Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    únos Andreje Babiše ml.

    Nový příspěvek:

    Přispívat mohou jen přihlášení uživatelé.

    Pokud máš účet, přihlas se, pokud ne, můžeš si účet založit.

    Příspěvek z 24. listopadu 2018 v 15:09.
    –MM– v něm napsal:

    Pralinka2: Zrovna Agrofert na mě působí jako ukázkově korporátní obluda, která má nějak nastavené interní mechanismy... a jinak nic. Žádnou ideologii, žádnou ředitelskou mantru, jak by se měly věci vyrábět a na co by se měl klást důraz. Což sice znamená, že kvalita zpravidla nemá vysokou prioritu, ale nemá ji ani nějak extrémně nízkou. Podobně funguje i spousta jiných firem, které nepatří Agrofertu.

    Potíž je, že Agrofert sám o sobě svojí ekonomickou silou může jednodušeji válcovat jakoukoliv konkurenci, včetně té, která na kvalitu důraz klade. Zejména při jednání s velkými supermarketovými řetězci má určitě lepší vyjednávací pozici, než mají menší výrobci potravin. To by platilo i bez toho, že by byl Babiš premiér. Jak asi taková jednání probíhají, když supermarkety vědí, že Agrofert může změnit zákonná pravidla? Už jen fakt, že tohle všichni vědí, mění situaci v neprospěch všech konkurentů Agrofertu.

    Příspěvek z 23. listopadu 2018 ve 20:21.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    Já vím, dělala jsem si srandu. Ale zajímalo by mě, proč to má právě tvar toho hnízda. (Přemýšlející smajlík)

    Příspěvek z 23. listopadu 2018 ve 20:14.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Ne, Čapí hnízdo se to jmenuje, protože to má tvar čapího hnízda.

    Příspěvek z 23. listopadu 2018 v 19:38.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    A Babiš na tý farmě vyrábí co? Čápy? Čapí vejce?:-D

    Příspěvek z 23. listopadu 2018 v 19:05.
    Pralinka2 v něm napsal:

    No já si myslím, že majitel firmy může mít trošičku vliv na to, jak kvalitní výrobky jeho firma vyrábí.

    Příspěvek z 23. listopadu 2018 v 17:52.
    lékařský v něm napsal:

    To jestli se knedlík rozpadne záleží na podmínkách okolí a jeho zpracování. Babiš přece nezařídí aby se všechny jeho výrobky nerozpadali. To záleží na těch co ten knedlík zpracovávají.

    Příspěvek z 23. listopadu 2018 ve 14:41.
    matisek005 v něm napsal:

    Nepotvrzuje. Babiš neovlivní, jesrli se tvůj knedlík rozpadne nebo ne..

    Příspěvek z 23. listopadu 2018 ve 14:38.
    VikiKlára v něm napsala:

    --MM-- : sice ne. Ale potvrzuje se, jaký Babiš je....

    Příspěvek z 23. listopadu 2018 ve 13:24.
    –MM– v něm napsal:

    VikiKlára: Kvalita jeho výrobků nesouvisí s jeho politikou.

    paratko2323: Střet zájmů je sám o sobě chyba. To, že může rozhodovat o věcech, které se přímo dotýkají jeho byznysu a přinášejí mu zisk na úkor konkurence i spotřebitelů, by mělo vadit všem.

    Kdysi třeba antimonopolní úřad neschválil, aby Agrofert koupil konkurenční pekárny, protože by pak v našem státě existoval skoro jen jeden výrobce pečiva, který by mohl diktovat ceny i kvalitu (a mohl by třeba postupně zrušit tradiční chleba). Teď o koupení konkurence usiluje znovu... zastaví mu to někdo? Když je de facto šéfem lidí, kteří mu to můžou zastavit?

    To, jestli je sympatický, je v oblasti politiky celkem fuk.

    Příspěvek z 23. listopadu 2018 v 11:33.
    paratko2323 v něm napsala:

    jů tak to je babiš špatný rozpadl se knedlík to myslím ale vážně:-E

    Příspěvek z 23. listopadu 2018 v 6:11.
    VikiKlára v něm napsala:

    Já taky souhlasím s JojoLady. A jednou, jsme s tatínkem koupili knedlík od firmy penam, která mu patří a když jsme ho rozbalili tak se celý rozpadl.

    Příspěvek z 22. listopadu 2018 ve 22:57.
    Pralinka2 v něm napsal:

    No on těch nepřípustných věcí dělá o dost víc.

