Škola trochu jinak (přijdi sem a uvidíš) – učíme
« Novější příspěvky
Přesně, úplně nesnáším obavy ze špatné známky.
Když někdo dostane test, kde jsou chyby podtržené a nahoře číslo 4, tak je z toho smutný.
Kdežto když mi učitel napíše
Ahoj, asi nerozumíš.... A dělal jsi chyby....
Oceňuji..... A dalo by se pro příště zlepšit......
Co je podle vás lepší?

Hogo: Slovní hodnocení je nejlepší forma hodnocení.
Nevyjadřuje se nějakými čísly, které řeknou, že buď umíš, nebo ne, ale dokáže se v nich zohlednit oboje.
Praktikovat by to asi tady i šlo, ale chtělo by to nějaký systém...

Chtěl bych říct, že nyní se u mě známkování čísly 1 – 5 nepodporuje. Veškeré hodnocení v mých předmětech nově bude podporovat hodnocení procenty (tj. 0 – 100 %).
Toto rozhodnutí je za účelem, lépe zohlednit veškerou snahu a nezaokruhlovat jí pod nějakou známku.
Z bodů u testů se nebude měřit známka, pouze se přepočítají procenta (u dřívějších výsledků z tohoto roku se všechny známky také prepočítají).
Zákon špatných výsledků stále platí. Výsledky, které budou pod 40 %, nebudu zapisovat.
Průměr procentových známek se bude počítat stejně, jako u normálních známek.
Pokud bude tento systém vyhovující, projedná se zavedení procent u ostatních učitelů.

Dnes budu asi zkoušet, ale hlavně bych rád probral vzácné plyny, halogeny a síru a pak z toho zadal test, pokud to nestihneme, tak si odsupluji další hodinu, někdy.

Doufám, že nevadí, že odpovídám za JMkolo83, ale v dnešní hodině matematiky jsme probírali římské číslice. Najdeš to i v informacích z hodin. Je tam k nim úkol.

Domácí úkol vypracovat test v informacích z hodin.
Zde se můžete podívat na látku hodiny.
předchozí | 2122232425262728293031 | další |
Nástěnka:
- Vznikla:
- 22. června 2018 ve 14:29
- Založil:
- Elisak76
- Obsahuje:
- ~ 3 tisíce příspěvků
- Moderátorka:
- Rodé
(architektka)