Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Volby – vaše názory

    « Novější příspěvky
    Příspěvek z 26. října 2017 v 15:03.
    klobáska v něm napsal:

    Pralinka2: Já neříkám, že každý musí jít volit. Jen mi vadí, že často slyším: „Ti naši politici stojí za **!“ Zeptám se: „A šel jsi volit?“ Odpověď zní: „Nešel. Jeden hlas přece nic nezmění!“
    To je to, co mi vadí, nikoli to, že někdo nevolí. Klidně ať nevolí, ale pokud tedy už k těm volbám nejdu, neměl bych pak kritizovat, že lidi zvolili špatně.
    Samozřejmě, že tomu nemůže každý rozumět. To je taky důvod, proč mi moc nevoní referendum o mezinárodních záležitostech.

    hry458:* Nevěděl jsem, že inteligentní člověk je ten, který podporuje zabíjení nevinných... :-|
    Slyšel už jsi někdy slovíčko „přirovnání“? Jestli ano, pak jsi jistě pochopil, že příklady „důkaz R = N“ a „nebudu splácet v bance“ (a asi i nějaké další, nevím už přesně, co jsem kdy napsal a nenapsal – hodně jsem toho taky vynechal, abych tě nezahlcoval) byly právě přirovnáním.
    Moře byl vtip na parazitickou vlnu. (Vysvětlení: Nechceme, aby nám tu vlny parazitovaly, tak je zakážeme – a kde je víc vln ne právě v moři?) Je to trapné vysvětlovat vtip – stydím se za to.
    Jinými slovy jsi tedy chtěl říct: „Pravda je to, co říkám já! A kdo tvrdí něco jiného, je sluníčkář, havloid, pravdoláskař a kavárenský povaleč!“ Nebo se snad pletu? ;-)

    PS. Klidně mi vyjmenuj lži, které jsem napsal. Rád se poučím, je opravdu možné, že mi někde něco ujelo. Pokud zjistím, že jsem udělal chybu, rád to uznám. (Pokud tedy tou „lží“ není to, že zakazování jakéhokoli náboženství je v rozporu s ústavou...)

    Příspěvek z 26. října 2017 ve 13:51.
    SVETLO v něm napsal:

    beruškalili: No nekecej ;-D

    Příspěvek z 26. října 2017 v 9:35.
    franzi v něm napsala:

    To už všichni dávno ví

    Příspěvek z 26. října 2017 v 8:13.
    beruškalili v něm napsala:

    Vihrál babiš

    Příspěvek z 26. října 2017 v 8:04.
    Pralinka2 v něm napsal:

    klobáska: Já bych se zase tak ostře nevymezoval proti těm, co nešli volit. Mají na to právo. Já jsem taky už asi dvakrát nešel ke druhému kolu senátních voleb, protože prostě nebylo z čeho vybírat. A při minulé prezidentské volbě jsem taky už měl vytipované dvojice, které kdyby postoupily do druhého kola, tak bych volit nešel.
    A pokud o těch záležitostech někdo opravdu neví a nezajímá se o to, pak je lepší, když k volbám nejde. Vždyť podle čeho by se rozhodoval? Podle toho, koho „zná“, protože ho viděl na billboardu cestou z hospody nebo herny? Pokud o tom nemá ponětí a nezajímá se o to, tak ať radši k těm volbám opravdu nejde.

    Příspěvek z 26. října 2017 v 7:56.
    Pralinka2 v něm napsal:

    hry458: Aha, takže u nás je celkem 538 574 inteligentních občanů? No to není moc.

    Příspěvek z 26. října 2017 v 1:07.
    hry458 v něm napsal:

    Klobáska: Ty tvé romány čtu ale mnohdy si myslím že to co tady píšeš je částečně zkombinováná pravda s prudkou lží. A proč sem taháš banky, moře a další věci co ani smysl nedávají ? :D Ano jsem inteligentní člověk a všichni inteligentní občani smýšlejí stejně jako já :)

    Příspěvek z 26. října 2017 v 1:01.
    klobáska v něm napsal:

    hry458: Opět se ptám: Jak může pracující člověk, který nemá šajnu o politice rozhodovat o složitých politických záležitostech? Pokud by každý občan byl poučen o faktech a kladných a záporných následcích každého z rozhodnutí – a to formou racionálních argumentů, nikoli jednostranných populistických výkřiků – není problém. Jenomže pak máš ten problém, že jedno primitivní referendum budeš připravovat desítky let. Když se se situací seznámí pár stovek lidí (kterým jsme dali svůj hlas a oni tak mají právo za nás mluvit), může být celá záležitost vyřešena během „chvíle“.
    Svobodně odhlasovat výstup... Jo, to máš recht! Když já přijdu do banky a půjčím si půl milionu, tak pak přece můžu svobodně přijít a říct: „Ááá, já si to rozmyslel! Já splácet nebudu.“ A banka řekne: „V pořádku, pane – budeme respektovat Vaše svobodné rozhodnutí.“
    Parazitické vlně. To s tebou souhlasím. Svobodně jsme si zvolili žít v zemi bez moře, tak by tu neměla parazitovat žádná vlna! A k moři taky přestaneme jezdit, tam je těch zlých vln plno! (Já fakt nevím, co ti mám ještě říct! :-D Čteš si vůbec ty romány, co ti píšu?)

    PS. Hele, jsi docela dobrej troll, tak už bychom toho mohli nechat. Pobavili jsme se, ale teď do reálné práce. Chápu, že jsme se oba chtěli pobavit, ale už to přestává být vtipné a začínáš se opakovat (mně pak ostatně nezbývá nic jiného). Vím, že jsi ve skutečnosti inteligentní člověk schopný podívat se na věci racionálně...
    ...protože takhle zabedněnej nikdo být nemůže!

    Příspěvek z 26. října 2017 v 0:39.
    hry458 v něm napsal:

    Klobáska: My jsme si ten vstup do EU před 13 lety odhlasovali takže máme právo si odhlasovat jesli chcem odejít nebo zůstat. A navíc referendum by nebylo o všem ale jen o takových věcech jako vystoupení ČR z EU, parazitské vlně atd.

    Příspěvek z 26. října 2017 v 0:13.
    klobáska v něm napsal:

    hry458: Nevím, jestli pochopíš, co se teď napíšu, ale tohle přirovnání mě napadlo okamžitě, co jsem si tvůj komentář přečetl.
    Sleduj, jak ti neprůstřelně obhájím, že reálná čísla jsou stejná množina jako čísla přirozená: 1 je racionální číslo a je zároveň přirozené, 8 je racionální číslo a je zároveň přirozené, 124 je racionální číslo a je zároveň přirozené, 739021 je racionální číslo a je zároveň přirozené. Z toho vyplývá, že R = N. (Důkaz je podobně relevantní jako tvoje obhájení neprotiústavnosti programu SPD.) Přitom stačí, abych našel jedno jediné číslo, které se důkazu vymyká (u mě např. číslo -π; u tebe např. Okamurova touha zakázat islám v České republice v porovnání se 3. článkem Ústavy české republiky a dále odkazovný dokument články 3-1, 15-1, 16-1) a důkaz se sesype jako domeček z karet..
    Ne všichni z těch 40 % – 40 % (čtyřicet procent), ne 40% (čtyřicetiprocentní) – mohli jít volit? Volební právo má každý občan, který dovrší nejpozději v druhý den voleb 18 let – a právě z nich byla ta procenta počítána, nikoli z dětí nebo mládeže pod 18 let. Že nechtěli, to je jejich věc, ale teď ať tzv. „drží hubu a krok“ a nestěžují si na politiku.
    Jen tak pro zajímavost: bezhlavé zvyšování platů a důchodů a snižování daní vede (a ostatně už dostkrát vedlo) k prohlubování dluhu. Vystupovat z EU je dnes populistická bláhovost. A jak může Pepa Novák, který má základní školu, celý život jezdil s traktorem a stěží si dokáže spočítat peníze, aby vyžil do další výplaty, rozhodovat o složitých politicko-ekonomických otázkách? Demokracie je prostě někdy hloupost. Když se 80 % lidí shodne na tom, že 7+5=13, tak to taky nebude pravda jen proto, že máme demokracii! O politických otázkách by měli rozhodovat politici, kteří jsou placeni za to, aby té problematice rozuměli.
    Opravdu nepatříš do blbých skupin? No ona reálně žádná z těch skupin co jsem napsal, není blbá. Jen si to o nich lidé myslí. Až si to začnou myslet o skupinách, do kterých patříš ty, bude možná problém... Pozdě brečet nad rozlitým mlékem...

    Pár veršíků k zamyšlení: (Martin Niemöller, Když přišli nacisté)
    Nejdřív přišli pro komunisty,
    a já jsem se neozval, protože jsem nebyl komunista.
    Pak přišli pro Židy,
    a já jsem se neozval, protože jsem nebyl Žid.
    Pak přišli pro odboráře,
    a já jsem se neozval, protože jsem nebyl odborář.
    Pak přišli pro katolíky,
    a já jsem se neozval, protože jsem byl protestant.
    Pak přišli pro mě
    a tehdy už nezbýval nikdo, kdo by se mohl ozvat.

    Příspěvek z 25. října 2017 ve 23:02.
    hry458 v něm napsal:

    No jo jenže ne všichni z těch 40% mohou volit ale chtěli by.
    Klobáska: Já nepatřím do blbých skupin a že má SPD protiústavní politiku ? Co je protiústavního na zvyšování platů, zvyšování důchodu, prosazování zajmů naší země, že budem moct si udělat referendum o vystoupení z EU, nepřijmání eura atd ? Nic.

    Příspěvek z 25. října 2017 ve 20:40.
    franzi v něm napsala:

    Jo to taky nesnáším, proč teda ti lidé taky nejdou k volbám? Pak ať si klidně stěžují...

    Příspěvek z 25. října 2017 ve 20:19.
    klobáska v něm napsal:

    DžungaráčekChlupáček: S výsledkem voleb jsem vcelku spokojen. Jediné, s čím nejsem spokojen je mizerná volební účast. Těch 40 % lidí jsou bohužel ti, co teď budou nejvíc kecat, jak je všechno špatně. :-$

    Příspěvek z 25. října 2017 v 18:13.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    Všichni si zajímají o volby
    Všichni jsou nespokojený
    Ten volí toho, ten zas toho
    On nesouhlasí s ním, ten zas tamtím
    Kdo se v tom má vyznat
    On se nechce přiznat

    Hádky, prý jen debata
    Ale takhle já takhle nemluvím
    Všichni jdou volt
    Házím svůj has
    Slibují a pořád slibují
    Ale místo toho pak chybují

    Whoo!:-)
    Videoklip očejávejte v létě :-D

    Příspěvek z 25. října 2017 v 17:49.
    klobáska v něm napsal:

    Pralinka2: OK, je možné, že jsem se spletl. Mám zafixováno, že Okamura byl (alespoň svého času) zažraný pravičák. I když v jeho případě na tom asi nezáleží – kam vítr, tam plášť. Ale je pravda, že populismem zrovna nešetří! (Líbil se mi teď nedávno jeden vtip; Odpůrci SPD: „Nechceme vládu populistů!“ Příznivci SPD: „To-mi-o!“; zkus si to říct nahlas, třeba Tě to trkne...)

    hry458: No, nevím, jestli nás zrovna SPD se svojí izolační a protiústavní politikou zachrání... (...od něčeho, od čeho stejně pomoci ani nepotřebujeme!) Nechci se dožít drátů na hranicích. Jak říkal Karel Kryl: „Nevěř ostnatému drátu, byť by se stokrát tvářil jako růže.“
    Taky bych měl jednu poznámku. Pokud se opravdu naplní hororový scénář a postřílíme všechny muslimy, kdo přijde na řadu pak? Křesťané? Hráči počítačových her? Mládež? Vysokoškoláci? Příznivci hip-hopové kultury? To jen tak namátkou, které skupiny ještě společnosti vadí... Pokud chceš střílet do lidí, kteří jsou v nějaké skupině, zamysli se nejdřív, do kterých skupin patříš ty, a jestli ta jaká skupina taky nemá ve svých řadách nějaké pitomce, co jí kazí jméno! Až bude proti tobě namířená hlaveň, bude pozdě vysvětlovat... :-|

    Příspěvek z 25. října 2017 v 16:47.
    hry458 v něm napsal:

    Pralinka: Zrovna s zrušením DPH z piva nesouhlasím to si myslím že okamura by tím způsobil snížení peněz do statního přijmu. Ale jinak program má dobrý.
    Klobáska: SPD že je extremně pravicová ? Blbost. Levice i pravice chce nám do země natahat imigranty. A co se týče dluhu tak témeř každý stát dluží nějaké peníze. Konkretně Řecko 3 biliony eur, německo na válečných reparacích ještě taky vše nezaplatilo to samý i zbytek evropy různě mezi sebou

    Příspěvek z 25. října 2017 v 8:38.
    Pralinka2 v něm napsal:

    klobáska: Okamura není extrémní pravice, ale extrémní populismus.
    Řekni mi, co je pravicového na myšlence zrušit DPH z piva?

