Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Volby – vaše názory

    « Novější příspěvky
    Příspěvek z 24. října 2017 v 19:19.
    dennisvet v něm napsala:

    HONZULIN8: napiš mi do pošty, jaké básně :D

    Příspěvek z 24. října 2017 v 19:15.
    hry458 v něm napsal:

    HONZULIN: Tak si běž do básnické nástěnky. Tady se bavíme o volbách a dalších aktualních tématech.
    Klobáska: Sýrie z pohledu zeměpisné polohy je spíš v Blízkém Východě nikoliv v Asii jak se mýlně domníváš. A sluničkář je ten který chce multikulturalismus, podporuje přiliv téhlěch parazitů, je pro zůstání v diktátu EU, a upřednostňuje výhody pro nepřizpůsobovou menšínu ne pro pracující vetšinu.

    Příspěvek z 24. října 2017 v 18:28.
    HONZULIN8 v něm napsal:

    básne prosim O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=O=$>$>$>$>

    Příspěvek z 24. října 2017 v 18:12.
    klobáska v něm napsal:

    hry458: Sluníčkářská propaganda. Prosím tě, definuj mi sluníčkáře. Pořád o nich slyším, ale pořád nevím, co to je.
    Problémy s asiaty. Jednak jsem o nich taky nic neříkal, jen jsem poznamenal, že z cizinců se setkávám nejvíce právě s nimi. Ale plno uprchlíků je právě z asijských zemí (nejvíce Sýrie), kde jsou (nejen) poslední dobou docela mizerné podmínky – a s těmi očividně máš problém.
    IQ nic neměří. Je to pouze vztah k průměru a to, jak dobře je člověk schopen odpovědět na typové otázky (jinými slovy: IQ je hodnota udávající, jak dobře člověk umí vyplňovat IQ testy). Byly případy, kdy lidé, kteří jsou velice inteligentní a inventivní ve svém oboru, vyplnili testy dle tabulek špatně právě proto, že přemýšleli až moc a našli řešení, které sice bylo svým způsobem správné, ale bylo odlišné od tabulkového řešení. Proto bych podle IQ hodnotil spíš způsob přemýšlení než právě inteligenci. + ...že to ani nemá cenu. Uvedu příklad: Ve třídě je 30 tupců a jeden génius. Ale ten génius je tak malá část, že nemá cenu se jím zabývat a necháme ho zblbnout taky! Jak bylo pěkně vyjádřeno jinde: „Když se k vám chovají jako ke zvířeti, tak se z vás nakonec stane!“

    Příspěvek z 24. října 2017 v 17:26.
    hry458 v něm napsal:

    Klobáska: Co se týče komoušu tak já už dlouhý léta říkám že by měli být zakázání stejně jako nacisti. A já tu nepsal nic o problemech s asiaty. Ano všechny rasy mají své dobré a své špatné lidi ale podle vědeckých výzkumu mají černoši nižší iq a agresivnější chování. Ano sou vyjimky černých kteří se chovají slušně ale těch jich je tak málo že to ani nemá cenu. Tobě už hlavu ta sluničkárská propaganda vymyla a s tím boužel nic nenadělám.

    Příspěvek z 24. října 2017 v 17:15.
    _kebaba_ v něm napsala:

    pirati$>

    Příspěvek z 24. října 2017 v 16:36.
    ArianaGrandeOfficial v něm napsala:

    Piráti8=8=8=8=8=8=8=

    Příspěvek z 24. října 2017 v 16:12.
    klobáska v něm napsal:

    Pralinka2: Já se Babiše v ničem nezastávám (i když nutno poznamenat, že nemám až tak komplexní informace – nemám čas je získávat). Je to problém, že je u moci, minimálně už to, že víceméně sedí na vysoké pozici docela dlouhou dobu. Na druhou stranu, je to názor lidí, o kterém v žádném případě netvrdím, že je vždy správný. Jen prostě nemá cenu brečet nad rozlitým mlékem a holt se třeba příště zamyslet a vhodit tam jiný lístek. (Já osobně jsem ANO kdysi věřil, že to může být dobrá strana – to ještě když začínali. Nikdy jsem je nevolil – je mi 20 let, takže první volby, kdy jsem mohl volit, jsou tyhle a to jsem volil jinou stranu. Problém je, že když se někdo dostane tzv. „ke korytu“, je těžké se „nenažrat“. Ach jo... Stále se opakující příběh, jen s jiným obsazením!)

