Škola trochu jinak (přijdi sem a uvidíš) – učíme
« Novější příspěvky
Dnešní teorie.
Z důvodu že jsem si spletl dny a zítřejší hodina byla dnes, zítra hodina nebude.

Vyhlašuji konkurz na učitele finanční gramotnosti!
Tenhle konkurz mám zase podmínky/úkoly, které porovnají vaše zkušenosti s finanční gramotností a také úkážou zda jste ideální učitel. Opět platí pravidlo, že čím víc jich splníte, tím větší šance je, že vás přijmeme. Však každý úkol/podmínka bude mít jinou váhu. Třeba hlasování ostatními kolegy má vždy nějvětší váhu.
Podmínky/úkoly:
- Jako každý konkurz mám pro vás písemný test. Člověk hlásící se na místo učitele finanční gramotnosti by měl vědět něco o penězích. A dopředu říkám, že vědět jaká bankovka má jakou barvu, tak nestačí!
- Nemám rád, když učí někdo, kdo neumí vůbec psát, nebo neumí základy českého pravopisu. Proto se kouknu na dopis, který mi napíšete, jak vypadá a taky na pár příspěvků napsaných za poslední dobu.
- O vašem přijetí budou hlasovat mí kolegové.
Pokud se chcete konkurzu zúčastnit, napište mi do pošty. Já vám pošlu ty úkoly a zařadím vás mezi účastníky.
Uzávěrka přihlášek je na neurčito. Podle zájmu bude určena.
Brzy také očekávejte konkurz na učitele výchovy ke zdraví.

lékařský: To je jak zpráva z tiskové konference z jednání vlády. Neee, dělám si srandu samozřejmě, je to super, díky za to.

Těžko říct.
Všechno, co jsem chtěl, tak se projednalo dnes. Pokud by to měla být porada jen o tvém předmětu, tak by to byla rychloporada.
No nevím, třeba rychloporadu asi uděláme.
KrálíčekSušenka: Nechceme zavádět nové jazyky. Každý má ve škole jiný druhý cizí jazyk, a proto by v takové francouštině mohl být někdo úplně na nule a někdo na vyšší úrovni. Takhle velké rozdíly v dovednostech daného předmětu dělat nechceme. Nám stačí, když je to o jednu nebo dvě třídy. U ostatních předmětů navíc každý má základy (případně u nových předmětů jako je výchova ke zdraví a finanční gramotnost je každý už zná a nebo je rychle pochopí, u jazyků učení základů je těžší).
Plus u cizích jazyků je důležité slyšet výslovnost. Online to není moc jednoduché zařídit.

Omlouvám se, vynášel jsem koše a potom jsme jeli nakoupit
Kdy bude příští pedagogická pořáda

Na pedagogické schůzi jsme se rozhodli:
- Na výchovu ke zdraví a finanční gramotnost bude vyhlášen konkurz.
- Systém známek se nově nebude zaznamenávat do Sborovny (Sborovna se ruší). Všechny známky si učitel bude zaznamenávat k sobě. V pololetí předá řediteli školy výsledné průměry.
- Stížnosti na žáky (poznámky) budou psány řediteli školy ihned po udělení.
- Zavadí se druhé hodiny v pátek a v sobotu. Páteční hodiny budou pravděpodobně určené pro nové předměty a ty sobotní pro náhradní hodiny (rozvržení dnů se může změnit). Náhradní budou sloužit pro náhradu hodiny, kterou vyučují zapomněl/nemohl udělat. Dělat náhradní hodinu nebude povinné, ale náhradní hodinu bude potřeba ohlásit v změnách rozvrhu.
- Rozhodování o třetím předmětu se přesune na příští pedagogickou poradu. Hogo se na tu dnešní nedostavil.

Vypadá to, že vyhrála finanční gramotnost.
Ale nebojte, ostatní předměty se mohou objevit znova v nějakém hlasovaní.

Jestli jsem to dobre pochopila známky zapisuji ucitele za testy atd...
A v pololeti bude vysvedceni?

Takže tady "Viktoria", akorát napsala, že má právo na svůj názor a nemusí hlasovat pro možnost, co se líbí zde uraženému uživateli. Není tam nic vulgárního, napsala jsem svůj názor, tak nedělej jako kdybych ti vyhrožovala.
Tady je dopis, který jsem napsala. Žádnou odpověď jsem nedostala.
lékařský neurazil jsem se já ale urazila mě viktoria avšichni ostatní kdybyste vyděli ty správy
Nemám rád tuto komunitu odcházím z alíka jdu hledat jinou doufam že mi přejete štěstí v hledání ale od vás to nečekám

Adee: Popravdě jsem zvažoval jestli mám dát šanci dostat se na místo učitele i ostatním nebo tohle místo nabídnout někomu z vás učitelů. Tohle bude asi téma na poradu.
předchozí | 1819202122232425262728 | další |
Nástěnka:
- Vznikla:
- 22. června 2018 ve 14:29
- Založil:
- Elisak76
- Obsahuje:
- ~ 3 tisíce příspěvků
- Moderátorka:
- Rodé
(architektka)