Zpravodajství z Alíkovských srazů

Nový příspěvek:

Přispívat mohou jen přihlášení uživatelé.

Pokud máš účet, , pokud ne, můžeš se zaregistrovat.

Příspěvek z 20. května 2012 v 15:16.
Pralinka2 v něm napsal:

V sobotu 22. 4.2012 se konal sraz Alíka v Ostravě. Organizátorem srazu byl Teferi, dále se zúčastnili Mateas, Pralinka2, Voo-Doo-Filinka, Patriček2001 a jeho tatínek, ronaldo88 a chamaleon10 a jejich babička a dědeček.
Začátek srazu byl stanoven na 11:07 před ostravským hlavním nádraží. Odtud jsme dojeli tramvají k Domu umění, kde jsme se podívali na výstavu moderního umění a architektury. Mimo jiné tam byly fotografie a zmenšené modely různých architektonických objektů u nás i v zahraničí. V muzeu byly i různé obrazy. A také nám tam bylo prázdné místo, na kterém ještě nedávno videl obraz Františka Kupky "Tvar modré", který byl krátce před srazem prodán v dražbě za 55 miliónů korum.
Z Domu umění jsme se přesunuli na oběd. Po obědě jsme navštívili věž radnice, ze které je pěkný výhled na Ostravu a okolí. Byla trochu lepší viditelnost než při předminulém ostravském srazu na podzim 2008, takže byly v dálce matně vidět i obrysy Beskyd, ale na Lysou horu ještě vidět nebylo.
Mezitím již někteří účastníci srazu museli odejít. Ostatní se přesunuli do čajovny, kde jsme měli čas si ještě chvíli popovídat. A pak již sraz skončil a jelo se domů.
V případě zájmu se můžete podívat i na nějaké fotky ze srazu.

Příspěvek z 28. února 2012 ve 14:00.
__auto__ v něm napsal:

Hezké fotky 16

Příspěvek z 28. listopadu 2011 v 17:14.
Snecek v něm napsala:

Tady jsou taky nějaké fotky. :)

Příspěvek z 27. listopadu 2011 ve 22:39.
Mari1 v něm napsala:

Sraz byl super! Martine, děkuji za pěkný sraz. 25
Pár fotek mám na Rajčeti.
Později přidám i fotky Jiříka. To mi ale musí půjčit paměťovku nebo foťáček. To by mohlo tak týden trvat.

Příspěvek z 27. listopadu 2011 ve 22:16.

omlouvám se 19191919

Příspěvek z 27. listopadu 2011 ve 21:45.
smejky225 v něm napsal:

Sraz byl celkem v poho ale :D

Příspěvek z 27. listopadu 2011 ve 21:20.
BíláVrána v něm napsal:

A já celý večer přemýšlela nad tím, čím jste Pralinku podvedli. :-D

Příspěvek z 27. listopadu 2011 v 19:35.
verbum v něm napsal:

Rád bych se omluvil Pralince 2, že jsem  v textu o srazu udělal  překlep je tam "podvedením"  a má tam být  "pod vedením"
Děkuji za pochopení

Příspěvek z 26. listopadu 2011 ve 23:47.
Pralinka2 v něm napsal:

Tak nějaké další fotky jsou tady.

A omlouvám se za překlep, který jsem poslal verbumovi; ten účastník z Brna má přezdívku chameleon10.

Příspěvek z 26. listopadu 2011 ve 21:38.
xpesx v něm napsal:

Ten Pralinka je ale podvodník, co?!  Já už mu příště nic věřit nebudu! 12

Příspěvek z 26. listopadu 2011 ve 21:31.
Snecek v něm napsala:

Byl to super sraz. :)

Příspěvek z 26. listopadu 2011 ve 21:30.

Tak oprava 10:47 171717

Příspěvek z 26. listopadu 2011 ve 21:22.

Ahoooj kamarádi...,
je 26.11.2011 a alíkovský sraz v Praze započal příchodem prvních účastníků. Sraz byl sice svolán na 11:47 a odchod byl v 11:03,kdo všechno dorazil: posuďte sami: Muňka, Snecek, kajik01, rex96, Neville, Aristoteles, chameteon10, ronaldo88, smejy225, verbum, Pralinka2, Jahoda123, Malina123, mikesek_honza, Nandyn, Klaarynkaa, kubajzík, Kevin, Tom-maska, Denisa, tanečniceJiřka, řidičJiří, Pája, 1Sojka1, Mari1, Nehasil7, KEDAR, Anemone.
Jak to u organizátoru bývá, tak "máme zpoždění" Ale nevadí, podvedením ctihodného "bratra" Pralinky... jdeme naplnit své prázdná bříška... Někteří, zvláště přátelé ze Sokolovské Zš, již hladoví byli, ale nepospíchat moc rychle máme tu i starší lidi... Jako byl dědeček a babička Ronalda88 a jeho bratra chameteon10...
Konečně jsme dorazil na oběd, co si dáme? u většiny na prvním místě vítězí smážák... Pokud byste nevěděli co to je, napovím (smažený sýr)... u některých, jako třeba já vítězí svíčková a knedlíčky... (Ty má verbumek moooooc rád)

Konečně je poslední knedlík v bříšku, tedy, až na Nevilla a to musí žalovat... knedlík nedojedl... :-D (žalovat se prý nemá, ale informovat ano)

Přichází chvíle pro Pralinku, kdy vytahuje pohledy a začíná podpisování... Někteří, zvláště starší nevydrží napětí a odchází do spodních pater nakupovat vánoční dárečky, (co nám Ježíšek asi přinese?) Konečně poslední pohled dopodepsán a hurá do muzea...
Ale moment... ještě jedna věc chybí společná fotka... kde jinde než na zastávce tramvaje... Pralinka přeběh na druhou stranu vytáhl svůj foťák a stativ a všichni sýýýýýýýýýr, ale neeeee tramvaj... tak znova... na podruhé se to snad povedlo...
Konečně všechny "důležité" věci splněny a dušička Pralinky byla spokojena... a směr Národní Technické Muzeum, kde jsme zůstali do 16 hodiny...  Myslím si, že to je krásné muzeum, kde by člověk mohl být celý den...
V 15:45 jsme už byli připraveni k nástupu jít ven... Dětem ze Sokolova byl slíben
Mcdonald  a tak jsme jeli na Václavské náměstí, kde bylo plno lidí, ale děti dostali to co jim bylo slíbeno... čas se neplnil a byl čas si říci Ahoooooooooj a zas za rok...
Přijdete znova? Nevím jak Vy. ale já možná ano :-DDD
Ahoj za rok

Verbum - správce klubovny a organizátor srazu

Fotky od Verbuma naleznete zde

Příspěvek z 14. října 2011 v 0:43.
verbum v něm napsal:

to je super... musel to být hezký sraz

Příspěvek z 13. října 2011 ve 22:29.

