Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Všechny příspěvky v této nástěnce si nalepím na zeď!

    « Novější příspěvky
    Příspěvek z 11. března v 7:42.
    vaiva v něm napsala:

    Mluvil tu někdo o esperantu? 8-D Jste-li aspoň trochu chytří, pusťte si v gůgl překladači ten esperantský hlas (než do týhle zdi zase vrazíte, ona není neviditelná, to vás upozorňuji!)

    Příspěvek z 10. března ve 23:10, upravený po 7 minutách.
    VelkýBochník v něm napsal:

    Zdravím Tobiasi... ještě (se) vejdeš do svého pokoje???:-D
    Určitě si tohle na zeď dej taky... doufám, že máš bohaté rodiče, kteří koupili větší dům;-)

    Ještě víc vlevo;-)... VLEVO!!!:-o ...VLÉÉÉ-VÓÓÓ... ach;-D

    Příspěvek z 10. března ve 23:08.
    Blébleblé v něm napsala:

    Kam si myslíš že jdeš, dveře jsou vlevo.

    Příspěvek z 9. března ve 13:39.
    market-love v něm napsala:

    Žila byla jedna malá holčička. Jmenovala se Karkulka. Protože milovala červenou barvu, všichni jí přezdívali ČERVENÁ KARKULKA. Jednou měla jít za babičkou a měla jít přes les. V lese trhala jahody a borůvky. Našla jednu muchomůrku a řekla si, že by se jí mohla někdy hodit, tak si ji vzala s sebou. Už byla skoro v babiččině chaloupce, když vtom potkala lišku. Liška Karkulce povídá: „Ahoj, Karkulice. Copak mě nepoznáváš? Jsem jedna z tvých Facebookových přátel.“ A Karkulka lišce řekne: „Fakt? Jé, já mám pro tebe dárek.“ Tak lišce podá tu muchomůrku. Liška řekne: „Tak teda dík.“ Liška ji snědla a Karkulka říkala: „Super, teď mě budou mít ve škole všichni rádi.“ Tak přijde k babičce a říká jí: „Zabila jsem jednu lišku, co to tu očíhávala.“ A babička jí odpoví: „Lišku? Ó, děkuji holčičko. Očíhávala to tady a chtěla sníst mého Ňufíka.“ Karkulka babičce řekne: „Ňufík? Kdo je to Ňufík?“ „Ale, to je můj nový pejsek. Vlkodav!“ A Karkulka odpoví: „Aha, že jsem si ho nevšimla.“ „No to víš, je trochu stydlivý. Jé, a už sem jde můj nový kamarád z domova důchodců. Jmenuje se Andrej Myslivec.“ „Dobrý den, pane Myslivec.“ „Dobrej, ty budeš ta Karkulka, že jo.“ „Ano, jsem. Pozor, pane Myslivec! Ňufík!“ „Kde, kam, kdy, jak?“ „Ale, jenom babiččin vlkodav.“ „Vlkodav? A jmenuje se Ňufík? Co to je za blbost.“ „Ale žádná blbost. Pojďte si dát muffiny.“ „Děkuji, holčičko, ty jsi ty Muffiny přinesla?“ „Ano, babi, přinesla.“

    O 15 minut později:
    „Jau, mě bolí břicho“, křičí Karkulka. „Co teprve já, Karkulko“, ozve se Myslivec. „Ale já jsem přece snědla víc muffinů než vy dva dohromady.“ „Á, zvoní se na poledne“, říká babička. „Pojďte si dát oběd.“ „Ne, já nemůžu“, řekne Karkulka. „Já taky ne“, řekne Myslivec. Ale stejně si dali oběd. Měli svíčkovou s brusinkovým terčem. A pak zaznělo PRÁSK a pohádky byl konec.

    Příspěvek z 9. března ve 13:18.
    market-love v něm napsala:

    No já zírám ekologiku!

    Příspěvek z 9. března ve 13:15, upravený po 7 minutách.
    ekologický v něm napsal:

    Zdravím, po necelém měsíci putování po Africe sem napíšu nějaké zážitky, zejména co se týče jízdy v autě a obecně problémů řízení. Ostatní sem nepatří, ale určitě to nebylo nezajímavější.

    Po příletu jsme měli vyjednané půjčení auta a vybavení pro cestování. Autem byl Nissan DoubleCab 2,4i 4x4 2005, přední uzávěrka, čelní rám, klima, 2 rezervy, 2 plynové bomby, 2 střešní stany, 1 rezervní kanystr (20 l) – základní objem nádrže 140 l, lopata na písek, lednička (která občas měla 35°C),kanystr na užitkovou vodu a kempingové vybavení . Váha cca 2700kg. Auto tedy bylo ustrojeno na objednávku, nyní bych pár věcí už objednal jinak. Půjčují se téměř výhradně japonci alá tento nissan, pak africe vládnou toyoty (hilux, řada hzj) . V půjčovně měli teda i po 1 kusu Hummera H3 a nějakého dodge, kteří si objednali nějací Němci, které tedy upřímně lituji . Cestovalo se po Namibii, Botswaně a Zambii.

    Nacestovali jsme asi 7000km, z toho tak 1000 km hlubším pískem, 3000km prašné cesty, 3000 km asfaltky. Zezačátku jsme po nákupu surovin (jídla a hodně moc vody) vyrazili směr poušť Namib, kde jsme se seznamovali s autem (já tedy mám bohaté zkušenosti se 4x4, ale přeci jen africké cesty jsou trošku jiné než na ostatních kontinentech). Vyrazili jsme tedy z hlavního města, kde ještě tak 20km trvala asfaltka, která poté přešla v prašnou. žádné extra výmoly , cestovní rychlost tak 80-130 km/h. GPS navigace počítá s rychlostí 12 km/h, takže doby dojezdu vás trochu znejistí, než zjistíte, že 1 hodinu zvládáte za 5 min. Projetí průsmyku, kde mě zarazila síla motoru. Nebyl na jedničku se schopný rozjet, musela se řadit redukce. S tím jsem se doteď nesetkal v žádném jinem autě. Člověk se na těchto cestách dost klimbá třeba 5 hodin v kuse, ale na to si zvykne. Zrádnost těchto cest spočívá v relativně dobrém povrchu, kde se to dá valit kolem 120km/h, ale občas se projeví terénní vlna nebo zarovnané vyschlé řečiště. To mě vyškolilo hned na počátku, kde jsem jel kolem 130km/h. Následoval skok něco k 10 m poměrně ve výšce, s 2 odrazy po dopadu. V autě to bylo docela v pohodě, ale spolucestující nebyli na terén zvyklí tak trochu remcali. Pružiny ani nešly nadoraz. Následovala cesta k dunám a písku, kde se opět projevila nedostatečná síla motoru a v hodně hlubokém písku to prostě i na 1.RS zastavil. Takže redukce a uzávěrka to jistili – a povedlo se. Takže hned první den se dalo poměrně řidičsky vyžít. Docela adrenalinový zážitek je předjíždět jiné auto. Předjíždět znamená něco vyjímečného, jelikož za den potkáte mezi 0 a 15 auty, pokud nejste ve městě. Předjíždět taky znamená pustit se někam kam absolutně nevidíte a ani auto před váma o Vás neví, protože ihned za autem je obrovský vír prachu viditelný na pár km v běžné krajině. Takže pustit se do toho největšího mračna, psychicky to vydržet až na vzdálenost kam dohlédnete na auto , nějakým způsobem se ujistit že o vás možná ví a jet co to dá. Poté se ideálně chvíli držet v jiné stopě- protisměru, tj. vpravo, aby zase viděl něco on.

    Další dny jsme cestovali k pobřeží. Průjezdy průsmyky, kde se každý offroaďák vyblbne, kamenný terén, dokonalá krajina. Takže sledování krajiny, občas nějaký výjezd mimo hlavní. Při přibližování k pobřeží začal vát písek na asfaltový podklad, ale 1 bagr se to snažil řešit. Tak 5 bagrů by bylo akorát. I asi jediná železniční trať byla zafoukaná, ale strojvůdce se toho nebál a šel do toho .