    Příspěvek z 22. listopadu 2018 ve 21:34.
    matisek005 v něm napsal:

    Sympatický může být, ale zneužívání státních dotací je nepřípustné.

    Příspěvek z 22. listopadu 2018 ve 21:22.
    paratko2323 v něm napsala:

    co proti němu máte?
    co udělal
    seci to čapí hnízdo není zrovna dobrý skutek ale jinak mi příjde jak simpatický

    Příspěvek z 17. listopadu 2018 v 18:57.
    –MM– v něm napsal:

    Tohle není problém politiky, ale problém práce s informacemi. Je nesmyslné předpokládat, že je třetina lidí zlá, nebo že si je Babiš koupil koblihou. Babišovi se povedlo, že část jeho voličské základny prostě konzumuje jiné zprávy... a tradičním médiím nevěří. Pak se na Facebooku izolují do určité informační bubliny, která opakovaně potvrzuje jejich pohled na svět.

    Z pohledu člověka mimo tuto informační bublinu je totálně absurdní, když Babiš píše na Twitter, že mu volá exmanželka, že se bojí, protože jí buší někdo na dveře, a český premiér tedy ve svém tweetu prosí údajné bušící novináře v Ženevě, ať toho nechají. Mně když by bušil na dveře neznámý člověk, tak bych se obrátil raději na místní policii, než na předsedu vlády cizího státu. Nevím, jestli existuje někdo, komu nepřijde vtipná představa, že novinářům ve Švýcarsku pípne mobil, že Babiš napsal tweet, a oni si řeknou „předseda má pravdu, jedeme domů“... :-D

    Z pohledu člověka uvnitř této bubliny nejsou podobné logické úvahy důležité. Babiš z tohoto pohledu bojuje proti korupci, proti zlodějům, proti Kalouskovi, proti Bakalovi... a ti všichni mocní se brání a hází na něj špínu. Andrej je mučedník, kterého chtějí nějakými nekalými způsoby odstranit, aby mohli znovu rozkrádat náš krásný stát. Naivní ovce jsou ti, kdo mu nevěří a kdo proti němu demonstrují. Pokud přijmeme tento úhel pohledu, je prakticky nemožné, aby Babiš způsobil nějaký průšvih. Cokoliv, co na něj vyplave, je pečlivě zorganizovaná kampaň jeho zlých odpůrců. Viz třeba aeronet.cz/news/zjistili-jsme-adresu-andreje-babise-juniora-v-zeneve-za-11-minut-ale-hyeny-z-ceskych-medii-mu-bouchaly-uz-vecer-na-dvere-slonkova-s-kubikem-vystavili-premierova-syna-stalkerum/ – novináři jsou prý součástí rozsáhlé konspirace zlého miliardáře Bakaly proti hodnému miliardářovi Babišovi. :-)

    Tohle už není politika, takhle se vyrábí náboženský kult. Nejde o myšlenky, nejde vůbec o politické názory, jde jen o jednu centrální osobnost. Není žádný přečin, kterého by se Babiš mohl dopustit, aby ztratil důvěru svých skalních voličů. Podobně funguje do jisté míry i Donald Trump. Když si v době, kdy se státům daří, volí občané podobné mesiáše, co budou dělat, až nastane nějaká skutečná krize?

    Obranou proti této nové formě politiky je zdravé kritické myšlení. Součástí je, že si člověk musí připustit, že sám možná žije v nějaké informační bublině a že není špatné občas nakouknout do zdrojů, které utvářejí špatné názory. To platí o politice, o náboženství, obecně o jakékoliv ideologii. Není to zase tak těžké, jak se zdá...

    Příspěvek z 17. listopadu 2018 v 17:19.
    šipín v něm napsal:

    Jj:-D.

    Příspěvek z 17. listopadu 2018 ve 14:44.
    Ahoj_jsem_Petra v něm napsala:

    Já s JojoLady souhlasím. Nechápu jak někdo může volit člověka (stranu) který byl několikrát stíhán kvůli penězím a byl to ministr financí. To si pak jenom říkáte v jakém státě to žijeme...

    Příspěvek z 15. listopadu 2018 v 19:17.
    JojoLady v něm napsala:

    Taky bych si přála aby Andrej odstoupil.Omlouvám se,ale podle mého názoru je velký "hajzlík" ,který byl několikrát stíhán,ale češi ho stejně volí.Což nechápu.

    Příspěvek z 14. listopadu 2018 ve 20:51.
    al-maty v něm napsal:

    Je to paradoxní, ale diskuze na iDNESU jsou opravdu vedeny většinou v tvrdě protibabišovském duchu, zatímco na novinkách diskutéři Babiše opěvují.

