Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Válka na Ukrajině

    « Novější příspěvky
    Příspěvek z 19. dubna ve 23:16.
    Johannes v něm napsal:

    I_love_cats: Myslíš, že veškerá média, včetně důvěryhodné veřejnoprávní České televize nám lžou za účelem zastrašování? Tak co je v tom případě důvěryhodný zdroj? :)
    Myslím, že otázka zastrašování národa je v českých zemích pasé, a to už 32 let.

    Příspěvek z 19. dubna ve 23:08, upravený po 17 minutách.
    Papoušek_Nfnf v něm napsala:

    To nám ukazují ne proto aby nás zastrašit a protože je to pravda a také aby jsme věděli co všechno může udělat válka, také náš národ chce být informovaný o průběhu této války, musíme vědět co se tam děje a kam to spěje, hlavně protože tato válka probíhá blízko nás (8:o) Jinak jenom blbci nechtějí vědět co se děje ve světě včetně Ukrajiny, většinou to jsou nevzdělané lidi nebo málo vzdělané , žijí ve svém vaku a vymýšlejí různé konspirační teorie, jsou to omezenci a hodně kdo z nich jsou zakomplexované. A také nechápu co by z toho zastrašování měli, a kdo nás zastrašuje? Nechápu.

    Příspěvek z 19. dubna ve 23:00.
    I_love_cats v něm napsala:

    Papoušku ale proč nám to ukazují asi? Chtějí nás zastrašit, aby si mysleli co si myslíš ty!:-3$>

    Příspěvek z 19. dubna ve 20:43.
    Papoušek_Nfnf v něm napsala:

    Ted zrovna na ČT 24 mluví o válce na Ukrajině, jak to tam zrovna ted vypadá

    Příspěvek z 19. dubna ve 20:21.
    lékařský v něm napsal:

    Nechtěl jsem tím naznačit, abyste přestali všichni řešit co si myslíte a tak, ale že byste měli vysvětlovat své myšlenky ostatním o trošičku opatrněji. :-)
    Diskutování je krásná věc, ale neměla se by se proměnit v nepříjemné bojiště.

    Příspěvek z 19. dubna ve 20:20.
    MichP v něm napsal:

    Papoušek_Nfnf - ale i tak si myslím že je nějaká šance že Ukrajina tu válku vyhraje

    Příspěvek z 19. dubna ve 20:17, upravený po 10 minutách.
    Papoušek_Nfnf v něm napsala:

    MichP: Danielenl - no z tvých zpráv…
    Ano ale tím že Ukrajina je hodně velká a na Ukrajinské straně je moc malý počet vojáků tak oni nemůžou být všude najednou i s potřebnou vojenskou technikou, proto nemůžou ty kolony zneškodnit. Znovu říkám že je velká škoda že nemají ty vojenská letadla jako Rusko a v tom je moc velký problém, nesmíme se bát Ruska aby to nedopadlo hůř. Od Ruska nikdy nebyl klid z nic jsou pořád nějaké problémy ve světě, z nich už jsou všichni unavení. A to jejich nekonenčné vydírání s dodávkami plynů, už by co nejrychleji skončit s odběry jejich plynů a nafty. Doufám, že všichni podporovatelé války a Putina hodně spadnou na hu** a pocítí na sobě ty šílenství co oni ted dělají na Ukrajině. At si taky zjistí jak je to trpět. Kvůli té válce i naše ekonomika hluboce padá, kvůli tomu že jsme moc blízko tohoto konfliktu. Např. západní Lvov už Rusi bombardují takže na Ukrajině není bezpečné místo. Je minimálně 7 mrtvých a 11 zraněných

    Příspěvek z 19. dubna ve 20:17.
    Danielenl v něm napsala:

    Já nemyslela všechny Ukrajince kachno Súdánská.:-(

    Příspěvek z 19. dubna ve 20:15.
    I_love_cats v něm napsala:

    Lékařský má pravdu. Budeme na sebe hodní a už to nebudeme řešit$> $> (můj názor jste nezměnili$>)

    Příspěvek z 19. dubna ve 20:09.
    MichP v něm napsal:

    Danielenl- no z tvých zpráv vyznívá že všechny dáváš do pytle a pak to zapřeš, jako předtím, ale radši už to nebudeme řešit.

    Papoušek_Nfnf - uvidíme... Víš co mi přijde vtipné? Že ruské kolony často jezdí po silnicích v vesnicích, což je veliká šance pro protitankové střely :-D

    Příspěvek z 19. dubna ve 20:02.
    Papoušek_Nfnf v něm napsala:

    MichP: Papoušek_Nfnf Ano souhlasím, ale Ukrajina…
    Ano ale Rusové ted snaží se zničit veškeré logistické cesty pro dodávky zbraní na Ukrajinu. Takže je nebezpečí jak ty zbraně budou dopravovat na území Ukrajiny. A dodávky i tak jsou moc pomalé

    Příspěvek z 19. dubna ve 20:02.
    Danielenl v něm napsala:

    MichP: V čem si protiřečím?