    O pár dní později se nám povedlo 1. zapadnutí. Při sjezdu z cesty k pobřeží oceánu, jsme v klidu zastavili. Podklad tvrdý, zařazeno jen 4x4. Na chvíli jsme zastavili, po odjezdu jsme se však už jen zahrabali. Příčinou byl příliš rychlý příjezd, ale kde tady v ČR natrénovat jízdu pobřežím že ?. Ani odfouknutí gum nepomohlo. Ale měli jsme štěstí v neštěstí. Kousek od nás byli rybáři, půjčili aspoň lopatu. Takže 2 lopaty, hodinu vyhazování, a vytažení další 4kolkou a dofouknití gum 12V kompresorem. Chybamy se člověk učí, lepší než uprosted pouště. Cesta dál pokračovala směrem do vnitrozemí. Cesta asi 250km, horšími až špatnými cestami.Cestou jsme nepotkali ani 1 auto (to ani cestou zpět). Tady si člověk uvědomí jak má jet, a že vyřazení techniky se rovná zakempnutí a hledání pomoci, která může být (a taky nemusí) stovky km vzdálená. Telefony nefungují. To v teplotě odhadem 45-55°C a nulovém stínu může taky znamenat jediné. Naštěstí jsme tyto úseky absolvovali OK, ale člověk aspoň získá respekt a počítá na pár kroků dopředu , protože tady je většinou jen 1 možnost.

    2 dny nato mi bouchlo na prašné rovné cestě pravé zadní kolo v rychlosti 120 km/h. Asi z tepla. Ustál jsem to, nezazmatkoval jsem, skončili jsme jen v protisměru, což tady není nic nebezpečně. Kousek od nás ( 100km) jiný tolik štěstí neměli a auto na maděru (co bylo s nima nikdo neví, ale snad přežili). Následuje 2. výměna kola (1. byl vadný ventilek), kde začínají první problémy s technikou. Hever vypovídá službu, nejspíše písek v závitech, ale vyčistit se nedařilo. Trochu pomohlo polití olejem na smažení. Hever byl mechanický, otáčení T tyčkou. Takže to moc nešlo, já auto nazdvihoval za nadběh, kolega ze všech sil točil . Povedlo se jen taktak, ale zlomilo se T na tyčce. Z heveru se muselo sjet na 4x4 redukci. Pneumatika byla roztřena na 80% obvodu, neopravitelné. Takže další výměna pneu není možná z důvodu nefunkčnosti heveru, takže jet co neopatrněji, jelikož jedeme méně osídlenou krajinou s Himbama (lidi co mají jen bederní roušky a jsou oranžoví). Pokoušeli jsme se to nějak řešit u křováků, ale ty nepomohly, ač se honosili názvem tyre service. Budova však připomínala kozí chlívek před spadnutím, neměli ani 1 gumu v rozměru 15“, a zatím měli ve své historii jen 2 zákazníky, s námi 3.
    Po chvilce (rozuměj tak 300km po špatné cestě, hodně kopců) jsme dojeli do městečka orientované na turisty. Dal se koupit nová pneu (byla jedna ze 2), cena 3200Kč a po hodině hledání jsme našli i jedinou svářečku na území asi ČR. Pokud se mi podaří vložit fotky, tak Vás asi pobavím, jelikož svářecí dílna u nás vypadá jinak. Škoda že zrovna nešel proud, asi nezaplatil, protože v sousední chatrči šel. Takže oprava proběhla v sousedství, zdárně. Přesto jsem tyččce nedůvěřoval a o kousek dál (asi 700km) jsem koupil hydraulický hever.

    Od lapálií bycl chvíli klid, no vlastně nebyl, začala téct trubička na posilovači řízení. Po 300km od zjištění jsme našli servis, kde nám nebyli schopni pomoct. Nákup 1 litru kapaliny a dolévání problém o 2 dny oddálil.

    Vjíždíme do parku se spoustou zvěře. Dnes konec problémů. Následující den řešíme pouze jeden. Proražená pneu, vina spolujezdce. Opravu, kde je zakázáno vylézat z auta, jsme však z auta řešit nemohli. Z asistence zeber, žiraf, pakoňů, antilop, buvolů a dalších jsme výměnu vykonali. S parťákem jsme už sehraný, výměnu provádíme do 5 minut. Zde se jen projevil problém s nízkým zdvihem heveru, řešíme vyfouknutím a dofouknutím pneu.

