Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Válka na Ukrajině

    « Novější příspěvky
    Příspěvek z 6. dubna 2024 ve 21:23.
    Heďoušek v něm napsal:

    taninkasarinka:
    „Jsem ve fandomu kde se o svět lidé zajímají a tak mám zdroje přímo od obyvatel z těh zemí a používám VPN.“
    Takže zdroje od zpravodajů, kteří přímo do těch zemí letěli za účelem co nejdůvěrnějších zpráv, nebereš v potaz? Protože píšou o Putinovi a Rusku negativní věci?

    Příspěvek z 6. dubna 2024 ve 20:53, upravený po 18 minutách.
    taninkasarinka v něm napsal:

    -MM-
    Aha. Podle tebe není válka na Ukrajině?

    kde je řečeno že si myslím že není válka na ukrajině? :-) pokud byla má věta špatně formována, byla myšlena tak že i o válce na ukrajině se šíří dezinformace, jako při každém konfliktu, každá strana si vše překroutí po svém a nedá se věřit slepě všemu co tam je :->

    VelkýBochník
    Můžu se zeptat konkrétněji, jaké to jsou??? A tedy odkud naopak čerpáš pravdivé informace o tamních poměrech???

    Plně pravdivé informace se člověk nedozví nikde.
    V textu však jde kolikrát rozpoznat že je formována tak, aby potvrdila pouze to co chtějí když dám příklad třeba ‚‘V zemi A bylo zavražděno tolik a tolik lidí zemí B’' pokud je země A pro nás přátelská a B nepřátelská a tak chceme poukázat na to jak země B špatná, kdyby však země A pro nás byla nepřátelská, zněl by název ‚‘ V zemi A zemřelo tolik a tolik lidí’' nikdo nezmiňuje kdo je jejich smrtka s kosou i když se ví že je zde konflikt :-)
    V podstatě prostě dvojí metr na psaní informací, zkreslení faktů či nedořečená ‚‘pravda’, u webů si můžeme i všimnout jejich vyjadřování v minulosti

    Jsem ve fandomu kde se o svět lidé zajímají a tak mám zdroje přímo od obyvatel z těh zemí a používám VPN. Znát historii také pomáhá vědět co proč jak dopadlo jak dopadlo a jestli za tím náhodou nestojí něo jiného. :-3

    Příspěvek z 6. dubna 2024 ve 20:43.
    –MM– v něm napsal:

    taninkasarinka: Aha. Podle tebe není válka na Ukrajině? :-)

    Příspěvek z 6. dubna 2024 ve 20:42.
    VelkýBochník v něm napsal:

    taninkasarinka: Můžu se zeptat konkrétněji, jaké to jsou??? A tedy odkud naopak čerpáš pravdivé informace o tamních poměrech???;-)

    Příspěvek z 6. dubna 2024 ve 20:39.
    taninkasarinka v něm napsal:

    -MM-
    Ty znáš nějaký dezinformační web namířený proti Putinovi?
    weby mluvící o válce na ukrajině a vlády podporující expanzi nato.

    Příspěvek z 6. dubna 2024 ve 20:31.
    –MM– v něm napsal:

    taninkasarinka: Ty znáš nějaký dezinformační web namířený proti Putinovi?

    YakariSioux: Mezi staršími lidmi se jednodušeji šíří drby, protože většinou nemají tolik zkušeností s vyhodnocováním rozporuplných informací, a naopak mají zkušenost z předchozího režimu, že jim stát cíleně lže. Méně často vnímají, že tu je pestrá plejáda navzájem konkurenčních médií bez jakékoliv vazby na stát a že skuteční novináři mají lepší přísun ověřených informací než jejich kamarád na facebooku. Ale musím podotknout, že je to jen statistická výchylka, rozhodně neplatí, že všichni starší trpí nezdravými informačními návyky.

    Příspěvek z 6. dubna 2024 ve 20:02.
    taninkasarinka v něm napsal:

    YakariSioux
    Co mají ti staří pořád s tím Putinem, nevím ani já.¨

    Pak bys měl hledat, brouzdat a pátrat aby sis ty informace doplnil aby dezinformace nevznikaly z teorií od lidí kteří si nezjistili dostatek či zjistili až příliš bohužel z dezinformačních a propagandistických webů namířených proti Rusku nebo Putinovi.

    Příspěvek z 6. dubna 2024 v 17:10.
    YakariSioux v něm napsal:

    To by mohl být skvělý nápad! Tam by se dalo sepsat... no radši si to sepíšu na papír a zkusím zachytit vše, pak by se to mohlo napsat do dvou boxíků. To by mohla být nástěnka, kde by se řešily věci, co jsou považovány za dezinformace a tak. Co mají ti staří pořád s tím Putinem, nevím ani já.
    PS: A pokud by mi chtěl něco smazat, tak v nástěnkách o kočkách jsem to myslel úplně jinak, to bylo myšleno tak, že ji už za nic nenaplácám když něco provede.

