takový pocit, že chodíš na Alíka jenom pro peníze, protože sbíráš kačky! 8=

    Kopčem v něm napsal:

    Grétka to nikde neprohlásila protože je tak jednoduchá že na to nemá,ale má svůj tým ekoteroristů,kteří to udělali za ní a skutečně jí nominovali na cenu,naštěstí jsou ve výboru rozumní lidé,ale toto je důkaz toho,že Grétka to dělá jenom za peníze :-)

    Matisek v něm napsal:

    Ano, mýlka je možná, ale já bych každopádně nevtahoval do diskuze žádná data, která nemám potvrzená.
    Ohledně Gréty, kde ona prohlásila, že je jejím cílem Nobelova cena?

    Kopčem v něm napsal:

    To je docela možný že se mýlím,vždyť mýlit se je tak lidské,ale Grétka se rozhodně nemýlila když cílila na Nobelovu cenu míru spojenou i s finanční odměnou v přepočtu zhruba 20ti miliónů Kč,to mířila docela přesně,no holt se jí to nepovedlo,ale takový už je život.

    Matisek v něm napsal:

    „Ale v roce 1415 byl upálen Jan Hus a tím se ovlivnilo podnebí, historie žvažva žijeme smrt 90% sleva!“

    Mám takový pocit, že Kopčem místo svého mozku užívá jakýsi generátor náhodných odpovědí. :-D

    –MM– v něm napsal:

    Colossus: Žádná země nikdy nevyráběla 90 % energie z jádra. Nejblíž tomu byla ta Francie, která tuším ani nikdy nepřesáhla 80 %.
    Za neozdrojovaná data ručí ten, kdo je do debaty zatáhl.

    Colossus v něm napsal:

    Spíš bych řekl, že se mýlí, třeba to ví z učebnice, která už je zastaralá...:-)

    –MM– v něm napsal:

    Kopčem: Proč lžeš? Viz www.world-nuclear.org/information-library/facts-and-figures/nuclear-generation-by-country.aspx.
    Francie vyrábí v jaderných elektrárnách 71,7 % energie, USA jen 19,3 %. (ČR 34,5 %)

    Kopčem v něm napsal:

    -MM-:Ano,máš pravdu,já jenom že 90 procent energie ve Francii se vyrábí v atomových elektrárnách,stejně tak jako v USA,ale tam už jsou asi dále než si Grétka myslí ;-D

    Příspěvek z 30. listopadu 2019 v 0:50.
    –MM– v něm napsal:

    Kopčem: Stále ti nerozumím. Čteš vůbec, co píšu?
    Znovu mi zkoušíš podsouvat nějaké extrémistické blábolení. ;-D

    To si podle tebe musí člověk vybrat mezi dvěma tábory blbců? V tom tvém nejsem, ale nejsem ani v tom druhém. Jak vůbec můžeš s takhle černobílým pohledem na svět fungovat? Nelišíš se od skalních obdivovatelů Gréty, běžíš hlavou do téže zdi, akorát z opačné strany...

    Příspěvek z 29. listopadu 2019 ve 23:54, upravený po 8 minutách.
    Kopčem v něm napsal:

    -MM-:Tak to fakt nemá cenu,člověk podnebí neovlivňuje ani svojí činností,tak dobře vraťme se do pravěku kde nic není a skutečně za dvacet let vyhyňme,zmrzňěme protože nebudeme čím topit,aby jsme neohrozili životní prostředí,nic nejezme,to fakt bude nejlepší aby jsme umřeli hlady,konečně zachráníte naší planetu

    –MM– v něm napsal:

    Kopčem: Neprokázal. Jen jsi řekl „stalo se to a to a přežili jsme to“. Definuješ změnu podnebí jako něco, co nepřežijeme? Proč si myslíš, že nemůžeme změnu podnebí přežít?

    Nechci ti kazit iluze, ale vyzkoušením se atomová bomba nenávratně rozbije. $>

    Kopčem v něm napsal:

    -MM-:ve 21:41 jsem naopak prokázal,že člověk průmyslovou revolucí a jadernými zbraněmi podnebí neovlivnil.Průmyslová revoluce a výbuchy jaderných zbraní neovlivňují životní prostředí na zemi,to znamená že když budeme topit dřevem,uhlím,plynem a naftou a když budeme někde zkoušet atomovky kvůli své obraně,jako aby byly ty atomovky funkční,tak jako to chce Donald Trump $>,protože jasně říká,od čeho ty atomovky vyrábíme,jenom abychom se mohli ubránit,tak to v žádném případě neohrožuje životní prostředí na zemi.

    –MM– v něm napsal:

    Kopčem: Nerozumím, co a proč mi tady vyprávíš o období páry.
    Mohl by sis prosím znovu přečíst, co jsem psal já? Přijde mi, že reaguješ na něco, co neříkám.

    V 19:22 jsi napsal, že člověk podnebí neovlivňuje.
    Ve 21:41 jmenuješ řadů věcí, kterými člověk prokazatelně ovlivnil podnebí.
    Takže ovlivňuje podnebí, nebo ne?

    Kopčem v něm napsal:

    Luxverač:Donald Trump to řekl velice správně že nebude stát investovat do emisí aut,proč by to ten stát dělal?Když emise aut neohrožují existenci lidstva?Ty tady argumentuješ s pseudovědeckými studií,to znamená s tzv.vědci,které nikdo nechce.