    hry458: Nepřijde mi nechutný srovnávat dva masové vrahy!
    Breivik chtěl bránit svou kulturu tím, že šel střílet do lidí. V čem je tedy jiný než ti blázni z ISIS, co taky střílí, protože chtějí bránit svou kulturu?
    Například po Řecku jsem se za doby migrační krize pohyboval a sleduji řecké zpravodajství. Je zvláštní, že na rozdíl od tebe o nějakém extra bordelu moc neslyším. Jasně že se tu a tam něco stane, ale to bylo, je a bude, lidi jsou chytří i blbí napříč světem a časem! Náboženství, národnost, rasa nebo pohlaví v tom nehraje absolutně žádnou roli.
    Čím víc černých, tím víc problémů? Dnes a denně se setkávám s černochy a obecně cizinci (i když nejvíc, pravda, asi s asiaty). Nevidím problém! Problém je pouze uzavírání se ve skupinách. Rozptýlí-li se různí lidé mezi sebe, nevznikají pak tendence k extrémismu; lidé poznávají názory druhých, srovnávají je se svými, zjišťují, že ani jeden není dokonalý, a tak dají dohromady to, co je dobré z obou názorů a vše je v pohodě! Navíc, jsem často svědkem toho, že největší hovada jsou právě europoidní rasy.
    Muslimové jsou v našich končinách už řadu let a nikomu nevadili! Proč by teď měli začít? Nechceme jít spíš třeba po katolících, kteří to tu řídili (a buzerovali lid) stovky let? Ti zase nikomu nevadí dneska! Komunismus u nás taky není zakázaný (KSČM uspěla ve volbách necelými osmi procenty), a že to tu za jejich vlády šlo od desíti k pěti! O tom, že tu máme na jednoho uprchlíka minimálně dva až tři protiuprchlické aktivisty (nevím, jak stará jsou má data, nechci přehánět, tak píšu radši míň), ani nemluvím...
    Definice, definice! Přesné vyjadřování ti moc nejde, co? ČR má dle mezinárodního práva povinnost (nikoli „má mezinárodní právo“) přijímat uprchlíky (nikoli „imigranty“) a to, je-li mi známo, bez výjimky.
    Ale jestli přemýšlíš dle schématu „když zabije křesťan muslima, je to dobré; když zabije muslim křesťana, je to špatné“, nemá cenu se s tebou bavit.

    –MM–: „Škoda“ že tu není smejky! :-D To bychom se asi dozvěděli věci!

    Příspěvek z 24. října 2017 ve 13:23.
    –MM– v něm napsal:

    hry458: „Vetšina zavražděných byli členové norské strany práce kteří tam přijeli na předvolební shromáždění
    Vážně? Ke kterým volbám? Byl to každoročně pořádaný tábor, v tomto případě uprostřed volebního období... to si neumíš najít?
    Víc jak dvě třetiny mrtvých nebyly starší než 18 let, to si také nedokážeš najít? Proč chceš dělat závěry o tom, koho střílet a nestřílet, když neumíš pracovat s informacemi?

    V nejvetších městech švédska Stockholmu a Malmo tam hoří každý den auta, zachranáři se bojí do některých částí města jezdit.
    Tak jestli se ta auta bojí hasit, není divu, že pořád hoří :-)
    Odkud čerpáš své informace?

    Příspěvek z 24. října 2017 v 11:01.
    hry458 v něm napsal:

    Klobáska: Nepřijde ti nechutný srovnávat Breivika s masovým vrahem Hitlerem? A navíc Hitler pouze chtěl zabijet i spousty nevinných lidí ale Breivik pouze chtěl bránit svou zem. Co se týče té škodící vetšiny tak se zajdi podívat do Německa, Francie, Británie, Itálie, Řecka, Makedonie a severských státu. Tam dokud nebyli tihle paraziti tak kriminalita byla o hodně nižší. Švédsko mělo dokonce témeř nulovou kriminalitu a dneska ? V nejvetších městech švédska Stockholmu a Malmo tam hoří každý den auta, zachranáři se bojí do některých částí města jezdit. Tady je vidět že čím víc černých tím víc kriminality a ekonomické zátěže. Ano ČR má mezinárodní právo přijmat imigranty a je to v pořádku. Ale pouze ty kteří naší kulturu respektuji, chtějí zde makat, naučí se náš jazyk a budou se chovat slušně. To tahle opic nechce ty chtějí jen dávky a luxusní ubytování.

    Příspěvek z 24. října 2017 v 10:54.
    hry458 v něm napsal:

    Pralinka: Jakých 77 dětí ? Vetšina zavražděných byli členové norské strany práce kteří tam přijeli na předvolební shromáždění. Ano je smutné že muselo umřít 77 lidí ale závroveň chápu i ty kteří chtějí bránit svou zem.

    Příspěvek z 24. října 2017 v 8:21.
    Pralinka2 v něm napsal:

    klobáska: Jistěže sedm zbývajících stran spojuje jen to, že nechtějí jít s ANO. Kdyby je spojoval i společný program, tak by to nemuselo být sedm stran, ale stačila by jedna. Mimochodem, dost programově velmi odlišných stran spojuje i to, že nechtějí jít s SPD nebo s KSČM.
    Není pravda, že se Babišovi „na nic nepřišlo“. Jestli se někomu „na nic nepřišlo“, tak Petru Nečasovi, jehož trestní stíhání se ztrácí do ztracena. Stíhání Andreje Babiše normálně pokračuje, ale důkladně zdokumentovat tak rozsáhlou trestnou činnost není práce na týden. Když mi kdysi ukradli kolo a škoda činila asi 6000 Kč, tak to policie řešila asi dva měsíce, jak dlouho teda může trvat vyšetření trestné činnosti v rozsahu desítek miliónů nebo možná i miliard? Jestli se Babišovi skutečně „na nic nepřijde“, tak to bude jen proto, že v důsledku jeho znovu získané poslanecké imunity bude trestní stíhání muset být přerušeno bez ohledu na to, jestli něco spáchal a kolik důkazů už bude zdokumentováno. A pokud získá ministerstvo vnitra a spravedlnosti, pak pro něj nebude problém podle svého zvyku „kleknout“ na vyšetřovatele a „vysvětlit“ jim, kde jsou jejich meze.
    A že „ Babiš ≠ ANO“, to se tedy rozhodně nedomnívám.

    Příspěvek z 24. října 2017 v 8:11.
    Pralinka2 v něm napsal:

    hry458: Breivik bránil svou zem před neomarxisty, kteří mu do domova tahali stovky tisíc nepřizpůsobivých parazitů? Tím, že postřílel 77 dětí? To si snad děláš srandu, ne?

    Příspěvek z 23. října 2017 v 19:44.
    klobáska v něm napsal:

    Breivik bránil svou zem před muslimy, a Hitler bránil svou zem před židy. Takže to vlastně oba byli hodní pánové a hrdinové, které bychom měli oslavovat, ne? Opravdu je řešením politického problému jít střílet do dětí?
    „Klidně ty vyznavače zabít.“ Islámský stát (ne všichni muslimové jsou členy teroristické organizace Islámský stát; samotný ISIS má docela problémy s muslimy, kteří proti němu dnes a denně bojují) chce zabíjet vyznavače jiné víry než jejich a my (ti radikálové v našich řadách) chceme zabíjet vyznavače jiné víry než naší. Nějak nemůžu najít rozdíl. Tohle mi dost připomíná scénu z knížky 1984, kde Winston a Julie slibují O’Brienovi věrnost i za tu cenu, že by měli ve jménu dobra páchat zlo.
    Kde máš jistotu, že lidé co sem přicházejí, chtějí škodit? Ptal ses každého z nich a sestavil jsi statistiku, kde měli „škodiči“ většinu? Ideologie nepouštět sem nikoho zahrnuje i to, že matka s dvěma dětmi, které zabili zbytek rodiny a dům vyhodili do povětří, se bude muset vrátit zpátky. Nebo ji a její děti zastřelíme na místě, abychom jim ušetřili cestu? Taky bychom mohli potápět lodě, na kterých plují! (Něco podobného udělali nacisté na konci války, když nevěděli, co s přeživšími z koncentračních táborů: nahnat k moři, na lodě a potopit.) Navíc nejde o to, přijímat imigranty, kteří naši kulturu ať už respektují nebo nerespektují – jde o to, poskytnout azyl uprchlíkům. To je naše povinnost, ať si Okamura říká co chce.
    Jasně že těm hlučným bude věnována pozornost! To je podobné, jako když v tramvaji pojede skupinka opilých, hrubých a značně hlasitých teenagerů; lidé si řeknou „ta dnešní mládež je ale hrozná“, aniž si uvědomí přítomnost tichých teenagerů, kteří stojí, protože právě pustili sednout tu babičku, co nastoupila minulou zastávku, a v poklidu se učí. Stejně tak tě média nebudou informovat o tom, že „v táboře uprchlíků tam a tam se nestalo nic zajímavého“, protože se tam prostě nestalo nic zajímavého. Žurnalistika (i ta seriózní) je o senzaci. Pokud se někde nic neděje, nebudou informovat diváky o tom, že se tam nic neděje.
    Co se platů týče, jen taková malá poznámka. Asi jsi nepochopil, co jsem chtěl říct. Já neříkám, že máme malé platy (o tom by mohla být založena samostatná diskuse); říkám, že jsou nerovnosti mezi pohlavími v té dané oblasti (např. učitelé dostávají víc než učitelky, protože je učitelů málo – jako by pohlaví bylo rozhodující; o tom, že jsou zvýhodňováni mladí čerství a nezkušení ůučitelé na úkor starých ostřílených mazáků, ani nemluvím).

    Pralinka2: Neříkám, že to je v pořádku (to je koneckonců věc lidí, jak si zvolili). Ale přijde mi nesmyslné, že jediné, co těch sedm zbývajících stran spojuje, je to, že nechtějí být s ANO. Babiš by samozřejmě měl být vyšetřován a pokud se mu na něco přijde, tak i trestán dle zákona, ovšem problém je v tom, že zatím se mu, pokud vím, na nic nepřišlo... A jen tak pro pořádek: Babiš ≠ ANO. Pořád se mluví o Babišovi, ale kromě něj tam bude i 77 dalších lidí (vím, že pořád tu bude někdo, kdo bude tahat za nitky, ale mám pocit, že by neměl být Babiš stále zaměňován za ANO).

    Příspěvek z 23. října 2017 v 19:03.
    –MM– v něm napsal:

    Proč si myslíš, že bys ty nebezpečné z nich poznal, když by věděli, že je chceš zabíjet? Ty bys snad na místě teroristy, pokud by ti šlo o život, nepředstíral, že máš správné názory? Svojí náboženskou čistkou bys odstraňoval akorát ty umírněné, což by naopak posílilo radikály.

    Uplatňování politického programu Islámského státu – tedy snaha o prosazení názoru, že umírněný islám neexistuje – mi přijde poměrně škodlivé a nebezpečné.

    Příspěvek z 23. října 2017 v 18:40.
    hry458 v něm napsal:

    Zas na druhou stranu nejde nic nedělat. Něco se s tím udělat musí. Klidně i ty vyznávače zabít hlavně když bude bezpečí.

    Příspěvek z 23. října 2017 v 18:37.
    –MM– v něm napsal:

    Zakazování ideologií je slabošské a v dnešní době naprosto neefektivní, protože jakoukoliv komunikaci jde šifrovat neprolomitelným způsobem. Pokud nechci, aby někdo nějak smýšlel, musím ho přesvědčit, není jiná cesta, už nejsme ve středověku. Vyzbrojovat stát k tomu, aby mohl silou potlačovat nějaké názory, je nebezpečné zejména pro běžné lidi, nikoliv pro vyznavače špatných názorů (ať už si pod tím představuje kdokoliv cokoliv).

    Příspěvek z 23. října 2017 v 18:21.
    hry458 v něm napsal:

    Kde jsem sem psal o migrantech ? Já tu psal o parazitech. Co se týče mezinárodního práva tak dosud sme přijmali až na vyjimky imigranty kteří naší kulturu respektují, chtějí tu makat a chtějí tu žít což je zcela v pořádku. Ale ta vlna co se na nás řítí chce jen porušovat zákony a dostávat peníze za nic. Takové by Česko i za cenu pokuty od EU přijmat jednoduše nemělo. Co se týče naší historie tak v 68 roce jsme zdrhali kvůli komunistickému režimu. Narozdíl od současné vlny parazitů tehdejší imigranti nedělali bordel, chtěli makat, jedli co dostali a nezapalovali stany v domnění že dostanou ubytování v luxusním hotelu.
    Co se týče platů to je vina státu která ty peníze na vyšší platy nedá protože nedostává peníze i z oblastí kde jsou zájemci k nám investovat ale vláda to kazí. Andreas Breivik bránil svou zemi před neomarxisty kteří mu do domova tahali stovky tisíc nepřizpůsobivých parazitů. A opakuji že islám není náboženství ale ideologie která by se měla zakázat !