    Další den přicházím při obhlídce motoru na zlomený čelní ochranný rám. Žádná srážka, prostě jen vibrace. Svařujeme na místě, kemp je docela vybaven. Hadice posilovače začíná téct hodně. Voláme tedy půjčovnu, zda to můžeme opravit – mají to v podmínkách, že o všem musí vědět. Je to však v neděli. Dozvídáme se však, že ve městě kam jedem (asi 500km) má nissan zastoupení. Takže to dojíždíme a v pondělí řešíme. Nissan však nemá díl, objednat nepřipadá v úvahu, takže oprava nissan spočívá v navlečení a zafixování zahradní hadicí. Z obou stran šroubovatlené svorky, cena nízká, oprava funkční. Oprava defektu pneu též vyřešena.

    2 dny bez problému, vjíždíme do parku, kde je hodně písku. Vjezd povolen jen 4x4. Jízda je fakt adrenalin, pže nevíte, jestli jedete správně či nezapadnete. Jezdí se bez uzávěry, jen na redukce. Uzávěrka by asi 200 km v kuse nedala. Párkrát se v písku zastavíme, ale už víme co dělat. Neděláme chyby. Zapínáme uzávěrku (ručně, musíme vylézt z auta), redukce, 1m popojet dozadu v kolejích, poté 1RS, roztočit kola a plnej. V hlubokým písku většinou nic mezi plným plynem a nohou z plynu není. Minimálně nic u tohoto motoru, kde ubrání plynu se rovná sundání nohy. Písek je natolik hluboký, že i redukovaná jednička jen tak tak stačí na rozjetí. Na redukci se jezdí většinou, protože člověk nikdy neví, jaký bude terén za 100m. Řešit problém až když nastane je někdy pozdě a může toho dost zkomplikovat. Je lepší být soběstačný, je to spíše nutnost.

    Odpoledne však vjíždíme do jednoho z nejtěžších úseků. Po 15 metrech zastavujeme, tedy mírně zapadáváme. Koukají na nás malý křovácký děti. Postupujeme už dle nacvičeného schématu, uzávěra, vzad, vpřed. Vyjíždíme jen o kousek, sám sem tomu už moc nedával. Písek je opravdu hodně hluboký. Po 10 km vidíme v dáli auto . Oba dva však víme, že zastavovat se nebude. Vyhnout se však musíme. Jedeme plnou trojku, tak 50km/h. Blížíme se . Ten naproti však uhýbí první, dostat se ze stopy je dost složitý. Jemu se to povedlo, sice skočil že mu byl vidět podvozek, ale vysmátě kolem nás projíždí. Vše OK. O 15 km dál řešíme proraženou pneumatiku. Člověk v tomhle musí jet dost rychle a občas risknout i proražení. Lepší prorazit než zapadnout. Rezervy máme přeci 2. Jet pomalu v tomto terénu znamená nemít dostatečnou rychlost pro hodně hluboký písek, kde výkon nestačí vůbec. Proto to chce zvolit správný poměr riziko zapadnutí:riziko proražení. Znova z vibrací praská čelní rám, svaření bylo nekvalitní, terén též. Drží silou vůle, po doražení na místo dopočinku ho dáváme na střechu. Asi 30 min po výměně pneu znovu auto zapadává, uzávěrka to jistí. Člověk totiž neví, zda volit 4H, když je terén lepší a potřebuje jet rychleji. Na 4L člověk víc než 60 km/h nejede a nejspíš z rozvodovky se už občas ozývají zajímavé věci. To samé na 4H, ale na nic jiného než 4x4 se jet nedá. Možná to vypadá, že člověk si není jistý. Ale spíše člověk zase volí vhodný poměr šetření techniky:riziko zapadnutí. Jet 200km na redukci mi není po srsti (a myslím že ani technice), vyveďte mě z omylu, ale pokud to jde, tak se jí snažím šetřit, jelikož opravit něco nikde je dost problém.