    ČSSD se údajně chystá ve vládě zůstat proto, aby zabránilo případné koalici ANO s SPD, zřejmě budou nakonec muset překousnout Babiše jako premiéra, tj. slovenský model se zřejmě konat nebude.

    Myslím, že komunisté zůstanou vůči vládě loajální, jsou si vědomi, že to je poprvé (od roku 1989) a zřejmě i naposledy, kdy jsou na vládní úrovni nějakým způsobem u moci.

    Možnost, že proti vládě budou hlasovat i nějací poslanci ANO, mě vůbec nenapadla, ale reálné to vlastně je. :-).

    Nechám se překvapit, ale přál bych si, aby Andrej Babiš odstoupil.

    Příspěvek z 14. listopadu 2018 v 1:59.
    –MM– v něm napsal:

    al-maty: Určitě by taková diskuze vzniknout mohla. Jednak bylo Mafře dění na Alíkovi celkem ukradené, jednak v Babišových firmách nevládne tvrdá totalita (nepotřebuje ji, stačí mu tahat za ty důležitější nitky), jednak je těžké řídit názory návštěvníků webu (Mafra to rozhodně neumí). Diskuse na iDNESu jsou dlouhodobě plné řečí o tom, že Andrej Babiš starší patří za mříže.

    I spousta jeho zaměstnanců – včetně mě – si myslí, že patří za mříže.

    Nevím, jestli padne vláda. Když to rozeberu:

    • Opoziční strany chtějí sundat vládu i tehdy, když žádná krize není, samy na to nestačí (92 hlasů).
    • ČSSD (15 hlasů) nejspíš bude hodně žbrblat, ale dveřmi jako první sama nepráskne, protože je teď viditelně rozhádaná a hrozil by jí při nových volbách politický konec, následovaný dost možná bankrotem, protože má pořád obrovský dluh.
    • KSČM (15 hlasů) by mohla vycítit, že se jí kvůli tomuto průšvihu vrátí část voličů, ale je otázka, jestli je ochotná vyměnit podíl na vládě za pár křesel v parlamentu... možná jo, sedět v parlamentu a nenést za nic odpovědnost jde komunistům určitě lépe než vládnutí.
    • ANO (78 hlasů) je sice Babišova strana, ale natahal si do ní spoustu uznávaných osobností, přes které lovil další hlasy. Tito lidé nemusí tolerovat všechno. Ostatně před pár měsíci mu plánovanou koalici s SPD jeho vlastní poslanci zhatili, takže pokud mu nezbaští, že je tohle všechno jen vymyšlená kampaň (zosnovaná novinářkou, ze které mimochodem roku 2014 udělal šéfredaktorku MF DNES :-)), nastane nejspíš v ANO menší vzpoura.

    Najde se devět koaličních poslanců, kteří budou chtít potopit vládu? Tipoval bych si, že pár nekompromisních odpůrců v ANO by se objevit mohlo, k nim by se mohla připojit část ČSSD a vzápětí i zbytek ČSSD, následně vznikne nová vláda složená ze stejných stran, ale bez Babiše, premiérem bude Brabec (ten zatím žádný průšvih nemá a je Babišovi stoprocentně loajální).

    Příspěvek z 13. listopadu 2018 ve 21:37.
    al-maty v něm napsal:

    Zajímalo by mě, jestli by tady taková diskuze mohla být i v době, kdy Alík spadal pod Mladou frontu. :->

    Příspěvek z 13. listopadu 2018 ve 21:21.
    paratko2323 v něm napsala:

    super nápadR^:-)R^

    Příspěvek z 13. listopadu 2018 ve 21:13.
    Mateas v něm napsal:

    Panuje zde bordel... a chaos... Pralinka je rozsadi!

    Příspěvek z 13. listopadu 2018 ve 21:07.
    anavercadav v něm napsal:

    Něco to určitě změní, ale pád určitě ne.
    Co vím, ale Miloš ještě na chvíli na trůně prezidentském zůstane...
    Jo, ale život Andreje se asi změní...;-D

    Příspěvek z 13. listopadu 2018 v 19:12.
    al-maty v něm napsal:

    Co si myslíte o této kauze, o níž se celý den ve všech médiích živě diskutuje? Zapříčiní podle vás tato kauza pád současné vlády?

    předchozí 1 další
    Kdo si nástěnku oblíbil?

    Nástěnka:

    Vznikla:
    13. listopadu 2018 v 19:12
    Založil:
    Obsahuje:
    25 příspěvků

    Související nástěnka: