Zpravodajství z Alíkovských srazů

Nástěnku založil dne 2. října 2008, je v sekci Srazy uživatelů Alíka a obsahuje 183 příspěvků.

Nový příspěvek:

Přispívat mohou jen přihlášení uživatelé.

Pokud máš účet, , pokud ne, můžeš se zaregistrovat.

Příspěvek z 4. září 2011 ve 21:25.
termin v něm napsal:

Jen technická poznámka co se týče rozvrhu hodin.... Já jsem za celej život ještě nikdy neměl devět hodin... zato jsem ale měl nultou hodinu a nanejvíš 8 hodin... tak až zas budete dělat rozvrhu tak od 0. do 8. hodiny 4

Příspěvek z 4. září 2011 v 11:08.
krteček11 v něm napsal:

:DDDD

Příspěvek z 6. června 2011 ve 13:33.
contyk v něm napsal:

Pralinka je stary alkoholik ;)

Nejak jsem to nemel v planu, ani jsem o tom nejak nevedel prve :)

Příspěvek z 5. června 2011 ve 22:30.
Pralinka2 v něm napsal:

Já jsem žádné pivo nepil! Měl jsem dvě malinové limonády a jednu citrónovou!

Příspěvek z 5. června 2011 ve 21:46.
krejdom v něm napsala:

Fotky ode mě najdete tady (postupujte od konce, protože já nahrávala od začátku a blog to řadí tak, jak to nahráváte, uvědomila jsem si to až za půlkou :D): http://krejdom.blog.cz/galerie/alikovsky-sraz-v-brne-4-6-2011

Příspěvek z 5. června 2011 ve 21:21.
Pralinka2 v něm napsal:

A vůbec, proč jsi tam nebyl?

Příspěvek z 5. června 2011 ve 20:40.
contyk v něm napsal:

Příspěvek z 5. června 2011 ve 20:32.
Pralinka2 v něm napsal:

To samozřejmě nebyla neznalost, ale překlep. A i když se na to přijde hned, tak víš, jaká je neskutečná pakárna pokusit se vložit příspěvek znova bez nepříčetně rozházeného formátování? Na starém Alíku s tím nebyl problém.

Příspěvek z 5. června 2011 ve 20:27.
krejdom v něm napsala:

contyku, Pralinka se spletl, myslím, že by jsme mu to mohli odpustit, když není místní. Jeli jsme 3 samozřejmě. Mimochodem, kde jsi byl ty? :(

Příspěvek z 5. června 2011 ve 20:26.
Pralinka2 v něm napsal:

Dokončení z předchozího příspěvku.

Před odjezdem jsme ještě nedaleko zastávky MHD vyzkoušeli některé pouťové atrakce a nakoupili cukrovinky. Mezitím se již na obloze objevila kupovitá oblačnost a přibývala, ale stále bylo pěkně a teplo.
Pak už jsme jen dojeli šalinou číslo 1 k nádraží, rozloučili se a byl rozchod.
Krátce poté, co jsme se rozešli, přišla bouřka s docela výrazným lijákem. Ještě že už to bylo po skončení srazu.

V případě zájmu se múžete podívat na nějaké fotky nebo na video z oběda nebo z pouťové atrakce.

Sraz byl velmi dobře připravený a zorganizovaný krejdom je skvělá.
Doufám, že se zase někdy uvidíme na dalších srazech.

Příspěvek z 5. června 2011 ve 20:24.

Sraz Alíka v Brně 4. 6. 2011

V sobotu 4. června 2011 se konal sraz Alíka v Brně. Sraz organizovala krejdom, zúčastnili se Dudra, Pralinka2, May a její doprovod, AntiDisco, CiThRuSsS, LilianaKamusaki, nehasil7 a jeho pejsek Tom, ronaldo88 a jeho dědeček a babička, zrezivela-plechovka a hermitek.
Sešli jsme se před poštou u brněnského nádraží v 10:30, ještě jsme telefonicky ověřili několik nepřítomných, zda se omlouvají, a vyrazili jsme k Náměstí Svobody. Bylo krásné slunečné počasí. Když jsme dorazili na náměstí, uviděli jsme nové hodiny; po pravdě řečeno, nebýt vysvětlení a informační tabule, možná bychom ani nepoznali, že jde o hodiny. Po seznámení se základními informacemi o hodinách jsme vyčkali do 11 hodin, kdy z hodin jako každý den vypadla kulička. Pán, který ji chytil, ji ukázal všem přihlížejícím a umožnil si ji i vyfotografovat.
Pak jsme se vydali do budovy staré radnice. Tam jsme se podívali na legendárního brněnského draka a kolo, hermitek nám přečetl pověst o nich, a poté jsme měli možnost na vlastní oči vidět, jak se razily staré brněnské mince.
Ze staré radnice jsme se přesunuli na zastávku MHD s názvem Česká. Tam jsme čekali na šalinu číslo 3. (Šalina vypadá skoro stejně jako tramvaj, akorát že v Brně se tomu říká šalina). Dojeli jsme až k brněnské přehradě. Tam jsme procházeli kolem nějakých pouťových atrakcí, ale pro nedostatek času bylo stanoveno je nechat na zpáteční cestu. Došli jsme k přehradě, zakoupili jízdenky na loď a ve 12:15 jsme vyrazili na plochu přehrady. Jeli jsme 4 stanice až do stanice Osada, kde jsme vystupovali.
Pak jsme popošli nevelkou vzdálenost do restaurace, kde byla možnost posedět, dát si něco k pití a oběd, podepsat prezenční listinu a pohledy, a hlavně si popovídat. Sice tam měli nával práce, takže nás upozornili předem, že to chvíli potrvá, ale protože jsme měli dost času, nebyl to problém.
Po jídle a posezení jsme se podél břehu přehrady vraceli zpátky k zastávce MHD. Dost lidí se koupalo, voda byla celkem teplá, počasí krásné a slunečné, ale na základě varování před nedostanečnou čistotou vody, přestože loni probíhalo čištění přehrady, jsme se k nim nepřipojili.

Pokračování v dalším příspěvku.

Příspěvek z 5. června 2011 ve 20:20.
contyk v něm napsal:

"Ze staré radnice jsme se přesunuli na zastávku MHD s názvem Česká. Tam jsme čekali na šalinu číslo 23."

To jste se nejspis docela nacekali ;)

Příspěvek z 5. června 2011 v 9:21.
Miaow v něm napsala:

Mau, škoda že jsem tam nebyla... Ta cedulka v prodejně :D

Příspěvek z 5. června 2011 ve 3:02.

Nějaké fotky jsou tady.

Příspěvek z 4. června 2011 ve 21:02.
__auto__ v něm napsal:

A co sraz v Brně bylo to dobrý?

Příspěvek z 16. května 2011 ve 22:06.
miškahrabalka v něm napsala:

moc hezká nástěnka.

Příspěvek z 11. května 2011 ve 22:54.
Pralinka2 v něm napsal:

No, takže v sobotu 7. 5. 2011 byl sraz Alíka v Hradci Králové.

Sraz organizovala kajik01, dále se dostavili ScArW, Miaow, Pralinka2, terqa012 a její kamarádka,  ahojky009, Anemone, Danny15, daddyy a Alexej.

Sešli jsme se před knihkupectvím v areálu královéhradeckého hlavního nádraží. Organizátorka pověřila daddyyho vedením programu, přítomní byli seznámení s programem, a napřed jsme se vydali na obhlídku centra města, mezitím dvě účastnice odešly, viděli jsme různé zajímavé budovy, náměstí, sochy, a taky Bílou věž s hodinami, které mají malou ručičku minutovou a velkou hodinovou, a bývalé městské hradby. Také jsme navštívili soutok Labe a Orlice, kde jsme si chvíli odpočinuli a nakrmili kachny. Pak jsme zašli na oběd, kde jsme se najedli a podepsali prezenční listinu. A z oběda jsme již pospíchali na trolejbus, který nás dovezl do městské části Nový Hradec.

Ze stanice trolejbusu Nový Hradec jsme se vydali asi kilometr na hvězdárnu, kde byl pro nás na 13:30 připraven zajímavý program. Napřed nám promítli film o vzniku galaxií, potom nám v místnosti planetária promítli hvězdnou oblohu a ukázali některá hlavní souhvězdí, a pak promítli Večerníček s názvem "Kráva na Měsíci." Pak jsme šli k velkému dalekohledu, kde nám ukázali zvětšené Slunce i se slunečními skvrnami. Do toho dalekohledu se nedívalo přímo, nýbrž se obraz Slunce promítal na plátno; když se k objektivu dalekohledu přiložil papír, začal hořet.