    Příspěvek z 25. října 2017 v 8:35.
    Pralinka2 v něm napsal:

    Víte, čeho se voliči SPD bojí víc než diktátu z Bruselu?

    Diktátu z češtiny.

    Příspěvek z 24. října 2017 ve 23:37.
    klobáska v něm napsal:

    hry458: Výrok č. 1: Neříkám nepřijímat uprchlíky. (Dvojitá negace, proto přepíši na srozumitelnější: Říkám přijímat uprchlíky.) Výrok č. 2: Říkám přijímat jen některé uprchlíky. Mám pocit, že tyto dva výroky si tak trošku odporují. Pořád jsme u toho, že si pleteš pojmy „uprchlík“ a „migrant“. To opravdu není to samé...
    Máš pravdu, že přijmout euro teď je čiré bláznovství. A jak to tak pozoruji, v dohledné době na to asi pořád mít nebudeme... Ta myšlenka jednotné měny jistě není špatná, jen není tak úplně dotažená do konce a nejsou vybroušeny všechny zákruty.
    Co se konkrétně Řecka týče, tak jako řecký patriot si nemůžu odpustit jednu věc. Německo, které teď tak trošku šéfuje EU, doteď nesplatilo Řecku válečné reparace (z 1. ani 2. světové války). A že se tam děly věci! To je jako kdybych já někoho přišel vykrást a za týden za ním šel s tím, aby mi vrátil peníze! Navíc se tam dostal k moci Alexis Tsipras (extrémní levice) a nějak extrémně se to tam nelepší (spíš naopak). Opravdu myslíš, že nám by Tomio Okamura (extrémní pravice) pomohl? Když je národu zle, uchyluje se k extrémismu (zleva nebo zprava, ono je to stejné). Z nedávné historie můžeme vidět třeba na vzestupu stran NSDAP či KSČ. První přinesla 6 let války, druhá 41 let bídy a teroru. Co přinese SPD? Prosperitu? Nemyslím si...
    Erdoğana a umírněný islám ti vysvětlil –MM–, takže to nebudu ani moc rozmazávat.

    –MM–: Původně jsem to tu nechtěl zmiňovat, ale...
    „Nedávno přišla jedna děsivá zpráva,
    že se zase valí dělníci, tentokrát zprava,
    poznávacím znamením jsou holé hlavy,
    neznalost dějin a ústavy.“ (Tomáš Klus)

    Příspěvek z 24. října 2017 ve 23:01.
    –MM– v něm napsal:

    hry458: Konstatuji diagnózu – zase píšeš jenom prózu!

    Před třinácti lety byla jiná éra.
    Pojmem „umírněný islám“ novinář
    naštval tureckého premiéra.
    Tím spustil stručný seminář,
    v němž Erdoğan skutečně pravil,
    že islám je jen jeden,
    že ten „radikální“ je paskvil,
    na který je teror sveden.
    Zajímavá historická citace
    do nesouvisející disputace.

    Příspěvek z 24. října 2017 ve 22:12.
    hry458 v něm napsal:

    Klobáska: Ale já neříkám že nepřijmat uprchlíky to si tady pleteš pojmy. Přijmat uprchlíky ano ale pouze ty kteří chtějí pracovat, budou respektovat naší kulturu, a budou s tím co dostanou spokojení a ještě budou makat a naučí se náš jazyk. Ale tu hordu fakt přijmat nebudem i za cenu pokut. A jací umírnění muslimové ? Prezident Turecka Erdogan řekl že žádný umírněný islám není že je islám pouze jeden. A že po vystoupení z EU budem ekonomicky v háji ? To není pravda. Naopak na tom budem lépe jelikož to kvůli EU jsme museli vybít všechny krávy a tím pádem se zvýšila cena mléka a másla. Ekonomicky by sme byli v háji kdyby sme přijmuli euro. Řecko příjmalo dotace a mělo euro a jak dopadlo ? Aktualně je v bankrotu.