    Příspěvek z 23. října 2017 v 17:29.
    klobáska v něm napsal:

    hry458: Nevidím ve svém komentáři nic o přijímání parazitů, pouze jsem napsal, že máme dle mezinárodního práva povinnost přijímat uprchlíky (je rozdíl mezi slovem „uprchlík“ a „migrant“, najdi si definice). Jen tak mimochodem, nevšiml jsem si, že by (samozřejmě dnes, ne za totality, to se nesmělo ani kecnout) někomu vadili lidé, kteří např. v roce 1968 prchli na západ! Proč tolik z nich šlo až do USA a nezůstali v Západním Německu? A že jsme se tu, oproti tomu, co se teď děje např. v Sýrii nebo Iráku, měli jako prasata v žitě!
    A že náboženství respektuje rovnost čehokoli? Nikoli! To jsou více či méně oblastní „zvyky“ (nevím, jak jinak to jinak pojmenovat). Mimochodem, v naší kulturní oblasti vidím dnes a denně více či méně otevřené narážky na to, že ženy jsou dobré tak akorát do postele a že jsou hloupé. I dnes je u nás nevyváženost v oblasti platů mužů a žen na stejných pracovních pozicích. Kde tedy máme tu rovnost?! A to, že se najde pár blbečků, co jdou vraždit (a počty jejich obětí nejsou ani zdaleka tak vysoké jako např. počty obětí opilců za volantem, proti kterým tu nikdo moc nebrojí), neznamená, že celé náboženství je zlé. Jinak bych chtěl poznamenat ještě jednu věc: Křesťanská církev má každou chvíli problémy např. s pedofilií, Buddhisté v Zadní (a koneckonců i v Přední) Indii vraždí o sto šest – a tato náboženství nikomu nevadí! Když Anders Breivik zabil pod zástěrkou křesťanských hodnot 77 lidí, nevšiml jsem si žádného „křesťanství v Norsku nechceme“. Ku-Klux-Klan nikdo nepřipomíná, když se mluví o křesťanských hodnotách! A ateisté vraždí pořád. Proč nezakázat ateismus? Vážně máme v naší ROVNOPRÁVNÉ společnosti potřebu posuzovat někoho na základě náboženského přesvědčení (i ateismus je svým způsobem náboženské přesvědčení – ateista je přesvědčen, že bůh/bohové neexistují)?

    Příspěvek z 23. října 2017 v 17:03.
    hry458 v něm napsal:

    Pralinka: Andreje Babiše naopak volily kvůli zásluhám které si často přivlastnil, že policie celou dobu proti němu podle jeho fanoušku hrabala špínu atd.

    Příspěvek z 23. října 2017 v 16:54.
    Pralinka2 v něm napsal:

    klobáska: Ano, jiné strany taky buď kradly, nebo se dopouštěly podezřelých činů. Ale rozdíl je v tom, že ty jiné strany z toho měly problém aspoň potom, co se na to přišlo. Když se přišlo na mrtvé sponzory ODS, znamenalo to konec vlády Václava Klause. Když začal být trestně stíhán Petr Nečas, znamenalo to konec jeho vlády. Ale když začal být trestně stíhán Andrej Babiš, znamená to naopak začátek jeho vlády. Není to další posun politické kultury k horšímu?

    Příspěvek z 23. října 2017 v 16:49.
    _kebaba_ v něm napsala:

    to je teda debata todlencto:D

    Příspěvek z 23. října 2017 ve 14:59.
    hry458 v něm napsal:

    Ty zřejmě částečně té politice nerozumíš. Ano ty strany si v tom mohou podat ruce to máš pravdu ale to je vše v čem se nepleteš. A co se týče SPD tam se pleteš. Náboženství respektuje rovnost mužu a žen což islám nedodržuje takže islám je spíš ideologie která měla být zakázána už dávno a tím pádem zákaz islámu není porušování ústavy. Co se týče přijmání těch parazitů tak ČR nenese zodpovědnost za bombardaci Sýrie. Navíc proč by měla Evropa přijmout parazity kteří sem zdrhají jen kvůli štědrým socialním dávkam, jsou bezpečnostní, zdravotní i ekonomickou hrozbou a chtějí nás ovládnout? Lepší je odmítnout ty parazity než skončit jako západ.