Z hvězdárny jsme se vrátili na trolejbusovou zastávku a vrátili se do centra. Ještě jsme prošli centrum, potkali některé další budovy, například knihovnu a muzeum, v jednom parku jsme potkali reklamu na muzeum stavebnice Merkur a dětskou železnici, a pak jsme již směřovali k nádraží. Potom již byl sraz zakončen a rozešli jsme se. Místní šli domů, ostatní postupně na nádraží, odkud odjeli do svých měst a obcí.

Můžete se podívat i na nějaké fotky ze srazu.

Sice se nás sešlo méně, než bylo přihlášeno, protože se dost přihlášených omluvilo pro nemoc, ale i tak jsme se setkali a viděli spoustu zajímavostí.

Příspěvek z 9. května 2011 ve 14:55.

Fotky jsou kráááááásné!25

Příspěvek z 9. května 2011 ve 12:43.
Pralinka2 v něm napsal:

Fotky jsou tady, článek buď napíše kajik01, nebo ho sem napíšu já, až mě trochu přestane bolet zub.

Příspěvek z 9. května 2011 v 9:33.
DollDeny v něm napsala:

Čekám na ten Hradec.. A hlavně ať jsou fotky! Kdo je chce vidět se mnou? 24

Příspěvek z 6. května 2011 v 17:35.

2525

Příspěvek z 27. prosince 2010 ve 21:54.

Začátek:
V sobotu 18.12.2010 jsme se začali kolem jedenácté dopoledne scházet na hlavním vlakovém nádraží v Praze i BigBurgeru. Sešlo se nás hodně:
Pořadatel srazu a správce klubovny verbum (Martin).
- ze správců Alíka to byli Pralinka2, Neville a Mari1
- ze správců klubovny to byli KEDAR, karl-franklin a již zmiňovaný verbum (Martin)
- rychlíkem ze Sokolova dále přijeli: Mojko s Petrem, Sojka s Jirkou, řidičJiří, tanečniceJiřka s Pavlínkou, Kevin, -pirat-, víla-Vivien, Tom-maska, Honza a lukynekl
- dále na sraz přišli: Aristoteles, Legendary, zombak21, ScArW, Princess-Tana, Smejky225
- mezi posledními, jelikož nedostal v práci volno, přišel i Nehasil7
Celkem se nás tedy sešlo 26 kamarádů, kteří se známe z těchto úžasných stránek www.alik.cz.
A co že bylo za program?
Nejprve jsme měli povětšinou hlad, a tak se Pralinka2 ujal vedení našeho hladového průvodu a zavedl nás do restaurace U Rozvařilů v obchodním domě Bílá Labuť. Ač tomu název restaurace nenapovídá, vařili v této samoobslužné restauraci chutně.
Dalším naším cílem bylo navštívit bratra Petra v Kapucínském klášteře. Zde jsme se dozvěděli spoustu zajímavostí z historie kláštera, nakoukli jsme do nejstaršího kouta klášter, objevili kukátko, kterým se dá otvůrkem v hlavním oltáři nepozorovaně nakouknout do hlavní lodě kostela. Na závěr návštěvy v klášteře jsme si prohlédli Betlém sestavený ze soch v životní velikosti.
Úplně bych zapomněla, že jsme před návštěvou kláštera uskutečnili první hromadné fotografování u Lorety, kterému předcházela koulovačka. Naštěstí na fotce to nevypadá, jako by tam stál houf sněhuláků.
Dalším cílem byla Katedrála svatého Víta, kde nás bratr Damián provedl a seznámil nás s kusem naší české historie. Zavedl nás i do míst, kam se běžně nechodí.

Příspěvek z 27. prosince 2010 ve 21:49.