    Přenocování. Další den jedeme do města asi 300km vzdáleného. Nejprve úsek asi 70 km, zezačátku horší ke konci lepší. Ze začátku nás však překvapí slon na cestě, zastavujeme v jakžtakž terénu. Slona necháváme přejít z rozumu, provokace se nevyplácí. Většinou končí rozšlapáním auta. Je to opravdu kolos z kterého jde VELKÝ RESPEKT. To samé hroch, ten sám však není tolik agresivní. Má ale stejně prý na svědomí více lidských životů než všechny šelmy dohromady. Na konci tohoto úseku projíždíme bránou, kde nás informují, že chybí most a musíme řeku a močáty objet. Cesta nejdřív znatelná, pak se mění v plno cestiček. Volíme cestu, někdy dochází k přijetí k močálu, tak se vracíme. Celá cesta se jede instinktem, jen na konci sjedeme ze správného směru. Člověk 100x zahne doprava a doleva a už si neuvědomuje polohu. Já si to trochu uvědomuju, spolucestující zatím ne. Po vytažení mé buzoly se je snažím přesvědčit. Nevěří, vytahují tedy GPS a otáčíme se. GPS se snažíme nepoužívat, já ho považuji za moc zlehčující prvek. Bloudění k cestování patří. Tady však nastupuje soudnost, jelikož už jsme mimo cesty dost daleko, a něco se stát, tak nás už ani nenajdou. Ok - po chvíli se vracíme na původní cestu a pokračujeme naším směrem.Zase trocha hlubokého písku a pak už se zdá tvrdý podklad. Řadíme 2H a jedeme. Řekl bych, že zbytečně rychle. Trochu se to potvrzuje, když při průjezdu veterinárním kordonem a postříkání pneu desinfekcí zjištujeme 2 dírky. Dojíždíme to však asi 100km do opravny, kde necháme opravit obě dvě pneumatiky. A navařit rám.

    O 2 dny později už jen další terén, asi 150 km v písku se spoustou zvěře . I šoustající paviány jsme vyrušili. Terén OK, pár skoků proběhlo, defekt žádný, 1 kratší mělčí brod.

    Do konce cesty už žádné defekty. Shrnuto podtženo – 6 defektů pneu, 2x zlomený rám, posilovač řízení + další drobnosti. Najeto 7000km s prům. spotřebou 14 l/100 km, cena benzinu 14-20 Kč/ litr, půjčení auta docela levný. Zážitky výborné, a to jsem nepsal ty neřidičské. Těch bylo ještě 10:-Dx tolik. I řidičských bylo ještě daleko více, jen mě už ty 2 prsty, když to píšu bolí. :o) Kdo chce zajímavé cestování plné přírody, dálek, dobrých lidí a všeho dalšího, tak ať neváhá. Jen si tu cestu musí odpracovat a nesmí mu vadit, že je celou dobu zaprášený. Je to ryzí cestování- pravé africké dobrodružství.

    Příště bych však asi zvolil jiné auto, ač toto nebylo tak špatné. Viva TOYOTA.
    Zdroj: https://garaz.autorevue.cz/

    Kdo mi to schoval?

    Příspěvek z 9. března ve 13:11.
    market-love v něm napsala:

    Привет, я Тобиас, но я понятия не имею, что означает текст. И я хочу сказать, что скоро я унаследую маленький трон.

    Příspěvek z 9. března ve 12:51.
    MichP v něm napsal:

    Ahoj, já jsem Čech který rád pije bahno z kanálu MŇAM!B-)

    Příspěvek z 9. března ve 12:18.
    Vysa318 v něm napsala:

    Cože?! Proč jazyk esperanto?!

    Příspěvek z 9. března ve 12:13, upravený vzápětí.
    Viki_show v něm napsala:

    Saluton kiel vi fartas? Kiel vi divenis, kian lingvon mi parolas? Nu! Jes ĝi pendas sur la muro!
    (Jestli chceš dej si to do překladače ale neřeknu jaký je to jazyk :-P)

    Příspěvek z 9. března ve 12:11.
    Yxcvbnm v něm napsala:

    Krásný dobrý večer jsem smaragdová okurka a něco vám zazpívám.

    Příspěvek z 9. března ve 12:07.
    market-love v něm napsala:

    Bla bla bla bla bla bla bla bla.(toto je řeč mimomorčáků XD)

    Příspěvek z 9. března ve 12:06, upravený po 8 minutách.
    Vysa318 v něm napsala:

    To si jen tak naházel písmena nebo to je nějaký jazyk?

