Tak schválně, kdo napíše nejvíce příspěvků?

Nástěnku založila dne 20. srpna 2010, je v sekci Volný čas a obsahuje 3432 příspěvků.

Nový příspěvek:

Přispívat mohou jen přihlášení uživatelé.

Pokud máš účet, , pokud ne, můžeš se zaregistrovat.

Příspěvek z 13. prosince 2017 v 17:27.
Bápa v něm napsala:

Já si už nevím rady. -4

Příspěvek z 13. prosince 2017 v 17:25.
Bápa v něm napsala:

Taky nemůžete najít čokoládového Alíka? -3

Příspěvek z 13. prosince 2017 v 17:25.
Bápa v něm napsala:

Jak se máte? -2

Příspěvek z 13. prosince 2017 v 17:24.
Bápa v něm napsala:

Ahoj -1

Příspěvek z 1. listopadu 2017 v 16:51.
anavercadav v něm napsala:

14

Příspěvek z 1. listopadu 2017 v 16:51.
anavercadav v něm napsala:

naschle13

Příspěvek z 1. listopadu 2017 v 16:50.
anavercadav v něm napsala:

ahoj12

Příspěvek z 1. listopadu 2017 v 16:50.
anavercadav v něm napsala:

zatím11

Příspěvek z 1. listopadu 2017 v 16:50.
anavercadav v něm napsala:

všichni10

Příspěvek z 1. listopadu 2017 v 16:50.
anavercadav v něm napsala:

mějte se 9

Příspěvek z 1. listopadu 2017 v 16:50.
anavercadav v něm napsala:

čauuu8

Příspěvek z 1. listopadu 2017 v 16:50.
anavercadav v něm napsala:

čaúú7

Příspěvek z 1. listopadu 2017 v 16:49.
anavercadav v něm napsala:

čau6

Příspěvek z 1. listopadu 2017 v 16:49.
anavercadav v něm napsala:

čau5

Příspěvek z 1. listopadu 2017 v 16:49.
anavercadav v něm napsala:

čau4

Příspěvek z 1. listopadu 2017 v 16:49.
anavercadav v něm napsala:

čau3

Příspěvek z 1. listopadu 2017 v 16:49.
anavercadav v něm napsala:

čau2

Příspěvek z 1. listopadu 2017 v 16:49.
anavercadav v něm napsala:

čau1

Příspěvek z 31. října 2017 ve 20:17.
ÁjaNeumannová v něm napsala:

To teda:-D:-D

Příspěvek z 31. srpna 2017 v 19:34.
Trecool v něm napsala:

7 let to je dost...........bude nástěnka veterán :D

Příspěvek z 24. srpna 2017 v 18:48.
–MM– v něm napsal:

Jára1312 mě pochopil správně, měl jsem zdůraznit, že mluvím o slučování navazujících příspěvků.

Češtinář: Vidíš, to s těmi duplicitami je zajímavý úhel pohledu. Kdybys měl vedle sebe dvě nástěnky, jedna by měla pravidlo „smíte psát jen o králících“ a druhá pravidlo „smíte psát jen o králících, ale jen to, co se mi líbí, případně i něco jiného, co se mi líbí“, která nástěnka by asi byla životaschopnější? Já, kdybych si chtěl povídat o králících, tak bych určitě šel spíš do té první, protože tam mám jistotu, že dodržím pravidlo, kdežto u té druhé je to takové sporné.

Základní neshoda tady spočívá asi v tom, že někteří lidé vidí nástěnku jako hraní na opravdové diskuse, kde o nic moc nejde, takže někdo píše, někdo maže, nikomu na ničem moc nezáleží. Kdežto já beru téměř jakýkoliv obsah jako opravdovou diskusi, za každým vyřčeným slovem vidím nějaký úmysl a nějakou práci... a mazání beru jako čistě kázeňský prostředek, jako zákrok proti skutečně problematickému obsahu, a proto je mi hrubě proti srsti, aby toto právo měl v rukách někdo jen tak na hraní.

Příspěvek z 24. srpna 2017 v 10:37.
VeverkaČiperka123 v něm napsala:

čaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau

Příspěvek z 24. srpna 2017 v 10:34.
Češtinář v něm napsal:

A co takhle mazání sice opětovně zavést, ale ne tak, že by příspěvek zmizel se vším všudy, ale místo toho by byl text příspěvku nahrazen textem "Příspěvek byl smazán autorem." respektive "Příspěvek byl smazán zakladatelem nástěnky." (případně ještě "z důvodu..."), s tím, že kdo by chtěl nástěnku číst, by si mohl nechat tyto informace buď zobrazit, nebo takové příspěvky (aby ho nerušily) zcela odfiltrovat? Pak by mohlo být jasněji zřetelné, že tu původně byly ještě nějaké příspěvky navíc, které mohly ovlivňovat vyznění či výsledek konverzace a mazání by nebylo tolik matoucí, zároveň by však v nástěnce například tolik nerušily příspěvky mimo téma či opakující se příspěvky a zakladateli nástěnky (dříve "moderátorovi") by se vrátila možnost spravovat nástěnku. Ono totiž dřív, právě proto, že existovala možnost mazání, tedy "moderování" nástěnky, ani tak moc nevadilo, že existovaly třeba čtyři nástěnky na stejné téma, protože o každou se staral jiný moderátor a mohly tak mít různou "kvalitu".
Ovšem samozřejmě chápu, pokud by to bylo příliš technicky náročné a nemělo by to přínos odpovídající tomu, kolik by to dalo práce.