    Kopčem v něm napsal:

    -MM-:Průmyslová revoluce,období páry,lokomotivy jezdily na pohon z uhlí,byly pouze tepelné elektrárny,pluly zaoceánské lodě na pohon z uhlí,vyráběl se svítiplyn z uhlí,lidé topili v domácnostech na uhlí,spalovalo se dřevo ve velkém,lesy se kácely ve velkém,a žijeme?Žijeme,lidstvo nevymřelo po dvaceti letech,dále,konec 2.světové války skončil atomovém bombardování Japonska,dále probíhaly zkoušky atomových zbraní na povrchu země 30 let,v Rusku,USA,v tichomoří,žijeme po dvaceti letech?Žijeme :-)

    Ahoj_jsem_Petra v něm napsala:

    To jsou kecy ;-D

    –MM– v něm napsal:

    Kopčem: Proč si myslíš, že člověk nemá na podnebí vliv? Nedává mi to žádný smysl. Pokud si ohřeju litr vody ve varné konvici, tak jsem rozhodně v okolí konvice ovlivnil vzduch. Do jisté míry jsem ho ovlivnil i v okolních místnostech – i když méně. A dokonce jsem tím ovlivnil i vzduch venku, protože nežiju v hermeticky uzavřené komoře a pár molekul páry, kterou jsem vytvořil, se zkrátka dostane ven.

    Jakékoliv tvrzení, že člověk neovlivňuje podnebí, je absurdní nesmysl.
    Otázka je, do jaké míry ho ovlivňuje, ale o té tady vlastně nikdo nemluví, jsou tu jen zdramatizované výkřiky. Ale pokud je celý spor stavěný nějak vs. nijak, je správně nějak.

    Navíc je otázka ohledně zavinění lidí stejně docela mimoběžná. I kdyby člověk neměl žádný vliv, tak chce, aby se podnebí vyvíjelo příznivě pro jeho potřeby. Jinými slovy: děje se něco, co nechceme, aby se dělo, a je úplně fuk, kdo za to může.

    Kopčem v něm napsal:

    AhojjsemPetra:Já vím že to není o penězích ale o nový totáč,tentokrát o tzv.ekologický,věřím že za dvacet let my normální lidé stále tady budeme,ale oni se stále budou trápit dál ;-D

    Ahoj_jsem_Petra v něm napsala:

    Vždyť má bohaté rodiče, ale toto není o penězích...

    Kopčem v něm napsal:

    Luxverač:A ještě něco,kde ta Grétka vzala peníze na cestování po světě?Já kdybych nechodil do školy v pátek,tak bych měl tolik neomluvených hodin,že bych snad skončil v děcáku,natož abych cestoval do OSN

    Ahoj_jsem_Petra v něm napsala:

    Kopčem: člověk ovlivňuje planetu zemi. Když se vypalují třeba ty deštné pralesy a blablabla... Takže něco na tom bude, ale ohledně teploty to nemá takový vliv.

    Julian v něm napsala:

    Hele, je to poprvé co souhlasím s Kopčemem :-)

    raper454 v něm napsal:

    jo! no

    Kopčem v něm napsal:

    Luxverač:Znáš vůbec geologickou historii Země a historii Podnebí?Víš kolikrát bylo na planetě Země globální oteplení bez zásahu člověka?Víš proč byly na Zemi již čtyři doby ledové?Čtyři doby ledové byly v důsledku globálního oteplování.Skutečně si myslíš,že člověk zavinil tyto čtyři doby ledové svojí činností,když vůbec neexistoval?A jak my vysvětlíš ten fakt,že když vybuchla sopka Krakatoa,že v důsledku tohoto výbuchu deset let bylo ovzduší celé planety zahaleno tak,že slunce svítilo červeně,to byl také důsledek lidské činnosti?Podnebí vytváří planeta Země a ne člověk,takže člověk podnebí neovlivňuje,protože člověk svojí činností na to nemá zdroje,takže za dvacet let já si tady budu žít v klidu a pohodě,zatímco ty budeš ve své mysli stále trpět,je mi tě líto.

    Rokio v něm napsal:

    Podle mě by bylo dobré, kdyby vědci vyřešili problém s jadernou fůzí. Mnoho problémů by to vyřešilo.

    Příspěvek z 29. listopadu 2019 v 8:43.
    Ahoj_jsem_Petra v něm napsala:

    Tak víš co, instagram má vždy pravdu :D

    Příspěvek z 29. listopadu 2019 v 7:26.
    lékařský v něm napsal:

    Nečteš moc bulváru? :->
    Možná by jsi měl vědět, že všechno co je na internetu, nemusí být pravda. :-)

    Příspěvek z 29. listopadu 2019 v 0:09.
    Ahoj_jsem_Petra v něm napsala:

    Ták že... Tvoje zdroje informací a argumenty jsou dost ochablé. Jak tady už někdo několikrát zmiňoval, že to "globální oteplování" je proces který se děje jednou za x let. Ale abych šla tak nějak postupně... Amazonie rozhodně nehoří kvůli tamní či jiné vládě... Zapalují to lidé kteří to buď mají na obživu nebo na vytřískání co nejvíc peněz... Ano staří lidé umírají, ale většina určitě ne v důsledku větších teplot. Jak chceš zabránit plýtvání elektřiny či vody? To nám zakážeš se koupat a elektřina jenom na vaření a jinak svíčky? Ke zbytku se mi ani nechce vyjadřovat. A pokud si kupuješ "bio" ovoce, protože tam nejsou pesticidy a jiné hnusy, tak bohužel opak je pravdou...

    Statistika…