    Příspěvek z 9. března ve 12:05, upravený po 17 minutách.
    Hogo v něm napsal:

    Sed elit dui, pellentesque a, faucibus vel, interdum nec, diam. Mauris metus. Praesent id justo in neque elementum ultrices. Integer tempor. Praesent dapibus. Maecenas aliquet accumsan leo. Aenean fermentum risus id tortor. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nullam lectus justo, vulputate eget mollis sed, tempor sed magna. Duis viverra diam non justo.

    Maecenas libero. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Donec quis nibh at felis congue commodo. Nunc dapibus tortor vel mi dapibus sollicitudin. Nunc tincidunt ante vitae massa. Aliquam erat volutpat. Duis viverra diam non justo. Integer in sapien. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nullam justo enim, consectetuer nec, ullamcorper ac, vestibulum in, elit. Vivamus porttitor turpis ac leo. Cras elementum. Nullam dapibus fermentum ipsum.

    Integer vulputate sem a nibh rutrum consequat. Nunc auctor. Cras pede libero, dapibus nec, pretium sit amet, tempor quis. Maecenas libero. In laoreet, magna id viverra tincidunt, sem odio bibendum justo, vel imperdiet sapien wisi sed libero. Etiam commodo dui eget wisi. Mauris tincidunt sem sed arcu. Curabitur bibendum justo non orci. Nulla pulvinar eleifend sem. Nullam feugiat, turpis at pulvinar vulputate, erat libero tristique tellus, nec bibendum odio risus sit amet ante. Mauris tincidunt sem sed arcu. Integer lacinia.

    In rutrum. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Proin mattis lacinia justo. Curabitur bibendum justo non orci. Integer imperdiet lectus quis justo. Pellentesque sapien. Morbi imperdiet, mauris ac auctor dictum, nisl ligula egestas nulla, et sollicitudin sem purus in lacus. Maecenas libero. Aenean fermentum risus id tortor. Quisque tincidunt scelerisque libero. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Phasellus enim erat, vestibulum vel, aliquam a, posuere eu, velit. Fusce tellus. Nullam sit amet magna in magna gravida vehicula.

    Nullam sit amet magna in magna gravida vehicula. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Sed ac dolor sit amet purus malesuada congue. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Aenean placerat. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Etiam commodo dui eget wisi. Aliquam ornare wisi eu metus. Suspendisse sagittis ultrices augue. Aliquam erat volutpat. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Nam quis nulla. Duis viverra diam non justo. Nulla accumsan, elit sit amet varius semper, nulla mauris mollis quam, tempor suscipit diam nulla vel leo. Vivamus luctus egestas leo. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat. In laoreet, magna id viverra tincidunt, sem odio bibendum justo, vel imperdiet sapien wisi sed libero. Etiam neque. Aliquam erat volutpat. Fusce dui leo, imperdiet in, aliquam sit amet, feugiat eu, orci.

    Sed ac dolor sit amet purus malesuada congue. Integer imperdiet lectus quis justo. Nullam faucibus mi quis velit. Praesent id justo in neque elementum ultrices. Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur? Nulla non lectus sed nisl molestie malesuada. Aliquam erat volutpat. Mauris dolor felis, sagittis at, luctus sed, aliquam non, tellus. Maecenas libero. Nunc dapibus tortor vel mi dapibus sollicitudin. Cras pede libero, dapibus nec, pretium sit amet, tempor quis. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Etiam bibendum elit eget erat. Mauris dictum facilisis augue. Quisque porta. In convallis. Pellentesque pretium lectus id turpis. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Maecenas aliquet accumsan leo. Sed ac dolor sit amet purus malesuada congue.

    Integer tempor. Aliquam ornare wisi eu metus. Aliquam erat volutpat. Suspendisse sagittis ultrices augue. In laoreet, magna id viverra tincidunt, sem odio bibendum justo, vel imperdiet sapien wisi sed libero. Curabitur bibendum justo non orci. Etiam sapien elit, consequat eget, tristique non, venenatis quis, ante. Nulla non arcu lacinia neque faucibus fringilla. Nullam justo enim, consectetuer nec, ullamcorper ac, vestibulum in, elit. Pellentesque arcu. Nullam feugiat, turpis at pulvinar vulputate, erat libero tristique tellus, nec bibendum odio risus sit amet ante. Maecenas ipsum velit, consectetuer eu lobortis ut, dictum at dui. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Aenean vel massa quis mauris vehicula lacinia. Sed vel lectus. Donec odio tempus molestie, porttitor ut, iaculis quis, sem. Aenean vel massa quis mauris vehicula lacinia. Nulla quis diam. Nullam rhoncus aliquam metus. Duis condimentum augue id magna semper rutrum.