    Příspěvek z 6. dubna 2024 v 15:49.
    lékařský v něm napsal:

    Není nutné tomu říkat nijak hanlivě. Stačí když si YakariSioux založí osobní nástěnku s tím, že s názory, s kterými si není jistý, kam má přispět, tak si přidá do své nástěnky.

    Příspěvek z 6. dubna 2024 v 15:23, upravený po 2 minutách.
    VelkýBochník v něm napsal:

    –MM–: S tou poslední větou naprosto souhlasím, jen si myslím, že je i tak lepší a lidštější nakažené spíše vyléčit než izolovat:->

    Osobně bych do přihrádky strkal akorát skutečné ruské trolly...

    Příspěvek z 6. dubna 2024 v 15:10.
    –MM– v něm napsal:

    YakariSioux: Z čeho usuzuješ, že se Američani snaží řídit svět? Jestli hledáš velmoc, která zabírá cizí území a připojuje si ho k sobě, tak koukáš na špatnou stranu. V případě rusko-ukrajinského sporu fandíš dobyvatelům, kteří si chtějí podrobit domorodé obyvatelstvo.

    Jako to, když ta oficiální uvádějí, že dovážet ropu z Ruska přes Ameriku do Evropy je mnohem levnější a výhodnější
    Neuvádějí, vymýšlíš si. Máš nějaký zdroj?

    ti druzí, co poslouchají dezinformace, věří například, že jsou uvnitř Měsíce ukryti mimozemšťané
    Pokud si myslíš, že pravdu najdeš někde uprostřed, a dojdeš k závěru, že uvnitř Měsíce je ukryta jen půlka mimozemšťanů, tak nejsi uprostřed.

    VelkýBochník: Však já ho nechci někam zavřít, jen mi přijde, že jeho příspěvky mají mnohdy příliš rozevlátou pointu, která se neumí udržet v tématu nástěnky. Naopak, než aby byl smazán, tak mu chci nechat prostor někde, kde na každou odbočku půjde zareagovat a kde bude prostor zjistit, co si skutečně myslí. Protože půlka toho, co píše, jsou názory nějakých neurčitých lidí nebo názory, které ve skutečnosti nikdo nemá, ale on je chce kritizovat.

    Tohle je nástěnka o válce na Ukrajině, ne o tom, co si Yakariho otec myslí o české vládě, co si někdo někde údajně podle Yakariho myslí o Palestině, co Yakariho zrovna napadlo jen tak z ničeho nic… zkrátka tohle není Yakariho osobní pískoviště.

    A zrovna tak diskuse pod článkem o Navalném není osobním blogískem té osoby, co používá účty Magdafox/Kackafox, kde by se měla řešit přehrada a nějaké jeho jiné starší komentáře. Cílem ruské zahraniční rozvědky je dělat nepřehledný binec tím, že velmi cíleně brnkají na nervy zastáncům Ukrajiny, neprosazují žádné vlastní hodnoty, jen systematicky rozkládají všechny ostatní. Skoro každá lidská filozofie má v sobě nějaké zdánlivé protiklady, do kterých jde zabodnout šroubovák a kroutit a kroutit… a pokud se protistrana nechá strhnout a nevšimne si, že válčí s trollem, vznikne nepřehledný zmatek, jehož vítězem je tradiční ruská filozofie: žádná pravda neexistuje, pokrok je nemožný, všichni jsou grázlové. Věřím, že zrovna YakariSioux je v tomto ohledu spíš nakažený, ne záměrný bacilonosič

    Příspěvek z 6. dubna 2024 ve 14:01.
    Rokio v něm napsal:

    Ukrajinci do boje, Rusové do hnoje.

    Třikrát sláva Ukrajině! Hip, hip, hurá! Hip, hip, hurá! Hip, hip, hurá!

    Příspěvek z 6. dubna 2024 ve 13:48, upravený po 15 minutách.
    VelkýBochník v něm napsal:

    Když dovolíte, asi bych se vyjádřil taky...

    YakariSioux: Nutno říct, že tohle mi přijde, žes to hodně přehnal. Osobně bych volil omluvu těm lidem tady, protože tohle je dost urážka pro ně, myslím si. Pro mě by byla taky. Jinak můj dojem je ten, že kdo provolává slávu vrahům, je vrah sám. Takže na Tebe mám otázku: Jsi tedy vrah???;-) Nicméně i když se hodněkrát neshodneme, tak jsme spolu vždycky konverzovali slušně a toho si cením.