Sraz Alíka v Táboře 8. října 2011

V sobotu dne 8. října 2011 se konal sraz Alíka v jihočeském městě Tábor. Sraz byl oznámen stanovené 4 týdny před termínem konání. Po oznámení se dokonce několik uživatelů vyjádřilo, že se srazu zúčastní. Avšak s blížícím se srazem postupně jednotliví zájemci posílali omluvy, že jim do toho něco přišlo, z toho někteří na poslední chvíli, kdy už se s tím nedalo nic dělat, tak se nás nakonec moc nesešlo. Srazu se zúčastnili smejky225, MorellTM a Pralinka2.
Sraz byl stanoven na táborské nádraží na 11 hodin, jako poznávací znamení byla stanovena liška, na počest básničky „Běží liška k Táboru“. V 11 hodin jsme se tedy všichni tři sešli u nádraží, a pak jsme se vydali na náměstí do restaurace Beseda, kde jsme se naobědvali.
Po obědě jsme navštívili kostelní věž, odkud jsme se rozhlédli po městě i okolí. Viděli jsme rovněž věž Kotnov, která byla původně v plánu, když se ještě nevědělo, zda kostelní věž bude otevřená. Ale protože z kostelní věže jsme se rozhlédli dostatečně, věž Kotnov jsme z programu vypustili.
Po sestupu z kostelní věže jsme navštívili „strašidelné podzemí“, kde bylo množství strašidel a strašidelných výjevů, kterých jsme se báli, ale jedno strašidlo se bálo i nás.
Od strašidelného podzemí jsme se přesunuli přes náměstí do Husitského muzea, kde jsme se seznámili s historií husitského hnutí. Součástí návštěvy muzea byla i prohlídka části táborského sklepního podzemí. Jak jsme byli upozorněni, nejde o katakomby, protože to nesloužilo žádným náboženským nebo rituálním účelům, nýbrž šlo o docela normální sklepy, určené například k přechovávání zásob potravin. Pak jsme si ještě prohlédli botanickou zahradu, a na závěr jsme zašli posedět do čajovny.
Po posezení v čajovně jsme se odebrali na nádraží a odjeli domů.
Jak již bylo uvedeno, nesešlo se nás moc, ale i přesto se potvrdilo, že organizátor připravil zajímavý a realistický program, který se dal bez zbytečného spěchu v klidu realizovat a přinesl nejen zábavu, ale i trochu toho poučení.
Kdybyste chtěli, můžete se podívat na nějaké fotky ze srazu. A jestli chcete, můžete přijít zase na nějaký příští sraz.

Příspěvek z 4. září 2011 ve 21:25.
termin v něm napsal:

Jen technická poznámka co se týče rozvrhu hodin.... Já jsem za celej život ještě nikdy neměl devět hodin... zato jsem ale měl nultou hodinu a nanejvíš 8 hodin... tak až zas budete dělat rozvrhu tak od 0. do 8. hodiny 4

Příspěvek z 4. září 2011 v 11:08.
krteček11 v něm napsal:

:DDDD

Příspěvek z 6. června 2011 ve 13:33.
contyk v něm napsal:

Pralinka je stary alkoholik ;)

Nejak jsem to nemel v planu, ani jsem o tom nejak nevedel prve :)

Příspěvek z 5. června 2011 ve 22:30.
Pralinka2 v něm napsal:

Já jsem žádné pivo nepil! Měl jsem dvě malinové limonády a jednu citrónovou!

Příspěvek z 5. června 2011 ve 21:46.
krejdom v něm napsala:

Fotky ode mě najdete tady (postupujte od konce, protože já nahrávala od začátku a blog to řadí tak, jak to nahráváte, uvědomila jsem si to až za půlkou :D): http://krejdom.blog.cz/galerie/alikovsky-sraz-v-brne-4-6-2011

Příspěvek z 5. června 2011 ve 21:21.
Pralinka2 v něm napsal:

A vůbec, proč jsi tam nebyl?

Příspěvek z 5. června 2011 ve 20:40.
contyk v něm napsal:

Příspěvek z 5. června 2011 ve 20:32.
Pralinka2 v něm napsal:

To samozřejmě nebyla neznalost, ale překlep. A i když se na to přijde hned, tak víš, jaká je neskutečná pakárna pokusit se vložit příspěvek znova bez nepříčetně rozházeného formátování? Na starém Alíku s tím nebyl problém.

Příspěvek z 5. června 2011 ve 20:27.
krejdom v něm napsala:

contyku, Pralinka se spletl, myslím, že by jsme mu to mohli odpustit, když není místní. Jeli jsme 3 samozřejmě. Mimochodem, kde jsi byl ty? :(

Příspěvek z 5. června 2011 ve 20:26.
Pralinka2 v něm napsal:

Dokončení z předchozího příspěvku.