    Etiam bibendum elit eget erat. Nam quis nulla. Curabitur vitae diam non enim vestibulum interdum. Phasellus faucibus molestie nisl. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Sed vel lectus. Donec odio tempus molestie, porttitor ut, iaculis quis, sem. Mauris metus. In enim a arcu imperdiet malesuada. Integer imperdiet lectus quis justo. Mauris elementum mauris vitae tortor. Maecenas libero. Cras elementum.

    Phasellus et lorem id felis nonummy placerat. Nunc tincidunt ante vitae massa. Fusce aliquam vestibulum ipsum. Curabitur bibendum justo non orci. Sed ac dolor sit amet purus malesuada congue. Duis bibendum, lectus ut viverra rhoncus, dolor nunc faucibus libero, eget facilisis enim ipsum id lacus. Etiam egestas wisi a erat. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Nullam at arcu a est sollicitudin euismod. Sed elit dui, pellentesque a, faucibus vel, interdum nec, diam. Mauris suscipit, ligula sit amet pharetra semper, nibh ante cursus purus, vel sagittis velit mauris vel metus.

    Nulla non lectus sed nisl molestie malesuada. Nullam justo enim, consectetuer nec, ullamcorper ac, vestibulum in, elit. Vivamus luctus egestas leo. Duis risus. Fusce tellus odio, dapibus id fermentum quis, suscipit id erat. Curabitur bibendum justo non orci. Nullam faucibus mi quis velit. Vestibulum fermentum tortor id mi. Nullam faucibus mi quis velit. Praesent in mauris eu tortor porttitor accumsan. Maecenas aliquet accumsan leo. Integer malesuada. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

    Aliquam in lorem sit amet leo accumsan lacinia. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Nullam rhoncus aliquam metus. Nulla accumsan, elit sit amet varius semper, nulla mauris mollis quam, tempor suscipit diam nulla vel leo. Aliquam erat volutpat. Proin mattis lacinia justo. Etiam dictum tincidunt diam. Nulla accumsan, elit sit amet varius semper, nulla mauris mollis quam, tempor suscipit diam nulla vel leo. Integer rutrum, orci vestibulum ullamcorper ultricies, lacus quam ultricies odio, vitae placerat pede sem sit amet enim. Aenean fermentum risus id tortor.

    Fusce wisi. Nam sed tellus id magna elementum tincidunt. Maecenas ipsum velit, consectetuer eu lobortis ut, dictum at dui. Proin pede metus, vulputate nec, fermentum fringilla, vehicula vitae, justo. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Maecenas lorem. Fusce tellus odio, dapibus id fermentum quis, suscipit id erat. Vivamus porttitor turpis ac leo. Nam sed tellus id magna elementum tincidunt. Nullam lectus justo, vulputate eget mollis sed, tempor sed magna. Morbi scelerisque luctus velit. Aenean fermentum risus id tortor. Duis risus. Curabitur vitae diam non enim vestibulum interdum. Sed convallis magna eu sem.

    Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nullam rhoncus aliquam metus. Suspendisse sagittis ultrices augue. Aenean placerat. Aliquam ante. Maecenas fermentum, sem in pharetra pellentesque, velit turpis volutpat ante, in pharetra metus odio a lectus. Integer in sapien. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Etiam dictum tincidunt diam. Nullam justo enim, consectetuer nec, ullamcorper ac, vestibulum in, elit. Mauris tincidunt sem sed arcu. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Duis pulvinar. Maecenas fermentum, sem in pharetra pellentesque, velit turpis volutpat ante, in pharetra metus odio a lectus. Maecenas ipsum velit, consectetuer eu lobortis ut, dictum at dui.

    Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Nam quis nulla. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Etiam dui sem, fermentum vitae, sagittis id, malesuada in, quam. Nulla non arcu lacinia neque faucibus fringilla. Fusce nibh. Aenean id metus id velit ullamcorper pulvinar. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer pellentesque quam vel velit. Nullam justo enim, consectetuer nec, ullamcorper ac, vestibulum in, elit. Duis condimentum augue id magna semper rutrum. Pellentesque sapien. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Curabitur ligula sapien, pulvinar a vestibulum quis, facilisis vel sapien. Maecenas fermentum, sem in pharetra pellentesque, velit turpis volutpat ante, in pharetra metus odio a lectus. Mauris dolor felis, sagittis at, luctus sed, aliquam non, tellus. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Duis condimentum augue id magna semper rutrum.

    Příspěvek z 9. března ve 12:04, upravený po 11 minutách.
    Vysa318 v něm napsala:

    Ooooo super nástěnka, majitele nástěnky upíšeme k smrti! A to se mi líbí 8-P

    Prodleva 8 dní.
    Příspěvek z 1. března v 18:10.
    Tobias7 v něm napsal:

    Teď mám trochu problémy se školou. Hned, jak je vyřeším, vrhnu se na ty příspěvky. Slibuju! $>

    Příspěvek z 1. března v 18:10.
    Dari v něm napsala:

    Ajem verí gut íngliš ent ajem být verí moooudrý!

    Příspěvek z 1. března v 18:09.
    vaiva v něm napsala:

    V roce 2045 se MalýBochník stal prezidentem Spojených Států. B-)

    Příspěvek z 1. března v 17:51.
    Viki_show v něm napsala:

    Kdy?

    Příspěvek z 28. února v 19:33.
    Lacko5 v něm napsal:

    A kdy to už obnovíš? ;-D

    Prodleva 2 dny.
    Příspěvek z 26. února ve 20:38.
    Viki_show v něm napsala:

    Aha dobrý no :-D
    Hranolky celý rok nesmíš ]:-)

    Příspěvek z 26. února ve 20:25.
    Tobias7 v něm napsal:
    1. tebe jsem tam tuším psal, na videu není vidět všechno
    2. i kdyby ne, tak to ještě dopisuji ;-)
    Příspěvek z 26. února ve 20:23.
    Viki_show v něm napsala:

    Já jsem tam svojí přezdívku nenašla! 😑
    Já myslela že všechny!

    Příspěvek z 26. února ve 20:06.
    Zuzuška v něm napsala:

    Tam jsou naše přezdívky! To je zrada!

    Příspěvek z 26. února v 19:37, upravený po 7 minutách.
    Tobias7 v něm napsal:

    Přerušení

    Dočasně přerušuji tento projekt.
    Důvod: je tady nějak moc příspěvků
    Tímto si dávám pauzu asi do zítra. Přes noc snad dopíšu příspěvky dosud napsané.
    A že jich je...

    (a to je asi jen 75%)

    Příspěvek z 26. února v 19:23.
    vaiva v něm napsala:

    Zeptej se mamky jestli se koukala na výslovnost která seděla pod stolem se židlemi a koukala vedle okna sousedům kteří jsou kanibalové a vyměňovali kabel někde na internetu a záhadně pokousala Frenštát pod Radhoštěm a co děláš srandu z roku se stal pánem Bezové hůlky po Brumbálovi to je dobře že jsem to nafilmovala páč jídlo mělo nádech chemicky upravených fialek to že se mi to jedno je jisté že jsem to taky nejdřív zarazilo že jsem se zeptat jestli někdo neví co napsat.

    Příspěvek z 26. února v 19:22.
    tygřice8 v něm napsala:

    Třešnička na dortu: I love Czech politika!

    Příspěvek z 26. února v 19:20.
    market-love v něm napsala:

    I love vláddddaaaaaaa! And I am Xd

    Příspěvek z 26. února v 19:10.
    Kubik111 v něm napsal:

    I love covid$>

    Příspěvek z 26. února v 19:09.
    lékařský v něm napsal:

    Já tě donutím si napsat jeden citát. :-3

    „Nejlepší přítel je ten, co tě napomene, co ti řekne pravdu do očí. Toho si važ!“ – Božena Němcová

    Statistika…

    Nástěnka:

    Vznikla:
    26. února v 16:08
    Založil:
    Obsahuje:
    ~ 100 příspěvků
    Moderátor:
    Tobias7
    (panovník)