    –MM– i ostatní: Osobně nevidím důvod, proč někoho strkat do nějaké ohrádky. A přijde mi to dost jako argumentační faul. Jakkoli souhlasím s názorem většiny tady na válku na Ukrajině, vidím, že proti Yakariho názorům se stavíme stejně ostře a arogantně, jako z toho viníme skutečné proruské trolly. Oproti tomu Yakari sice odpovídá dost zvláštně (a nesouhlasím s ním), ale čeho si na něm vážím: neútočí na nikoho a neuráží. Ani neoplácí naše urážky a jedovaté poznámky typu: jsi troll, nebo je potřeba tě někam zavřít stejnou měrou. Dost mi to připadá, že se v diskuzi za prosazení pravdy začínáme vyrovnávat opravdovým trollům. Yakariho názory mi připadají dost zvláštní a zmatené, to je pravda, ale naše reakce dost ujeté.

    Možná mi tady někdo namítne, že poslední dobou jsem se v diskuzích u Alíkovin s ukrajinskou tematikou choval podobně agresivně. Ano, uvědomuju si to. Ale přece jen tam byl rozdíl v tom, že tamější proruský troll skutečně hned prvním příspěvkem urážel autorku a překrucoval jasné informace. Žádal jsem o podklady převrácených informací a dostal pouze výmluvy a chybné odkazy. Proto jsem tam začal s tvrdou rétorikou. Jinak se k těmto argumentačním faulům nechci uchylovat.

    Příspěvek z 6. dubna 2024 v 11:30.
    YakariSioux v něm napsal:

    To bych taky chtěl, aby válka skončila, jenže jak to udělat?
    Ono je to s tou válkou na Ukrajině jako agent na desátou, a jak o ní prezentují oficiální pravdivá média a ta neoficiální dezinformační média, řekl bych, že každá strana má pravdu tak napůl. Jako to, když ta oficiální uvádějí, že dovážet ropu z Ruska přes Ameriku do Evropy je mnohem levnější a výhodnější, což zní jako nějaká blbost, zase ti druzí, co poslouchají dezinformace, věří například, že jsou uvnitř Měsíce ukryti mimozemšťané... Každá ta strana se snaží si to pro sebe nějak citově zabarvit a něčím zajímavým, třeba konspirací, zaujmout.
    A zda má cenu tady někoho přesvědčovat o proruských názorech, na to se raději zeptám Rajchlovy skupiny, snad mi o tom nějak poradí.

    –MM–: Bylo by to zajímavé tu mít na to svou rezervaci. Ono tu být za malého indiána má trochu i své politické postavení proti Americe: Vždyť nám indiánům zabrali území! A teď dělají bitvy po celém světě a snaží se ho řídit!

    Příspěvek z 6. dubna 2024 v 8:13.
    Bílý_Havran v něm napsal:

    Přeji si aby válka rychle skončila - není to výhodný ani pro jednu stranu, protože na obou stranách umírají lidi zbytečně.

    Líbí se mi, že bez ohledu na náboženskou víru se někteří lidi snaží modlit k tomu, aby válka skončila.

    Příspěvek z 6. dubna 2024 ve 2:38.
    verbum v něm napsal:

    Siuxo, já tak uvažoval a často píšeš, že jsou to názory Tvého táty... Podle Tvého věku je Ti 22 let... Mě by zajímalo, jaký je tedy tvůj názor a nebo jen papouškuješ, kde co kdo plácne?
    Já jen ze zvědavosti co si dneska člověk, kterému je 22 let tedy opravdu myslí.

    Příspěvek z 5. dubna 2024 ve 23:37.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    Já jsem říkala, že je yakari ruský troll

    Příspěvek z 5. dubna 2024 ve 22:41.
    Heďoušek v něm napsal:

    –MM–: Však rezervace jak pro indiány, ne? Hezky poamericku.

    Příspěvek z 5. dubna 2024 ve 22:10.
    –MM– v něm napsal:

    Martin: Skoro všechno je politika. Kde bys chtěl hranici? Pokud se ti nějaký konkrétní politický názor nelíbí, můžeš ho porazit v debatě. To je mnohem užitečnější než cenzura.