Pokračování:
Vidět kryptu s hrobkami našich dávných panovníků se hned tak někomu nepoštěstí. S němým úžasem jsme si prohlédli hrobku Karla IV. a jeho manželek,  Jiříka z Poděbrad, Václava IV…. Liška ryšavá – panovník Zikmund – je sice pohřben v cizině, ale mohli jsme si sáhnout a zkusit váhu zvonu, který nese jeho jméno – Zikmund. Houpat zvonem se pochopitelně dospělejším a dospělým Alíkům – klukům – velice líbilo. Málem se jim povedlo zvon rozeznít, naštěstí je Martin s Damiánem včas zarazili, jinak bychom asi přišli všichni o naše ouška a to by se nám nikomu nelíbilo. Od zvonu jsme se ještě zašli podívat na vyhlídkovou věž. Sice díky počasí nebyl zrovna nejlepší výhled, ale Karlův most vidět byl a Praha mizející v té bílé studené mlze vypadala ještě tajemněji.
Co by to bylo za předvánoční sraz, kdybychom se nezašli podívat na největší VÁNOČNÍ STROMEČEK na Staroměstském náměstí. Nejen děti byly dojaté z krásného stromečku…..A to už nastal čas na cestu domů. Alíci, kteří nepospíchali na vlak, si zašli na čaj. Výprava ze Sokolova vyrazila metrem na Hlavní vlakové nádraží, naskočila na rychlík a vyrazila domů…
Takto krásný sraz už hodně dlouho nebyl. Sice bylo chladno, ale všichni, tedy až na  brblajícího Pralinku2, který nestíhal dávat podepsat pohledy, byli se srazem velice spokojeni. Mohu-li ze spokojených úsměvů soudit.
Fotky Pralinky2 jsou zde.
Mé fotky jsou tady.
Fotky Jiříka a Jiřinky jsou tady.

Příspěvek z 27. prosince 2010 v 19:21.
Ventylek v něm napsal:

Všichni na světě chcou dinosaura každý jim dává jméno Rex ale představte si kdyby na světě existovali dynosauři a všichni by se jmenovali tyranosaurus rex tak ratši dávejte jiný jména třeba Velkej Slepýš.26251619212212Ale někdy je to divný!1114131820

Příspěvek z 27. prosince 2010 v 17:30.
Mari1 v něm napsala:

Tak mi to nedalo a povídání o srazu jsem napsala sama. :)

Příspěvek z 27. prosince 2010 v 15:18.

18.12.2010 byl sraz Alíka v Praze.
Pořádal ho Martin - verbum. Sraz byl skvěle naplánovaný a vše se skvěle stíhalo.
Martin sem jistě brzy nějaké to povídání o srazu napíše.25

Příspěvek z 24. listopadu 2010 ve 22:30.
DollDeny v něm napsala:

Sraz Alíka v Ostravě- Návštěva ZOO
Poslední sobotu v září se stejně jako předloni konal sraz Alíka v Ostravě. Termín byl tak zvolen proto, aby účastníci ze západní části republiky měli možnost využít slevu, která platí jen tento den. Organizátorem srazu byl Teferi, dále se zůčastnili:nehasil7 ,Pralinka2,DollDeny , Xx-Miva-xX,Anežak ,Mateas , karl-franklin a Vietcong. Sešli jsme se kolem 10 hodiny u fontánky před Hlavním nádražím v Ostravě. Jako poznávací znamení byl zvolen ručník, který poté chránil proti slunci. Poté jsme se vydali na trolejbus a dojeli jsme do ZOO, kde jsme společně pobyli následující hodiny srazu. Když byl čas na něco k snědku, usadili jsme se u nejbližšího stánku, kde jsme si koupili jídlo. Podepsali jsme Prezenční listinu a napsali pohledy.Cestou jsme se zastavili u krmení slonů a papušků. Když jsme našli místo, kde bychom si mohli odpočinout a zároveň pořídit společnou fotku, tak jsme se pohodlně usadili a odpočinuli si. O něco později nás musela opustit Anežak , takže nás zbylo 8.
Sraz se chýlil ke konci a nám nezbývalo nic jiného, než se vydat na trolejbus, kterým jsme se vrátili na Hlavní nádraží. Tam jsem se všichni rozešli a odjeli spokojeně domů. Počasí se vyvedlo a sraz se určitě všem líbil..
Fotky naleznete zde

Příspěvek z 21. listopadu 2010 ve 20:19.