    Příspěvek z 19. dubna v 19:54.
    MichP v něm napsal:

    Papoušek_Nfnf

    Ano souhlasím, ale Ukrajina má zase výhody v tom že zná svůj terén, a všichni víme že Rusko má logistiku z pravěku :-D

    Příspěvek z 19. dubna v 19:50, upravený po 10 minutách.
    Papoušek_Nfnf v něm napsala:

    MichP: Jak si myslíte že dopadne…
    Prozatím vypadá že ano, protože ty vojenské a lidské poměry jsou ve prospěchu Ruska, mají velkou výhodu v tom, že můžou z letadel bombardovat Ukrajinské základny, Rusové říkali že budou ted používat nějaké extra silné bomby z letadel a taky momentálně extrémně hodně bombardují Ukrajince. To že Ukrajinci nemají letadla, to je moc velký problém. Rusové z letadel pořád bombardují Ukrajinské palivové zásoby, bombardují Ukrajinské základny a sklady s vojenskými zásoby a právě v tom je jeden z těch největších problémů. Taky nesmíme zapomínat že na Ruské straně je víc vojáků než na Ukrajinské. Také na Ruské straně je Velký počet Čečenských vojáků. Momentálně nevypadá to nějak moc dobře, momentálně ty útoky jsou velmi masivní a to z letadel.

    EDIT: Tenkrát když Putin shromažďoval Ruská vojska ještě před 24. únorem u hranic Ukrajiny NATOvské vojska něměli opouštět území Ukrajiny a také prohlašovat že nepůjdou do války s Ruskem, tím pádem Putin pochopil že má cestu otevřenou a zaútočil. Kdyby NATO zůstalo na území Ukrajiny protože tam zrovna byli tak by Putin určitě nezaútočil. Prostě byla to velká chyba a nevím proč když všichni tvrdili včetně Američanů že Putin chystá se napadnout na Ukrajinu

    Příspěvek z 19. dubna v 19:46.
    MichP v něm napsal:

    Danielenl - zase si protiřečíš ;-D

    Jinak, myslím si že pomoc západu Ukrajině není malá, ale těžkou techniku mohli dodávat dřív

    Příspěvek z 19. dubna v 19:46.
    lékařský v něm napsal:

    Nečetl jsem poslední příspěvky (protože všechny jsou tak krásně dlouhé, že je nestíhám dočítát :-)), tak se kdyžtak omlouvám, jestliže se v něčem ve vás zmýlím, ale mám takový dojem, že je tu dusno (minimálně pro Danielenl ano). Všichni jste se tu asi důvodně shromáždili, abyste osvětlili Danielenl, že má možná trochu jiné názory než má většina, ale možná je to na ní už trochu moc? Ono není zase tak lehké udržet nápor skupiny lidí vlastními názory a může to vést k nepříjemnostem, zejména když se začnou používat urážlivé věty. Možná by bylo příjemnější jí zkusit naslouchat bez okamžitého odsouzení jakéhokoliv tvrzení (neznamená, že musíte se vším souhlasit samozřejmě :-)). Můžete říct, s čím s protistranou nesouhlasíte, s čím naopak ale ano a takhle vyvažovat svůj komentář, aby nevyzařoval pro protistranu jako nepřátelský. Má to výhody:

    • zjistíte bez problému, proč si myslí určité věci,
    • diskuze bude uvolněnější,
    • možná se obě dvě strany něco naučí (a to je cíl, ne?).

    Mějte prosím na vědomí, že vás názor je sice to nejcennější, co máte, ale rozšiřování si svých obzorů za pomocí názorů ostatních je ještě cennější. @)->-
    Platí to samozřejmě i pro Danielenl. ;-)

    Pokud by si chtěl o tom někdo se mnou ještě popovídat, může mi poslat dopis poštou, ať to nerušíme tady. :->

    Příspěvek z 19. dubna v 19:42.
    Danielenl v něm napsala:

    Já neodsuzuji všechny Ukrajince!

    Příspěvek z 19. dubna v 19:31.
    MichP v něm napsal:

    Jak si myslíte že dopadne válka? Získá Rusko Donbas?

    Příspěvek z 19. dubna v 19:24, upravený po 7 minutách.
    džüngaRáčekChlupäček v něm napsala:

    Všichni Ukrajinci nejsou hodní a všichni Rusové nejsou zlí.