    Příspěvek z 24. října 2017 ve 22:07.
    –MM– v něm napsal:

    hry458: Na příspěvek v próze odpovím ti stroze.

    Samozřejmě, že Sýrie
    spadá do západní Asie!

    Netvrdím, že hajluješ
    a holokaust schvaluješ.
    Ulepené od svastiky
    jsou všechny tvé statistiky:
    podle vědeckých výzkumu mají černoši
    nižší iq a agresivnější chování

    – často dí neonacističtí slaboši
    bez jakýchkoli odkazů, bez ozdrojování.

    Fakt nevíš, jak rozpoznávat
    migranty ekonomické?
    To mi přijde komické.
    Dávky jim stát bude dávat!
    Co stát nikdy nezměří?
    V co poutník věří či nevěří.

    Příspěvek z 24. října 2017 ve 21:45.
    klobáska v něm napsal:

    hry458: Takže řešení je nepouštět sem nikoho, případně je postřílet (i lidi, kteří prchají před perzekucí.) Jak k tomu takový chudák ze Sýrie přijde – doma ho odsuzovali, protože nesmýšlí stejně jako oni a my ho budeme odsuzovat, protože lidé, před kterými utíká, nesmýšlí stejně jako my. A já nejsem ten, kdo by měl řešit rozlišování uprchlíků a ekonomických migrantů – proto musíme volit lidi, kteří se o to zajímají, nikoli ty, kteří pomalu postřílí kohokoli, kdo se jen přiblíží k hranicím!
    Mimochodem, chápu tedy dobře, že je lepší rozdrobit správu jednotlivých „oborů“, než je centralizovat pod jednou organizací (kterou navíc „můžeme“ relativně legálně vykořisťovat, což aktivně děláme)?
    Tak když tu rovné příležitosti nemáme, tak se o to ani nebudeme snažit? OK, to je jistě zajímavá myšlenka... Asi není třeba se k tomu vyjadřovat, co?
    Neřveš „židi do plynu“, ale píšeš „muslimy postřílet“. Jaký je praktický rozdíl mezi těmito dvěma výroky?
    Zkus přijít na to, jak může být Blízký Východ podmnožinou Asie a zároveň jak může Sýrie zároveň být na území Blízkého východu a nebýt na území Asie. Myslím, že jsem docela dobrý v matematice, ale na tohle nějak nemůžu přijít... Nebo na jakém kontinentu tedy leží Sýrie?
    Navíc: Co tady Okamura chce měnit? Uprchlíky přijímat musíme. Migranti-neuprchlíci sem stejně nechtějí, navíc je neuvěřitelně složité se k nám dostat. Vystoupíme-li z EU, budeme ekonomicky v háji, protože nebudeme mít od koho „krást“ finance (bez nutnosti něco výrazně dávat).
    Ale je mi jasné, že dle tvé definice je sluníčkář ten, kdo nechce střílet muslimy. Pak jsem tedy hrdým sluníčkářem!

    PS. Abych ještě dodal... ISIS je pro odsuzování umírněných muslimů. SPD je pro odsuzování umírněných muslimů. Mám pocit, že by si tyhle dvě frakce mohly docela rozumět!

    Příspěvek z 24. října 2017 ve 21:07.
    hry458 v něm napsal:

    Šlaufová: Jo až za příští 4 roky půjdu k urnam tak taky volím Okamuru a SPD.

    Příspěvek z 24. října 2017 ve 21:05.
    Šlaufová v něm napsala:

    OKAMURA!!!!!!!!!!!!!! @)->- :-) $>

    Příspěvek z 24. října 2017 ve 21:03.
    hry458 v něm napsal:

    Klobáska: Taky nechápu proč se vetšinou takovým lidem říká sluničkáři to já nevymyslel. Navíc jak chceš dělit slušné uprchlíky a ekonomické parazity od sebe ? To bys musela zkontrolovat každého a to nejde. Co se týče diktátu EU tak volný pohyb osob zajištuje Schengen nikoliv EU, obchod muže nabízet i sdružení EFTA. Navíc Francie vráží do imigrantu 67 miliard a zpět se vrátí pouze 30 miliard takže 37 miliard v mínusu. Že máme všichni mít stejné příležitosti? Souhlasím ale to tady v ČR aktualně není. Když cikán napadne bělocha tak to je normalní trestný čin. Ale když běloch napadne cikána tak dostane vetší trest jelikož je to rasisticky motivovaný čin. Kde je pak všem stejné přiležitosti ?
    -MM-: Krásná báseň jen trochu nesmyslná. Jaká svastika ? Já nejsem nácek který hailuje a řve židi do plynu. Navíc já nepsal o kontinentu jmenem Blízký Východ jen že to do asie nepatří ta syrie ale do oblasti Blízký východ.

    Příspěvek z 24. října 2017 ve 20:52.
    –MM– v něm napsal:

    Chcete básně, jo?

    Pan hry458 nám tu žvaní,
    že uprchlíci námi nepozvaní
    zničí naši skvělou vlast.
    Že jinde s nimi není slast.
    „Řešení jsou snadná a konečná“,
    zní jeho slova sopečná.

    Chce za myšlenky tvrdě trestat,
    leč fakta hledat neumí.
    S fanatismem nechce přestat,
    jeho hněv nic netlumí.
    Sní o tom, jak tu bude skvěle,
    až zdolá vnitřní nepřátele.

    Prosazuje píli,
    nezná světadíly. ;-D
    Chce bránit svou kulturu
    metodami teroru. :-c
    Cucá z prstu statistiky,
    ulepené od svastiky. :-Q
    A co ze všeho je nejhorší?
    Neumí hádat se ve verši! O=

    Příspěvek z 24. října 2017 ve 20:12.
    klobáska v něm napsal:

    DžungaráčekChlupáček: Nu, i to je možná možné... :-D Možná právě kdysi někdo napsal „sluníčkář“ místo „sukničkář“ a lidi začali rozvíjet debaty o příznivcích plazmové koule... ;-)

    Příspěvek z 24. října 2017 v 19:46.
    DžungaráčekChlupáček v něm napsala:

    Já jsem četla, že jsi sukničkář, místo sluníčkář ;-D

    Příspěvek z 24. října 2017 v 19:45.
    klobáska v něm napsal:

    hry458: Cheme-li rozlišovat kontinenty, pak můžeme buď určit Afroeuroasii („teď“ po prokopání Suezské šíje už moc ne), Eurasii a Afriku, nebo Evropu, Asii a Afriku. Jiné zeměpisné dělení není. Ano, můžeme jednotlivé kontinenty dále dělit, ale kontinent Blízký východ fakt není. Oblast Blízkého východu leží v Asii, to ano, ale pořád Blízký východ a Asie nejsou disjunktní oblasti.
    Multikulturalismus. Ano, já jsem pro to, aby se jednotlivé kultury setkávaly a prolínaly, však takovýto styl už je tu pár tisíc let!
    Příliv parazitů. Nejsem pro parazity. Jen je naší povinností přijmout uprchlíky. Pokud ta neubudeme činit, budeme porušovat mezinárodní zákony a postihy, které by přišly, by byly ale sakra veliké!
    Diktát EU. Volný pohyb občanů, obchod, možnost pracovat kdekoli v EU, společné řešení evropských problémů... To jsou opravdu hnusné věci! Ano, EU má svoje mouchy, ale přiznejme si: My jsme ta země, kvůli které Spojené království odchází! Pořád jenom bereme a když máme něco do EU dát, tak brečíme, jak je EU zlá.
    Výhody. Odkdy je „nepřizpůsobivý“ antonymem slova „pracující“? (Já nepracuj a těžko se přizpůsobuji. Jsem jako studující ne úplně flexibilní člověk parazitem této společnosti?) Navíc, výhody menšiny na úkor většiny. Já nejsem pro výhody kohokoli, ať už je většina nebo menšina! Každý má mít stejné příležitosti jako kdokoli jiný.
    Tak jaký já jsem sluníčkář? :-| Mimochodem, co má slovo „sluníčkář“ společného s onou koulí plazmy, která je nejblíž naší planetě?

    Statistika…

    Nástěnka:

    Vznikla:
    21. října 2017 v 18:33
    Založila:
    Obsahuje:
    ~ 150 příspěvků
    Moderátorka:
    žofka10
    (kulisačka)