    Emmílie11: Přemýšlel jsem, že bychom mu mohli zřídit rezervaci, kam bychom všechny jeho výjevy, které se pokouší říct všechno a nic najednou, mohli přesouvat, aby si chudák nestěžoval, že ho mažeme. Ale ono by to působilo trošku nekorektně, když se jmenuje po indiánovi. :-D

    Příspěvek z 5. dubna 2024 ve 21:55.
    YakariSioux v něm napsal:

    Martin: No jo, tady by nejspíš neměla politika tolik co dělat, a když už, tak se jenom zajímat o aktuální události. Začínám si už na tátovy názory pomalu brousit zuby. Natož vědět, zda tomu ti starší lidi nad 45 let rozumí nebo ne. Že by už letos mohl Putin stonat, tomu bych rád věřil. Ale kdo tam bude po něm? Bylo by to už konec války nebo ne? Sice nejsem žádný spisovatel abych sepsal porovnání toho, co tvrdí ta či ona strana, a... no prostě čemu věřit, z toho mám až hlavu v pejru :->

    Příspěvek z 5. dubna 2024 ve 21:53.
    Emmílie11 v něm napsal:

    tyvole nemyslela sem si ze kdyz du na detsky web tak tu potkam take podivne (cenzura) stvoreni. to uz neni clovek:-D:-$

    Příspěvek z 5. dubna 2024 ve 21:13, upravený po 5 minutách.
    Martin v něm napsal:

    YakariSioux: Já si myslím, že by bylo vhodné se na dětském webu jakýchkoliv politických poznámek, jako je ta co jsi napsal, zdržet.
    Upřímně, můj názor je, že web jako Alík by měl být apolitický. Vetšina zdejších návštěvníků politice nerozumí, nehledě na to, že politické debaty tvoří rozepře mezi lidmi. Ale jde asi o úhel pohledu.

    Příspěvek z 5. dubna 2024 ve 21:12, upravený po 8 minutách.
    verbum v něm napsal:

    milý YakariSiouxi, tak úžasné oslovení... nepřeháníš to malinko? Tolik nenávisti?

    Příspěvek z 5. dubna 2024 ve 21:08.
    Heďoušek v něm napsal:

    Co, došly ti argumenty, tak jen kopeš kolem sebe? Nebo se tak nudíš, že místo snahy si olíznout loket, chceš jen vrtat do lidí?

    Příspěvek z 5. dubna 2024 ve 20:31.
    YakariSioux v něm napsal:

    Tak co ukrofašisti, jak probíhá Rusku denacifikace Ukrajiny? Už to tam vyrusovali? Ať žije Putin na věky věků :-P

    Prodleva 8 dní.
    Příspěvek z 28. března 2024 ve 12:54.
    JáJá1 v něm napsal:

    DžungaráčekChlupáček: Doufám, že má pravdu alespoň v tom, že se bojí NATO, protože USA má mnohonásobně lepší obranu, pokud to je pravda, tak každopádně nesmí být prezidentem Trump, aby ho měl kdo držet od NATO dál, protože v případě výhry Trumpa bychom byli v pytli.

    Příspěvek z 28. března 2024 v 11:25.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    Putin nemá v plánu napadnout Polsko, ani Česko. Neměl v plánu napadnout ani Ukrajinu.

    Příspěvek z 27. března 2024 v 16:54.
    Pitrys v něm napsal:

    Sláva Ukrajině, ale bez odvodů :-)

    Příspěvek z 26. března 2024 ve 13:13.
    YakariSioux v něm napsal:

    –MM–: Jo vlastně, to jsem mu měl raději napsat dopis. Ani se nesnažím tu Ukrajinu všude spamovat. O žádnou třetí světovou válku nestojím, možná že už je tím, jak jsou všichni zapojeni do podpory Ukrajiny, nedá se to s určitou jistotou říct. A snad při každé události se vždycky najdou tací, co s oficiálními médii nesouhlasí a slepě věří těm neoficiálním. A tím bych to asi zakončil.

    Příspěvek z 25. března 2024 ve 20:28.
    –MM– v něm napsal:

    YakariSioux: Aha, to jsem přehlédl. Díky za upozornění, smazal jsem tě tam. ok
    Stejně jsi tam nepsal vůbec nic podrobnějšího než tady.

    Přestaň prosím spamovat Ukrajinou naprosto všechny nástěnky. Už i to, že jsi ji zkoušel nacpat do debaty o euru, bylo hodně daleko za hranou. Chceš třetí světovou? Ta ti vznikne tak, že všechno na celém světě rozdělíš a zarovnáš do dvou nesmiřitelných táborů, což je to, o co zjevně ve svých myšlenkách usiluješ. Když to trochu přeženu: lidi můžou mít rádi/neradi ananas na pizze bez toho, aby to automaticky znamenalo, že zbožňují/nesnáší Putina.

    Ještě k tomu smazanému příspěvku: „jedna muslimka (už ani přesně nevím kdo) zastává Palestinu
    Uváděj laskavě zdroje. Všechny tyhle neurčité výjevy odvolávající se na to, že někde někdo něco možná nějak říká, bez citací, bez zdrojů, považuj automaticky za smazáníhodné. Když říkáš, že nejsi troll… tedy vlastně ne, pokládáš otázku, jestli jsi troll… tak se tě ptám: jak bys poznával trolla ty?

    Statistika…