    Představte si, že byste byli na místě Ukrajinců. Navíc to, že se někteří chovají ne příliš hezky, může být třeba i důsledek nějaké posttraumatické poruchy. Nechci nikoho obhajovat a netvrdím, že to tak musí být. Jen je potřeba si to uvědomit.

    Příspěvek z 19. dubna v 19:22.
    Stomper v něm napsal:

    Hele, nedělejme z této nástěnky zase hate na Danielenl. To samo o sobě sem nepatří, fajn, názory ať se řeší, ale osobně útočit je přec ubohost, nemyslíte? ;-)

    Příspěvek z 19. dubna v 19:05.
    MichP v něm napsal:

    Zajímavá diskuze se tu rozpoutala :-D

    Docela mě štve jak Danielenl hází všechny do jednoho pytle, kvůli pár lidem hodit celý 40ti milionový národ?

    Příspěvek z 19. dubna v 19:05, upravený vzápětí.
    –MM– v něm napsal:

    Danielenl: U některých problémů platí, že když se do nich nesypou peníze, jsou ve výsledku dražší, než kdyby se do nich peníze sypaly.

    Čím to je, že zkušenosti ze čtvrté ruky jsou vždycky tak krásně barvité?
    Já mám jednu známou, ta má morče, to morče má kamarádku a ta bydlí v bytě s rybičkami, které zaměstnávají veletucet Ukrajinců, kteří chtějí poškrábat nábytek výhradně jen značkovými příbory! :-D

    Jak jsem již psal na začátku, občas někdo určitě nevděčný bude. Ale nemyslím si, že jde Ukrajincům nějak zvlášť závidět. Kdybych si mohl vybrat, byl bych pořád raději samoživitelka než uprchlík.

    Příspěvek z 19. dubna v 19:02, upravený vzápětí.
    Jarda190 v něm napsal:

    Danielenl Ukrajině je potřeba pomáhat co to jde, protože jestli padne Ukrajina, tak to krajně ohrožuje existenci tohoto světa... A když nějakých 10 lidí o kterých víš nebyli moc příjemní, jak to můžeš vědět o dalších 300 000 lidí co z Ukrajiny přišli? Samozřejmě nebudou všichni nejhodnější, ale po tom co si všichni zažili, je nemá smysl odsuzovat všechny. Většina je hodná a to že nějaká malá část lidí je nepříjemná, neznamená že jsou nepřijemí a zlí všichni. Tyhle dezinformace že nás přišli ukrajinci zničit se asi šíří líp než pravda o většině z nich...

    Příspěvek z 19. dubna v 19:02, upravený po 13 minutách.
    Papoušek_Nfnf v něm napsala:

    Danielenl: Normální Češi postiženým lidem a…
    Zajímavé, že ty se setkáváš jenom s takovými negativními případy pořád někde něco slyšela přes někoho, pořád někdo něco ne tak dělal, nesprávně otočil se, pořád něco. Asi ten syn který prodává kytky nechtěl jim nic moc platit a to by jim nestačilo na bydlení a na jídlo pro děti, asi ten prodavač kytek myslel že oni budou pracovat pro něho zadarmo, chtěl jich jenom využít, nepovídej různé nepravdy jak vidíme tobě se nedá věřit. Oni také chtějí tady za něco žít a na to vydělávat sami, oni nejsou zvyklí na nějakou pomoc a na sociální přídavky, každý Ukrajinec a Ukrajinka byly zvyklí se starat o sebe samy a ne očekávat že někdo něco jim dá jako někteří tady u nás. Pořád slyšíme v televizi že když jich různé Češi ptají co potřebujete oni pořád moc děkují a říkají že nic nepotřebují, zdůraznuji že to slyšíme každý den ve zprávách od různých lidí a organizacích. Ve Francii momentálně nestíhají vyrábět Ukrajinské vlajky pro Francouzské občany, protože poptávka je moc velká, za další Všichni Francouzi přijali veškeré utečence do svých rodin. Vidíme že Francouzi ještě nevymřeli kvůli tomu a nevadí jim Ukrajinské vlajky, chovají se k nim s pochopením. Je jasné že Ukrajinci z tady té situaci nejsou nějak radostné a nezavinili to sami hodně kdo z nich už se vrací na Ukrajinu i když jejich vláda nedoporučuje prozatím návrat, a ti co se nevrátili tak chtějí vrátit se co nejdříve domů. Prozatím tady pracují, tím pomáhají naším firmám aby prosperovali, odvádějí daně, zaměstnavatel platí za nich sociální a zdravotní pojištění a za těch kdo ještě nepracuje platí Evrospká Unie takže nevidím v tom žádný problém. Samozřejmě ne úplně všichni Ukrajinci podle naších představ ale to jsou lidi kteří se liší v celém světě, jak víme všichni lidé jsou různé a je třeba s tím počítat. Někteří naší lidé také pracují a žijí v jiných státech a taky ne vždy chovají se podle jejich představ, tak to prostě je. Ale důležitá ta většina než ta menšina

    Příspěvek z 19. dubna v 19:00.
    Johannes v něm napsal:

    A to proto, že si nedokážeš podložit svoje výroky pádnými argumenty. Poněvadž neexistují :)

    Příspěvek z 19. dubna v 18:59.
    Danielenl v něm napsala:

    Nebudu sem už radši psát....