Sraz Alíka v Budějovicích - muzeum i houpací most

Na sobotu 20. listopadu byl přichystán sraz Alíka do Českých Budějovic. Organizátorem srazu byl KEDAR, dále se zúčastnili ALX75, MorellTM, smejky225, Pralinka2, Bílý-Pegas s maminkou, Jonatán a MixxiM_SAMI. Jako poznávací znamení byl zvolen klíč; jak nám organizátor vysvětlil, bylo to na připomínku zvonění klíči přesně před 21 lety.
Sraz byl ohlášen na 10 hodin. Tři z účastníků se sešli již v 9, aby ještě v rychlosti prošli město a ověřili, zda je všechno v pořádku. V 10 hodin jsme se sešli na vlakovém nádraží, přišli všichni přihlášení účastníci kromě dvou, z nichž jeden se omluvil telefonicky. Poté jsme se přesunuli na náměstí, kde jsme se podívali na Černou věž, na kterou jsme se původně měli podívat, ale protože se před týdnem zjistilo, že je zavřená, byl program upraven. Dále jsme se podívali na takzvaný Bludný kámen, na který kdo šlápne, ten prý zabloudí, což se nepotvrdilo. Potom jsme šli dál až k houpacímu mostu, o kterém se říká, že se houpe, což se naopak potvrdilo. A potom jsme již šli na oběd.
Po obědě jsme jako kulturní lidé zašli do muzea, kde jsme viděli výstavu týkající se vysokohorského horolezectví, výstavu výtvorů uměleckoprůmyslové školy, výstavu nerostů a hornin a expozici o přírodě jižních Čech. V muzeu jsme viděli spoustu zajímavých věcí.
Z muzea jsme přešli do čajovny, kde jsme poseděli a popovídali si o životě a podobně. Mezitím se již  jednotliví účastníci vytráceli. Byla již tma, když se zbytek účastníků přesunul k nádraží, kde byl sraz definitivně ukončen rozchodem a rozjezdem účastníků.
Přestože ráno byla mlha, během dne se rozpustila a i svítilo sluníčko, takže sraz se celkem vydařil a kromě zavřené Černé věže nebyly žádné problémy.
Můžete se podívat i na fotky ze srazu, některé jsou i na Rajčeti

Příspěvek z 27. dubna 2010 v 19:02.

Po stopách Karla IV., aneb jak se vydařil sraz Alíka v Karlových Varech

V sobotu 24. dubna 2010 v 11 hodin dopoledne začal další úspěšný sraz kamarádů Alíka. Místo srazu bylo stanoveno na hlavním vlakovém nádraží v Karlových Varech, které je často nazýváno jako Horní nádraží. S naší skupinou ze Sokolova (Mari1, Mojko, Sojka, RychlíkDan, Tom-Maska, lukynekl, Buba a Kubajzik) jsme se na nádraží ČD v jedenáct hodin sešli s Pralinkou2. Krátce po jedenácté hodině jsme vyrazili na autobusové nádraží Tržnice, kam přijel další účastník srazu Neville, a sešli jsme se tu i s princeznou-Vivien, -piratem- a jejich rodiči.

Byl čas akorát na něco k snědku, zašli jsme tedy do občerstvení Dobrotky, kde si každý našel něco dobrého – palačinku s čokoládou, párek v rohlíku, langoše a další mlsky. A výprava mohla začít.
Cestou téměř každý ochutnal minerální vodu léčivých pramenů, ale po pravdě prameny velice chutnaly jen Pralinkovi2.
Poněkud dobrodružná cesta skrze rozkopané cesty nás zavedla ke Vřídlu. Pramen zde skutečně tryská hodně vysoko. Ale zatím tu onen zázračný jelen nebyl. Vyrazili jsme tedy k lanovce Diana a cestou se zastavili před světoznámým hotelem PUPP.
Lanovka nás vyvezla k rozhledně Diana. Výhled z rozhledny byl překrásný, počasí nám přálo a viditelnost byla úžasná. A nastal čas podepsat pohledy, kroniku a velice důležitou prezenční listinu. Když se každý podepsal, něco málo smlsnul a pokochal se pohledem na několik zvířátek ve zvířecím koutku, tak jsme se vydali opět na lanovku a od ní na onen pověstmi opředený Jelení skok. Asi 10 minut cesty od lanovky (zastávka Jelení skok) jsme našli bronzového kamzíka. Je to sice podivné, ale skutečně je na jelením skoku kamzík.
Čas se nachýlil a my se všichni vydali na cestu domů. Autobus, vlak a osobní automobil nás pak všechny rozvezl domů.

Sraz se vydařil, všichni byli plni krásných zážitků. A že jsi právě ty nemohl přijet na sraz? Nesmutni. Brzy bude další sraz Alíka. Tentokrát se sejdeme 8. května v Plzni. Brzy v Alíkovinách vyjde pozvánka na sraz a třeba se přijedeš s rodiči do Plzně na kamarády z Alíka podívat.

Mari1

Fotky:
Pralinka2   http://pralinka.venku.cz/srazalik26.htm
Mari1   http://1mari1.rajce.idnes.cz/Sraz_Alika_24._dubna_v_Karlovych_Varech/

Příspěvek z 25. července 2009 ve 22:45.