Před odjezdem jsme ještě nedaleko zastávky MHD vyzkoušeli některé pouťové atrakce a nakoupili cukrovinky. Mezitím se již na obloze objevila kupovitá oblačnost a přibývala, ale stále bylo pěkně a teplo.
Pak už jsme jen dojeli šalinou číslo 1 k nádraží, rozloučili se a byl rozchod.
Krátce poté, co jsme se rozešli, přišla bouřka s docela výrazným lijákem. Ještě že už to bylo po skončení srazu.

V případě zájmu se múžete podívat na nějaké fotky nebo na video z oběda nebo z pouťové atrakce.

Sraz byl velmi dobře připravený a zorganizovaný krejdom je skvělá.
Doufám, že se zase někdy uvidíme na dalších srazech.

Příspěvek z 5. června 2011 ve 20:24.

Sraz Alíka v Brně 4. 6. 2011

V sobotu 4. června 2011 se konal sraz Alíka v Brně. Sraz organizovala krejdom, zúčastnili se Dudra, Pralinka2, May a její doprovod, AntiDisco, CiThRuSsS, LilianaKamusaki, nehasil7 a jeho pejsek Tom, ronaldo88 a jeho dědeček a babička, zrezivela-plechovka a hermitek.
Sešli jsme se před poštou u brněnského nádraží v 10:30, ještě jsme telefonicky ověřili několik nepřítomných, zda se omlouvají, a vyrazili jsme k Náměstí Svobody. Bylo krásné slunečné počasí. Když jsme dorazili na náměstí, uviděli jsme nové hodiny; po pravdě řečeno, nebýt vysvětlení a informační tabule, možná bychom ani nepoznali, že jde o hodiny. Po seznámení se základními informacemi o hodinách jsme vyčkali do 11 hodin, kdy z hodin jako každý den vypadla kulička. Pán, který ji chytil, ji ukázal všem přihlížejícím a umožnil si ji i vyfotografovat.
Pak jsme se vydali do budovy staré radnice. Tam jsme se podívali na legendárního brněnského draka a kolo, hermitek nám přečetl pověst o nich, a poté jsme měli možnost na vlastní oči vidět, jak se razily staré brněnské mince.
Ze staré radnice jsme se přesunuli na zastávku MHD s názvem Česká. Tam jsme čekali na šalinu číslo 3. (Šalina vypadá skoro stejně jako tramvaj, akorát že v Brně se tomu říká šalina). Dojeli jsme až k brněnské přehradě. Tam jsme procházeli kolem nějakých pouťových atrakcí, ale pro nedostatek času bylo stanoveno je nechat na zpáteční cestu. Došli jsme k přehradě, zakoupili jízdenky na loď a ve 12:15 jsme vyrazili na plochu přehrady. Jeli jsme 4 stanice až do stanice Osada, kde jsme vystupovali.
Pak jsme popošli nevelkou vzdálenost do restaurace, kde byla možnost posedět, dát si něco k pití a oběd, podepsat prezenční listinu a pohledy, a hlavně si popovídat. Sice tam měli nával práce, takže nás upozornili předem, že to chvíli potrvá, ale protože jsme měli dost času, nebyl to problém.
Po jídle a posezení jsme se podél břehu přehrady vraceli zpátky k zastávce MHD. Dost lidí se koupalo, voda byla celkem teplá, počasí krásné a slunečné, ale na základě varování před nedostanečnou čistotou vody, přestože loni probíhalo čištění přehrady, jsme se k nim nepřipojili.

Pokračování v dalším příspěvku.

Příspěvek z 5. června 2011 ve 20:20.
contyk v něm napsal:

"Ze staré radnice jsme se přesunuli na zastávku MHD s názvem Česká. Tam jsme čekali na šalinu číslo 23."

To jste se nejspis docela nacekali ;)

Příspěvek z 5. června 2011 v 9:21.
Miaow v něm napsala:

Mau, škoda že jsem tam nebyla... Ta cedulka v prodejně :D

Příspěvek z 5. června 2011 ve 3:02.

Nějaké fotky jsou tady.

Příspěvek z 4. června 2011 ve 21:02.
__auto__ v něm napsal:

A co sraz v Brně bylo to dobrý?