    Příspěvek z 19. dubna v 18:54.
    Johannes v něm napsal:

    Danielenl: Věta „nejsem jediná, kdo si to myslí“ je takový skvělý nicneříkající výplňkový argument. Já taky nejsem zajisté jediný, kdo si myslí to, co píšu. :)
    Stejně nicméně nerozumím, co se tím druhým odstavcem snažíš říct. Jako, že Ukrajinci jsou do jednoho zlí? Nebo, že nechtějí pracovat? Nehledě na to, že špatné informace se holt šíří vždy snáz – vždy je jednodušší si do někoho kopnout. A pardon, ale „babička má kamarádku a ta má syna“ mi přijde jako dost invalidní, máš snad nějakou záruku, že to, co nám tvrdíš, je v přesné podobě a nepozměněné?

    Příspěvek z 19. dubna v 18:52, upravený po 2 minutách.
    Kika44 v něm napsala:

    I_love_cats, Danielenl a pod. :
    Na tú situáciu sa môžete pozrieť dvakrát, prvýkrát tak, že sa do Česka zrazu nahrnuli Ukrajinci a robia sa im ústupky, vešajú sa všade ukrajinské vlajky a máte pocit že ste na Ukrajine. Keď sa pozriete druhýkrát, uvidíte to ako strašne sa tí Ukrajinci majú a čo všetko, aké kruté veci si museli prežiť za ten krátky čas. A to nie je klišé... Každý deň niekto nevinný zomrie, či už vojaci alebo dokonca úplne nevinní ľudia (Buča, stanica), každý deň ich Rusi bombardujú a ničia im domy, ulice, všetko... A ostali sami, sami na tú veľkú ruskú armádu, len s materiálnou pomocou ktorú sme im venovali my, ale to nestačí - lebo žiadna perina ani vankúš ani raketa im nevráti to čo stratili. Napríklad niektoré deti, ostali sami na mieste kde to vôbec nepoznajú, cudzí jazyk, kolektív, ale to nie je všetko, strašne veľa ich je bez rodičov, proste ostali na Ukrajine, nežijú... Mne sa chce plakať keď čítam tie správy, viete aká je to na tých ľudí brutálna záťaž? Neviete. A ak je toto, že vám prekážajú vlajky, Ukrajinci a ich výhody všetko čo im na to poviete, tak je niečo veľmi, veľmi špatně

    Danielenl: naozaj ideš všetkých hádzať do jedného vreca kvôli tomu, čo robia len niektorí?

    Příspěvek z 19. dubna v 18:49, upravený po 2 minutách.
    Danielenl v něm napsala:

    Normální Češi postiženým lidem a co potřebují peníze (opravdu ti co potřebují) jim hází i po 20 Kč a Ukrajině dají miliony! Nemají co jíst nic. Hlavně že se dává Ukrajině! Najednou všichni solidární. A nejsem jediná kdo si to myslí....
    Už se v ČR na ně vybral miliony! A oni ještě nespokojení. Babička má kamarádku a ta má syna a prodává květiny. Přijmul aby měly práci 9 Ukrajinek. Měly kecy že takovou těžkou práci vykonávat nebudou.:-| Měli jen dávat kytky do regálů a občas zamést. Odešly do Prahy.:-| A jedna zůstala a ta je strašně za to ráda.

    Jako jim to asi nestačí. Že jsou ještě u nás v ZŠ naštvaní že mají někteří použité penály protože na to škola nemá. A že se nenaučíme jejich hymnu oni mají ještě takový kecy!

    Příspěvek z 19. dubna v 18:36.
    lékařský v něm napsal:

    Když už se řeší pravopisné chyby, jde to do tuhého... Prosím buďte na sebe hodní, ať se nemusíte vzájemně nesnášet jen kvůli vašemu odlišnému názoru. Pohled na to každý máme trochu jiný a jestli chcete opravdu zachovat mírumilovnou formu diskuze, zkuste s trochou pochopení a snahy porozumět tomu druhému. A hlavně bez urážek a slov „s tím celým se nedá souhlasit“. ;-)@)->-

    Statistika…