Příspěvek z 24. srpna 2017 v 8:19.
Jára1312 v něm napsal:

Ahoj,
jest-li jsem to pochopil já správně, tak to opravdu nevím, ale myslím si, že -MM- myslel, že se budou slučovat jen příspěvky od jednoho uživatele, který odpovídá do jedné hodiny, ale na jeho dotaz ještě zatím nikdo cizí nereagoval.
Tedy si myslím, že když už na příspěvek uživatele někdo jiný (tedy cizí) odpoví, tak by se potom už příspěvek od uživatele neslučoval, ale psal tak jako vždy. Tedy, by se měli slučovat jen příspěvky, kdo je napíše v kratším rozmezí než hodina, a nikdo zatím na jeho příspěvek ještě nereagoval. V případě, že by na jeho příspěvek někdo cizí už reagovat (odpovídal), tak by se to už neslučovalo.

Nebo tak jsem to alespoň pochopil já, jest-li, ale správně, tak to Ti bohužel už nemohu zaručit.;-)

Ahoj, Jára.

Příspěvek z 24. srpna 2017 v 8:05.
Pralinka2 v něm napsal:

Slučovat příspěvky poslané v kratším rozmezí než hodina? No, nevím. Já do nástěnky něco napíšu, ÁjaNeumannová mi za pět minut odpoví, a já za dalších deset minut zareaguji na její příspěvek a ta moje reakce se nenapíše za její příspěvek, na který reaguji, ale připíše se do toho příspěvku, co jsem napsal před čtvrt hodinou a na který reagovala... To je podle mě ještě účinnější rozbití konverzace, než smazání nějakého příspěvku.
Jo, sloučení příspěvků v rozmezí kratším než minuta bych chápal, i když jsem už i na nástěnce viděl dialogy s několika reakcemi během jedné minuty.

Příspěvek z 24. srpna 2017 ve 3:08.
–MM– v něm napsal:

ÁjaNeumannová:
ano, člověk má, podle mě, právo zpětně rozbít konverzaci, které se zúčastnil.
Proč? Jak zabrání tomu, když si někdo pamatuje, co napsal? Pak tu konverzaci pochopí jinak ti, kdo přišli dřív, než ti, kdo přišli později... a čím je tento rozdíl zdůvodnitelný? Pokud něco napíšu a později už s tím nesouhlasím, tak prostě napíšu, že s tím nesouhlasím, že jsem změnil názor (což není slabost!), a ne abych to mazal a předstíral, že jsem to nikdy neřekl. Smazání je také dost tichá akce, takže část těch, kteří by si měli říct „aha, tady někdo změnil názor“ ani nepostřehne, že k tomu došlo. To jsou všechno jemné rozdíly, ze kterých postupně vznikají nedorozumění a nejistoty, které se mohou (nebo nemusí) nabalovat do větších sporů. Podceňuješ sílu slov.

Pokud založím nástěnku, určím si pravidla a ano chci je domáhat. Od toho pravidla jsou.
Pravidla jsou objektivní metr, podle kterého by měl být kdokoliv schopný určit, co jim vyhovuje a co ne. Pokud o bytí a nebytí rozhoduje subjektivně jednotlivec, tak je jedno, jestli jsou zveřejněna nějaká pevná pravidla, je to prostě jeho absolutní monarchie, středověk.
Nedávno tady padl návrh, že by zakladatel nástěnky mohl někomu konkrétnímu zakazovat vstup, nesetkalo se to s příliš dobrou odezvou.

Já osobně nikdy nezažila, že by toho někdo zneužíval a to jsem tady na Alíkovi už nějakou dobu. Podle mě to fungovalo. Možnost volného mazání příspěvků bych redaktorovi vzala až kdyby své moci zneužíval.
Jak se to zneužití pozná? A jak se poznávalo dřív, když ta smazaná věc není vidět? Správci by měli pravidelně kontrolovat výjezd smazaných příspěvků a u každého posoudit, jestli neodporoval místním pravidlům nástěnky, odkud pocházel? Nebo budeme doufat, že se každý poškozený ozve? O tom, že ho někdo smazal, se ani nemusel dozvědět. Nemáme jasná data o tom, jak to vlastně fungovalo dřív.

Já tuto nástěnku zakládala ve svých deseti letech, kdy mi to přišlo jako super nápad a myslím, že jsme to tu brali jako hru.
Chápu, ale jsem si jistý, že půjdou ve zdejším prostředí vymyslet zajímavější hry, než „kdo nejvíc zahltí databázi balastem, kvůli kterému začne web padat, což ohrozí jeho další existenci“ :-)
Slučoval bych příspěvky poslané v kratším rozmezí než hodina. Tuto nástěnku by to nezničilo, možná by jí to naopak přidalo na zajímavosti, protože by se člověk musel víc snažit, aby opravdu napsal co nejvíc příspěvků.

Příspěvek z 23. srpna 2017 ve 21:54.
VeverkaČiperka123 v něm napsala:

ahoj

Příspěvek z 23. srpna 2017 ve 21:54.
VeverkaČiperka123 v něm napsala:

ahoj

Příspěvek z 23. srpna 2017 ve 21:54.
VeverkaČiperka123 v něm napsala:

ahoj

Příspěvek z 23. srpna 2017 ve 21:53.
VeverkaČiperka123 v něm napsala:

ahoj

Kdo si nástěnku oblíbil?