    Příspěvek z 22. října 2017 ve 23:40.
    klobáska v něm napsal:

    Češtinář: Omlouvám se, nechal jsem se unést tématem. Ono už to, zda téma voleb patří na dětský internet je diskutabilní. Ale souhlasím, budu se mírnit. Omlouvám se...

    hry458: Největší tuneláři ODS? Já myslím, že v tomto si strany mohou podat ruce! Feťáci Piráti? Na to jsi přišel kde? Jestli narážíš na to, že chtějí zlegalizovat marihuanu, tak si uvědom, že alkohol je v naší zemi zcela legální, přičemž je mnohem škodlivější alkohol než právě marihuana. Zlegalizováním drog by se navíc omezil (pokud ne zcela zrušil) černý trh, „mafie“ a kriminalita, která teď kolem drog je! A že se rozpadnou? Proč by se měla strana, která existuje už nějakých osm let, rozpadat jenom proto, že se dostali do sněmovny? A že SPD má jenom 4. místo? Už to, že je tato strana vůbec povolená je alarmující! Vždyť SPD nabádá k porušování ústavy (svoboda náboženského vyznání) a mezinárodních zákonů (přijímání uprchlíků)! Stejně tak komunisti, to je strana, která se měla zrušit už v roce 1989, stejně jako byla zrušena v roce 1945 strana NSDAP v Německu!

    Příspěvek z 22. října 2017 v 16:30.
    hry458 v něm napsal:

    Ale podle mě se piráti do roku rozpadnou a ods za dalších 4 roky už volitelná nebude.

    Příspěvek z 22. října 2017 v 16:17.
    _kebaba_ v něm napsala:

    Souhlasim!!

    Příspěvek z 22. října 2017 v 16:11.
    hry458 v něm napsal:

    Nedopadlo to sice nejlépe ale mohlo být hůř. Například výsledek ANO nikoho nepřekvapilo. Podle mě byl Babiš dobrý ministr financí ale jako premier nevím jesli to je dobrý nápad. Škoda jen že SPD je až 4 místo. Před nimi kromě ano i jedni z nejvetších tunelářu ODS a strana fětáku Piráti

    Příspěvek z 22. října 2017 v 15:39.
    Češtinář v něm napsal:

    Klobásko, mírni se ve vyjadřování, tohle je dětský web, nezapomeň.

    Příspěvek z 22. října 2017 v 15:37.
    Fandíček18 v něm napsala:

    Já myslím že top 09 je docela dobrý

    Příspěvek z 22. října 2017 ve 12:04.
    klobáska v něm napsal:

    No, minimálně by se aspoň něco dělo. A přiznejme si, ANO, co vím, aspoň trochu něco dělalo. Fakt nepotřebuju vládu, která bude čtyři roky jen říkat, že „s tím nemůžou nic dělat, protože to zkazili komunisti“. Nejsem voličem ANO, ale zase si nemyslím, že je to až zas tak zlá strana – natož jediná zlá. Jde o to, že pořád bude produktivnější vláda „ANO + nějaká další strana“ než vláda, ve které by jinak určitě museli být pospolu ODS, ČPS, SPD a minimálně další tři strany. Vláda šesti a více stran je zralá tak akorát na předčasné volby!
    Hlavně, na Babiše se teď vytahovalo kde co, aby nedostal tolik hlasů (což mu paradoxně hlasy ještě přidalo), zatímco na další členy z jiných stran se nevytáhlo nic! Kde jsou průsery ostatních stran?! A proč strany před volbami neříkali „my jsme dobří v tom a tom“ místo „my jsme lepší než Babiš“?
    Jenomže Babiš něco dělá, i když samozřejmě neříkám, že jsou to vždy jen samé skvělé nápady. Když bude vláda čtyři roky sedět s rukama v klíně a nedělat nic, samozřejmě, že to bude vláda, která bude oblíbená! Vždyť kdo nic nedělá, nic nezkazí!
    A že si něco nakradl? Sakra, která strana ne? ODS, která by jinak musela být ve vládní koalici, nikdy nekradla?! Kradla, jen se na to už zapomnělo! Každé volby sleduji trend „ODS něco posere, tak zvolíme ČSSD → ČSSD něco posere, tak zvolíme ODS → ODS něco posere, tak zvolíme ČSSD → ČSSD něco posere, tak zvolíme ODS → ...“ Tohle fakt nikam nevede! Jasně, že budou další a další průsery, ale to bude s ANO i s ODS! Jeden z těchto dvou (eventuálně oba) budou v příští vládě. A obě strany za sebou mají historii nejrozmanitějších průserů. Jen lidi až moc rádi zapomínají...

    Statistika…

    Nástěnka:

    Vznikla:
    21. října 2017 v 18:33
    Založila:
    Obsahuje:
    ~ 150 příspěvků
    Moderátorka:
    žofka10
    (kulisačka)